quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:59 schreef Falco het volgende:
Er was in Sydney ook een Belgische gewichthefster die in haar broek pieste
[ afbeelding ]
Op de een of andere manier triggert het snelwandelen/hardlopen het. Mijn vriend kan er over meepraten...quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:00 schreef Marsenal het volgende:
Ik kan mijn kak desnoods vijf/zes dagen inhouden. Dan moet het tijdens het sporten toch ook lukken?
Oh wacht het gaat over snelwandelen, dat is geeneens sport.
brummetjequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:03 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Mijn vriend kan er over meepraten...
quote:
Komt door het inhouden van de adem en het kracht zetten waardoor je blaas zich opent.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:59 schreef Falco het volgende:
Er was in Sydney ook een Belgische gewichthefster die in haar broek pieste
[ afbeelding ]
En nonchalant de pis wegvegen na afloop.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:05 schreef Falco het volgende:
[..]
De pis is niet echt duidelijk te zien, maar de kraaigeluiden zijn wel weer tof.
Vooral dat jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
En nonchalant de pis wegvegen na afloop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
En nonchalant de pis wegvegen na afloop.
Ik heb weleens gehoord dat wielrenners al fietsend plassen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Inderdaad ja![]()
Wat een goorlakken zijn die sporters toch ook, maar ja, alles voor een medaille
Over F1-coureurs heb ik ook wel eens gehoord dat sommigen dat in hun wagen doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:41 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord dat wielrenners al fietsend plassen.
Misschien kregen Frans en Jos daar ruzie over?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:44 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Over F1-coureurs heb ik ook wel eens gehoord dat sommigen dat in hun wagen doen
Misschien heeft Jos er een gewoonte van gemaakt en gewoon bij Frans op de bank zitten poepen en plassenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Misschien kregen Frans en Jos daar ruzie over?
En dat mannen in het openbaar plassen, tegen een boompje of zo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:41 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord dat wielrenners al fietsend plassen.
Bah waar wassen ze dan hun handenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:15 schreef agter het volgende:
[..]
En dat mannen in het openbaar plassen, tegen een boompje of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |