Gelukkig. Groetjes Lange_Lans.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan ken je me niet. Zal ik nooit doen.
Lekkere sportdag voor de boegquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Zo, ik ga even een ontbijtje fixen en dan naar het zwembad. Een fijne dag allemaal.
Nee. Lekker luieren met een goed boek er bij. Gin tonicje on the Side. Heerlijk.quote:
Voordat ik klik. Wie en wat ? Verona van der leur ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:59 schreef kapiteintje het volgende:
In ander nieuws: Hoe zou het zijn met...
http://www.dumpert.nl/med(...)hol_en_de_jeugd.html
Nee, MC Dark jonguh.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voordat ik klik. Wie en wat ? Verona van der leur ?
Wat dan wel?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Lekker luieren met een goed boek er bij. Gin tonicje on the Side. Heerlijk.
Wat wat dan wel?quote:
Ik word suicidaal dat de overheid mij een kapot paspoort heeft gegeven van de week.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word suïcidaal van de overheid met hun taffes DigiD.
Zij kunnen er niks aan doen als jij lelijk op de foto staat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik word suicidaal dat de overheid mij een kapot paspoort heeft gegeven van de week.
Taffes is een raar woord.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word suïcidaal van de overheid met hun taffes DigiD.
De voorkant is beschadigd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zij kunnen er niks aan doen als jij lelijk op de foto staat.
Ik wil iets aanvragen en nu moet ik weer vijf dagen wachten op een SMS-iets terwijl ik verdomme al een DigiD heb.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik word suicidaal dat de overheid mij een kapot paspoort heeft gegeven van de week.
Zal een stuk vlotter gaan, zodra ze in Leiden ook internet hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil iets aanvragen en nu moet ik weer vijf dagen wachten op een SMS-iets terwijl ik verdomme al een DigiD heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |