Ga jij maar eens de boel in Gent op orde houden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal een stuk vlotter gaan, zodra ze in Leiden ook internet hebben.
Heel goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dag jojoortje, hoe is het met de kleine
mijn kleine broertje heeft vannacht iedereen wakker gehouden, genot hoor zo een babyquote:
Te laat bij de DUO/Studielink?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil iets aanvragen en nu moet ik weer vijf dagen wachten op een SMS-iets terwijl ik verdomme al een DigiD heb.
Aaa die huiltjes zijn toch lief enzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn kleine broertje heeft vannacht iedereen wakker gehouden, genot hoor zo een baby
gelukkig heb ik er geen last van
wil je ook niet ontmoedigen
lief hoor, 12 uur lang de nacht door.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Aaa die huiltjes zijn toch lief enzo
OV-kaart slechts, geen drama.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Te laat bij de DUO/Studielink?
Oh dat heb ik niet gelezen dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:26 schreef Insomnia_ het volgende:
die gek was al vroeg onderweg, saind.
heeft ie gekampeerd op de airport
Hij postte om 2-3 uur snachts al dat ie naar de airport gingquote:
In mijn nootblokje is het geloof ik oktober.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben je al moeder inmiddels? Gefeliciteerd!
Geen idee, in Leiden is 'ie al bezig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga je dit keer wel naar de intro.
Gent is Kapiteintjes barrio. Ik doe Brussel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jij maar eens de boel in Gent op orde houden.
http://nieuws.vtm.be/binn(...)tij-centrum-van-gent
Dat is voor de uni.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee, in Leiden is 'ie al bezig.
echtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
El cid week is ook voor HBO hoor.
Ow ok ik dacht al, heb niets voorbij zien komenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In mijn nootblokje is het geloof ik oktober.
Als ik ff snel googel is er op 1 september een of andere dag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar dan neem ik aan dat je niet gaat als je het nu nog niet weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |