Mauri gaat bergafwaarts.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je dit gezien, net geupload, wtf_!
Al die dingen gebeuren nooit gek. Maar keertje op café in 't Gentse is wel realistischquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou die Tour de Fok! doen?
Welja, ik knecht wel met Napo zodat jij rustig uit de wind kunt drinken uit je bierdon.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Al die dingen gebeuren nooit gek. Maar keertje op café in 't Gentse is wel realistisch
In Polen ookquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ze zijn hier nog zo katholiek dat bijna alles dicht is vanwege Maria Hemelvaart. Inso zou hier ook graag zijn.
Ik neem aan dat je begrijpt dat ik bedoel dat je nooit een vijftal man oid bij elkaar krijgt van hier. Altijd excusesquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welja, ik knecht wel met Napo zodat jij rustig uit de wind kunt drinken uit je bierdon.
Dat sowieso, genoeg moois daar.
Ik heb geen fiets.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je begrijpt dat ik bedoel dat je nooit een vijftal man oid bij elkaar krijgt van hier. Altijd excuses
Albanees Rashica wil uitkomen voor nationale ploeg Kosovoquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
hoever loopt FOK! voor of achter op de echte tijd
Raar dat provincies mee mogen doen aan evenementen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Albanees Rashica wil uitkomen voor nationale ploeg Kosovo
Wat is jouw mening hierover?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |