Staat bij de faq:mail sturen met reden om starttijd te verlaten.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kan er vooralsnog niks over vinden op de site.
Heb jij een parkeerplaats gereserveerd?
Er zijn ook fanzones aanwezig, dus jullie kunnen altijd komen kijken en aanmoedigen... ☺quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:48 schreef YUR het volgende:
Ik heb ook zin in het weekend van de Afsluitdijkrun
Ik verbrand niet zo snel, dus wordt meestal wel vrij egaal bruin door verschillende sporten en gewoon buiten zijn of op het strand liggenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Die heb ik al een paar jaar. En een hardloop/-sokken tanline erbij
Ikke niet hoor. Lees het morgen welquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Wekker zetten vannacht, wie gaat het doen?
Ik denk dat we morgen wakker worden met een pushbericht, sowieso. Geen ontkomen aan dat je het ongestoord terug kunt kijken.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik wou dat de NOS een anti-spoiler homepagina maakte, naast de overzichtspagina. Zo moeilijk is dat toch niet?
Haha ik hou ook van jou.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:31 schreef Zwabberhark het volgende:
Wees eerlijk Afsluitdijkrunners, jullie doen dit toch puur voor de likes op FB?
Iets anders kan ik niet bedenken.
Ga maar alvast bedenken hoe je achteraf gaat vertellen hoe gezellig en geweldig het was, op dat oersaaie stuk asfalt. De GPS-log heeft genoeg aan 2 meetpunten.
Ga ook maar alvast voor de spiegel oefenen hoe je leuk overkomt op de foto. Slik van tevoren ook wat hersendodende drugs, om goed voorbereid te zijn.
Voor ik het vergeet: geniet ervan.
Vanavond was een supertraining. Maar vertel dat niet verder, want dan komt Wolve000 echt nooit meer terug.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha ik hou ook van jou.
Lekker gelopen vanavond?
Ik heb dat niet aanstaan.. En als er zo'n pagina is kun je die gewoon openen voor je twitter of facebook of iets opent..quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik denk dat we morgen wakker worden met een pushbericht, sowieso. Geen ontkomen aan dat je het ongestoord terug kunt kijken.
Sow.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:31 schreef Zwabberhark het volgende:
Ga maar alvast bedenken hoe je achteraf gaat vertellen hoe gezellig en geweldig het was, op dat oersaaie stuk asfalt. De GPS-log heeft genoeg aan 2 meetpunten.
Ga ook maar alvast voor de spiegel oefenen hoe je leuk overkomt op de foto. Slik van tevoren ook wat hersendodende drugs, om goed voorbereid te zijn.
De weersverwachting is al bijgesteld van "Heavy Thunderstorms" naar gewoon "Thunderstorms and Rain"quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:38 schreef La_Tramposa het volgende:
http://girlsonthemove.nl/lesje-weerkunde-bergen/
Voor Devv!
Ik ook. Gewoon voor de likes op FB. Doe je mee?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:48 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil overigens de HM van Egmond lopen maar iets houdt me tegen, ik heb me in ieder geval nog niet ingeschreven.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ook. Gewoon voor de likes op FB. Doe je mee?
Jaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]En dan elkaar taggen, meer kans op likes
je weet dat er geen evenement is, dat het gewoon een solo loopje is? Wij verblijven van de 13de op de 14de ook op de mather campground aan de rim.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:38 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wij zouden er rond 18/19:00 aan moeten komen als de verhuurder van de camper even mee werkt.
Als het lukt komen we wel even kijken bij de aankomst. De 14de in de GrandCanyon en dan gaan we de 15de door.
Afgaande op dat mijn doorzettingsvermogen mijn sterkste kant is schaar ik mij onder de mannenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:40 schreef BlueT het volgende:
[..]
Tot welke groep hoor jij?
Alleen de jongens moeten zich zorgen maken, toch? 😉
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:04 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
je weet dat er geen evenement is, dat het gewoon een solo loopje is? Wij verblijven van de 13de op de 14de ook op de mather campground aan de rim.
Sommige mensen, waaronder ik, vinden het nu eenmaal leuk om zo af en toe op plaatsen te lopen waar je normaal niet komt, op ongewone tijden. Zelfde reden waarom ik op mijn verjaardag de marathon liep, en waarom ik binnenkort nog een keer naar de Hedwigepolder afzak voordat het daar voorgoed niet meer kan.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:31 schreef Zwabberhark het volgende:
Hier dus ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:59 schreef Vork het volgende:
Het ging ook iets te goed te laatste tijd, dat kon natuurlijk niet lang zo goed blijven gaan
👍quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:31 schreef Zwabberhark het volgende:
Das gewoon een EULAquote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:29 schreef Devv het volgende:
Wat is hardlopen toch lekker laagdrempelig. Ik heb net een briefing van 30 pagina's voor zaterdag ontvangen.
Ik meld me aan om hem samen een keer met je (en iedereen die zich dan ook laat verleiden om mee te gaan) te lopenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 05:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
De afsluitdijk lijkt me erg leuk om te lopen, echter om de een of andere reden niet als evenement. Ik hou van lange rechte stukken, maar om dat nou met een hele meute anderen te doen trekt me niet zo. Wellicht ga ik 'm zelf nog een keer alleen of met een klein groepje lopen als ik weer wat langere afstanden aan kan.
Daarover gesproken: Stipstreep heeft in twaalf vakantiedagen 5 keer op een spinningbike gezeten en 6 keer gelopen, waarvan drie keer op de band en 3 keer over de lokale trails. Geen enorme afstanden (langste trailrun was krap 9km), maar het voelt goed
Ja ik heb half 8 en moet idd ook 4 uur van te voren al vertrekken. Maar no problem. Ik maak er een hele dag weg van dus komt goedquote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:22 schreef dapluiz het volgende:
En ik maar klagen met mijn starttijd van 07:00
Al moet ik dan alsnog vroeg op, voordat ik er ben![]()
Jezus Vorkquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:32 schreef Vork het volgende:
De pijn was niet te harden, dus is het nu alsnog gips geworden. Hardlopen lijkt zo wel verderweg dan ooit.
Ik heb ook nog nooit gips gehad, of iets gebroken, dus ik hev geen idee. Wat mij is verteld is dat dit gips iig een week blijft zitten. Daarna wordt er bekeken of er weer gips om gaat of dat intapen beter is.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jezus Vorken nu? 6 weken gips, of hoe gaat dat? /gupheeftnognooitgipsgehad
Ben je al daar?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 07:21 schreef Devv het volgende:
Het lijkt iedere dag weer een beetje beter te worden. De weersvoorspelling voor morgen is nu nog alleen regen.
meer lopen = meer kans op ongelukkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
Misschien lopen jullie wel allemaal te weinig....rust roest and all that
Ik vermoed technische doping (miyata schijnt bv wonderen te doen voor je snelheid)quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:55 schreef Zwabberhark het volgende:
Zo, die eerste heeft wel een heel realistische tijd
Haalt het natuurlijk niet bij DE fotoquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:52 schreef YUR het volgende:
We hebben een nieuwe![]()
OS / Franse atleet schijt in zijn broek bij 50KM snelwandelen
Die kerel is onderweg compleet van z'n stokje gegaan. En ja, dat laat je alles lopen. Zo ook de NOS. En verder eens met Guard. Haalt het niet bij het origineelquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:52 schreef YUR het volgende:
Ja, en ik heb hier gewoon de hele dag in een korte broek en een shirt gelopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:34 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, en ik heb hier gewoon de hele dag in een korte broek en een shirt gelopen. De weersvoorspelling voor morgen is wel nog steeds een stuk minder.
Oeh niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
50km in 3.40, dan is er met recht sprake van racekakquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:52 schreef YUR het volgende:
En toch vind ik het geen sportquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
50km in 3.40, dan is er met recht sprake van racekak
Ik had op de eiger ook maar 2 500ml-softflasks bij me, als er voldoende posten zijn om bij te vullen moet dat geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:22 schreef Devv het volgende:
Nou ja, en anders ga ik met twee 500ml Soft Flasks lopen als het nu niet lukt. Het is geen noodzaak. Het gaat morgen toch niet heel erg warm worden. Ik ga alleen nu wel slapen, want de wekker gaat weer vroeg.
Het is wel een sport, ik vind het alleen niet een sport die geschikt is voor wedstrijdsport vanwege die debiele regels. Net zoals dat je hiken niet olympisch gaat maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En toch vind ik het geen sport
Ze moeten eigenlijk sensoren in de schoenen doen oidquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is wel een sport, ik vind het alleen niet een sport die geschikt is voor wedstrijdsport vanwege die debiele regels. Net zoals dat je hiken niet olympisch gaat maken.
Voor jullie dames misschien niet, jullie zijn anatomisch zo gemaakt dat jullie van nature kunnen snelwandelen. Wij mannen moeten het leren en dat is al een sport opzich!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En toch vind ik het geen sport
Volgens mij is het juist voor mannen natuurlijker, die hebben meer bewegingsuitslag in het bekken..quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Voor jullie dames misschien niet, jullie zijn anatomisch zo gemaakt dat jullie van nature kunnen snelwandelen. Wij mannen moeten het leren en dat is al een sport opzich!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |