Het begint pas te tellen als je heen en wewr loop. Eerst je eigen leeg lopen doordat je veel te snel loop door een straffe wind in de rug en dan met verzuurde benen aan de terugweg beginnenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Afsluitdijk tijdens een evenemt is sowieso voor mietjes. De afsluitdijk behoor je solo met wind tegen op zijn minst te lopen. Des te slechter de omstandigheden des te beter.
Daarom heb ik ook maar besloten geen topsporter te zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:33 schreef Guard het volgende:
Nou gelukkig is er die Franse snelwandelaar nog, die snapt zijn verantwoordelijkheden.
Topsport hoort niet leuk te zijn, stelletje shinende Duitse funrunners dat ze daar zijn...
Ik ook, talent genoeg natuurlijk, maar ja als topsporter zal ik vast geen duimpjes mogen maken naar de camera, dus......quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:49 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook maar besloten geen topsporter te zijn.
Mietjes zijn diegenen die prestaties van anderen neerhalen, terwijl ze zelf niet meedoen. ☺quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:45 schreef DeLuna het volgende:
Altijd goed om te weten dat je een mietje bent
Zulke flauwekul laat je maar aan MoBlo over....gelopen moet er worden!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ook, talent genoeg natuurlijk, maar ja als topsporter zal ik vast geen duimpjes mogen maken naar de camera, dus......
Zo gauw jij mijn snoepreisjes gaat betalen zal ik me hieraan gaan houden, eerder nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Zulke flauwekul laat je maar aan MoBlo over....gelopen moet er worden!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:53 schreef BlueT het volgende:
[..]
Mietjes zijn diegenen die prestaties van anderen neerhalen, terwijl ze zelf niet meedoen. ☺
Opeens heb ik die drang om zo bevoorrecht te zijn om in NL belasting te mogen betalen...quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Zo gauw jij mijn snoepreisjes gaat betalen zal ik me hieraan gaan houden, eerder niet
https://connect.garmin.com/modern/activity/1186289341 Mietje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:53 schreef BlueT het volgende:
[..]
Mietjes zijn diegenen die prestaties van anderen neerhalen, terwijl ze zelf niet meedoen. ☺
Toff Devv! Gefeliciteerd man.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:42 schreef Zwabberhark het volgende:
Devv! Man!
xMissi: gefeliciteerd. En nu ophouden met die blessures.
Toen jullie elkaar een mietje noemden vanavond heb ik geprobeerd Murmeli vet te mesten, zodat ze nooit meer sneller zal zijn dan ik.
Ik wil enkhuizen - lelystad ook een keer lopen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Afsluitdijk tijdens een evenemt is sowieso voor mietjes. De afsluitdijk behoor je solo met wind tegen op zijn minst te lopen. Des te slechter de omstandigheden des te beter.
Een op-en-neer-tje is dan zeker te doen jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wil enkhuizen - lelystad ook een keer lopen.
Das 26KM dus prima te doen.
Maar is het logistiek gezien ook een beetje te doen? Of is een op en neertje het makkelijkst?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wil enkhuizen - lelystad ook een keer lopen.
Das 26KM dus prima te doen.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:42 schreef Zwabberhark het volgende:
Devv! Man!
xMissi: gefeliciteerd. En nu ophouden met die blessures.
Toen jullie elkaar een mietje noemden vanavond heb ik geprobeerd Murmeli vet te mesten, zodat ze nooit meer sneller zal zijn dan ik.
Netjes! Ook aardig tempo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
https://connect.garmin.com/modern/activity/1186289341 Mietje.![]()
Het blijft een aardige afstand sowieso om te lopen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 09:39 schreef BlueT het volgende:
[..]
Netjes! Ook aardig tempo.
Mijn doel is nu vooral uitlopen. Vooralsnog is de windvoorspelling een Bft 4 vanuit het westen, vind ik prima. Afstand alleen is mij al heroïsch genoeg..
hoe ging het? Had je een beetje redelijk weer en kon je relaxed wisselen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb m'n eerste 1/8 triatlon erop zitten! M'n lichaam is zich de tandjes geschrokken, maar het was écht heel erg leuk
Goed gedaan Gup!! Rustig aan vandaag!!quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb m'n eerste 1/8 triatlon erop zitten! M'n lichaam is zich de tandjes geschrokken, maar het was écht heel erg leuk
quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Yeahh respect!!quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Topperquote:Op zondag 21 augustus 2016 15:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Hier nog even mijn verslag van de trail des fantomes.
![]()
![]()
![]()
Dat was het.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Misschien heeft hij wel een topdag.. En die kenianen sprinten je er in het laatste stuk toch uit, of je nou veel kopwerk pakt of niet. Misschien is dit zijn fly or die tactiek voor een goede tijd en wie weet ook redelijke klassering..quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:28 schreef Guard het volgende:
Waarom loop die Hawkins daar op kop van de marathon?
Lijkt me een ook een momentje "airtime pakken". Dat is ook niet goed voor je eindklassering, daar energie aan verspillen.
Staat de Britse social media al op zijn kop van verontwaardiging?
Goed gedaanquote:Op zondag 21 augustus 2016 16:12 schreef CaLeX het volgende:
https://www.strava.com/activities/683780629/overview
Morgen spierpijn
If that is what it takesquote:
super mooi maar verschikkelijk zwaar, en hoog niveau. Maar 2 achter me gehouden, wel ruim binnen de tijd die ik in gedachten had.quote:
Hij zit er wel doorheen ja.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
If that is what it takesMaar ik vrees toch dat hij die 48 seconden gaat verliezen in de laatste 7km.. Nu begint het pas!
Ik vind zijn loopstijl ook mooi, wat krachtiger, niet zo'n pezig type als andere kenianen..quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:33 schreef Guard het volgende:
Kipchoce is wel een baas hoor, 8 marathons lopen, zeven winnen en een keer tweede (achter Kipsang)![]()
En ook al Zilver en Brons op de 5000m gewonnen in 2004 en 2008.
Ja dat weet ik, maar ze laten de marathon daar niet voor niets finishen. Staat toch een beetje raar, paar rijen publiek langs de hekken en voor de rest volledig lege tribunes. Dan hadden ze de finish net zo goed op de Boulevard Olímpico kunnen leggenquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat zijn ook vaste tribunes voor het carnaval daar
De hele wedstrijd droog gehouden! Had ik ook niet verwacht en dat was toch wel erg prettig! Wisselen ging ook goedquote:Op zondag 21 augustus 2016 14:13 schreef Vork het volgende:
[..]
hoe ging het? Had je een beetje redelijk weer en kon je relaxed wisselen?
SPOILER: beware, heul lang verslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: ging goed, was leuk, smaakt naar meer![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De hele wedstrijd droog gehouden! Had ik ook niet verwacht en dat was toch wel erg prettig! Wisselen ging ook goed
Goed gedaan Gup!SPOILER: beware, heul lang verslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: ging goed, was leuk, smaakt naar meer!![]()
[..]
De hele wedstrijd droog gehouden! Had ik ook niet verwacht en dat was toch wel erg prettig! Wisselen ging ook goed
Zo coolSPOILER: beware, heul lang verslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: ging goed, was leuk, smaakt naar meer!![]()
[..]
Gup is een held en mossel heeft een dubbelganger (?)SPOILER: beware, heul lang verslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: ging goed, was leuk, smaakt naar meer!F means you're fucked
Meeeega stoere prestatie! En bedankt voor het uitgebreide verslag, kan ik me er ook weer wat meer bij voorstellenquote:
Ow, ik ook niet hoor. Fietsen.. ieuw..quote:Op maandag 22 augustus 2016 08:53 schreef Guard het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet heb, wat de meesten hier wel schijnen te hebben, een behoefte om een triathlon te doen
ik moet er niet aan denken...... ik weet niet hoe ver Gup moest zwemmen maar na 1 baantje schoolslag heb ik er al genoeg van; maar dat verhoogt alleen maar het respect voor triatletenquote:Op maandag 22 augustus 2016 08:53 schreef Guard het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet heb, wat de meesten hier wel schijnen te hebben, een behoefte om een triathlon te doen
[..]
SPOILER: beware, heul lang verslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: ging goed, was leuk, smaakt naar meer!
Dat van die fiets herken ik wel, ik was de hele tijd bang dat mijn triatlon daar zou falen door een lekke band oid
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
| 1 2 | [b] 28 Augustus 2016 - [url=http://www.avantri.nl/wedstrijden/wedstrijden-avantri/nazomerloop/]Nazomerloop (Schoonhoven)[/url][/b] [*] MaleDuck - 5 km |
Héél héél misschien loop ik die ook. Maar waarschijnlijk vind ik het die dag te warm. Is om de hoek bij mijn vriendin.quote:Op maandag 22 augustus 2016 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
Guard? Mag in ik de OP?
[ code verwijderd ]
Ik heb dat ook niet met jullie marathons en (ultra) trails hoorquote:Op maandag 22 augustus 2016 08:53 schreef Guard het volgende:
Mocht je schrikken van de dauwpunten, mag je om de hoek ook wel supporteren hoorquote:Op maandag 22 augustus 2016 12:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Héél héél misschien loop ik die ook. Maar waarschijnlijk vind ik het die dag te warm. Is om de hoek bij mijn vriendin.
Van mij mag dat maar ik de OP niet meer aanpassen...quote:Op maandag 22 augustus 2016 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
Guard? Mag in ik de OP?
[ code verwijderd ]
Bedankt voor de moeitequote:Op maandag 22 augustus 2016 13:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Van mij mag dat maar ik de OP niet meer aanpassen...
ik zag gisteren trouwens een docu op Discovery over een soort Forrest Gump triathlon style (al ging het eigelijk alleen over het loopgedeelte):quote:Op maandag 22 augustus 2016 12:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet met jullie marathons en (ultra) trails hoormooi om te zien, maar zelf doen, mwa!
en een swim-run-swim-of-run of iets van soortgelijk strekking in een andere volgorde dan?quote:Op maandag 22 augustus 2016 08:57 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ow, ik ook niet hoor. Fietsen.. ieuw..
Gedaanquote:Op maandag 22 augustus 2016 13:21 schreef Guard het volgende:
[..]
ik zag gisteren trouwens een docu op Discovery over een soort Forrest Gump triathlon style (al ging het eigelijk alleen over het loopgedeelte):
https://en.wikipedia.org/wiki/Sean_Conway_(swimmer)#Triathlon
Dat is dan weer een ultra triathlon (valt nog mee dat ie het niet back-to-back-to-back heeft gedaan).
en kun je misschien zo de OP manipuleren dat ik MD kan toevoegen? : P Thanks![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gedaanals het goed is kun je er weer in!
Da was ik nie...quote:
Danke Schon!quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:22 schreef Guard het volgende:
[..]Thanks
MD's loopje is toegevoegd
[..]
Da was ik nie...
Ik zet mijn eigen loopjes niet eens in de OP, laat staan ongevraagd die van een ander.
Maar ik ben er in E'hoven ook wel bij
Wow, wat een onderneming weer, dan moet je 2x heen en weer met die bus? Kan je niet beter de 30 van Noord doen dan, of een lang stuk inlopen?quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:58 schreef wyccie het volgende:
Huh, wie heeft mij in de OP gezet?![]()
Ben op zoek naar een Damloop Busisnessteamstartbewijs en een recreatief startbewijs, zodat ik 'm dubbel kan lopen als marathontraining. Iemand die me kan helpen?
LT, ik ben een meester in uitstellen, ik zou rond 10 uur gaan lopen maar heb uren op de bank gezeten/gelegen/geslapen.![]()
Volgens mij mag je altijd in een later startvak starten, dus dan zou je in principe ook met een business-startbewijs in de recreantenloop moeten kunnen starten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:58 schreef wyccie het volgende:
Huh, wie heeft mij in de OP gezet?![]()
Ben op zoek naar een Damloop Busisnessteamstartbewijs en een recreatief startbewijs, zodat ik 'm dubbel kan lopen als marathontraining. Iemand die me kan helpen?
LT, ik ben een meester in uitstellen, ik zou rond 10 uur gaan lopen maar heb uren op de bank gezeten/gelegen/geslapen.![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2016 12:29 schreef DeeBee het volgende:
https://www.strava.com/ac(...)l=en-US&v=1471850639
Ik heb van het weekend eindelijk weer een halve marathon gelopen, voor het eerst sinds de halve van Leiden in 2014.
Erg lekker gelopen, had van tevoren niet echt een idee van mijn vorm en training is wat raar nu omdat ik veel op de loopband moet doen. Maar kon m'n beoogde tempo oppakken en laatste stuk zelfs wat versnellen nog, naar 1:35:58.
Erg gave loop overigens, als mensen nog een buitenlandse wedstrijd overwegen kan ik Reykjavik zeker aanraden. Prachtige natuur, sportieve mensen, relaxte stad. Achteraf mag je gratis naar een van de geothermische baden als je mee hebt gelopen, perfect om te ontspannen na afloop.
Voor de Alleenhouderstraat kun je nog wel inhalen, maar dan wordt het tot na het tunneltje onder het spoor wel wat lastiger inderdaad.quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:00 schreef steffelonio het volgende:
Afgelopen week teruggekomen van vakantie. En tijdens vakantie niet veel gelopen, bij gebrek aan goede looproutes. Het was of te steil/rotsig, of er waren enge honden die de weg versperden. En even wat minder doen was eigenlijk ook wel lekker.
Maar ik merk wel dat het weer even wat moeite kost om weer in het ritme te komen. Als ik nu ga lopen, dan vindt mijn lichaam het na een paar kilometer wel weer genoeg geweest, en wil het liefste dat ik stop of tenminste ga wandelen. Dat is wel een verschilletje met voor de vakantie, toen ik redelijk probleemloos flinke afstanden door kon hobbelen.
Omdat over 2 weken de Tilburg Ten Miles is, ben ik nu redelijk fanatiek bezig om de draad weer op te pakken. Hoop dat het nog op tijd komt. Ik heb een bepaalde tijd in gedachten (<1.20), maar om dat te halen moet ik wel goed in vorm zijn. Het zou net moeten kunnen, gelet op mijn 10km-PR en mijn HM-pr.
Maar het gaat trouwens ook afhangen in welk startvak ik mag starten. Vorig jaar moest ik mijn inschrijving een eindtijd doorgeven. Dit jaar werd dat niet gevraagd bij de inschrijving, ik heb mij nu via de rabobank (sponsor) ingeschreven. Geen idee in welk startvak ik kom te staan. Ik hoop niet in een te langzaam vak, want anders verlies ik de eerste paar km's al redelijk wat tijd, omdat inhalen niet echt makkelijk gaat in het begin.
pre-race stress is al weer begonnen
Dat was juist heerlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:11 schreef steffelonio het volgende:
[..]gave wedstrijd, en knap gelopen! Wel een contrast denk ik qua klimaat/temperatuur in vergelijking met je huidige omgeving. Was dat niet lastig?
Wat staat er voor jou dan ook al weer op het programma? De nk?quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Voor de Alleenhouderstraat kun je nog wel inhalen, maar dan wordt het tot na het tunneltje onder het spoor wel wat lastiger inderdaad.
Succes alvast!
Beetje jammer dat ik hem dit jaar ga missen, maar mijn besteding van dat weekend is ook wel prima te noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |