Die hebben dan ook een ongelooflijk kutelftal, op Pröppergod naquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV gaat voor Siem de Jong
[ afbeelding ]
Die medialobby voor Ziyech wordt wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hebben dan ook een ongelooflijk kutelftal, op Pröppergod na
Gijp heeft het probleem met het middenveld van Ajax aangestipt (en de backs die niet kunnen aanvallen) dus ik hoop op dat vlak wat mediadruk. Dat Bosz maar snel mag toegeven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die medialobby voor Ziyech wordt wel vermakelijk.
Wat zei onze opportunistische dakhaas?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gijp heeft het probleem met het middenveld van Ajax aangestipt (en de backs die niet kunnen aanvallen) dus ik hoop op dat vlak wat mediadruk. Dat Bosz maar snel mag toegeven.
Dat Gudelj een vierdaagse loper is en hij bij Dortmund na een kwartier meedoen de rest van het seizoen niet meer kan spelen. Dat niemand een goede steekpass kan geven op dit middenveld en je aan Dijks en Tete niks hebt over de middellijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zei onze opportunistische dakhaas?
Niets onjuist aan inderdaad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Gudelj een vierdaagse loper is en hij bij Dortmund na een kwartier meedoen de rest van het seizoen niet meer kan spelen. Dat niemand een goede steekpass kan geven op dit middenveld en je aan Dijks en Tete niks hebt over de middellijn.
Ik kon mij er wel in vinden
Verder wel weer gejank om Ziyech maar dat doen alle journalisten en veel supporters.quote:
Ziyech is gewoon een zinloze aankoop. Ik ga die discussie maar niet meer voeren in het Ajax-topic want ik kan er wel een uur over schrijven en ze blijven toch stug doorjanken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verder wel weer gejank om Ziyech maar dat doen alle journalisten en veel supporters.
En ondertussen wordt de behoefte aan een buitenspeler weer in de doofpot gestopt.
Bij Ajax ook gewoon teveel twijfels dus. Al zou ik best kunnen leven met Ziyech als hangende rechtsbuitenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ziyech is gewoon een zinloze aankoop. Ik ga die discussie maar niet meer voeren in het Ajax-topic want ik kan er wel een uur over schrijven en ze blijven toch stug doorjanken.
Ik vind dat Cerny gewoon meer de kans moet krijgen en Ajax zich niet moet bezondigen aan die projectjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ajax ook gewoon teveel twijfels dus. Al zou ik best kunnen leven met Ziyech als hangende rechtsbuiten
Cerny zal genoeg kansen krijgen want zoveel buitenspelers zijn er niet. Zeker nu Muric vertrokken isquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat Cerny gewoon meer de kans moet krijgen en Ajax zich niet moet bezondigen aan die projectjes.
Wat ga je doen maat ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:53 schreef opperkleurder het volgende:
Leuk dat je er bent tong. Ik zit in een bus in Duitsland op weg naar de luchthaven van München.
Manchester United. Later de Busby Babes.quote:
Was dit een Doodverwensing? Gezien jullie relatie zou ik dat niet vreemd vinden, maar toch...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 05:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Manchester United. Later de Busby Babes.
Spreek je later.
Hoe is het in je villa?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was dit een Doodverwensing? Gezien jullie relatie zou ik dat niet vreemd vinden, maar toch...
Koud. Buiten is het lekker warm.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe is het in je villa?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Koud. Buiten is het lekker warm.
Dan ken je me niet. Zal ik nooit doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was dit een Doodverwensing? Gezien jullie relatie zou ik dat niet vreemd vinden, maar toch...
Gelukkig. Groetjes Lange_Lans.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan ken je me niet. Zal ik nooit doen.
Lekkere sportdag voor de boegquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Zo, ik ga even een ontbijtje fixen en dan naar het zwembad. Een fijne dag allemaal.
Nee. Lekker luieren met een goed boek er bij. Gin tonicje on the Side. Heerlijk.quote:
Voordat ik klik. Wie en wat ? Verona van der leur ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:59 schreef kapiteintje het volgende:
In ander nieuws: Hoe zou het zijn met...
http://www.dumpert.nl/med(...)hol_en_de_jeugd.html
Nee, MC Dark jonguh.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voordat ik klik. Wie en wat ? Verona van der leur ?
Wat dan wel?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Lekker luieren met een goed boek er bij. Gin tonicje on the Side. Heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |