SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC<< Soms wat rebels
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.SPOILER: Lange Lans volgens googleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik om te spelen
AFCA
Qui audet adipiscitur
Niet regelmatig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Sanne Wevers pakt goud op de balk
Lees jij geen FP?
Die Chinese kinderen worden serieus gemarteld en uitgerekt totdat ze het uitschreeuwen van de pijn.quote:
Maar ze hebben tegelijk ook verloren...quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
Is Niels er nog?
Ik keek zowaar weer een keer en Nederland heeft zowaar gewonnen(Beachvolleybal)
Dat zijn dan ook wel erg kleinzerige figuren die Chinezen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die Chinese kinderen worden serieus gemarteld en uitgerekt totdat ze het uitschreeuwen van de pijn.
Glas is halfvol bij mij.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar ze hebben tegelijk ook verloren...
Arme snoetjesquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook wel erg kleinzerige figuren die Chinezen.
Niks mis mee. Chocomel is een godendrank, alleen drink ik het praktisch nooit ivm die overload aan suiker. Ja Caland, ik ben een gay.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
Is Niels er nog?
Ik keek zowaar weer een keer en Nederland heeft zowaar gewonnen(Beachvolleybal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |