quote:
Eerder omdat het een paard is die de sprongen maaktquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:43 schreef xcachet het volgende: [..] Omdat je er waarschijnlijk geen verstand van hebt
Dima kki opquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:44 schreef 6star6lord6 het volgende:
Nederland
Nederlanders
Allochtonen
Alleen maar gezellige mensen hier.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:44 schreef Amarantha het volgende:
Wel leuk dat het de KLB GEZELLIGHEID SC blijft.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alleen maar gezellige mensen hier.
Lol.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:44 schreef Crip het volgende:
Lol haags die denkt dt ie mensen mad kan maken
Ik denk dat je de ruiter onderschatquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:45 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Eerder omdat het een paard is die de sprongen maakt
Als ik niet onthaar wel jaquote:
Je hoeft niet te ontkennen. Het zou je sieren als je het toe zou geven.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:44 schreef Crip het volgende:
Lol haags die denkt dt ie mensen mad kan maken
Wow ik stik bijna in mijn koekje.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:45 schreef deadprez het volgende:
hey fylax had je überhaupt ooit van die sport gehoord voor deze OS
Fappen en volleybalquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:45 schreef deadprez het volgende:
Denk je echt dat je niet door de mand zou vallen als je je triangle body pic zou plaatsen met ander account hierquote:
das dima niet hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Denk je echt dat je niet door de mand zou vallen als je je triangle body pic zou plaatsen met ander account hier
Hij hoeft zelf fysieks niet zo veel te verrichten behalve dat paard op de juiste manier dominerenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik denk dat je de ruiter onderschat
Die zesstarlord is volgens mij iemand anders. Geen idee wie.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Denk je echt dat je niet door de mand zou vallen als je je triangle body pic zou plaatsen met ander account hier
Kusje eropquote:
ja die luister ik ookquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
luister black saint and the sinner lady is zijn beste album
Blijf van de drugs afquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:46 schreef Crip het volgende:
[..]
I feel u sis. Maar ik ga binnenkort hele face lazeren. Behalve wenkies natuurlijk. 135 per behandeling ong 6/8 nodig in totaal en 570 word vergoed door verzekeringquote:
Of eten.quote:
duur. 60 e bi mijquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:48 schreef Crip het volgende:
[..]
I feel u sis. Maar ik ga binnenkort hele face lazeren. Behalve wenkies natuurlijk. 135 per behandeling ong 6/8 nodig in totaal en 570 word vergoed door verzekering
ok hansquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:47 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Hij hoeft zelf fysieks niet zo veel te verrichten behalve dat paard op de juiste manier domineren
Ah beter!quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:48 schreef Crip het volgende:
[..]
I feel u sis. Maar ik ga binnenkort hele face lazeren. Behalve wenkies natuurlijk. 135 per behandeling ong 6/8 nodig in totaal en 570 word vergoed door verzekering
hoe weet je dat dat een foto van dima was?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Jawel zag picca met dit account in us. Was dima.
can confirmquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Jawel zag picca met dit account in us. Was dima.
Ik denk dat er een reden is dat je nooit een ruiter op een paard ziet zitten die zo van het darten kan weg zijn gelopen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:47 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Hij hoeft zelf fysieks niet zo veel te verrichten behalve dat paard op de juiste manier domineren
Ik heb wel een vermoeden wie het is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe weet je dat dat een foto van dima was?
dit is een gastje van 16, post ook heel anders en over totaal andere dingen
Omdat dima vaker heeft gepost hier zelfde baardkleur en lichaam zelfde gay armbandje. Stimo heeft ook gezienquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
17quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
yupquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat dima vaker heeft gepost hier zelfde baardkleur en lichaam zelfde gay armbandje. Stimo heeft ook gezien
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:51 schreef kdricklamar het volgende:
Ik haat plassen zo erg
Het is nog erger dan poepen man
Altijd als ik lkkr zit moet ik plassen pff
Zou raar zijn als de rollen omgekeerd warenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:45 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Eerder omdat het een paard is die de sprongen maakt
Ga op de wc zitten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:51 schreef kdricklamar het volgende:
Ik haat plassen zo erg
en daarnaast ook hét album om pretentieuze klassieksukkels aan de jaZZ te krijgenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:48 schreef Drug het volgende:
[..]
ja die luister ik ookidd overall beter dan mingus ah um, maar je kunt er zo heerlijk op zweven
googel pampers voor volwassenenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:51 schreef kdricklamar het volgende:
Ik haat plassen zo erg
nee is ook niet zoquote:
Dan zou ik er wel behoorlijk naast zitten.quote:
wie denk jij dat het is dan?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan zou ik er wel behoorlijk naast zitten.
Ben haan33quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee is ook niet zo
posts zijn veel te verschillend
Capiquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:45 schreef PeZu het volgende:
Ha brazilie pakt ook een prijs, lood op het onderdeel kinderdealer schieten in favellas! Yeah!!! Go rio champions wooit
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ah beter!
Die kant zal het bij mij ook wel op gaan denk ik. Eens ff kijken hoe dat financieel eruit gaat zien
Zou wel leuker zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou raar zijn als de rollen omgekeerd waren
ja dat zou me nog minder verbazen iig dan dimaquote:
Krokante onderbroekenmonster.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Jawel, dima heeft altijd rare peroonlijkheid wisseling
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee is ook niet zo
posts zijn veel te verschillend
klassiek is ookquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
en daarnaast ook hét album om pretentieuze klassieksukkels aan de jaZZ te krijgen
Hey babe, probeer eens puur.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb lkkor tosti gegeten al crave ik voor negerzoenen
Wicked-nogwat. Of die andere die bij dat clubje hoorde, die vrij lang was geloof ik. Kan er ook naast zitten, mijn kloonradar is niet meer wat het geweest is. Post te weinig.quote:
?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja fijn, nu wil ik van die mini dickmanns
nee maar een compleet andere persoonlijkheid van een 17-jarig gastje dat drugs verkoopt en een muzieksmaak bijvoorbeeld die volgens mij ook totaal verschillend is zou heel raar zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Dnk je exht dat dima alleen als een autist praat ofzo
wickedmenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wicked-nogwat. Of die andere die bij dat clubje hoorde, die vrij lang was geloof ik. Kan er ook naast zitten, mijn kloonradar is niet meer wat het geweest is. Post te weinig.
Boh negerzoenen. Al lang niet meer gehad.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb lkkor tosti gegeten al crave ik voor negerzoenen
SLaap lekker. Hopelijk droom je over mij.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:54 schreef NoelGallagher het volgende:
wow wat druk. is niet goed voor mijn autisme. ga maar slapen xoxo
Doe rustig man, waz met jou.quote:
nee, een pamper om in te schijten en te pissen is niet net zo vies als maandverbandquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:53 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Dat is net zo vies als maandverband
quote:
Ik ook nietttquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Boh negerzoenen. Al lang niet meer gehad.![]()
Ik vind het lekker.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:55 schreef kdricklamar het volgende:
Vind negerzoenen echt vies bahhhhh
SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Capi![]()
[..]!!! Dqod in het topic
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar een compleet andere persoonlijkheid van een 17-jarig gastje dat drugs verkoopt en een muzieksmaak bijvoorbeeld die volgens mij ook totaal verschillend is zou heel raar zijn
Is er een verband met het feit dat cachet net post?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:54 schreef NoelGallagher het volgende:
wow wat druk. is niet goed voor mijn autisme. ga maar slapen xoxo
Oke, waarom moet dit in het Duits, eigenlijjk?quote:
Negersexquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:56 schreef Montelly het volgende:
Nog een keer woord "neger" en ik TR jullie moeders.
Jawel je zit in je eigen viezigheid :ssquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:55 schreef Drug het volgende:
[..]
nee, een pamper om in te schijten en te pissen is niet net zo vies als maandverband
Oh hai,quote:
wat waar heb ik het over?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:56 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ben gestopt met wiet,
Veder waar heb je het over____
Geen derde TR'er alsjeblieft. Ik heb hermann en haags al.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:56 schreef Montelly het volgende:
phrasing?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja fijn, nu wil ik van die mini dickmanns
Nasale gonorroe en verveling :$quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh hai,
wat brengt u hier dan?
TRquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Over 16 jaar zegt je kleintje dit
neger wat!quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:56 schreef Montelly het volgende:
Hedde druks op?quote:
Waar is Hermann eigenlijk?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen derde TR'er alsjeblieft. Ik heb hermann en haags al.
gamen wssquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar is Hermann eigenlijk?
Ik las Nasi Goreng ??quote:
slaap lekker bbyquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
ok maar 1 iemand die me weltrusten wenste. nee is goed hoor klootzakken
trusten gquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
ok maar 1 iemand die me weltrusten wenste. nee is goed hoor klootzakken
Jammer dat je ban niet langer was.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:56 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jawel je zit in je eigen viezigheid :ss
Maybe koop ik het morgen, als het vies blijkt te zijn he a bezem dan word ik zo boos op jouquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
matti dickmann's zijn lekkerste
Zal wel fanatiek de ruimte aan het koloniseren zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar is Hermann eigenlijk?
huh? nou nee niet echt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent echt snel mad te krijgen.
eerder andersom, hij is de diehard gamer hierquote:
ga je me dan ook straffen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maybe koop ik het morgen, als het vies blijkt te zijn he a bezem dan word ik zo boos op jou
Ohja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zal wel fanatiek de ruimte aan het koloniseren zijn.
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
eerder andersom, hij is de diehard gamer hier
Trusten noel. Ik ben nooit zo rap, want je bent toch een PSV'er he, dus ik moet altijd eerst wikken en wegen of ik die wel weltrusten wens.quote:
wat gulquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
Braddie heeft echt een rare stem. Ik bedoel die stem en hoofd matcht niet.
Al gun ik hem wel die 10 cent die hij nu verdient met zn video's.
Tip van de dag.quote:
dacht eerst altijd dat hij zo'n diepe negerstem hadquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
En jij? 020?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Trusten noel. Ik ben nooit zo rap, want je bent toch een PSV'er he, dus ik moet altijd eerst wikken en wegen of ik die wel weltrusten wens.
niet veel geluisterd, ook nooit echt goed in verdiept, luister alleen weleens solopiano uit romantische periodequote:
soms zeg ik gewoon wat om te zien of jullie nog wel beetje met me begaan zijnquote:
Mensen hebben het nu nog over onze wafels met nutella / banaan en witte chcocolade en aardbeiquote:
Wijs man.quote:
DOEI.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
soms zeg ik gewoon wat om te zien of jullie nog wel beetje met me begaan zijn
met wisselend resultaat trouwens
Tot zijn yt channel dacht ik dat hij de grootste troll in de historie van fok wasquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kots op Amsterdam. Het enige goede uit Amsterdam is de trein naar Den Haag.quote:
Ik heb luikse wafels gekocht en een pot duo penotti. Nu nog ff aardbeien fixen en dan eens kijken hoe die shizzle smaaktquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen hebben het nu nog over onze wafels met nutella / banaan en witte chcocolade en aardbei
vocaroo.com/i/s00U8gPkVzmWquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
soms zeg ik gewoon wat om te zien of jullie nog wel beetje met me begaan zijn
met wisselend resultaat trouwens
Ik vind duo penotti serieus viesquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb luikse wafels gekocht en een pot duo penotti. Nu nog ff aardbeien fixen en dan eens kijken hoe die shizzle smaakt
Neejohquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weet je wat ook vies is?
Een boterham met becel en nutella![]()
![]()
![]()
!!!
Gekookte aardappelen dan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weet je wat ook vies is?
Een boterham met becel en nutella![]()
![]()
![]()
!!!
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
vocaroo.com/i/s00U8gPkVzmW
Hoe is dit afgelopen?
Je hebt ook brood van becel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Godberdomme je gaat toch geen boter smeren als je nutella gaat eten
Ok mooi. Met je 'begaan'.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Ja, dat was gelukkig zondag wel voorbij.
Hey, zo klink ik nu ook. Roep ik m'n kat Bonnie zo. En dan zo "BODDIE"quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:05 schreef Opsonisatie het volgende:
snap sws niet waarom mensen boter gebruiken als ze jam of pindakaas gebruiken. wil dan echt die boter uit hun handen slaan als ze dat doenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Nooit gegetenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt ook brood van becel.
ja rtquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
snap sws niet waarom mensen boter gebruiken als ze jam of pindakaas gebruiken. wil dan echt die boter uit hun handen slaan als ze dat doen
Tja... Hij is echt zo.... apart.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:01 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Tot zijn yt channel dacht ik dat hij de grootste troll in de historie van fok was
Is heel populair ook.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nooit gegeten
Maar brood van blue band is GODDELIJK
DAT IS SLECHT VOOR JE PCOS HOORquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb luikse wafels gekocht en een pot duo penotti. Nu nog ff aardbeien fixen en dan eens kijken hoe die shizzle smaakt
Direct weer zo agressief he? Laat ze lekker, doen jij en ik toch gwn zonder boter ;squote:Op maandag 15 augustus 2016 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
snap sws niet waarom mensen boter gebruiken als ze jam of pindakaas gebruiken. wil dan echt die boter uit hun handen slaan als ze dat doen
Pindakaas krijg je anders niet weg joh. Pindakaas eet je met een laag boter onder en boven. Dat het zo smelt in je mondquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik gebruik wel boter bij jam en pindakaasquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hey, zo klink ik nu ook. Roep ik m'n kat Bonnie zo. En dan zo "BODDIE"
Ja sorry, mijn smaakpapillen gaan in opstand van Duopenotti.quote:
nou nou nouquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja sorry, mijn smaakpapillen gaan in opstand van Duopenotti.
Dat smaakt naar nutella en becel
rtquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik mag jouw smaak.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gek meisje :$quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gek meisje :$quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik gebruik wel boter bij jam en pindakaas![]()
maar chocopasta eh nee
[..]
Hahahaha
HAHAHAHAHHA
Moest glimlachen irl![]()
Lekker verkalkte adertjes krijgenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Roomboter![]()
MargarineDat is grijs van nature en geel gekleurd, om het smakelijk eruit te laten zien
Serieus.quote:
jonge je bent 20 ofzo wtf denk je überhaupt na over dat soort dingenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lekker verkalkte adertjes krijgen
Roomboter is wel oké ja. Op een plakje suikerbrood of een verse croissant.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Roomboter![]()
MargarineDat is grijs van nature en geel gekleurd, om het smakelijk eruit te laten zien
zoo echt hequote:Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
rt
en dan zit er ook nog allemaal boter in dat pindakaaspotje godverdomme
quote:
Dat is mijn middelste naamquote:
Ja nou, het is gewoon zoquote:
Boter is gezond. Margarine is gewoon chemische kut.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
mag 3 dagen wel?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Serieus.
Echt.
Ga.
Weg.
Ik snap niet dat mensen 7 dagen per week die meuk kunnen eten.
Alles met mate.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
geen idee. Al jaren niet meer gehadquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dank u
[..]
Dat is mijn middelste naam
[..]
Ja nou, het is gewoon zo
NEEEEEquote:
Ik ben blij dat je me die na al die jaren verteld :$quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dank u
[..]
Dat is mijn middelste naam
[..]
Ja nou, het is gewoon zo
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Serieus.
Echt.
Ga.
Weg.
Ik snap niet dat mensen 7 dagen per week die meuk kunnen eten.
IK DENK NIET DAT HET NA AL DIE JAREN IS VERBETERD.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. Al jaren niet meer gehad
Lijkt me een leuke variatie op de biologische. Voor de verandering.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je krijgt geen goede yoghurt als de basis verrot isquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
jonge je bent 20 ofzo wtf denk je überhaupt na over dat soort dingen
Ja, gewoon mijn diepste geheim op het internet geslingerd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je me die na al die jaren verteld :$
Kusje op je financiele pijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:11 schreef Crip het volgende:
wrm leeft niemand mee.
Wrm moeten 11 boeken 427 euro kosten? Helemaal leip
Lekker voor je.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:11 schreef Crip het volgende:
wrm leeft niemand mee.
wil dan altijd dat potje diep in hun reet stoppen en Imma put peanut butter in yo ass schreeuwnquote:
Volgens mij gaat dat allemaal niet met zo'n vaart, een keertje boter op brood doen, niets mis mee.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je krijgt geen goede yoghurt als de basis verrot is![]()
![]()
als fabrikanten "verbeterd recept" ergens op zetten is het meestal slechterquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK DENK NIET DAT HET NA AL DIE JAREN IS VERBETERD.
Waarom moet je nieuwe boeken kopen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:11 schreef Crip het volgende:
wrm leeft niemand mee.
Ja weet ik 😑quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
De helft ga je niet eens één keer openslaan.
van turnen? tuurlijk wel joh, debielquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:45 schreef deadprez het volgende:
wow trquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
van turnen? tuurlijk wel joh, debiel
Volgens mij heb jij nog veel diepere geheimen, misschien ook wel duisterderderderquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gewoon mijn diepste geheim op het internet geslingerd.
Echt wtf..
Ja dat is meestal wel waar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als fabrikanten "verbeterd recept" ergens op zetten is het meestal slechter
Wat ik 2dehands kon bestellen ivm licentie cd dvd etc heb ik 2dehands gehaald. Anders was ik nog duurder uitquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom moet je nieuwe boeken kopen?
Ik deed altijd gewoon tweede hands en dan eerst college volgen, kijken of je het boek wel nodig hebt. En sowieso checken of het met een eerdere druk kan.
Ies goedkoper.
Zo, fylax.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb al sinds woensdag vrij. Komende woensdag weer beginnen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:12 schreef Crip het volgende:
Zondag en vandaag vrij gehad, morgen werken en dan woe do en vrij vrij
Ja kloptquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog veel diepere geheimen, misschien ook wel duisterderderder
Ik zal je er niet naar vragen tho :$
Zeer zou mij ondersteunen door te zeggen dat roomboter pus isquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat allemaal niet met zo'n vaart, een keertje boter op brood doen, niets mis mee.
Hehe.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat is meestal wel waar.
Al zetten gekookte aardappel-fabrikanten zelden: verbeterd recept, op hun producten
Tsssssjboem
rustig aan hèquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Yquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb al sinds woensdag vrij. Komende woensdag weer beginnen.
Gedwongen vrij. Dat dan weer wel
oh. Ik dacht dat het nog over penotti gingquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat is meestal wel waar.
Al zetten gekookte aardappel-fabrikanten zelden: verbeterd recept, op hun producten
Tsssssjboem
Nou ja, als ik eens in de drie maanden brood is het veel, maar als ik het dan eet; pindakaas of hagelslag met een dubbele dikke laag boterquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeer zou mij ondersteunen door te zeggen dat roomboter pus is
Mja, studeren is duur.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat ik 2dehands kon bestellen ivm licentie cd dvd etc heb ik 2dehands gehaald. Anders was ik nog duurder uit
rtquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beachvolleybal is wel leuk maar alleen met dames in bikini.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
hier vind jij natuurlijk van alles mis meequote:
het lijkt beetje alsof je opeens weer een hele pik op mij hebt, vandaar even de ietwat boze post.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
rustig aan hè
en weet ik veel over welke sport het ging, punt was meer dat niemand die sporten volgt behalve met de OS
Je begint een beetje op Niels te lijken, maar dan met een kind. Nog erger.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Denk dat iedereen die letterlijk alles volgt ook tijd tekort komt in het dagelijks leven.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
rustig aan hè
en weet ik veel over welke sport het ging, punt was meer dat niemand die sporten volgt behalve met de OS
ja. Maar zeer..quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeer zou mij ondersteunen door te zeggen dat roomboter pus is
nee hoor, lijkt me alleen beetje heet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
hier vind jij natuurlijk van alles mis mee
Sinds wanneer ben jij zo overgevoeligquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
het lijkt beetje alsof je opeens weer een hele pik op mij hebt, vandaar even de ietwat boze post.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
hier vind jij natuurlijk van alles mis mee
oh, nee hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
het lijkt beetje alsof je opeens weer een hele pik op mij hebt, vandaar even de ietwat boze post.
Zo heet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee hoor, lijkt me alleen beetje heet.
Nietes, Ge zijt m'n awesome sistah. Pure lobi, nolesbo en inclusief je closet full of skeletons jwz :$quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
Ik ben een walgelijk mens.![]()
![]()
![]()
Stille wateren hebben diepe gronden.
Ik heb gewoon een soort Grand Canyon
ja nou waarom dan wel opeens die enorme interesse tijdens de OSquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat iedereen die letterlijk alles volgt ook tijd tekort komt in het dagelijks leven.
Omdat je dat zelfde bedrag ook aan een poederdoos uitgeeft.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:11 schreef Crip het volgende:
wrm leeft niemand mee.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niet veel geluisterd, ook nooit echt goed in verdiept, luister alleen weleens solopiano uit romantische periode
quote:
Turnen, judo, volleybal zwemmen atletiek etc etcquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maakt niks uit
Welke sport vind je wel leuk?
aii man, is er iets dan? (je hoef niet te zeggen)quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh, nee hoor
ben al de hele dag aan het kankeren over van alles en nog wat, is nie persoonlijk
Nationalisme verbroedert ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nou waarom dan wel opeens die enorme interesse tijdens de OS
kuddegedrag
Ja maar dn geef ik het uit aan iets wat ik leuk vind.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat je dat zelfde bedrag ook aan een poederdoos uitgeeft.
Maar nu ga ik wel vrezen voor mijn boeken
nee, is gwn leuk soms ;$quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
aii man, is er iets dan? (je hoef niet te zeggen)
gewoon niet kopen dan. Op hbo lukt dat best..quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja maar dn geef ik het uit aan iets wat ik leuk vind.
Niemand wilt dat uitgeven aan kaolo studieboeken.
Yea be warned
Leuk joh, een bibliotheekje aanleggen en dan jaren later weer eens teruglezenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Yea be warned
bleghquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nationalisme verbroedert ofzo
Dit herken ik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Leuk joh, een bibliotheekje aanleggen en dan jaren later weer eens teruglezenNet als schriftjes met aantekeningen, moet je allemaal bewaren. Leuk voor later.
True thatquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Yea be warned
Moet ook wel zeggen dat ik niet verwacht had dat we nu al op 6 medailles zouden staan. Helemaal niet na al het drama in het begin van de OS.quote:
zit er een citroen in je drankjequote:Op maandag 15 augustus 2016 22:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nou waarom dan wel opeens die enorme interesse tijdens de OS
kuddegedrag
?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:19 schreef Crip het volgende:
Waarom zou je rennen in een burkini? Laat staan een halve
Vraag me echt af of mensen weten wat ze lullen soms
"we"quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet ook wel zeggen dat ik niet verwacht had dat we nu al op 6 medailles zouden staan. Helemaal niet na al het drama in het begin van de OS.
Soww koekoek.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
fok heeft jouw hersenen verneukt. En dat waren ze eigk al.
drink gwn pure azijnquote:
Dan al?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was even fappen, maar had erectieproblemen. Krijg je al je 39 wordt hè
Nou ja...quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was even fappen, maar had erectieproblemen. Krijg je al je 39 wordt hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |