quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:41 schreef Guard het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://www.thecolorrun.be/
Over een paar dagen al, dus hurry up people
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
sorry, vorig jaar had ik een colorrun
Ik niet!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:12 schreef BlueT het volgende:
Oo de website van AfsluitdijkOpen staat dat iedereen een mail met starttijd/vakken gehad moet hebben. Ik heb nog niets binnen, anderen misschien wel?
Niet ingeschreven zeker? ☺quote:
Ik heb ook nog niksquote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:12 schreef BlueT het volgende:
Oo de website van AfsluitdijkOpen staat dat iedereen een mail met starttijd/vakken gehad moet hebben. Ik heb nog niets binnen, anderen misschien wel?
Iets zegt me dat we wat vergeten zijn tijdens onze lunch Gupquote:
Je bent gewoon te vroeg naar huis gegaanquote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Iets zegt me dat we wat vergeten zijn tijdens onze lunch Gup
That could be it!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je bent gewoon te vroeg naar huis gegaan
Nu pas?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh no, ik heb een garmin tanline
Tot welke groep hoor jij?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
That could be it!
Ik weet niet of ik me al zorgen moet gaan maken maar als ik de long term weather forecasf bekijk lijkt Naseby een race te worden waarin de mannen van de jongens gescheiden worden....
Die heb ik al een paar jaar. En een hardloop/-sokken tanline erbijquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh no, ik heb een garmin tanline
Ik zal aan je denken als ik me nog eens omdraaiquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:14 schreef DeLuna het volgende:
Ik mag om 5:15 van start op de Afsluitdijk
Ik om 4.45-5 uur.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:14 schreef DeLuna het volgende:
Ik mag om 5:15 van start op de Afsluitdijk
Primaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik om 4.45-5 uur.
Weet nog niet zeker of ik ga maar zo ja, zal ik dan uitzoeken of ik later mag starten en met jou kan meelopen? (afhankelijk van je tempo trouwens, ik gok op 6.00-6.30/km)
Kan er vooralsnog niks over vinden op de site.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Primadat zal het tempo wel worden ja, ik hoef niet zo dood over de finish te komen als met de Run van Gieten
+1quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:48 schreef YUR het volgende:
Ik heb ook zin in het weekend van de Afsluitdijkrun
Ik heb altijd wel zin in weekend.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:48 schreef YUR het volgende:
Ik heb ook zin in het weekend van de Afsluitdijkrun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |