SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC<< Soms wat rebels
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.SPOILER: Lange Lans volgens googleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik om te spelen![]()
Ja, 3 totaal. Die bleven ook gewoon in het water.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt. Had je ook duikers er bij?
Wat moet je dan ook alweer doen? Wachten tot de auto zich vult met water en daarna pas de deur open doen? I.v.m. de druk?quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, 3 totaal. Die bleven ook gewoon in het water.
Alle lichten aan, inclusief binnenverlichtingquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook alweer doen? Wachten tot de auto zich vult met water en daarna pas de deur open doen? I.v.m. de druk?
Wel tof dat hij uberhaupt meedoet met een rondo nog los van het filmpjequote:Op maandag 15 augustus 2016 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/ADODenHaag/videos/1139188986119189/![]()
![]()
Ja, maar de groepssfeer ook na de panna. Die ziet er goed uit.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel tof dat hij uberhaupt meedoet met een rondo nog los van het filmpje
Verrek, de lichten aan... Is ook wel logisch.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alle lichten aan, inclusief binnenverlichting
gordel los
open je raam
Als de auto compleet onder water is, deur openen.
en go
Yep, voor eventuele hulpdiensten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Verrek, de lichten aan... Is ook wel logisch.
In James Bond ging dat heel andersquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alle lichten aan, inclusief binnenverlichting
gordel los
open je raam
Als de auto compleet onder water is, deur openen.
en go
Ik heb wel zo'n hamertje in de auto voor het geval de deur klem zit ofzo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep, voor eventuele hulpdiensten.
Ja, om de ramen mee in te tikken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n hamertje in de auto voor het geval de deur klem zit ofzo.
Ja, daar kan alles.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In James Bond ging dat heel anders
Je kunt het beter zonder duikers doen, dan voel je dezelfde spanning beter net als wanneer je een sloot inrijdt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, 3 totaal. Die bleven ook gewoon in het water.
Tof dat t heel soms nog steeds gewoon jongetjes zijn die t leuk vinden om te voetballenquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haags kwartiertje is een aardige jongen, maar ik heb toch meer vertrouwen in James Bond.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In James Bond ging dat heel anders
Ja, stelletje amateurs.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt het beter zonder duikers doen, dan voel je dezelfde spanning beter net als wanneer je een sloot inrijdt.
Ben je op vakantie geweest?quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb slechts een piratenhoed in mijn auto in de hoop dat het helpt na het te water komen
Ja of om jezelf van kant te maken. Verdrinkingsdoodquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, om de ramen mee in te tikken.
Ja, ook niet echt mijn ding.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja of om jezelf van kant te maken. Verdrinkingsdood
Hij lijkt me verder ook wel een leuke man.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |