Ja het haat laten weg fikken en het haarzakje permanent laten stoppen met haar produceren doormiddel vn een lazerquote:
lijkt me een heel apart gevoel als zo iemand dan overlijdt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja. Toch jammer, vond hem altijd wel vermakelijk. Ook weleens een keertje heel de nacht mee zitten ouwehoeren toen ik een keertje wakker werd om te pissen en niet meer kon slapen.
Denk je dat je coke niet versneden was met rotzooi?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:36 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
had een zware week gehad en bijna niet geslapen, leek wel alsof die pep steeds door het vermoeide kwam en andersom
Bij coke gwn energiek en helder hoe slecht m'n nachten ook waren
Waarom zou je pep versnijden met cafeïne terwijl het al zo goedkoop is. Dan kan je beter die coke versnijden want ik kocht dat bij dezelfde gast.
Ik leer het nog wel, met vallen en opstaan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Betere instelling dan wat je hier soms aantreft.
Bedoel je niet gewoon laseren?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja het haat laten weg fikken en het haarzakje permanent laten stoppen met haar produceren doormiddel vn een lazer
Nou ja, het verschil was wel een jaar of 28, en droog was het ook niet. Voor het gevoel was het bejaard omdat ik jong was.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jammer, ik hoopte op een droge anekdote.
Je weet geen woorden meer he?quote:
ja dat welquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:39 schreef Trollscience het volgende:
salma was wel chille gast, alleen jammer van de word vomit af en toe
Zelfde hier, broeder.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik leer het nog wel, met vallen en opstaan.
Wil grote meid worden :$ maar wel op mijn manier
Dan haal ik traytje blikbier.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lijkt me een heel apart gevoel als zo iemand dan overlijdt.
Mja ik zal het binnenkort vast zelf wel meemaken met dp. dan neem ik een dikke lijn op hem
Ik heb net een uurtje geslapen ofzo. Ik was het even helemaal kwijt toen ik wakker werd.quote:
Niet super dons maar ook niet zo dik dat het een baard lijkt. Als ik kijk in spiegel zie ik het wel gwn, heb lichte huid en donkere harenquote:
ja leukquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Mja ik zal het binnenkort vast zelf wel meemaken met dp.
oke, dan kan t wel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet super dons maar ook niet zo dik dat het een baard lijkt. Als ik kijk in spiegel zie ik het wel gwn, heb lichte huid en donkere haren
Op een ouwe fiets moet je het leren immers.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, het verschil was wel een jaar of 28, en droog was het ook niet. Voor het gevoel was het bejaard omdat ik jong was.
Ga eens naar NWS ofzo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
democratie! waarin we vrouwen in een boerka betichten van islam extremisme.
Daar ga ik ook voor. Is ook mijn main goal met alles wat er nu loopt bij gynaecoloog.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja het haat laten weg fikken en het haarzakje permanent laten stoppen met haar produceren doormiddel vn een lazer
Harde leerschool.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op een ouwe fiets moet je het leren immers.
Boks, sistahquote:
Zou best kunnen idd, heb er verder ook niet zo echt verstand van behalve m'n eigen ervaringenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk je dat je coke niet versneden was met rotzooi?
Maar ja, voor dat beetje extra winst denk ik, hoeft die gast niet zelf gedaan te hebben sws. En er zijn ook mensen die het bewust doen omdat ze het effect van pure amf niet chill vinden om een of andere reden
Lekker belangrijk als je niet kki dom bent weet je wel wat ik bedoeldequote:Op maandag 15 augustus 2016 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedoel je niet gewoon laseren?
Ik beaam ditquote:
Dat vind ik nou echt een van de meest saaie sporten op de OSquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:41 schreef xcachet het volgende:
Morgen, woensdag en vrijdag paardensport. Wat hemels
Heb je hairy face?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar ga ik ook voor. Is ook mijn main goal met alles wat er nu loopt bij gynaecoloog.
Maar laseren dus :$
YeeY, ik heb je mad gekregenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Lekker belangrijk als je niet kki dom bent weet je wel wat ik bedoelde
Omdat je er waarschijnlijk geen verstand van hebtquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:43 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt een van de meest saaie sporten op de OS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |