abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164637358
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:31 schreef Zwabberhark het volgende:
Wees eerlijk Afsluitdijkrunners, jullie doen dit toch puur voor de likes op FB?
Iets anders kan ik niet bedenken.
Ga maar alvast bedenken hoe je achteraf gaat vertellen hoe gezellig en geweldig het was, op dat oersaaie stuk asfalt. De GPS-log heeft genoeg aan 2 meetpunten.
Ga ook maar alvast voor de spiegel oefenen hoe je leuk overkomt op de foto. Slik van tevoren ook wat hersendodende drugs, om goed voorbereid te zijn.

Voor ik het vergeet: geniet ervan.
Sommige mensen, waaronder ik, vinden het nu eenmaal leuk om zo af en toe op plaatsen te lopen waar je normaal niet komt, op ongewone tijden. Zelfde reden waarom ik op mijn verjaardag de marathon liep, en waarom ik binnenkort nog een keer naar de Hedwigepolder afzak voordat het daar voorgoed niet meer kan.

Jammer dat je dat niet begrijpt.
pi_164638012
Als ik de Afsluitdijk ga lopen is het voor de mentale hardheid, want een marathon blijft een pokke-eind.

De kans dat ik 'm loop is wel iets kleiner geworden, ik denk dat ik toch mijn kuitspier overbelast heb, of misschien zit er wel een klein scheurtje. Het lopen zelf ging overigens wel goed.
Jammer, ik was net zo goed op dreef. Misschien was dat het probleem ook wel; 3 keer per week bootcamp is wel overdreven. Maar ik ben nog nooit zo fit geweest. :7
pi_164638074
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 23:59 schreef Vork het volgende:
Het ging ook iets te goed te laatste tijd, dat kon natuurlijk niet lang zo goed blijven gaan :+
Hier dus ook.
Succes met je herstel.
pi_164641738
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:31 schreef Zwabberhark het volgende:
Wees eerlijk Afsluitdijkrunners, jullie doen dit toch puur voor de likes op FB?
Iets anders kan ik niet bedenken.
Ga maar alvast bedenken hoe je achteraf gaat vertellen hoe gezellig en geweldig het was, op dat oersaaie stuk asfalt. De GPS-log heeft genoeg aan 2 meetpunten.
Ga ook maar alvast voor de spiegel oefenen hoe je leuk overkomt op de foto. Slik van tevoren ook wat hersendodende drugs, om goed voorbereid te zijn.

Voor ik het vergeet: geniet ervan.
👍
pi_164641757
De afsluitdijk lijkt me erg leuk om te lopen, echter om de een of andere reden niet als evenement. Ik hou van lange rechte stukken, maar om dat nou met een hele meute anderen te doen trekt me niet zo. Wellicht ga ik 'm zelf nog een keer alleen of met een klein groepje lopen als ik weer wat langere afstanden aan kan.

Daarover gesproken: Stipstreep heeft in twaalf vakantiedagen 5 keer op een spinningbike gezeten en 6 keer gelopen, waarvan drie keer op de band en 3 keer over de lokale trails. Geen enorme afstanden (langste trailrun was krap 9km), maar het voelt goed :)
pi_164641828
Wat is hardlopen toch lekker laagdrempelig. Ik heb net een briefing van 30 pagina's voor zaterdag ontvangen O+ .
  donderdag 18 augustus 2016 @ 07:09:51 #107
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_164642010
Wyccie en Vork :( :*
Glijdtlicht ook trouwens
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_164642133
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 05:29 schreef Devv het volgende:
Wat is hardlopen toch lekker laagdrempelig. Ik heb net een briefing van 30 pagina's voor zaterdag ontvangen O+ .
Das gewoon een EULA :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164642175
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 05:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
De afsluitdijk lijkt me erg leuk om te lopen, echter om de een of andere reden niet als evenement. Ik hou van lange rechte stukken, maar om dat nou met een hele meute anderen te doen trekt me niet zo. Wellicht ga ik 'm zelf nog een keer alleen of met een klein groepje lopen als ik weer wat langere afstanden aan kan.

Daarover gesproken: Stipstreep heeft in twaalf vakantiedagen 5 keer op een spinningbike gezeten en 6 keer gelopen, waarvan drie keer op de band en 3 keer over de lokale trails. Geen enorme afstanden (langste trailrun was krap 9km), maar het voelt goed :)
Ik meld me aan om hem samen een keer met je (en iedereen die zich dan ook laat verleiden om mee te gaan) te lopen ^O^
pi_164642264
Voor de mensen die willen beginnen met hardlopen en dat liever in een groepje doen:
http://www.decathlon.nl/kra.html

Goed initiatief.
pi_164642298
En ik maar klagen met mijn starttijd van 07:00 :)
Al moet ik dan alsnog vroeg op, voordat ik er ben :{ ;)
pi_164653860
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 08:22 schreef dapluiz het volgende:
En ik maar klagen met mijn starttijd van 07:00 :)
Al moet ik dan alsnog vroeg op, voordat ik er ben :{ ;)
Ja ik heb half 8 en moet idd ook 4 uur van te voren al vertrekken. Maar no problem. Ik maak er een hele dag weg van dus komt goed :)

Vanmiddag weer getaped door de fysio. Dat blijft hij ook de komende weken even doen. Daarna kijken we hoe het gaat. Ben wel mooi in stijl getaped, mooi oranje w/. Vanavond even rustige training doen( anders mocht het niet ) en dan zaterdag een wedstrijdje :)
  donderdag 18 augustus 2016 @ 20:43:00 #113
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164658370
Back home!
straks maar eens kijken of een jet lag het evengoed mogelijk maakt om mijn laatste trainingskilometers te doen :D
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_164660176
Fijn RD!

Mijn training ging kut. Tape liet los, vastgemaakt en weer verder, toen weer los. Toen kreeg ik ook nog eens teveel pijn. Dus dat losse stukje tape eraf getrokken en teruggewandeld naar de locatie. Onderweg toch nog een keer geprobeerd te rennen maar het wou vandaag niet. Nu even koelen en morgen rustig in de fitness en dan gaat het zaterdag hopelijk goed. De fysio vond mijn knie wel warmer dan de andere. Alhoewel ik vond dat dat door de zon kwam en verbrand was maargoed dat vond hij niet.. Nou oke :P
  donderdag 18 augustus 2016 @ 22:32:25 #115
3878 Vork
Manisch creatief
pi_164662660
De pijn was niet te harden, dus is het nu alsnog gips geworden. Hardlopen lijkt zo wel verderweg dan ooit.
  Moderator donderdag 18 augustus 2016 @ 22:53:03 #116
155227 crew  Guppy
dus
pi_164663401
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 22:32 schreef Vork het volgende:
De pijn was niet te harden, dus is het nu alsnog gips geworden. Hardlopen lijkt zo wel verderweg dan ooit.
Jezus Vork -O- en nu? 6 weken gips, of hoe gaat dat? /gupheeftnognooitgipsgehad
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_164663544
Wat kut Vork!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 18 augustus 2016 @ 23:01:50 #118
3878 Vork
Manisch creatief
pi_164663671
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 22:53 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Jezus Vork -O- en nu? 6 weken gips, of hoe gaat dat? /gupheeftnognooitgipsgehad
Ik heb ook nog nooit gips gehad, of iets gebroken, dus ik hev geen idee. Wat mij is verteld is dat dit gips iig een week blijft zitten. Daarna wordt er bekeken of er weer gips om gaat of dat intapen beter is.
pi_164664005
Ik heb ook het gevoel dat ik reuma heb of zo :P Of gewoon oud word. Alle gewrichten piepen en kraken zo.. van spieren heb ik bijna nooit last.
Zaterdag maakte ik een rare beweging met het uittrekken van mijn schoen en nu heb ik al een week last van die hand, kan nog steeds geen kracht zetten met snijden of schoenen aantrekken of zo :?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164665697
Jemig, wat zijn we een stelletje krakkemikken bij elkaar.
Mijn kuiten voelen ook nog steeds niet goed. Even drie dagen niet sporten dus.
pi_164667090
Sterkte ermee Vork. Ik voel me bijna schulfig als ik hier opschrijf dat ik vandaag lekker gesport heb. Nog geen langdurige inspanningen, maar toch. 35 minuten rennen, 45 minuten op een spinningbike, en spannend voor de schouder: een paar honderd meter gezwommen.
pi_164671643
Het lijkt iedere dag weer een beetje beter te worden. De weersvoorspelling voor morgen is nu nog alleen regen *O* .
pi_164671950
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 07:21 schreef Devv het volgende:
Het lijkt iedere dag weer een beetje beter te worden. De weersvoorspelling voor morgen is nu nog alleen regen *O* .
Ben je al daar?
pi_164672306
Wat klote vork! Sterkte. :{
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:04:28 #125
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_164673491
Sterkte Vork :Y)

Hier gister ook training geskipt vanwege kleine pijntjes. Dus vanmorgen maar het zwembad in gedoken, weer een km gedobberd. Misschien vanavond een klein rondje lopen en dan zondag ook weer ^O^
Alleen het zoeken naar leuke wedstrijden in de buurt op dagen die bij de rest van mijn agenda aansluiten valt nog niet echt mee, het eerste wat echt lijkt te passen is pas in Oktober -O-
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')