abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164759637
https://www.strava.com/ac(...)l=en-US&v=1471850639

Ik heb van het weekend eindelijk weer een halve marathon gelopen, voor het eerst sinds de halve van Leiden in 2014. _O-

Erg lekker gelopen, had van tevoren niet echt een idee van mijn vorm en training is wat raar nu omdat ik veel op de loopband moet doen. Maar kon m'n beoogde tempo oppakken en laatste stuk zelfs wat versnellen nog, naar 1:35:58. :)

Erg gave loop overigens, als mensen nog een buitenlandse wedstrijd overwegen kan ik Reykjavik zeker aanraden. Prachtige natuur, sportieve mensen, relaxte stad. Achteraf mag je gratis naar een van de geothermische baden als je mee hebt gelopen, perfect om te ontspannen na afloop. :D
Jack does it in real time...
pi_164759767
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
Guard? Mag in ik de OP?
[ code verwijderd ]

Héél héél misschien loop ik die ook. Maar waarschijnlijk vind ik het die dag te warm. Is om de hoek bij mijn vriendin.
  Moderator maandag 22 augustus 2016 @ 12:44:26 #278
155227 crew  Guppy
dus
pi_164759909
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 08:53 schreef Guard het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet heb, wat de meesten hier wel schijnen te hebben, een behoefte om een triathlon te doen :@
Ik heb dat ook niet met jullie marathons en (ultra) trails hoor ;) mooi om te zien, maar zelf doen, mwa!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_164759978
Mooi verslag Gup! En gefeliciteerd met je mooie prestatie!! _O_
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:53:00 #280
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_164760060
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:36 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Héél héél misschien loop ik die ook. Maar waarschijnlijk vind ik het die dag te warm. Is om de hoek bij mijn vriendin.
Mocht je schrikken van de dauwpunten, mag je om de hoek ook wel supporteren hoor ;) Ik zal mijn enige echte Fok! hardloopshirt aantrekken :Y
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_164760144
Afgelopen week teruggekomen van vakantie. En tijdens vakantie niet veel gelopen, bij gebrek aan goede looproutes. Het was of te steil/rotsig, of er waren enge honden die de weg versperden. En even wat minder doen was eigenlijk ook wel lekker.

Maar ik merk wel dat het weer even wat moeite kost om weer in het ritme te komen. Als ik nu ga lopen, dan vindt mijn lichaam het na een paar kilometer wel weer genoeg geweest, en wil het liefste dat ik stop of tenminste ga wandelen. Dat is wel een verschilletje met voor de vakantie, toen ik redelijk probleemloos flinke afstanden door kon hobbelen.

Omdat over 2 weken de Tilburg Ten Miles is, ben ik nu redelijk fanatiek bezig om de draad weer op te pakken. Hoop dat het nog op tijd komt. Ik heb een bepaalde tijd in gedachten (<1.20), maar om dat te halen moet ik wel goed in vorm zijn. Het zou net moeten kunnen, gelet op mijn 10km-PR en mijn HM-pr.

Maar het gaat trouwens ook afhangen in welk startvak ik mag starten. Vorig jaar moest ik mijn inschrijving een eindtijd doorgeven. Dit jaar werd dat niet gevraagd bij de inschrijving, ik heb mij nu via de rabobank (sponsor) ingeschreven. Geen idee in welk startvak ik kom te staan. Ik hoop niet in een te langzaam vak, want anders verlies ik de eerste paar km's al redelijk wat tijd, omdat inhalen niet echt makkelijk gaat in het begin.

pre-race stress is al weer begonnen :P
pi_164760146
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
Guard? Mag in ik de OP?
[ code verwijderd ]

Van mij mag dat maar ik de OP niet meer aanpassen... :{
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 22 augustus 2016 @ 13:09:34 #283
236410 MaleDuck
pi_164760268
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:00 schreef Guard het volgende:

[..]

Van mij mag dat maar ik de OP niet meer aanpassen... :{
Bedankt voor de moeite :Y ^O^
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_164760486
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:44 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik heb dat ook niet met jullie marathons en (ultra) trails hoor ;) mooi om te zien, maar zelf doen, mwa!
ik zag gisteren trouwens een docu op Discovery over een soort Forrest Gump triathlon style (al ging het eigelijk alleen over het loopgedeelte):
https://en.wikipedia.org/wiki/Sean_Conway_(swimmer)#Triathlon

Dat is dan weer een ultra triathlon (valt nog mee dat ie het niet back-to-back-to-back heeft gedaan).

en kun je misschien zo de OP manipuleren dat ik MD kan toevoegen? : P Thanks :*
pi_164760531
Ik heb me toch een partij uitstelgedrag vandaag :o Eigenlijk niets te doen behalve een heuveltraining! En misschien nog een stukje uitfietsen vanmiddag dus eigenijk moet ik nu wel een keer gaan :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164761684
Philipp Pflieger (jazeker een Duitser) heeft de juiste les getrokken uit het "Zusjes Hahner Social media stormpje in een glas azijn":

Alles gegeven ^O^
  maandag 22 augustus 2016 @ 14:30:53 #287
3878 Vork
Manisch creatief
pi_164761839
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 08:57 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ow, ik ook niet hoor. Fietsen.. ieuw..
en een swim-run-swim-of-run of iets van soortgelijk strekking in een andere volgorde dan?
pi_164762238
Huh, wie heeft mij in de OP gezet? :o

Ben op zoek naar een Damloop Busisnessteamstartbewijs en een recreatief startbewijs, zodat ik 'm dubbel kan lopen als marathontraining. Iemand die me kan helpen?

LT, ik ben een meester in uitstellen, ik zou rond 10 uur gaan lopen maar heb uren op de bank gezeten/gelegen/geslapen. :+
  Moderator maandag 22 augustus 2016 @ 15:15:44 #289
155227 crew  Guppy
dus
pi_164762498
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:21 schreef Guard het volgende:

[..]

ik zag gisteren trouwens een docu op Discovery over een soort Forrest Gump triathlon style (al ging het eigelijk alleen over het loopgedeelte):
https://en.wikipedia.org/wiki/Sean_Conway_(swimmer)#Triathlon

Dat is dan weer een ultra triathlon (valt nog mee dat ie het niet back-to-back-to-back heeft gedaan).

en kun je misschien zo de OP manipuleren dat ik MD kan toevoegen? : P Thanks :*
Gedaan :) als het goed is kun je er weer in!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_164762601
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:15 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Gedaan :) als het goed is kun je er weer in!
^O^ Thanks

MD's loopje is toegevoegd

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 14:58 schreef wyccie het volgende:
Da was ik nie...
Ik zet mijn eigen loopjes niet eens in de OP, laat staan ongevraagd die van een ander.

Maar ik ben er in E'hoven ook wel bij
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:28:13 #291
3878 Vork
Manisch creatief
pi_164762682
OO, mijn loopjes kunnen wel uit de OP. Bridge to Bridge ging sowieso al niet door en ik denk voorlopig niet dat ik optijd fit zal zijn voor de 7^^.
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:42:41 #292
236410 MaleDuck
pi_164762909
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:22 schreef Guard het volgende:

[..]

^O^ Thanks

MD's loopje is toegevoegd

[..]

Da was ik nie...
Ik zet mijn eigen loopjes niet eens in de OP, laat staan ongevraagd die van een ander.

Maar ik ben er in E'hoven ook wel bij
Danke Schon!
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_164763003
quote:

Ben op zoek naar een Damloop Busisnessteamstartbewijs en een recreatief startbewijs, zodat ik 'm dubbel kan lopen als marathontraining. Iemand die me kan helpen?

LT, ik ben een meester in uitstellen, ik zou rond 10 uur gaan lopen maar heb uren op de bank gezeten/gelegen/geslapen. :+
Wow, wat een onderneming weer, dan moet je 2x heen en weer met die bus? Kan je niet beter de 30 van Noord doen dan, of een lang stuk inlopen?
Ik ben net terug :P

Ben 10x de "Kruisberg" omhoog gelopen, de hoogste berg in ons duingebied, maar het is maar iets van 150 meter lang stijgen :P Terwijl je vroeger als kind er echt moeite mee had op de fiets.. Enfin, was toch wel vermoeiend..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164764703
quote:

Volgens mij mag je altijd in een later startvak starten, dus dan zou je in principe ook met een business-startbewijs in de recreantenloop moeten kunnen starten.

Tenzij dat als een aparte wedstrijd wordt gerekend natuurlijk.
pi_164765629
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:29 schreef DeeBee het volgende:
https://www.strava.com/ac(...)l=en-US&v=1471850639

Ik heb van het weekend eindelijk weer een halve marathon gelopen, voor het eerst sinds de halve van Leiden in 2014. _O-

Erg lekker gelopen, had van tevoren niet echt een idee van mijn vorm en training is wat raar nu omdat ik veel op de loopband moet doen. Maar kon m'n beoogde tempo oppakken en laatste stuk zelfs wat versnellen nog, naar 1:35:58. :)

Erg gave loop overigens, als mensen nog een buitenlandse wedstrijd overwegen kan ik Reykjavik zeker aanraden. Prachtige natuur, sportieve mensen, relaxte stad. Achteraf mag je gratis naar een van de geothermische baden als je mee hebt gelopen, perfect om te ontspannen na afloop. :D
^O^ gave wedstrijd, en knap gelopen! Wel een contrast denk ik qua klimaat/temperatuur in vergelijking met je huidige omgeving. Was dat niet lastig?
pi_164765869
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 13:00 schreef steffelonio het volgende:
Afgelopen week teruggekomen van vakantie. En tijdens vakantie niet veel gelopen, bij gebrek aan goede looproutes. Het was of te steil/rotsig, of er waren enge honden die de weg versperden. En even wat minder doen was eigenlijk ook wel lekker.

Maar ik merk wel dat het weer even wat moeite kost om weer in het ritme te komen. Als ik nu ga lopen, dan vindt mijn lichaam het na een paar kilometer wel weer genoeg geweest, en wil het liefste dat ik stop of tenminste ga wandelen. Dat is wel een verschilletje met voor de vakantie, toen ik redelijk probleemloos flinke afstanden door kon hobbelen.

Omdat over 2 weken de Tilburg Ten Miles is, ben ik nu redelijk fanatiek bezig om de draad weer op te pakken. Hoop dat het nog op tijd komt. Ik heb een bepaalde tijd in gedachten (<1.20), maar om dat te halen moet ik wel goed in vorm zijn. Het zou net moeten kunnen, gelet op mijn 10km-PR en mijn HM-pr.

Maar het gaat trouwens ook afhangen in welk startvak ik mag starten. Vorig jaar moest ik mijn inschrijving een eindtijd doorgeven. Dit jaar werd dat niet gevraagd bij de inschrijving, ik heb mij nu via de rabobank (sponsor) ingeschreven. Geen idee in welk startvak ik kom te staan. Ik hoop niet in een te langzaam vak, want anders verlies ik de eerste paar km's al redelijk wat tijd, omdat inhalen niet echt makkelijk gaat in het begin.

pre-race stress is al weer begonnen :P
Voor de Alleenhouderstraat kun je nog wel inhalen, maar dan wordt het tot na het tunneltje onder het spoor wel wat lastiger inderdaad.
Succes alvast!
Beetje jammer dat ik hem dit jaar ga missen, maar mijn besteding van dat weekend is ook wel prima te noemen :)
pi_164767926
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:11 schreef steffelonio het volgende:

[..]

^O^ gave wedstrijd, en knap gelopen! Wel een contrast denk ik qua klimaat/temperatuur in vergelijking met je huidige omgeving. Was dat niet lastig?
Dat was juist heerlijk. :D Andersom zou wat problemen geven ja... :P

Nu was het echt perfect loopweer, ook voor IJslandse begrippen met een zonnetje en 15 graden. Enige wat ik mis zijn regelmatige wedstrijdjes, momenteel is hier niet elk weekend een loopje ofzo, dus weinig wedstrijdhardheid. Volgende week wel een 1000 meter indoor als het goed is, vrees het nu al. :+
Jack does it in real time...
  maandag 22 augustus 2016 @ 20:30:25 #298
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164769346
langzaam, samen met de taper-irritatie, begint de wedstrijdspanning toch een beetje komen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_164770221
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:25 schreef Guard het volgende:

[..]

Voor de Alleenhouderstraat kun je nog wel inhalen, maar dan wordt het tot na het tunneltje onder het spoor wel wat lastiger inderdaad.
Succes alvast!
Beetje jammer dat ik hem dit jaar ga missen, maar mijn besteding van dat weekend is ook wel prima te noemen :)
Wat staat er voor jou dan ook al weer op het programma? De nk?
pi_164771150
Raar. Alweer lekker gelopen. 8x600m met steeds 2 min pauze. OP het gemak. Dat blijft, ben ik blij mee!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')