SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 22-08-2016 15:20:04 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Onweersbuien? Wanneer?
@glijdt_licht, wat ontzettend zuur zeg... Heeft de fysio al iets gezegd over een eventuele behandeling? En vooruitzichten? Of zit je echt nog in de onderzoeksfase?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Misschien onweer bij Devv's avontuur bij de Matterhornquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Onweersbuien? Wanneer?
@glijdt_licht, wat ontzettend zuur zeg... Heeft de fysio al iets gezegd over een eventuele behandeling? En vooruitzichten? Of zit je echt nog in de onderzoeksfase?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Oh, ik schrok alquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Misschien onweer bij Devv's avontuur bij de Matterhorn![]()
Voor Devv zijn dat soort heroïsche omstandigheden uitgevonden
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Er is een verschil tussen heroïsch en levensgevaarlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh, ik schrok al![]()
Voor Devv zijn dat soort heroïsche omstandigheden uitgevonden
Onweer als je op een berg bent is echt geen pretje.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb vandaag alvast op de fiets gekeken hoe het parcours van Egmond erbij lag. Mooi
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Is ook een garpjequote:Op maandag 15 augustus 2016 22:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen heroïsch en levensgevaarlijk.
Onweer als je op een berg bent is echt geen pretje.natuurlijk moet je niet op een berg zitten met onweer.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Eerst moet vastgesteld worden dat het dus echt datgene is (plantar fibromatosis), al is de echo eigenlijk wel duidelijk. Het ding zit los van de peesplaat en lijkt exact op een voorbeeld uit zijn documentatie.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Onweersbuien? Wanneer?
@glijdt_licht, wat ontzettend zuur zeg... Heeft de fysio al iets gezegd over een eventuele behandeling? En vooruitzichten? Of zit je echt nog in de onderzoeksfase?
Daarna kan de Fysio niet zoveel doen. Enige is een operatie, waarbij de kans groot is dat ik meer last krijg door littekenweefsel en de kans is erg groot dat het terug komt.
Er zijn wel wat experimentele zaken, maar die waren nog niet volledig bewezen, en dat zou dus afwachten zijn.
Maar als iemand hier iets aan kan doen, dan zal het in het zkh zijn. En dan nog zal ik er waarschijnlijk niet van af zijn.
Er is ook niks wat dit had kunnen tegenhouden waarschijnlijk, puur erfelijk en wachten tot het de kop opsteekt..
Maar ook ik heb zitten zoeken natuurlijk na het bericht
.
Ik lees op Wikipedia en Amerikaanse hardloopsites wel wat bemoedigendere signalen.
Het kan ook een fibroma zijn ipv fibromatosis. En dat zou -mogelijk- komen door een te overdreven herstel van schade aan de peesplaat. En dat lijkt me best door schoeisel te kunnen komen. En dan blijft het wss maar bij 1 bult.. alleen ik moet gewoon nooit meer die zachtere schoenen gebruiken vanaf wanneer ik het heb gekregen.
Mijn oude schoenen liepen afgelopen week zonder een centje pijn. Nou ja, die bult dan... Mja.. eerst maar weer rust.. tot ik meer weet
Maar aan de andere kant, tot nu toe is er vrij weinig wat ik niet heb overwonnen, dus waarom dit ook niet.
Dit klinkt bovendien op zich nog wel een stuk makkelijker dan wat ik heb gedaan. Dus misschien moet ik gewoon niet zo down zijn.
[ Bericht 8% gewijzigd door Glijdt_licht op 15-08-2016 22:47:09 ]so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is ook een garpjenatuurlijk moet je niet op een berg zitten met onweer.
ik zag het garpje niet...
Maar het wordt natuurlijk prachtig weer voor Devv
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
@glijdt_licht
Ik moest opzoeken wat het was, hoop voor je dat het inderdaad bij 1 bult blijftMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Natuurlijk! Niks zo onvoorspelbaar als het weer in NL (of op andere plekken).quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:41 schreef Guard het volgende:
[..]ik zag het garpje niet...
Maar het wordt natuurlijk prachtig weer voor Devv[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ga je de dubbel doen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb vandaag alvast op de fiets gekeken hoe het parcours van Egmond erbij lag. Mooi![]()
![]()
Ik weet niet hoe het met de andere fantomes-lopers is, maar ik loop echt als een bejaarde![]()
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Vanochtend maar niet gaan lopen, bovenbenen voelen nog een beetje zwaar, maar ik heb het het erger gehadquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:00 schreef Murmeli het volgende:
Ik weet niet hoe het met de andere fantomes-lopers is, maar ik loop echt als een bejaarde![]()
Oh ik weet uberhaupt niet of ik Egmond ga doen, nog veel te ver weg. Maar die strandrace sowieso niet denk ikquote:Daar is mijn racefiets ook niet geschikt voor.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Sterkte Glijdt-licht, hopelijk valt het mee.
Hier net over de 550km gelopen dit jaar, ga ik waarschijnlijk weer niet over die 1000km grens
[ Bericht 0% gewijzigd door CaLeX op 16-08-2016 11:03:05 ]Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Maar dat hoeft toch ook helemaal niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:56 schreef CaLeX het volgende:
Sterkte Glijdt-licht, hopelijk valt het mee.
Hier net over de 550km gelopen dit jaar, ga ik waarschijnlijk weer niet over die 1000km grensF means you're fucked![]()
voor deze cijferfetisjist lijkt het wel leuk. Maar hoeft idd niet, voorlopig nog geen een doel gehaald dit jaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar dat hoeft toch ook helemaal niet?
Maar nog nooit zo lekker gelopen als dit jaar
Trek eens aan mijn vinger?
Dat lijkt me het belangrijkstquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:21 schreef CaLeX het volgende:
[..]
voor deze cijferfetisjist lijkt het wel leuk. Maar hoeft idd niet, voorlopig nog geen een doel gehaald dit jaar.
Maar nog nooit zo lekker gelopen als dit jaar
Nog een leuke Trail op de planning?F means you're fucked![]()
Goed zo!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Vanochtend maar niet gaan lopen, bovenbenen voelen nog een beetje zwaar, maar ik heb het het erger gehad
Dit was voor mij de eerste trail buiten Nederland, dus niet zo gek dat dat lijf denkt: dafuq! What did you do?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Mij ook, afgelopen zaterdag liep ik mijn 3de tijd ooit zonder een grammetje spierpijn. Die PRs zitten niet ver wegquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat lijkt me het belangrijkst
Nog een leuke Trail op de planning?Zie jou nog maar weinig op de club sinds de verhuizing? of lossen we elkaar af?
Zondag 2 rondjes bij deze http://www.cmtrail.be/ beetje bang voor aangezien ik het afgelopen half jaar niet verder dan 12 gelopen heb.Trek eens aan mijn vinger?
Ben idd al een tijdje niet meer geweest...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:28 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Mij ook, afgelopen zaterdag liep ik mijn 3de tijd ooit zonder een grammetje spierpijn. Die PRs zitten niet ver wegZie jou nog maar weinig op de club sinds de verhuizing? of lossen we elkaar af?
Zondag 2 rondjes bij deze http://www.cmtrail.be/ beetje bang voor aangezien ik het afgelopen half jaar niet verder dan 12 gelopen heb.
Die trail schijnt best zwaar te zijn. Tof dus!
F means you're fucked![]()
Ja bedankt, alsof ik er nog niet tegenop zie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Ben idd al een tijdje niet meer geweest...
Die trail schijnt best zwaar te zijn. Tof dus!
Nou ja, voor het eerst mazzel dan dat het rondjes zijn
Zeker niet nee, dit is even andere koek dan een trail in Nederland (met alle respect).quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Goed zo!
Dit was voor mij de eerste trail buiten Nederland, dus niet zo gek dat dat lijf denkt: dafuq! What did you do?
En als Jero het al een "ziek parcours" vindt, dan is het een echte!
Nogmaals: goed gedaan![]()
ga je nu ook mee naar Terhills Trail?
Of zoals TWC ongeveer zei op het 27km punt "Joh..die 12km is voor homo's.. dit parcours is een stuk sadistischer"quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Zeker niet nee, dit is even andere koek dan een trail in Nederland (met alle respect).
ga je nu ook mee naar Terhills Trail?![]()
![]()
Niets tegen homo's btw![]()
![]()
Is dat die in december?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Zeker niet nee, dit is even andere koek dan een trail in Nederland (met alle respect).
ga je nu ook mee naar Terhills Trail?
Ik vermoed dat de 19 ook wel vrij mild was nog. Maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Moet ik de volgende keer toch een andere afstand lopenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:11 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Of zoals TWC ongeveer zei op het 27km punt "Joh..die 12km is voor homo's.. dit parcours is een stuk sadistischer"![]()
Niets tegen homo's btw![]()
Ik ga zondag weer 10 km wedstrijd lopen. Hoop hem in 45 minuten te lopen, maar moeilijk in te schatten waar ik momenteel sta. Op 27 augustus ook nog run-bike-run doen met m'n broer![]()
![]()
Laat ik eerst maar eens beginnen met 'homo afstandjes'.. Grand Canyon is redelijk pittig gok ik..quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de 19 ook wel vrij mild was nog. Maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Moet ik de volgende keer toch een andere afstand lopen![]()
volgens mij kan ik jullie zien finishenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:46 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Laat ik eerst maar eens beginnen met 'homo afstandjes'.. Grand Canyon is redelijk pittig gok ik..
Bij de 12 kon het nog prima op wegschoenen, bij de 33 was het op sommige stukken toch wel blij dat ik trailschoenen had met behoorlijk wat grip. 1 afdaling was gewoon glijwerk onderhand. Toch handig die bomen om een beetje op af te remmen mocht dat nodig zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de 19 ook wel vrij mild was nog. Maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Moet ik de volgende keer toch een andere afstand lopen![]()
jij bent daar ook in september?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:45 schreef CaLeX het volgende:
[..]
volgens mij kan ik jullie zien finishen![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
jij bent daar ook in september?wij rijden op de 13de van LV naar GC
Ik had met speedcross alsnog onvoldoende grip. Al was het met wegschoenen waarschijnlijk gewoon een kwestie van rechtsomkeert maken geweestquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Bij de 12 kon het nog prima op wegschoenen, bij de 33 was het op sommige stukken toch wel blij dat ik trailschoenen had met behoorlijk wat grip. 1 afdaling was gewoon glijwerk onderhand. Toch handig die bomen om een beetje op af te remmen mocht dat nodig zijn.
Ik merkte dat ik veel meer grip had dan de vorige keer dat ik de TdF liep. Liep ook met een schoen met flink meer profiel.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik had met speedcross alsnog onvoldoende grip. Al was het met wegschoenen waarschijnlijk gewoon een kwestie van rechtsomkeert maken geweest
Gleed niet weg en er waren zelfs sommige afdalingen bij waar ik zowaar wat vaart kon maken.
Komt natuurlijk omdat ik een paar goeie afdaal-tips had gehad tijdens de clinic een paar weken geleden
Dan zou het zomaar kunnen ja. TWC loopt de 13e de rim-rim-rim en als alles meezit savonds bij of na zonsondergang de finish bij GC villagequote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:00 schreef CaLeX het volgende:
[..]wij rijden op de 13de van LV naar GC
![]()
En van de 14e tot 16e zitten we ook nog in de GrandCanyon.![]()
Na gister een lekker pittige interval training begin ik ook weer zin in wedstrijdjes te krijgen. De 400tjes liepen echt soepel op 5 km PR tempo, dus hopelijk kan ik dit najaar weer een paar leuke 5 en 10 km wedstrijden lopen![]()
https://www.strava.com/activities/678417837<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Mooi dat er weer een stijgende lijn in zit.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 08:02 schreef MaleDuck het volgende:
Na gister een lekker pittige interval training begin ik ook weer zin in wedstrijdjes te krijgen. De 400tjes liepen echt soepel op 5 km PR tempo, dus hopelijk kan ik dit najaar weer een paar leuke 5 en 10 km wedstrijden lopen![]()
https://www.strava.com/activities/678417837![]()
![]()
Ja, ben nu aan de zooltjes gewend en loop weer pijn / blessure vrij. Dus lijkt goede zet geweest.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:02 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Mooi dat er weer een stijgende lijn in zit.
Nu maar richten op kleine afstanden en als ik daar een mooie reeks in kan neerzetten, dan maar weer eens verder kijken.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Wij zouden er rond 18/19:00 aan moeten komen als de verhuurder van de camper even mee werkt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 07:51 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dan zou het zomaar kunnen ja. TWC loopt de 13e de rim-rim-rim en als alles meezit savonds bij of na zonsondergang de finish bij GC village![]()
En van de 14e tot 16e zitten we ook nog in de GrandCanyon.
Als het lukt komen we wel even kijken bij de aankomst. De 14de in de GrandCanyon en dan gaan we de 15de door.Trek eens aan mijn vinger?
1 jaar te laat natuurlijk, die Canyon mini-meetquote:
Voor de liefhebbers:
http://www.thecolorrun.be/
Over een paar dagen al, dus hurry up people
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zegt er 1 wat, je was er toch ook niet bijde Jungfrau vorig jaar ?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:13 schreef Guard het volgende:
[..]
1 jaar te laat natuurlijk, die Canyon mini-meet![]()
![]()
![]()
Dat was of vier jaar dan wel twee jaar te laat of een jaar te vroeg...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:47 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zegt er 1 wat, je was er toch ook niet bijde Jungfrau vorig jaar ?![]()
sorry, vorig jaar had ik een colorrunquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:13 schreef Guard het volgende:
[..]
1 jaar te laat natuurlijk, die Canyon mini-meetTrek eens aan mijn vinger?
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:41 schreef Guard het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://www.thecolorrun.be/
Over een paar dagen al, dus hurry up people
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi![]()
Trail des Fantomes was weer vet!Vet ziek zoals Guard al zei! Meer dan een minuut per kilometer langzamer dan de 53km van 2 jaar geleden. 8 uur 11 over 65km gedaan.
![]()
Ik kom weer eens wat vaker kijken hier, druk gehad met andere dingen.
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
sorry, vorig jaar had ik een colorrun
Oo de website van AfsluitdijkOpen staat dat iedereen een mail met starttijd/vakken gehad moet hebben. Ik heb nog niets binnen, anderen misschien wel?![]()
Ik niet!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:12 schreef BlueT het volgende:
Oo de website van AfsluitdijkOpen staat dat iedereen een mail met starttijd/vakken gehad moet hebben. Ik heb nog niets binnen, anderen misschien wel?F means you're fucked![]()
Niet ingeschreven zeker? ☺quote:
Overigens krijg ik net 2 minuten geleden bericht binnen dat ik om 6:30 mag starten. Yeah!![]()
Ik heb ook nog niksquote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:12 schreef BlueT het volgende:
Oo de website van AfsluitdijkOpen staat dat iedereen een mail met starttijd/vakken gehad moet hebben. Ik heb nog niets binnen, anderen misschien wel?❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Iets zegt me dat we wat vergeten zijn tijdens onze lunch Gupquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Je bent gewoon te vroeg naar huis gegaanquote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Iets zegt me dat we wat vergeten zijn tijdens onze lunch Gup
That could be it!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je bent gewoon te vroeg naar huis gegaan
Ik weet niet of ik me al zorgen moet gaan maken maar als ik de long term weather forecasf bekijk lijkt Naseby een race te worden waarin de mannen van de jongens gescheiden worden....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh no, ik heb een garmin tanline
Nu pas?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh no, ik heb een garmin tanline![]()
Ik heb het al sinds maart/april.
Iets te hard gewerkt bij de bootcamp, hopelijk geen schade aan de benen.Ik zal het vanavond dan wel merken.
![]()
Tot welke groep hoor jij?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
That could be it!
Ik weet niet of ik me al zorgen moet gaan maken maar als ik de long term weather forecasf bekijk lijkt Naseby een race te worden waarin de mannen van de jongens gescheiden worden....
Alleen de jongens moeten zich zorgen maken, toch? 😉![]()
Die heb ik al een paar jaar. En een hardloop/-sokken tanline erbijquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh no, ik heb een garmin tanlineSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb vandaag, tegen al mijn eerdere principes in, voor het eerst meegedaan met krachttraining bij de AV. Een uur en een kwartier lang alleen maar krachtoefeningen. En ik vond het zelfs nog best leuk. Morgen denk ik daar waarschijnlijk anders over.![]()
Ik zal aan je denken als ik me nog eens omdraaiquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:14 schreef DeLuna het volgende:
Ik mag om 5:15 van start op de Afsluitdijk
Ik om 4.45-5 uur.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:14 schreef DeLuna het volgende:
Ik mag om 5:15 van start op de Afsluitdijk
Weet nog niet zeker of ik ga maar zo ja, zal ik dan uitzoeken of ik later mag starten en met jou kan meelopen? (afhankelijk van je tempo trouwens, ik gok op 6.00-6.30/km)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Primaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik om 4.45-5 uur.
Weet nog niet zeker of ik ga maar zo ja, zal ik dan uitzoeken of ik later mag starten en met jou kan meelopen? (afhankelijk van je tempo trouwens, ik gok op 6.00-6.30/km)dat zal het tempo wel worden ja, ik hoef niet zo dood over de finish te komen als met de Run van Gieten
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Kan er vooralsnog niks over vinden op de site.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Primadat zal het tempo wel worden ja, ik hoef niet zo dood over de finish te komen als met de Run van Gieten
Heb jij een parkeerplaats gereserveerd?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
+1quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:48 schreef YUR het volgende:
Ik heb ook zin in het weekend van de AfsluitdijkrunMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb altijd wel zin in weekend.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:48 schreef YUR het volgende:
Ik heb ook zin in het weekend van de Afsluitdijkrun![]()
Staat bij de faq:mail sturen met reden om starttijd te verlaten.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kan er vooralsnog niks over vinden op de site.
Heb jij een parkeerplaats gereserveerd?![]()
Er zijn ook fanzones aanwezig, dus jullie kunnen altijd komen kijken en aanmoedigen... ☺quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:48 schreef YUR het volgende:
Ik heb ook zin in het weekend van de Afsluitdijkrun
...wel tegen betaling natuurlijk...![]()
ik mag om 07:30 starten.. Heb nog wel een late start opgegeven. Dit is wel qua reistijd enorm vroeg wegrijden.. Ze geven een plannings aankomsttijd aan tussen 05:20/05:50 aan. Overigens vind ik dat wel erg vroeg. Maargoed dat word om half 4 wegrijden. achja komt vastgoed. Daarna lekker naar Volendam
![]()
![]()
Ik verbrand niet zo snel, dus wordt meestal wel vrij egaal bruin door verschillende sporten en gewoon buiten zijn of op het strand liggenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Die heb ik al een paar jaar. En een hardloop/-sokken tanline erbij
Wekker zetten vannacht, wie gaat het doen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dit keer ben ik nepsupporter en lees ik het morgen wel. Dolblij als ik een nacht doorslaap/omaspreekt
![]()
Ikke niet hoor. Lees het morgen welquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Wekker zetten vannacht, wie gaat het doen?
Ik wou dat de NOS een anti-spoiler homepagina maakte, naast de overzichtspagina. Zo moeilijk is dat toch niet?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wees eerlijk Afsluitdijkrunners, jullie doen dit toch puur voor de likes op FB?
Iets anders kan ik niet bedenken.
Ga maar alvast bedenken hoe je achteraf gaat vertellen hoe gezellig en geweldig het was, op dat oersaaie stuk asfalt. De GPS-log heeft genoeg aan 2 meetpunten.
Ga ook maar alvast voor de spiegel oefenen hoe je leuk overkomt op de foto. Slik van tevoren ook wat hersendodende drugs, om goed voorbereid te zijn.
Voor ik het vergeet: geniet ervan.![]()
Ik denk dat we morgen wakker worden met een pushbericht, sowieso. Geen ontkomen aan dat je het ongestoord terug kunt kijken.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik wou dat de NOS een anti-spoiler homepagina maakte, naast de overzichtspagina. Zo moeilijk is dat toch niet?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Haha ik hou ook van jou.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:31 schreef Zwabberhark het volgende:
Ga maar alvast bedenken hoe je achteraf gaat vertellen hoe gezellig en geweldig het was, op dat oersaaie stuk asfalt. De GPS-log heeft genoeg aan 2 meetpunten.
Ga ook maar alvast voor de spiegel oefenen hoe je leuk overkomt op de foto. Slik van tevoren ook wat hersendodende drugs, om goed voorbereid te zijn.
Voor ik het vergeet: geniet ervan.
Lekker gelopen vanavond?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Vanavond was een supertraining. Maar vertel dat niet verder, want dan komt Wolve000 echt nooit meer terug.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha ik hou ook van jou.
Lekker gelopen vanavond?![]()
Ik heb dat niet aanstaan.. En als er zo'n pagina is kun je die gewoon openen voor je twitter of facebook of iets opent..quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik denk dat we morgen wakker worden met een pushbericht, sowieso. Geen ontkomen aan dat je het ongestoord terug kunt kijken.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Sow.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:31 schreef Zwabberhark het volgende:
Voor ik het vergeet: geniet ervan.Ik loop nooit voor likes, dat valt namelijk altijd tegen.
![]()
Bedankt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik zal fanatiek liken hoor!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De weersverwachting is al bijgesteld van "Heavy Thunderstorms" naar gewoon "Thunderstorms and Rain"quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:38 schreef La_Tramposa het volgende:
http://girlsonthemove.nl/lesje-weerkunde-bergen/
Voor Devv!.
![]()
Ik wil overigens de HM van Egmond lopen maar iets houdt me tegen, ik heb me in ieder geval nog niet ingeschreven.
Ik ook. Gewoon voor de likes op FB. Doe je mee?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:48 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil overigens de HM van Egmond lopen maar iets houdt me tegen, ik heb me in ieder geval nog niet ingeschreven.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ook. Gewoon voor de likes op FB. Doe je mee?En dan elkaar taggen, meer kans op likes
Jaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]En dan elkaar taggen, meer kans op likes
Mooie medaille trouwens wel, voor de Afsluitdijk Open![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
je weet dat er geen evenement is, dat het gewoon een solo loopje is? Wij verblijven van de 13de op de 14de ook op de mather campground aan de rim.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:38 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wij zouden er rond 18/19:00 aan moeten komen als de verhuurder van de camper even mee werkt.
Als het lukt komen we wel even kijken bij de aankomst. De 14de in de GrandCanyon en dan gaan we de 15de door.![]()
Afgaande op dat mijn doorzettingsvermogen mijn sterkste kant is schaar ik mij onder de mannenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:40 schreef BlueT het volgende:
[..]
Tot welke groep hoor jij?
Alleen de jongens moeten zich zorgen maken, toch? 😉
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:04 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
je weet dat er geen evenement is, dat het gewoon een solo loopje is? Wij verblijven van de 13de op de 14de ook op de mather campground aan de rim.was me duidelijk. Daar zijn wij ook van plan om te verblijven
En toen deed m'n enkel iets wat niet zo handig was, want die klapte dubbel in de afdaling. Gevolg: ritje naar de EHBO en nu zit ik thuis met een hele dikke enkel in een drukverband. Pees aan de buitenkant heeft een flinke optater gehad, lijkt zelf wel heel te zijn, alleen is er een stukje bot bij de aanhechting meegekomen. Een breukje dus. Gips is wrs. niet nodig, veel rust, poot omhoog en pijn lijden echter wel.
Het ging ook iets te goed te laatste tijd, dat kon natuurlijk niet lang zo goed blijven gaan![]()
![]()
Sommige mensen, waaronder ik, vinden het nu eenmaal leuk om zo af en toe op plaatsen te lopen waar je normaal niet komt, op ongewone tijden. Zelfde reden waarom ik op mijn verjaardag de marathon liep, en waarom ik binnenkort nog een keer naar de Hedwigepolder afzak voordat het daar voorgoed niet meer kan.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:31 schreef Zwabberhark het volgende:
Voor ik het vergeet: geniet ervan.
Jammer dat je dat niet begrijpt.![]()
Als ik de Afsluitdijk ga lopen is het voor de mentale hardheid, want een marathon blijft een pokke-eind.
De kans dat ik 'm loop is wel iets kleiner geworden, ik denk dat ik toch mijn kuitspier overbelast heb, of misschien zit er wel een klein scheurtje. Het lopen zelf ging overigens wel goed.
Jammer, ik was net zo goed op dreef. Misschien was dat het probleem ook wel; 3 keer per week bootcamp is wel overdreven. Maar ik ben nog nooit zo fit geweest.![]()
![]()
Hier dus ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:59 schreef Vork het volgende:
Het ging ook iets te goed te laatste tijd, dat kon natuurlijk niet lang zo goed blijven gaan
Succes met je herstel.![]()
👍quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:31 schreef Zwabberhark het volgende:
Voor ik het vergeet: geniet ervan.![]()
De afsluitdijk lijkt me erg leuk om te lopen, echter om de een of andere reden niet als evenement. Ik hou van lange rechte stukken, maar om dat nou met een hele meute anderen te doen trekt me niet zo. Wellicht ga ik 'm zelf nog een keer alleen of met een klein groepje lopen als ik weer wat langere afstanden aan kan.
Daarover gesproken: Stipstreep heeft in twaalf vakantiedagen 5 keer op een spinningbike gezeten en 6 keer gelopen, waarvan drie keer op de band en 3 keer over de lokale trails. Geen enorme afstanden (langste trailrun was krap 9km), maar het voelt goed![]()
![]()
Wat is hardlopen toch lekker laagdrempelig. Ik heb net een briefing van 30 pagina's voor zaterdag ontvangen.
![]()
Das gewoon een EULAquote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:29 schreef Devv het volgende:
Wat is hardlopen toch lekker laagdrempelig. Ik heb net een briefing van 30 pagina's voor zaterdag ontvangen.
Ik meld me aan om hem samen een keer met je (en iedereen die zich dan ook laat verleiden om mee te gaan) te lopenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
De afsluitdijk lijkt me erg leuk om te lopen, echter om de een of andere reden niet als evenement. Ik hou van lange rechte stukken, maar om dat nou met een hele meute anderen te doen trekt me niet zo. Wellicht ga ik 'm zelf nog een keer alleen of met een klein groepje lopen als ik weer wat langere afstanden aan kan.
Daarover gesproken: Stipstreep heeft in twaalf vakantiedagen 5 keer op een spinningbike gezeten en 6 keer gelopen, waarvan drie keer op de band en 3 keer over de lokale trails. Geen enorme afstanden (langste trailrun was krap 9km), maar het voelt goed
Voor de mensen die willen beginnen met hardlopen en dat liever in een groepje doen:
http://www.decathlon.nl/kra.html
Goed initiatief.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja ik heb half 8 en moet idd ook 4 uur van te voren al vertrekken. Maar no problem. Ik maak er een hele dag weg van dus komt goedquote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:22 schreef dapluiz het volgende:
En ik maar klagen met mijn starttijd van 07:00
Al moet ik dan alsnog vroeg op, voordat ik er ben![]()
![]()
Vanmiddag weer getaped door de fysio. Dat blijft hij ook de komende weken even doen. Daarna kijken we hoe het gaat. Ben wel mooi in stijl getaped, mooi oranje. Vanavond even rustige training doen( anders mocht het niet ) en dan zaterdag een wedstrijdje
![]()
![]()
Back home!
straks maar eens kijken of een jet lag het evengoed mogelijk maakt om mijn laatste trainingskilometers te doen
Fijn RD!
Mijn training ging kut. Tape liet los, vastgemaakt en weer verder, toen weer los. Toen kreeg ik ook nog eens teveel pijn. Dus dat losse stukje tape eraf getrokken en teruggewandeld naar de locatie. Onderweg toch nog een keer geprobeerd te rennen maar het wou vandaag niet. Nu even koelen en morgen rustig in de fitness en dan gaat het zaterdag hopelijk goed. De fysio vond mijn knie wel warmer dan de andere. Alhoewel ik vond dat dat door de zon kwam en verbrand was maargoed dat vond hij niet.. Nou oke![]()
![]()
De pijn was niet te harden, dus is het nu alsnog gips geworden. Hardlopen lijkt zo wel verderweg dan ooit.![]()
Jezus Vorkquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:32 schreef Vork het volgende:
De pijn was niet te harden, dus is het nu alsnog gips geworden. Hardlopen lijkt zo wel verderweg dan ooit.en nu? 6 weken gips, of hoe gaat dat? /gupheeftnognooitgipsgehad
Wat kut Vork!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb ook nog nooit gips gehad, of iets gebroken, dus ik hev geen idee. Wat mij is verteld is dat dit gips iig een week blijft zitten. Daarna wordt er bekeken of er weer gips om gaat of dat intapen beter is.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jezus Vorken nu? 6 weken gips, of hoe gaat dat? /gupheeftnognooitgipsgehad
![]()
Ik heb ook het gevoel dat ik reuma heb of zoOf gewoon oud word. Alle gewrichten piepen en kraken zo.. van spieren heb ik bijna nooit last.
Zaterdag maakte ik een rare beweging met het uittrekken van mijn schoen en nu heb ik al een week last van die hand, kan nog steeds geen kracht zetten met snijden of schoenen aantrekken of zo
Jemig, wat zijn we een stelletje krakkemikken bij elkaar.
Mijn kuiten voelen ook nog steeds niet goed. Even drie dagen niet sporten dus.![]()
Sterkte ermee Vork. Ik voel me bijna schulfig als ik hier opschrijf dat ik vandaag lekker gesport heb. Nog geen langdurige inspanningen, maar toch. 35 minuten rennen, 45 minuten op een spinningbike, en spannend voor de schouder: een paar honderd meter gezwommen.![]()
Het lijkt iedere dag weer een beetje beter te worden. De weersvoorspelling voor morgen is nu nog alleen regen.
![]()
Ben je al daar?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 07:21 schreef Devv het volgende:
Het lijkt iedere dag weer een beetje beter te worden. De weersvoorspelling voor morgen is nu nog alleen regen.
Sterkte Vork![]()
Hier gister ook training geskipt vanwege kleine pijntjes. Dus vanmorgen maar het zwembad in gedoken, weer een km gedobberd. Misschien vanavond een klein rondje lopen en dan zondag ook weer![]()
Alleen het zoeken naar leuke wedstrijden in de buurt op dagen die bij de rest van mijn agenda aansluiten valt nog niet echt mee, het eerste wat echt lijkt te passen is pas in Oktober
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ook bij mij begint het te piepen.
Wilde vandaag 25km lopen, maar na 16km zei mijn linker knie dat het beter was even te stoppen. Heb geluisterd en ben terug naar huis gewandeld.![]()
Misschien lopen jullie wel allemaal te weinig....rust roest and all that
Morgenvroeg weer m'n grens een stukje verleggen: 28km LLD
Nog 50 dagen tot de Marathon van Eindhoven
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
meer lopen = meer kans op ongelukkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
Misschien lopen jullie wel allemaal te weinig....rust roest and all that![]()
![]()
![]()
In het warme weer mijn PR op de 5km weten te evenaren (19:00). Een hele verademing vergeleken met vorige week, kon toen de 15km op een langzame tempo (4:35/km) geeneens volhouden.
Ik begin ook op mijn rechtervoet steeds blaren te krijgen. Mijn schoenen zijn pas 300km oud. Hoe kan dit?
Edit: Met mijn 5km tijd moet ik op zijn minst dicht bij een CR zitten, niet dus..
[ Bericht 24% gewijzigd door MiG31 op 19-08-2016 15:17:20 ]![]()
Ik vermoed technische doping (miyata schijnt bv wonderen te doen voor je snelheid)quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:55 schreef Zwabberhark het volgende:
Zo, die eerste heeft wel een heel realistische tijd![]()
Ik vermoed een wielrenner die zijn/haar ritjes als loopjes registreert omdat hij/zij alleen op die manier een CR kan behalen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
P1 is een fout van de GPS data die aan Strava is doorgegeven. P2 en 3 zijn inderdaad fietsers. P4 weet ik niet zeker, het kan een bijzonder snelle renner zijn (die snelheid op ongeveer 15km rennen), toch is een tempo van 3.14/km op een segment van 1.4km aardig snel.
Heb sowieso de eerste 3 mensen even aangesproken. Rapporteren zou misschien ook werken?![]()
Haalt het natuurlijk niet bij DE fotoquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:52 schreef YUR het volgende:
We hebben een nieuwe![]()
OS / Franse atleet schijt in zijn broek bij 50KM snelwandelen
Die kerel is onderweg compleet van z'n stokje gegaan. En ja, dat laat je alles lopen. Zo ook de NOS. En verder eens met Guard. Haalt het niet bij het origineelquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:52 schreef YUR het volgende:
OS / Franse atleet schijt in zijn broek bij 50KM snelwandelen
Ja, en ik heb hier gewoon de hele dag in een korte broek en een shirt gelopenquote:. De weersvoorspelling voor morgen is wel nog steeds een stuk minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:34 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, en ik heb hier gewoon de hele dag in een korte broek en een shirt gelopen. De weersvoorspelling voor morgen is wel nog steeds een stuk minder.
Oeh niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
50km in 3.40, dan is er met recht sprake van racekakquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:52 schreef YUR het volgende:
OS / Franse atleet schijt in zijn broek bij 50KM snelwandelen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En toch vind ik het geen sportquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
50km in 3.40, dan is er met recht sprake van racekak
Hoe hang je trouwens een Soft Reservoir in een S-LAB Adv Skin3? Ja, ik weet het...een goede voorbereiding is alles. Er zit een losse binnenzak in waar je volgens mij het Soft Reservoir in moet doen, toch? Ik weet alleen niet waar die 4D lus aan vast gemaakt moet worden...
![]()
Houtje-touwtje FTW![]()
En die loper achter je maar lekker laten irriteren aan je klotsende zak
Nou ja, en anders ga ik met twee 500ml Soft Flasks lopen als het nu niet lukt. Het is geen noodzaak. Het gaat morgen toch niet heel erg warm worden. Ik ga alleen nu wel slapen, want de wekker gaat weer vroeg.
![]()
Ik had op de eiger ook maar 2 500ml-softflasks bij me, als er voldoende posten zijn om bij te vullen moet dat geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:22 schreef Devv het volgende:
Nou ja, en anders ga ik met twee 500ml Soft Flasks lopen als het nu niet lukt. Het is geen noodzaak. Het gaat morgen toch niet heel erg warm worden. Ik ga alleen nu wel slapen, want de wekker gaat weer vroeg.
Succes en veel plezier morgenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het is wel een sport, ik vind het alleen niet een sport die geschikt is voor wedstrijdsport vanwege die debiele regels. Net zoals dat je hiken niet olympisch gaat maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En toch vind ik het geen sportIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ze moeten eigenlijk sensoren in de schoenen doen oidquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is wel een sport, ik vind het alleen niet een sport die geschikt is voor wedstrijdsport vanwege die debiele regels. Net zoals dat je hiken niet olympisch gaat maken.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Voor jullie dames misschien niet, jullie zijn anatomisch zo gemaakt dat jullie van nature kunnen snelwandelen. Wij mannen moeten het leren en dat is al een sport opzich!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En toch vind ik het geen sport'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Volgens mij is het juist voor mannen natuurlijker, die hebben meer bewegingsuitslag in het bekken..quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Voor jullie dames misschien niet, jullie zijn anatomisch zo gemaakt dat jullie van nature kunnen snelwandelen. Wij mannen moeten het leren en dat is al een sport opzich!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het is helemaal niet natuurlijk, niet voor mannen en niet voor vrouwenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dit heb ik me ooit door een de NZ kampioene snelwandelen wijs laten maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist voor mannen natuurlijker, die hebben meer bewegingsuitslag in het bekken..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Aah oké, die zal het wel weten danquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Dit heb ik me ooit door een de NZ kampioene snelwandelen wijs laten maken.
Nou, tot over een uur of 11 als ik het al haal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 06:36 schreef Devv het volgende:
Maak er een mooie dag vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked![]()
Je hebt gelijk, ik vind het geen Olympische sport.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is wel een sport, ik vind het alleen niet een sport die geschikt is voor wedstrijdsport vanwege die debiele regels. Net zoals dat je hiken niet olympisch gaat maken.
Op naar het zwembad!
Succes en geniet! En altijd veiligheid eerst, als je dit nog leest!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Good luck!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ga zometeen met de club van Zwabber mee trainenzin in!
Lekker weer in het Bergse Bos hobbelen
Vlag mee? Anders maakt het geen indruk, sissie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed! Nou ja. Ik heb voor het eerst in vier maanden twee keer achter elkaar lekker gelopen. Maandag 10 of 11 keer 400p2 op het gemak. Vandaag bijna 9 kilometer duurloop op het gemak. DUs ik hoop dat ik van alle problemen af ben.quote:
Wat ik had, weet ik niet. Ik denk overtraind ofzo. Na drie marathons in één jaar en daarna meteen een halfjaar 5 en 10km's gedaan. Denk dat mijn lichaam, toen ik gedwongen 3 weken pauze had door bruiloft en huwelijksreis, is een spaarstand ging ofzo. Na een paar honderd meter liepen mijn benen meteen vol en lukte het gewoon niet meer. Daardoor nooit fijn gelopen en sowieso bijna niet gelopen daardoor.
Maar goed. Hopelijk ben ik er nu vanaf.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je hebt goed je best gedaan vanochtendquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 07:56 schreef Murmeli het volgende:
Ik ga zometeen met de club van Zwabber mee trainenzin in!
Lekker weer in het Bergse Bos hobbelenEn dat terwijl Zeeuwse mossels altijd kunnen. Maar, fijn dat je nu weer lekker loopt. Ik denk inderdaad dat je lichaam even de rust nodig had.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:25 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Goed! Nou ja. Ik heb voor het eerst in vier maanden twee keer achter elkaar lekker gelopen. Maandag 10 of 11 keer 400p2 op het gemak. Vandaag bijna 9 kilometer duurloop op het gemak. DUs ik hoop dat ik van alle problemen af ben.
Wat ik had, weet ik niet. Ik denk overtraind ofzo. Na drie marathons in één jaar en daarna meteen een halfjaar 5 en 10km's gedaan. Denk dat mijn lichaam, toen ik gedwongen 3 weken pauze had door bruiloft en huwelijksreis, is een spaarstand ging ofzo. Na een paar honderd meter liepen mijn benen meteen vol en lukte het gewoon niet meer. Daardoor nooit fijn gelopen en sowieso bijna niet gelopen daardoor.
Maar goed. Hopelijk ben ik er nu vanaf.
Devv nadert de 30 km. Snelheid schommelend tussen 4 en 7 km/uur. Pittig parcours.![]()
Welkom terug Mossel.
Toevallig vroeg ik aan een andere vaste poster kortgeleden of je nog liet en zie hier, je bent terug'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
O jee, Devv is nog steeds op het 29,1 km-punt. Laten we hopen dat het de tracker is, of een uitgebreide lunch.![]()
Volgens mij is het geen live tracker, maar zijn het "mat doorkomsten" die je ziet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:34 schreef Zwabberhark het volgende:
O jee, Devv is nog steeds op het 29,1 km-punt. Laten we hopen dat het de tracker is, of een uitgebreide lunch.
volgende doorkomst is op 41,7 km.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat is waar. Daar zou hij nu ongeveer langs moeten komen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen live tracker, maar zijn het "mat doorkomsten" die je ziet.
volgende doorkomst is op 41,7 km.![]()
Je kan onkruid uit de grond trekken, maar het komt altijd weer omhoog.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
Welkom terug Mossel.
Toevallig vroeg ik aan een andere vaste poster kortgeleden of je nog liet en zie hier, je bent terugZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hoi. Ik loop ook nog. Met nadruk op 'lopen' want rennen kan je het nauwelijks noemen. Ik hobbel op 6:30 zo'n 20 tot 30 kilometer per week.
Veel last van enkels gehad en sowieso zijn die redelijk instabiel het laatste jaar. Ik ben ook een kilo of 10 tot 15 weer te zwaar, dus nu weer proberen af te vallen en dan weer een beetje serieuser aan de slag met inte:rvallen enzo.
</swets>![]()
Ook jij welkom terug Swets!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat negatief, ik loop ongeveer dezelfde km's en hetzelfde tempo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoi. Ik loop ook nog. Met nadruk op 'lopen' want rennen kan je het nauwelijks noemen. Ik hobbel op 6:30 zo'n 20 tot 30 kilometer per week.
Veel last van enkels gehad en sowieso zijn die redelijk instabiel het laatste jaar. Ik ben ook een kilo of 10 tot 15 weer te zwaar, dus nu weer proberen af te vallen en dan weer een beetje serieuser aan de slag met inte:rvallen enzo.
</swets>
Just under the radar for a whilequote:
Ja, beetje 5 en 10 kilometers hobbelen is nou niet echt iets waar ik nog hele topics over kan vollullenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Just under the radar for a while![]()
![]()
Kom nou toch. Je kan op z'n minst meewarig botte berichten plaatsen over strontsjokken op 11 min/km en 32,8 km asfalt tussen Friesland en Noord-Holland.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, beetje 5 en 10 kilometers hobbelen is nou niet echt iets waar ik nog hele topics over kan vollullen![]()
Die had ik trouwens willen lopen die afsluitsdijkdinges. Maar ja, ik ben godverdomme hopeloos uit vorm![]()
heb vanmorgen nog 5 km gerend en...35 minuten. Niet slecht voor mij doen maar was wel doorweekt van het zweet en dat kwam met name door het broeierige weer.![]()
Omdat de meeste deelnemers "bucket list runners" zullen zijn en na de afsluitdijk nooit geen meter meer zullen lopen zou je op de half ongezien in de meute schuil kunnen gaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Die had ik trouwens willen lopen die afsluitsdijkdinges. Maar ja, ik ben godverdomme hopeloos uit vorm
Ja, maar de halve is dan weer voor mietjesquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Omdat de meeste deelnemers "bucket list runners" zullen zijn en na de afsluitdijk nooit geen meter meer zullen lopen zou je op de half ongezien in de meute schuil kunnen gaan![]()
![]()
Super Devv!
De Duitse zusjes Hahner hebben zich nogal de woede van het (Duitse) publiek op de hals gehaald, door de Olympische marathon te gebruiken als een verkapte funrun en om media-aandacht voor zichzelf. Oeps[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
In mijn ogen volledig terecht!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:43 schreef Guppyfriend het volgende:
De Duitse zusjes Hahner hebben zich nogal de woede van het (Duitse) publiek op de hals gehaald, door de Olympische marathon te gebruiken als een verkapte funrun en om media-aandacht voor zichzelf. Oeps
Zoiets doe je maar met Patries tijdens de Afsluitdijk half of een of andere colour run maar niet tijdens de OS'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ze hebben het al (minstens) twee keer eerder gedaan, maar op een kleiner podium, en toen kwam ze als eersten over de finish (https://de.wikipedia.org/wiki/Bad_Hersfelder_Lollslauf)
Ik heb er overigens geen problemen mee. Een Olympische marathon finishen is niet voor iedereen weggelegd. Als je dan met je tweeling hand in hand over de finish kan, ipv de ander er proberen uit te sprinten om die lamzakken op de bank en voor hun laptop tevreden te stellen, zou ik het wel weten.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Alsof ze een medaille hadden kunnen winnen of een PR hadden kunnen lopen
Ik geef ze geen ongelijkF means you're fucked![]()
Die lamzakken betalen we je snoepreisje naar Rio.....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Niet zo zuur ouwe. Die lamzakken wisten ook wel dat die meisjes geen kans hadden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
Die lamzakken betalen we je snoepreisje naar Rio.....F means you're fucked![]()
Nu deden de Noord-Koreaanse Dames Kim Hye-Song en Kim Hye-Gyong in deze race hetzelfde, maar dan zonder blij handje vast houden. En zij werden er 10de en 11de mee, waarvan de eerste Kim in een beste seizoenstijd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
In mijn ogen volledig terecht!
Zoiets doe je maar met Patries tijdens de Afsluitdijk half of een of andere colour run maar niet tijdens de OS[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En dan zijn die lamzakken ineens je werkgever/coach?
Ik betaal ook belasting maar dat wil niet zeggen dat ik agenten erop aanspreek als ze glimlachen, omdat dat "de serieusheid van het beroep" ondermijnt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dan nog, je bent topsporter of je bent het niet, en niet alleen als je het uitkomt en je het lopen van een marathon als een lastige sta in de weg zie voor het aantal stranduren op de copa cabanaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Niet zo zuur ouwe. Die lamzakken wisten ook wel dat die meisjes geen kans hadden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee, maar als olympische sporter vertegenwoordig je je land en daar horen ino verantwoordelijkheden bij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:15 schreef Guard het volgende:
En dan zijn die lamzakken ineens je werkgever/coach?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou gelukkig is er die Franse snelwandelaar nog, die snapt zijn verantwoordelijkheden.
Topsport hoort niet leuk te zijn, stelletje shinende Duitse funrunners dat ze daar zijn...
Nicequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:36 schreef xMissi het volgende:
Hopppa Pr verbroken van 32:20 naar 31:25!!![]()
( Horloge geklokt
) Ik ben superblij!
![]()
Kijk....zo heb ik weer wat aan je!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:33 schreef Guard het volgende:
Nou gelukkig is er die Franse snelwandelaar nog, die snapt zijn verantwoordelijkheden.
Topsport hoort niet leuk te zijn, stelletje shinende Duitse funrunners dat ze daar zijn...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mooie verbetering Missi!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:36 schreef xMissi het volgende:
Hopppa Pr verbroken van 32:20 naar 31:25!!![]()
( Horloge geklokt
) Ik ben superblij!
Gefeliciteerd'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Afsluitdijk tijdens een evenemt is sowieso voor mietjes. De afsluitdijk behoor je solo met wind tegen op zijn minst te lopen. Des te slechter de omstandigheden des te beter.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar de halve is dan weer voor mietjes![]()
Het begint pas te tellen als je heen en wewr loop. Eerst je eigen leeg lopen doordat je veel te snel loop door een straffe wind in de rug en dan met verzuurde benen aan de terugweg beginnenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Afsluitdijk tijdens een evenemt is sowieso voor mietjes. De afsluitdijk behoor je solo met wind tegen op zijn minst te lopen. Des te slechter de omstandigheden des te beter.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Daarom heb ik ook maar besloten geen topsporter te zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:33 schreef Guard het volgende:
Topsport hoort niet leuk te zijn, stelletje shinende Duitse funrunners dat ze daar zijn...![]()
Ik ook, talent genoeg natuurlijk, maar ja als topsporter zal ik vast geen duimpjes mogen maken naar de camera, dus......quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:49 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook maar besloten geen topsporter te zijn.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mietjes zijn diegenen die prestaties van anderen neerhalen, terwijl ze zelf niet meedoen. ☺quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:45 schreef DeLuna het volgende:
Altijd goed om te weten dat je een mietje bent![]()
Zulke flauwekul laat je maar aan MoBlo over....gelopen moet er worden!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ook, talent genoeg natuurlijk, maar ja als topsporter zal ik vast geen duimpjes mogen maken naar de camera, dus......'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo gauw jij mijn snoepreisjes gaat betalen zal ik me hieraan gaan houden, eerder nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Zulke flauwekul laat je maar aan MoBlo over....gelopen moet er worden!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:53 schreef BlueT het volgende:
[..]
Mietjes zijn diegenen die prestaties van anderen neerhalen, terwijl ze zelf niet meedoen. ☺
Opeens heb ik die drang om zo bevoorrecht te zijn om in NL belasting te mogen betalen...quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Zo gauw jij mijn snoepreisjes gaat betalen zal ik me hieraan gaan houden, eerder niet'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Devv! Man!
xMissi: gefeliciteerd. En nu ophouden met die blessures.
Toen jullie elkaar een mietje noemden vanavond heb ik geprobeerd Murmeli vet te mesten, zodat ze nooit meer sneller zal zijn dan ik.![]()
https://connect.garmin.com/modern/activity/1186289341 Mietje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:53 schreef BlueT het volgende:
[..]
Mietjes zijn diegenen die prestaties van anderen neerhalen, terwijl ze zelf niet meedoen. ☺![]()
![]()
![]()
Het enige dat die tweeling kon winnen was exposure. En die exposure zorgt voor geld in een laatje. Iets dat een 10de plek niet gaat doen. Superslim van die twee dus. Ik had het ook zo gedaan.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Toff Devv! Gefeliciteerd man.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:42 schreef Zwabberhark het volgende:
Devv! Man!
Toen jullie elkaar een mietje noemden vanavond heb ik geprobeerd Murmeli vet te mesten, zodat ze nooit meer sneller zal zijn dan ik.
Nou ik moet zeggen tijdens de run viel de pijn me mee. Echter later en morgen is het wel erger. Maargoed. Helemaal pijnvrij lopen kan ik niet, dus dit is acceptabel voor mijDenk ook dat het komt omdat ik nu niet ga wandelen tussendoor. Dat doe ik in de training wel en dan heb ik tijdens meer last.. Maargoed ben blij dat ik iig kan hardlopen. Heb nu iets meer vertrouwen in de Afsluitdijk.
Update,,Yes officieel zelfs 31:20!![]()
![]()
Ik wil enkhuizen - lelystad ook een keer lopen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Afsluitdijk tijdens een evenemt is sowieso voor mietjes. De afsluitdijk behoor je solo met wind tegen op zijn minst te lopen. Des te slechter de omstandigheden des te beter.
Das 26KM dus prima te doen.![]()
Een op-en-neer-tje is dan zeker te doen jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wil enkhuizen - lelystad ook een keer lopen.
Das 26KM dus prima te doen.
Maar is het logistiek gezien ook een beetje te doen? Of is een op en neertje het makkelijkst?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wil enkhuizen - lelystad ook een keer lopen.
Das 26KM dus prima te doen.![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:42 schreef Zwabberhark het volgende:
Devv! Man!
Toen jullie elkaar een mietje noemden vanavond heb ik geprobeerd Murmeli vet te mesten, zodat ze nooit meer sneller zal zijn dan ik.![]()
Gaat je niet lukken, dat vetmesten.
Sneller blijven lukt je wel. Als jij vorig jaar nou niet had geprobeerd om de balijbrug omver te lopen en niet aan je tandvlees had laten rotzooien had ik überhaupt nooit een Pr van je verbroken dus nu kappen met schijtluizen
Xmissi en Devv! Goed gedaan zeg![]()
Netjes! Ook aardig tempo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
https://connect.garmin.com/modern/activity/1186289341 Mietje.![]()
Mijn doel is nu vooral uitlopen. Vooralsnog is de windvoorspelling een Bft 4 vanuit het westen, vind ik prima. Afstand alleen is mij al heroïsch genoeg..![]()
Het blijft een aardige afstand sowieso om te lopen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 09:39 schreef BlueT het volgende:
[..]
Netjes! Ook aardig tempo.
Mijn doel is nu vooral uitlopen. Vooralsnog is de windvoorspelling een Bft 4 vanuit het westen, vind ik prima. Afstand alleen is mij al heroïsch genoeg..![]()
Ik ben behoorlijk gaar. Het lijkt wel alsof ik een marathon heb gelopen. Later meer, want ik zit nog in Zwitersland. O, en ik ben blij dat ik poles heb gekocht. Dat moet toch wel mijn beste aankoop van het jaar zijn
.
![]()
Ik heb m'n eerste 1/8 triatlon erop zitten! M'n lichaam is zich de tandjes geschrokken, maar het was écht heel erg leuk
hoe ging het? Had je een beetje redelijk weer en kon je relaxed wisselen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb m'n eerste 1/8 triatlon erop zitten! M'n lichaam is zich de tandjes geschrokken, maar het was écht heel erg leuk![]()
Goed gedaan Gup!! Rustig aan vandaag!!quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb m'n eerste 1/8 triatlon erop zitten! M'n lichaam is zich de tandjes geschrokken, maar het was écht heel erg leuk![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:09 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
![]()
Yeahh respect!!quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb m'n eerste 1/8 triatlon erop zitten! M'n lichaam is zich de tandjes geschrokken, maar het was écht heel erg leukIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hier nog even mijn verslag van de trail des fantomes.
![]()
![]()
![]()
Dat was het.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Topperquote:Op zondag 21 augustus 2016 15:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Hier nog even mijn verslag van de trail des fantomes.
![]()
![]()
![]()
Dat was het.
Waarom loop die Hawkins daar op kop van de marathon?
Lijkt me een ook een momentje "airtime pakken". Dat is ook niet goed voor je eindklassering, daar energie aan verspillen.
Staat de Britse social media al op zijn kop van verontwaardiging?
quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:09 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
Misschien heeft hij wel een topdag.. En die kenianen sprinten je er in het laatste stuk toch uit, of je nou veel kopwerk pakt of niet. Misschien is dit zijn fly or die tactiek voor een goede tijd en wie weet ook redelijke klassering..quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:28 schreef Guard het volgende:
Waarom loop die Hawkins daar op kop van de marathon?
Lijkt me een ook een momentje "airtime pakken". Dat is ook niet goed voor je eindklassering, daar energie aan verspillen.
Staat de Britse social media al op zijn kop van verontwaardiging?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Moeilijke omstandigheden vandaag.
Meb heeft het moeilijk.
Mr Airtime zakt naar achter af, die wordt dadelijk voorbij gelopen door Nageeye.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Al Abdi zijn goede prestaties zijn in de regen geweest
Leuke marathon toch wel zo, gebeurt genoeg!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het zou heeeel knap zijn als Rupp een medaille pakt!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Vanmorgen 6,5 km gelopen in een uue en 4 minuten, langzaam gaat t iets beter
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Goed gedaanquote:Op zondag 21 augustus 2016 16:12 schreef CaLeX het volgende:
https://www.strava.com/activities/683780629/overview
Morgen spierpijn
Gaaf daar he?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
If that is what it takesquote:Maar ik vrees toch dat hij die 48 seconden gaat verliezen in de laatste 7km.. Nu begint het pas!
super mooi maar verschikkelijk zwaar, en hoog niveau. Maar 2 achter me gehouden, wel ruim binnen de tijd die ik in gedachten had.quote:
Op naar de volgendeTrek eens aan mijn vinger?
Hij zit er wel doorheen ja.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
If that is what it takesMaar ik vrees toch dat hij die 48 seconden gaat verliezen in de laatste 7km.. Nu begint het pas!
Mutai gun ik ook wel die medaille.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het wordt nog een prima tijd ook! 2.08 of zo?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Kipchoce is wel een baas hoor, 8 marathons lopen, zeven winnen en een keer tweede (achter Kipsang)![]()
En ook al Zilver en Brons op de 5000m gewonnen in 2004 en 2008.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik vind zijn loopstijl ook mooi, wat krachtiger, niet zo'n pezig type als andere kenianen..quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:33 schreef Guard het volgende:
Kipchoce is wel een baas hoor, 8 marathons lopen, zeven winnen en een keer tweede (achter Kipsang)![]()
En ook al Zilver en Brons op de 5000m gewonnen in 2004 en 2008.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ah Abdi stoomt op!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ward kan zo meedoen aan een ten Kate look alike wedstrijd
Wauw! Abdi met een goede klassering!
Slim gelopen ja! Hij heeft denk ik echt geleerd van zijn Boston avontuur!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja dat weet ik, maar ze laten de marathon daar niet voor niets finishen. Staat toch een beetje raar, paar rijen publiek langs de hekken en voor de rest volledig lege tribunes. Dan hadden ze de finish net zo goed op de Boulevard Olímpico kunnen leggenquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat zijn ook vaste tribunes voor het carnaval daarMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
De hele wedstrijd droog gehouden! Had ik ook niet verwacht en dat was toch wel erg prettig! Wisselen ging ook goedquote:Op zondag 21 augustus 2016 14:13 schreef Vork het volgende:
[..]
hoe ging het? Had je een beetje redelijk weer en kon je relaxed wisselen?
SPOILER: beware, heul lang verslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: ging goed, was leuk, smaakt naar meer![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De hele wedstrijd droog gehouden! Had ik ook niet verwacht en dat was toch wel erg prettig! Wisselen ging ook goed
Goed gedaan Gup!SPOILER: beware, heul lang verslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: ging goed, was leuk, smaakt naar meer!![]()
![]()
[..]
De hele wedstrijd droog gehouden! Had ik ook niet verwacht en dat was toch wel erg prettig! Wisselen ging ook goed
Zo coolSPOILER: beware, heul lang verslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: ging goed, was leuk, smaakt naar meer!![]()
![]()
[..]
Gup is een held en mossel heeft een dubbelganger (?)SPOILER: beware, heul lang verslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: ging goed, was leuk, smaakt naar meer!F means you're fucked![]()
prachtig verhaal en mooi in detail beschreven, geeft voor de tri-noobs een goed inzicht wat er allemaal bij komt kijken!
En inderdaad, Mossel is helemaal niet gestopt met lopen, hij heeft stiekum getrained voor een triathlon!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Meeeega stoere prestatie! En bedankt voor het uitgebreide verslag, kan ik me er ook weer wat meer bij voorstellenquote:
Leuk, Gup. Mooi om te lezen hoe je dat beleefd hebt!
Echt hartstikke goed gedaan.
Zondag is de vrouwentriathlon en na het lezen van je stukje kriebelt het weer. Ik heb echter niet meer gezwommen sinds juli en dit hele jaar ook geen fietstraining gehad.![]()
![]()
Leuk om te lezen Gup! Zo beginnen de kriebels om zelf ook eens een triatlon te doen ook weer op te komen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet heb, wat de meesten hier wel schijnen te hebben, een behoefte om een triathlon te doen
Ow, ik ook niet hoor. Fietsen.. ieuw..quote:Op maandag 22 augustus 2016 08:53 schreef Guard het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet heb, wat de meesten hier wel schijnen te hebben, een behoefte om een triathlon te doenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ik moet er niet aan denken...... ik weet niet hoe ver Gup moest zwemmen maar na 1 baantje schoolslag heb ik er al genoeg van; maar dat verhoogt alleen maar het respect voor triatletenquote:Op maandag 22 augustus 2016 08:53 schreef Guard het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet heb, wat de meesten hier wel schijnen te hebben, een behoefte om een triathlon te doen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mij lijkt het een schitterende uitdaging. Al wil ik zelf op dit moment alleen maar (hard)lopend genieten in mooie natuurF means you're fucked![]()
[..]
SPOILER: beware, heul lang verslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: ging goed, was leuk, smaakt naar meer!
Dat van die fiets herken ik wel, ik was de hele tijd bang dat mijn triatlon daar zou falen door een lekke band oid
Guard? Mag in ik de OP?
1
2[b] 28 Augustus 2016 - [url=http://www.avantri.nl/wedstrijden/wedstrijden-avantri/nazomerloop/]Nazomerloop (Schoonhoven)[/url][/b]
[*] MaleDuck - 5 km<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
https://www.strava.com/ac(...)l=en-US&v=1471850639
Ik heb van het weekend eindelijk weer een halve marathon gelopen, voor het eerst sinds de halve van Leiden in 2014.
Erg lekker gelopen, had van tevoren niet echt een idee van mijn vorm en training is wat raar nu omdat ik veel op de loopband moet doen. Maar kon m'n beoogde tempo oppakken en laatste stuk zelfs wat versnellen nog, naar 1:35:58.
Erg gave loop overigens, als mensen nog een buitenlandse wedstrijd overwegen kan ik Reykjavik zeker aanraden. Prachtige natuur, sportieve mensen, relaxte stad. Achteraf mag je gratis naar een van de geothermische baden als je mee hebt gelopen, perfect om te ontspannen na afloop.
Jack does it in real time...![]()
Héél héél misschien loop ik die ook. Maar waarschijnlijk vind ik het die dag te warm. Is om de hoek bij mijn vriendin.quote:Op maandag 22 augustus 2016 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
Guard? Mag in ik de OP?
[ code verwijderd ]![]()
Ik heb dat ook niet met jullie marathons en (ultra) trails hoorquote:Op maandag 22 augustus 2016 08:53 schreef Guard het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet heb, wat de meesten hier wel schijnen te hebben, een behoefte om een triathlon te doenmooi om te zien, maar zelf doen, mwa!
Mocht je schrikken van de dauwpunten, mag je om de hoek ook wel supporteren hoorquote:Op maandag 22 augustus 2016 12:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Héél héél misschien loop ik die ook. Maar waarschijnlijk vind ik het die dag te warm. Is om de hoek bij mijn vriendin.Ik zal mijn enige echte Fok! hardloopshirt aantrekken
Afgelopen week teruggekomen van vakantie. En tijdens vakantie niet veel gelopen, bij gebrek aan goede looproutes. Het was of te steil/rotsig, of er waren enge honden die de weg versperden. En even wat minder doen was eigenlijk ook wel lekker.
Maar ik merk wel dat het weer even wat moeite kost om weer in het ritme te komen. Als ik nu ga lopen, dan vindt mijn lichaam het na een paar kilometer wel weer genoeg geweest, en wil het liefste dat ik stop of tenminste ga wandelen. Dat is wel een verschilletje met voor de vakantie, toen ik redelijk probleemloos flinke afstanden door kon hobbelen.
Omdat over 2 weken de Tilburg Ten Miles is, ben ik nu redelijk fanatiek bezig om de draad weer op te pakken. Hoop dat het nog op tijd komt. Ik heb een bepaalde tijd in gedachten (<1.20), maar om dat te halen moet ik wel goed in vorm zijn. Het zou net moeten kunnen, gelet op mijn 10km-PR en mijn HM-pr.
Maar het gaat trouwens ook afhangen in welk startvak ik mag starten. Vorig jaar moest ik mijn inschrijving een eindtijd doorgeven. Dit jaar werd dat niet gevraagd bij de inschrijving, ik heb mij nu via de rabobank (sponsor) ingeschreven. Geen idee in welk startvak ik kom te staan. Ik hoop niet in een te langzaam vak, want anders verlies ik de eerste paar km's al redelijk wat tijd, omdat inhalen niet echt makkelijk gaat in het begin.
pre-race stress is al weer begonnen![]()
![]()
Van mij mag dat maar ik de OP niet meer aanpassen...quote:Op maandag 22 augustus 2016 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
Guard? Mag in ik de OP?
[ code verwijderd ]
Bedankt voor de moeitequote:Op maandag 22 augustus 2016 13:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Van mij mag dat maar ik de OP niet meer aanpassen...![]()
ik zag gisteren trouwens een docu op Discovery over een soort Forrest Gump triathlon style (al ging het eigelijk alleen over het loopgedeelte):quote:Op maandag 22 augustus 2016 12:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet met jullie marathons en (ultra) trails hoormooi om te zien, maar zelf doen, mwa!
https://en.wikipedia.org/wiki/Sean_Conway_(swimmer)#Triathlon
Dat is dan weer een ultra triathlon (valt nog mee dat ie het niet back-to-back-to-back heeft gedaan).
en kun je misschien zo de OP manipuleren dat ik MD kan toevoegen? : P Thanks
Ik heb me toch een partij uitstelgedrag vandaagEigenlijk niets te doen behalve een heuveltraining! En misschien nog een stukje uitfietsen vanmiddag dus eigenijk moet ik nu wel een keer gaan
Philipp Pflieger (jazeker een Duitser) heeft de juiste les getrokken uit het "Zusjes Hahner Social media stormpje in een glas azijn":
Alles gegeven
en een swim-run-swim-of-run of iets van soortgelijk strekking in een andere volgorde dan?quote:Op maandag 22 augustus 2016 08:57 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ow, ik ook niet hoor. Fietsen.. ieuw..![]()
Huh, wie heeft mij in de OP gezet?![]()
Ben op zoek naar een Damloop Busisnessteamstartbewijs en een recreatief startbewijs, zodat ik 'm dubbel kan lopen als marathontraining. Iemand die me kan helpen?
LT, ik ben een meester in uitstellen, ik zou rond 10 uur gaan lopen maar heb uren op de bank gezeten/gelegen/geslapen.![]()
![]()
Gedaanquote:Op maandag 22 augustus 2016 13:21 schreef Guard het volgende:
[..]
ik zag gisteren trouwens een docu op Discovery over een soort Forrest Gump triathlon style (al ging het eigelijk alleen over het loopgedeelte):
https://en.wikipedia.org/wiki/Sean_Conway_(swimmer)#Triathlon
Dat is dan weer een ultra triathlon (valt nog mee dat ie het niet back-to-back-to-back heeft gedaan).
en kun je misschien zo de OP manipuleren dat ik MD kan toevoegen? : P Thanks![]()
als het goed is kun je er weer in!
quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gedaanals het goed is kun je er weer in!
Thanks
MD's loopje is toegevoegdDa was ik nie...quote:
Ik zet mijn eigen loopjes niet eens in de OP, laat staan ongevraagd die van een ander.
Maar ik ben er in E'hoven ook wel bijMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
OO, mijn loopjes kunnen wel uit de OP. Bridge to Bridge ging sowieso al niet door en ik denk voorlopig niet dat ik optijd fit zal zijn voor de 7^^.![]()
Danke Schon!quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:22 schreef Guard het volgende:
[..]Thanks
MD's loopje is toegevoegd
[..]
Da was ik nie...
Ik zet mijn eigen loopjes niet eens in de OP, laat staan ongevraagd die van een ander.
Maar ik ben er in E'hoven ook wel bij<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Wow, wat een onderneming weer, dan moet je 2x heen en weer met die bus? Kan je niet beter de 30 van Noord doen dan, of een lang stuk inlopen?quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:58 schreef wyccie het volgende:
Ben op zoek naar een Damloop Busisnessteamstartbewijs en een recreatief startbewijs, zodat ik 'm dubbel kan lopen als marathontraining. Iemand die me kan helpen?
LT, ik ben een meester in uitstellen, ik zou rond 10 uur gaan lopen maar heb uren op de bank gezeten/gelegen/geslapen.![]()
Ik ben net terug![]()
Ben 10x de "Kruisberg" omhoog gelopen, de hoogste berg in ons duingebied, maar het is maar iets van 150 meter lang stijgenTerwijl je vroeger als kind er echt moeite mee had op de fiets.. Enfin, was toch wel vermoeiend..
Volgens mij mag je altijd in een later startvak starten, dus dan zou je in principe ook met een business-startbewijs in de recreantenloop moeten kunnen starten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:58 schreef wyccie het volgende:
Tenzij dat als een aparte wedstrijd wordt gerekend natuurlijk.![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2016 12:29 schreef DeeBee het volgende:
https://www.strava.com/ac(...)l=en-US&v=1471850639
Ik heb van het weekend eindelijk weer een halve marathon gelopen, voor het eerst sinds de halve van Leiden in 2014.
Erg lekker gelopen, had van tevoren niet echt een idee van mijn vorm en training is wat raar nu omdat ik veel op de loopband moet doen. Maar kon m'n beoogde tempo oppakken en laatste stuk zelfs wat versnellen nog, naar 1:35:58.
Erg gave loop overigens, als mensen nog een buitenlandse wedstrijd overwegen kan ik Reykjavik zeker aanraden. Prachtige natuur, sportieve mensen, relaxte stad. Achteraf mag je gratis naar een van de geothermische baden als je mee hebt gelopen, perfect om te ontspannen na afloop.gave wedstrijd, en knap gelopen! Wel een contrast denk ik qua klimaat/temperatuur in vergelijking met je huidige omgeving. Was dat niet lastig?
![]()
Voor de Alleenhouderstraat kun je nog wel inhalen, maar dan wordt het tot na het tunneltje onder het spoor wel wat lastiger inderdaad.quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:00 schreef steffelonio het volgende:
Afgelopen week teruggekomen van vakantie. En tijdens vakantie niet veel gelopen, bij gebrek aan goede looproutes. Het was of te steil/rotsig, of er waren enge honden die de weg versperden. En even wat minder doen was eigenlijk ook wel lekker.
Maar ik merk wel dat het weer even wat moeite kost om weer in het ritme te komen. Als ik nu ga lopen, dan vindt mijn lichaam het na een paar kilometer wel weer genoeg geweest, en wil het liefste dat ik stop of tenminste ga wandelen. Dat is wel een verschilletje met voor de vakantie, toen ik redelijk probleemloos flinke afstanden door kon hobbelen.
Omdat over 2 weken de Tilburg Ten Miles is, ben ik nu redelijk fanatiek bezig om de draad weer op te pakken. Hoop dat het nog op tijd komt. Ik heb een bepaalde tijd in gedachten (<1.20), maar om dat te halen moet ik wel goed in vorm zijn. Het zou net moeten kunnen, gelet op mijn 10km-PR en mijn HM-pr.
Maar het gaat trouwens ook afhangen in welk startvak ik mag starten. Vorig jaar moest ik mijn inschrijving een eindtijd doorgeven. Dit jaar werd dat niet gevraagd bij de inschrijving, ik heb mij nu via de rabobank (sponsor) ingeschreven. Geen idee in welk startvak ik kom te staan. Ik hoop niet in een te langzaam vak, want anders verlies ik de eerste paar km's al redelijk wat tijd, omdat inhalen niet echt makkelijk gaat in het begin.
pre-race stress is al weer begonnen
Succes alvast!
Beetje jammer dat ik hem dit jaar ga missen, maar mijn besteding van dat weekend is ook wel prima te noemen
Dat was juist heerlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:11 schreef steffelonio het volgende:
[..]gave wedstrijd, en knap gelopen! Wel een contrast denk ik qua klimaat/temperatuur in vergelijking met je huidige omgeving. Was dat niet lastig?
Andersom zou wat problemen geven ja...
Nu was het echt perfect loopweer, ook voor IJslandse begrippen met een zonnetje en 15 graden. Enige wat ik mis zijn regelmatige wedstrijdjes, momenteel is hier niet elk weekend een loopje ofzo, dus weinig wedstrijdhardheid. Volgende week wel een 1000 meter indoor als het goed is, vrees het nu al.
Jack does it in real time...![]()
langzaam, samen met de taper-irritatie, begint de wedstrijdspanning toch een beetje komen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat staat er voor jou dan ook al weer op het programma? De nk?quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Voor de Alleenhouderstraat kun je nog wel inhalen, maar dan wordt het tot na het tunneltje onder het spoor wel wat lastiger inderdaad.
Succes alvast!
Beetje jammer dat ik hem dit jaar ga missen, maar mijn besteding van dat weekend is ook wel prima te noemen![]()
Raar. Alweer lekker gelopen. 8x600m met steeds 2 min pauze. OP het gemak. Dat blijft, ben ik blij mee!Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: