Héél héél misschien loop ik die ook. Maar waarschijnlijk vind ik het die dag te warm. Is om de hoek bij mijn vriendin.quote:Op maandag 22 augustus 2016 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
Guard? Mag in ik de OP?
[ code verwijderd ]
Ik heb dat ook niet met jullie marathons en (ultra) trails hoorquote:Op maandag 22 augustus 2016 08:53 schreef Guard het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet heb, wat de meesten hier wel schijnen te hebben, een behoefte om een triathlon te doen
Mocht je schrikken van de dauwpunten, mag je om de hoek ook wel supporteren hoorquote:Op maandag 22 augustus 2016 12:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Héél héél misschien loop ik die ook. Maar waarschijnlijk vind ik het die dag te warm. Is om de hoek bij mijn vriendin.
Van mij mag dat maar ik de OP niet meer aanpassen...quote:Op maandag 22 augustus 2016 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
Guard? Mag in ik de OP?
[ code verwijderd ]
Bedankt voor de moeitequote:Op maandag 22 augustus 2016 13:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Van mij mag dat maar ik de OP niet meer aanpassen...
ik zag gisteren trouwens een docu op Discovery over een soort Forrest Gump triathlon style (al ging het eigelijk alleen over het loopgedeelte):quote:Op maandag 22 augustus 2016 12:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet met jullie marathons en (ultra) trails hoormooi om te zien, maar zelf doen, mwa!
en een swim-run-swim-of-run of iets van soortgelijk strekking in een andere volgorde dan?quote:Op maandag 22 augustus 2016 08:57 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ow, ik ook niet hoor. Fietsen.. ieuw..
Gedaanquote:Op maandag 22 augustus 2016 13:21 schreef Guard het volgende:
[..]
ik zag gisteren trouwens een docu op Discovery over een soort Forrest Gump triathlon style (al ging het eigelijk alleen over het loopgedeelte):
https://en.wikipedia.org/wiki/Sean_Conway_(swimmer)#Triathlon
Dat is dan weer een ultra triathlon (valt nog mee dat ie het niet back-to-back-to-back heeft gedaan).
en kun je misschien zo de OP manipuleren dat ik MD kan toevoegen? : P Thanks![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gedaanals het goed is kun je er weer in!
Da was ik nie...quote:
Danke Schon!quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:22 schreef Guard het volgende:
[..]Thanks
MD's loopje is toegevoegd
[..]
Da was ik nie...
Ik zet mijn eigen loopjes niet eens in de OP, laat staan ongevraagd die van een ander.
Maar ik ben er in E'hoven ook wel bij
Wow, wat een onderneming weer, dan moet je 2x heen en weer met die bus? Kan je niet beter de 30 van Noord doen dan, of een lang stuk inlopen?quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:58 schreef wyccie het volgende:
Huh, wie heeft mij in de OP gezet?![]()
Ben op zoek naar een Damloop Busisnessteamstartbewijs en een recreatief startbewijs, zodat ik 'm dubbel kan lopen als marathontraining. Iemand die me kan helpen?
LT, ik ben een meester in uitstellen, ik zou rond 10 uur gaan lopen maar heb uren op de bank gezeten/gelegen/geslapen.![]()
Volgens mij mag je altijd in een later startvak starten, dus dan zou je in principe ook met een business-startbewijs in de recreantenloop moeten kunnen starten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:58 schreef wyccie het volgende:
Huh, wie heeft mij in de OP gezet?![]()
Ben op zoek naar een Damloop Busisnessteamstartbewijs en een recreatief startbewijs, zodat ik 'm dubbel kan lopen als marathontraining. Iemand die me kan helpen?
LT, ik ben een meester in uitstellen, ik zou rond 10 uur gaan lopen maar heb uren op de bank gezeten/gelegen/geslapen.![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2016 12:29 schreef DeeBee het volgende:
https://www.strava.com/ac(...)l=en-US&v=1471850639
Ik heb van het weekend eindelijk weer een halve marathon gelopen, voor het eerst sinds de halve van Leiden in 2014.
Erg lekker gelopen, had van tevoren niet echt een idee van mijn vorm en training is wat raar nu omdat ik veel op de loopband moet doen. Maar kon m'n beoogde tempo oppakken en laatste stuk zelfs wat versnellen nog, naar 1:35:58.
Erg gave loop overigens, als mensen nog een buitenlandse wedstrijd overwegen kan ik Reykjavik zeker aanraden. Prachtige natuur, sportieve mensen, relaxte stad. Achteraf mag je gratis naar een van de geothermische baden als je mee hebt gelopen, perfect om te ontspannen na afloop.
Voor de Alleenhouderstraat kun je nog wel inhalen, maar dan wordt het tot na het tunneltje onder het spoor wel wat lastiger inderdaad.quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:00 schreef steffelonio het volgende:
Afgelopen week teruggekomen van vakantie. En tijdens vakantie niet veel gelopen, bij gebrek aan goede looproutes. Het was of te steil/rotsig, of er waren enge honden die de weg versperden. En even wat minder doen was eigenlijk ook wel lekker.
Maar ik merk wel dat het weer even wat moeite kost om weer in het ritme te komen. Als ik nu ga lopen, dan vindt mijn lichaam het na een paar kilometer wel weer genoeg geweest, en wil het liefste dat ik stop of tenminste ga wandelen. Dat is wel een verschilletje met voor de vakantie, toen ik redelijk probleemloos flinke afstanden door kon hobbelen.
Omdat over 2 weken de Tilburg Ten Miles is, ben ik nu redelijk fanatiek bezig om de draad weer op te pakken. Hoop dat het nog op tijd komt. Ik heb een bepaalde tijd in gedachten (<1.20), maar om dat te halen moet ik wel goed in vorm zijn. Het zou net moeten kunnen, gelet op mijn 10km-PR en mijn HM-pr.
Maar het gaat trouwens ook afhangen in welk startvak ik mag starten. Vorig jaar moest ik mijn inschrijving een eindtijd doorgeven. Dit jaar werd dat niet gevraagd bij de inschrijving, ik heb mij nu via de rabobank (sponsor) ingeschreven. Geen idee in welk startvak ik kom te staan. Ik hoop niet in een te langzaam vak, want anders verlies ik de eerste paar km's al redelijk wat tijd, omdat inhalen niet echt makkelijk gaat in het begin.
pre-race stress is al weer begonnen
Dat was juist heerlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:11 schreef steffelonio het volgende:
[..]gave wedstrijd, en knap gelopen! Wel een contrast denk ik qua klimaat/temperatuur in vergelijking met je huidige omgeving. Was dat niet lastig?
Wat staat er voor jou dan ook al weer op het programma? De nk?quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Voor de Alleenhouderstraat kun je nog wel inhalen, maar dan wordt het tot na het tunneltje onder het spoor wel wat lastiger inderdaad.
Succes alvast!
Beetje jammer dat ik hem dit jaar ga missen, maar mijn besteding van dat weekend is ook wel prima te noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |