rich verzekerde me dat t echt isquote:
Tijd voor mij om aan de appelsap te gaan dus :$quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar wat wel echt erg was is dat toen ik gestopt was met het drinken van al die suikerrijke drankjes zoals capri sun en appelsientje, viel ik 8 kilo af![]()
ZOVEEL SUIKER ZIT ER BLIJKBAAR IN
En toch zijn er zoveel dikke mensen die moeite hebben met afvallenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar wat wel echt erg was is dat toen ik gestopt was met het drinken van al die suikerrijke drankjes zoals capri sun en appelsientje, viel ik 8 kilo af![]()
Ik kan het ontkennen, je bent een schatjequote:Op maandag 15 augustus 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
rich verzekerde me dat t echt is
echt klootzak die hplc
nja op zich boeit het me niet voor mezelf, maar t valt zo opquote:
attitude van hplc is tegenwoordig niet meer wat het geweest isquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
rich verzekerde me dat t echt is
echt klootzak die hplc
wat een skklquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:04 schreef Trollscience het volgende:
matti wilde met me chillen, zit hij nu zelda op zijn ds te spele wtf
Damn ik val alleen af als ik er ook echg voor sporten :squote:Op maandag 15 augustus 2016 21:03 schreef Opsonisatie het volgende:
ok braddiequote:Op maandag 15 augustus 2016 21:04 schreef Trollscience het volgende:
kut dpquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:04 schreef Trollscience het volgende:
Ben wel blij dat m'n kop weer wat voller is. Als ik nu terug kijk zag ik er echt nie zo heel jofel meer uitquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja op zich boeit het me niet voor mezelf, maar t valt zo op
Ze moeten eens stoppen met het drinken van cola lightquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En toch zijn er zoveel dikke mensen die moeite hebben met afvallen
Ja nou echt hoor, ik deed er eigenlijk niet eens veel moeite voor. Oke ik dronk nog wel melk en thee met 3 klontjes suiker, maar alsnog. Ga maar aan de appelsientjes en roosviceequote:Op maandag 15 augustus 2016 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tijd voor mij om aan de appelsap te gaan dus :$
Al moet ik dan wel vaker poetsen
Net als je met mensen gaat afspreken en ze ineens op hun telefoon de hele tijd zittenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:04 schreef Trollscience het volgende:
Misschien eet je al goed?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:04 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Damn ik val alleen af als ik er ook echg voor sporten :s
Gewoon lekker zwarte koffie heel de dag drinken. Heb je nergens last van.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze moeten eens stoppen met het drinken van cola light
[..]
Ja nou echt hoor, ik deed er eigenlijk niet eens veel moeite voor. Oke ik dronk nog wel melk en thee met 3 klontjes suiker, maar alsnog. Ga maar aan de appelsientjes en roosvicee
Roosvicee vind ik niet zo. Koffie, appelsap en vruchtensap/multivitaminen enzulksquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze moeten eens stoppen met het drinken van cola light
[..]
Ja nou echt hoor, ik deed er eigenlijk niet eens veel moeite voor. Oke ik dronk nog wel melk en thee met 3 klontjes suiker, maar alsnog. Ga maar aan de appelsientjes en roosvicee
koffiequote:Op maandag 15 augustus 2016 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gewoon lekker zwarte koffie heel de dag drinken. Heb je nergens last van.
Maakt nie uit je bent toch al cutequote:Op maandag 15 augustus 2016 21:05 schreef Drug het volgende:
[..]
nee
jij wel ik hoor jij bent beyonce in de douche
lekker hoor, behalve voor al die mensen die uitgebuit worden als cacaoslavenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gewoon lekker zwarte koffie heel de dag drinken. Heb je nergens last van.
Denk dat dat het zal zijn iddquote:
Bier zit best veel caloriën in dacht ikquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Roosvicee vind ik niet zo. Koffie, appelsap en vruchtensap/multivitaminen enzulks
En soms cola en bier :$
En ananas zodat ik daar beneden bietje fresh blijf :$
ja is echt waar wonderbaarlijk hequote:Op maandag 15 augustus 2016 21:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wauw menen jullie dat met die suiker en drinken wowowow
ja toch zou wel r kelly zijn voor jouw aaliyahquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Maakt nie uit je bent toch al cute
Nee man, i wish. Zou sexy 90 r&b liedjes zingen tegen qt bois
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker hoor, behalve voor al die mensen die uitgebuit worden als cacaoslaven
Ja, daar kan ik ook niks aan veranderen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker hoor, behalve voor al die mensen die uitgebuit worden als cacaoslaven
Ananas en citrusvruchten schijnen de boel wat zoeter te maken daarbeneden, jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bier zit best veel caloriën in dacht ikis het echt waar over ananas + stayin' fresh down under ?
Wat zijn je "verbeterpunten" danquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:07 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Denk dat dat het zal zijn idd
En als ik dan afval is het niet mooier in de spiegel en zie ik het alleen op de weegschaal en het gaat me ofc om de spiegel
Hihiquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:08 schreef Drug het volgende:
[..]
ja toch zou wel r kelly zijn voor jouw aaliyah
wat precies?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wauw menen jullie dat met die suiker en drinken wowowow
lekker hip lekker crazyquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:09 schreef deadprez het volgende:
wrm al die engelse words de hele time
Ik doe dat altijd kan ik niets aan doenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:09 schreef deadprez het volgende:
wrm al die engelse words de hele time
ananassap maakt naar het zeggen bet zaad zoet hij vindt dat lekker kennelijkquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bier zit best veel caloriën in dacht ikis het echt waar over ananas + stayin' fresh down under ?
Idd, dus gewoon aan meewerkenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik ook niks aan veranderen.
Had wel iets gehoord over ananas + cum maar las ergens anders dat het hoax was ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ananas en citrusvruchten schijnen de boel wat zoeter te maken daarbeneden, ja
In mijn eigen ervaring werkt het wel
Heeft niks met nodig te maken. Maar als je veel koffie en bittere dranken drinkt wil je natuurlijk wel de boel in balans houdenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:08 schreef Crip het volgende:
Als je ananas nodig hebt om onder fresh te blijven is er iets wrong ;s
Wie is hijquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ananassap maakt naar het zeggen bet zaad zoet hij vindt dat lekker kennelijk
wattes?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:09 schreef Dqod het volgende:
Ik ben dit weekend weer stout geweest sinds 5 maanden en ondervind nu de gevolgen.
Nasale gonorroe is geen pretje jongens.
is omdat je neus het niet meer gewend is beter meer snuivenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:09 schreef Dqod het volgende:
Ik ben dit weekend weer stout geweest sinds 5 maanden en ondervind nu de gevolgen.
Hij? ;squote:Op maandag 15 augustus 2016 21:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ananassap maakt naar het zeggen bet zaad zoet hij vindt dat lekker kennelijk
Gewoon goed snuiten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:09 schreef Dqod het volgende:
helpt nietquote:
Ah zo nee dt doe k nie ;squote:Op maandag 15 augustus 2016 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heeft niks met nodig te maken. Maar als je veel koffie en bittere dranken drinkt wil je natuurlijk wel de boel in balans houden
😍😍quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Maakt nie uit je bent toch al cute
Nee man, i wish. Zou sexy 90 r&b liedjes zingen tegen qt bois
van wat?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:09 schreef Dqod het volgende:
Had wat door de neus gehaald, nu heb ik een fikse neusverkoudheid. Ff niet meer aan die gevolgen gedacht :$quote:
ik zag niet wie je quotte en ik weet het nog nietquote:
Altijd al gehad daarvan. Cora houdt niet van me, dus beter gewoon niet of bijna nooitquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
is omdat je neus het niet meer gewend is beter meer snuiven
Alleen m'n buik en de rest gwn wat strakkerquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat zijn je "verbeterpunten" dan
Wat heb je door je neus gejaagd?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Had wat door de neus gehaald, nu heb ik een fikse neusverkoudheid. Ff niet meer aan die gevolgen gedacht :$
Goedzo. ik wel en ik wil dat mijn toekomstige meisje mijn smaak prijst, niet afkraakt :$quote:
wtf is coraquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Altijd al gehad daarvan. Cora houdt niet van me, dus beter gewoon niet of bijna nooit
Hoiquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zag niet wie je quotte en ik weet het nog niet
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij? ;s
Tevens houdt het je sapje ook zoet(er)
Als ik jullie tweeën trouwens zo hoor, hebben jullie meer ellende dan plezier van die zooi volgens mij.quote:
Cora, Pepijn, Molly. Do the mathquote:
echt verre vanquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ik jullie tweeën trouwens zo hoor, hebben jullie meer ellende dan plezier van die zooi volgens mij.
Zal je perzikje altijd beminnen ook al is ie een beetje bitter.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goedzo. ik wel en ik wil dat mijn toekomstige meisje mijn smaak prijst, niet afkraakt :$
cloumbiaans marcheerpoeder, zuidzijde van de berg, grade aquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat heb je door je neus gejaagd?
dp toch niet?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ik jullie tweeën trouwens zo hoor, hebben jullie meer ellende dan plezier van die zooi volgens mij.
gvd ik ookquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:13 schreef Drug het volgende:
ik heb zo'n permanent pseudo verstopte neus van vertyfte septum ;')
gebruik gwn normale woorden ;squote:
Van Cora heb ik de volgende dag(en) nooit plezier.quote:
hoi zoet sappiequote:
Wowquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Zal je perzikje altijd beminnen ook al is ie een beetje bitter.
komt door vleesquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:13 schreef Drug het volgende:
ik heb zo'n permanent pseudo verstopte neus van vertyfte septum ;')
NEEquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
gebruik gwn normale woorden ;s
maar coke is sws gewoon kut, beter pep
Wrm nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik durf geen drugs te gebruiken#confession
Kom je zuipen? :$quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Behalve lkkre harddrug genaamd alcohol
Wat is cora eigenlijk? Want het enige dat ik kan verzinnen is die gore diepvriesmeuk voor de frituur.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Van Cora heb ik de volgende dag(en) nooit plezier.
Rest wel, maar ff geen zin meer in. Brengt me teveel down/remt me teveel af atm
Alcohol 😥😍quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Behalve lkkre harddrug genaamd alcohol
pep is zooooveel meer waar voor je geldquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
NEE
En ja, maar zaten op lange termijn ook wel vervelende schaduwkanten aan :$
Eh okquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Imma put cocaine in yo ass
HAHAHAHAHA!
Imma put my dick in yo ass
Put the molly in yo ass
Als ik mensen hoor over dat ze dan kleuren intenser waarnemen of dat ze er enorm euforisch van worden blabla dan ben ik bang dat het mij te trippy isquote:
Graag shotjesquote:
Lees dan ook eens meequote:Op maandag 15 augustus 2016 21:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat is cora eigenlijk? Want het enige dat ik kan verzinnen is die gore diepvriesmeuk voor de frituur.
ja dat kan, verschilt bij pep heel erg per persoon en hoe je met t gebruik omgaatquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
NEE
En ja, maar zaten op lange termijn ook wel vervelende schaduwkanten aan :$
fuck billy ray cyrus, i'm yo daddy nowquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA!
Put the molly in yo ass
De eerste de beste die ooit molly of dick in mijn rectum insert, kan alvast z'n houten pyjama uitzoekenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA!
Put the molly in yo ass
Structuurformule en werking.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:17 schreef kdricklamar het volgende:
Pep is toch gewoon coke maar dan chemisch en goedkoop
Pep is 4 euro ofzo en coke 50 toch?
Maar wat is eigenlijk meer het verschil
Jonge. been there, done that, didn't get any t-shirts.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
pep is zooooveel meer waar voor je geld
nee pep is geen synthetische coke, google die shit gewoon aapquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:17 schreef kdricklamar het volgende:
Pep is toch gewoon coke maar dan chemisch en goedkoop
Pep is 4 euro ofzo en coke 50 toch?
Maar wat is eigenlijk meer het verschil
Ah dan zat ik redelijk in de buurtquote:
wow rustig maar hoor. ga coke snuiven ofzo johquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jonge. been there, done that, didn't get any t-shirts.
Je hoeft mij niks te vertellen
Idd manquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee pep is geen synthetische coke, google die shit gewoon aap
Cocaïne geen problemen mee dus?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
De eerste de beste die ooit molly of dick in mijn rectum insert, kan alvast z'n houten pyjama uitzoeken
Beetje nat geworden :$quote:
Slapen/eten ging allemaal prima.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat kan, verschilt bij pep heel erg per persoon en hoe je met t gebruik omgaat
t niet slapen is vgm vooral de grote boosdoener van teringzooi
Ja maar dn moeten ze wel sexy zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dacht ik ga ook eens wat sexy lyrics droppen
Er komt geen microgram door die lading snot heenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wow rustig maar hoor. ga coke snuiven ofzo joh
wauwquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:19 schreef kdricklamar het volgende:
Maar ik heb het idee dat coke niet zo heel slecht voor je gezondheid is vergeleken Pep
Klopt dat?
zo erg ja? niet van jou verwachtquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje nat geworden :$
[..]
Slapen/eten ging allemaal prima.
T werd een te groot onderdeel van/in m'n leven
Bend over (HAHA!)quote:
Hou mijn zonnestraaltje Chloro gewoon tevreden en laat mij lekker gwn mijn ding doen vriend ;squote:
Een uitslag zegt niet zo veel...quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik eet geen 2 appels per dag hun. Sws niet elke dag fruit
Geen weerstand, wil best m'n dieet aanpassen, maar wil wel eerst zeker weten wat de uitslag is en dan een gesprek hoe en wat qua eten.
Al flink verbeterd qua eetgedrag en zit zeker al stukken beter in m'n vel
In wat sla ik door? Anders google je gewoon eerst pcos en kom je daarna stoer doen Frankkerd. Vroeger aten mensen niet zoals ze nu eten. Als je wil zeggen dat ze vroegah ook veel brood aten: klopt. Maar meel van toen en nu is niet vergelijkbaar. Evenals alle andere shit die mensen nu nuttigen als tussendoor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Slaan jullie daar ook niet een beetje in door? Want al dat spul is echt van de laatste tijd, vroeger hoorde je daar niets over en het was echt niet zo dat iedereen wat mankeerde.
Ow girl, begin maar voorzichtig met een halve. Dus een pannekoek die zowel gewone als boeikweitmeel bevat. Dit ga je echt niet lekker vinden namelijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha soms komt het zo wel over he, valt in het echt enorm mee
Ik wilde dus idd boekweitmeel pannenkoek maken, wat moet ik mij daarbij voorstellen. Dat het iets minder zoet is ofzo?
pep is ook niet echt goed voor je lever hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
wauw
nee dat klopt echt absoluut niet
sos is een moordenaar, pep is in principe vrij onschuldig, het is meer het nachtenlang niet slapen en eten dat je verneukt
watquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Bend over (HAHA!)
Put your panties down, baby
Imma put cocaine in yo ass (Cocaine!)
Dnkjequote:Op maandag 15 augustus 2016 21:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Bend over (HAHA!)
Ah oke duidelijkquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
wauw
sos is een moordenaar, pep is in principe vrij onschuldig, het is meer het nachtenlang niet slapen en eten dat je verneukt
Nee daar ga ik ook niet al teveel mee te koop lopen natuurlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zo erg ja? niet van jou verwacht
Zwakke genen. Tijd om de veearts te bellen en vragen of ze even met de pin langskomen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een uitslag zegt niet zo veel...Mij is geen uitslag gegeven, de huisarts en gyno hebben een optelsom gemaakt en daar viel dit wel in. Heb je ook buikvet?
[..]
In wat sla ik door? Anders google je gewoon eerst pcos en kom je daarna stoer doen Frankkerd. Vroeger aten mensen niet zoals ze nu eten. Als je wil zeggen dat ze vroegah ook veel brood aten: klopt. Maar meel van toen en nu is niet vergelijkbaar. Evenals alle andere shit die mensen nu nuttigen als tussendoor.
[..]
Ow girl, begin maar voorzichtig met een halve. Dus een pannekoek die zowel gewone als boeikweitmeel bevat. Dit ga je echt niet lekker vinden namelijk.Tarwemeel heeft een andere smaak en je moet echt heel erg wennen
Bend over (HAHA!)quote:
Dude, jij begint weer. Als ik hier op in ga ga je janken en klagen bij Frank die mij dan weer een ban aansmeert. Ga ajb weg, zoek een koelkast op en jank je een end weg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hypocriet.
Jij haalt mensen die dikker zijn dan jij ook steeds naar beneden, kijk alleen al naar hoe je reageert op mij elke keer weer met je sneren m.b.t mijn overgewicht.
Als er een iemand minder zuur moet doen en andere minder naar beneden moet halen ben jij het.
Ah beter, ik vind het nachtenlang wakker blijven juist het geweldige aan pep, wil dus gwn niet slapen en eten kan ik helaas gewoon echt nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:19 schreef Dqod het volgende:
Slapen/eten ging allemaal prima.
T werd een te groot onderdeel van/in m'n leven
Met mijn 55 kilo? Vrij weinigquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een uitslag zegt niet zo veel...Mij is geen uitslag gegeven, de huisarts en gyno hebben een optelsom gemaakt en daar viel dit wel in. Heb je ook buikvet?
[..]
In wat sla ik door? Anders google je gewoon eerst pcos en kom je daarna stoer doen Frankkerd. Vroeger aten mensen niet zoals ze nu eten. Als je wil zeggen dat ze vroegah ook veel brood aten: klopt. Maar meel van toen en nu is niet vergelijkbaar. Evenals alle andere shit die mensen nu nuttigen als tussendoor.
[..]
Ow girl, begin maar voorzichtig met een halve. Dus een pannekoek die zowel gewone als boeikweitmeel bevat. Dit ga je echt niet lekker vinden namelijk.Tarwemeel heeft een andere smaak en je moet echt heel erg wennen
Heeft niets met genen te maken, maar wel lief dat je een poging waagt. xoxoquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zwakke genen. Tijd om de veearts te bellen en vragen of ze even met de pin langskomen.
nee oké, maar daar merk je doorgaans pas op veel latere leeftijd iets vanquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
pep is ook niet echt goed voor je lever hoor
Sos is een straight up killer, pep is een sluipmoordenaar die z'n tijd neemtquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
wauw
Gelukkig heb je fokquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee daar ga ik ook niet al teveel mee te koop lopen natuurlijk.
Maar geloof me; afgelopen jaar? GTST ain't got shit on my recent adventures.
/not even bragging, just truth
Ergens geloof ik dat wel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee daar ga ik ook niet al teveel mee te koop lopen natuurlijk.
Maar geloof me; afgelopen jaar? GTST ain't got shit on my recent adventures.
/not even bragging, just truth
Komt goed en ik ouwehoer maar gwn met je ;squote:Op maandag 15 augustus 2016 21:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hou mijn zonnestraaltje Chloro gewoon tevreden en laat mij lekker gwn mijn ding doen vriend ;s
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
Bend over (HAHA!)
Ik heb weinig buikvet chick. Je mag het gerust voelen :$quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gewicht zegt nog niet veel, buikvet wel volgens mij.
wat in hemelsnaam vind je zo geweldig aan nachtenlang wakkerblijven?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah beter, ik vind het nachtenlang wakker blijven juist het geweldige aan pep, wil dus gwn niet slapen en eten kan ik helaas gewoon echt niet
en ja, dat gebeurt idd. Gelukkig bij pep niet op een extreem niveau omdat het goedkoop is en je dus niet echt hoeft te strugglen om eraan te komen
Als het niet veroorzaakt wordt door virussen of bacteriën en een structureel hormonenprobleem is zit het wel degelijk in je DNA.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
Heeft niets met genen te maken, maar wel lief dat je een poging waagt. xoxo
If you don't like what I'm sayin' now, I don't give a fuckquote:
Truequote:
IDHquote:
Weet ik dushi. Geef dr kusje van mij, wil je? :$quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:24 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Komt goed en ik ouwehoer maar gwn met je ;s
ja dan ben je toch al dood dus lekker boeieeeeeequote:Op maandag 15 augustus 2016 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee oké, maar daar merk je doorgaans pas op veel latere leeftijd iets van
Nee, anders google je gewoon even op pcos.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als het niet veroorzaakt wordt door virussen of bacteriën en een structureel hormonenprobleem is zit het wel degelijk in je DNA.
wtfquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
If you don't like what I'm sayin' now, I don't give a fuck
Cause it won't change the fact that my dick is in your butt
Ja natuurlijk, waar? ;squote:Op maandag 15 augustus 2016 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
True
[..]
IDH
De boel is weer vrij rustig gelukkig
Alles weer bietje normaal
[..]
Weet ik dushi. Geef dr kusje van mij, wil je? :$
Het is een aangeboren afwijking trut.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, anders google je gewoon even op pcos.
Heb een keer pep gedaan en dacht dat ik helemaal para werd man. Kreeg het warm en koud tegelijk begon te zweten, was oververmoeid en druk tegelijk. Kkernstig. Nooit meer gedaan daarna.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:19 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ah dan zat ik redelijk in de buurt
Maar ik heb het idee dat coke niet zo heel slecht voor je gezondheid is vergeleken Pep
Klopt dat?
Aha, zo leer je iedere dag wat.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lees dan ook eens mee
Maar coke dus
Zwaaaaar verkouden. Nee= Dee en man = ban
Het was gewoon een vraag, vreet me niet opquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goede camera werk,setting en de wijven.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
goede verhaallijnen altijd ja
Mag ik echt kiezen? ECHT? WERKELIJK?quote:
Dima ik weet dat dit je kloon is, aangezien je picca had geplaatst in us met dit account.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:27 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Alleen maar emos luisteren dat.
Kquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is een aangeboren afwijking trut.
Wat?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Dima ik weet dat dit je kloon is, aangezien je picca had geplaatst in us met dit account.
geen idee, nooit gezienquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:27 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Goede camera werk,setting en de wijven.
ja dan moet je geen troep kopenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:27 schreef KREEFTx het volgende:
Heb een keer pep gedaan en dacht dat ik helemaal para werd man. Kreeg het warm en koud tegelijk begon te zweten, was oververmoeid en druk tegelijk. Kkernstig. Nooit meer gedaan daarna.
Gelukkig, vooral houden zo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
IDH
De boel is weer vrij rustig gelukkig
Alles weer bietje normaal
die op de balk?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:26 schreef Amarantha het volgende:
JAAAA NL heeft weer goud erbij op de OS!
kan het niet zo goed uitleggen, ben sws echt een nachtmens dus dat al en verder gwn het langzaam vager wordenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat in hemelsnaam vind je zo geweldig aan nachtenlang wakkerblijven?
niet eten snap ik wel, scheelt je weer geld
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:30 schreef Crip het volgende:
I used to jack off so much back at my parents house now my dick has a permanent imprint of my hand around it.
speed is altijd troep, ja wel lekkere troep soms maar troep zeker wetebquote:
dude ik vind junkies echt viesquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan het niet zo goed uitleggen, ben sws echt een nachtmens dus dat al en verder gwn het langzaam vager worden
en op feesten is het gewoon nice dat het veel langer doorgaat
Heb jij trouwens nooit, dat heb ik als ik een nacht oversla, dat je zeg maar wazig rondloopt en alles net even een seconde later binnenkomt, een beetje alsof je dronken bent?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan het niet zo goed uitleggen, ben sws echt een nachtmens dus dat al en verder gwn het langzaam vager worden
Ik hou van avonturen, maar mijn volgende avontuur wordt (of is eigenlijk al) een normale woning vinden en een LEUKE baan waar m'n hart een beetje in ligt :$quote:
Amerikanen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
netjes hoor. zijn meestal wel die meiden uit oostblok enzo die daar in shinen toch?
ja bedankt hansquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
speed is altijd troep, ja wel lekkere troep soms maar troep zeker weteb
''Wees een glijbaan...''quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
speed is altijd troep, ja wel lekkere troep soms maar troep zeker weteb
met gamen is t wel ziekquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
I'm a demented motherfuckerquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:30 schreef MAHL het volgende:
KLB / Dafne Schippers lijkt op Ronaldo
Hmm zou Dafne toch wel doen hoor, heeft wel een leuke girl next door look en is volgens mij ook nog best sympathiek
Of het ligt je gewoon idd niet, kan ook. Dan niet meer doen. Simpelquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:31 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
pep is sowieso troep
was de enige die er last van had van groep van 10
Af en toe moet je ook lekker kunnen ontsporen. En ik kan me voorstellen dat je aan rust toe bent.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou van avonturen, maar mijn volgende avontuur wordt (of is eigenlijk al) een normale woning vinden en een LEUKE baan waar m'n hart een beetje in ligt :$
En hopelijk een leuke vrouw leren kennen waarmee ik samen bejaard mee kan worden :$
nee, de speed zorgt ervoor dat je daar geen last van hebtquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb jij trouwens nooit, dat heb ik als ik een nacht oversla, dat je zeg maar wazig rondloopt en alles net even een seconde later binnenkomt, een beetje alsof je dronken bent?
doet het niequote:
dan kun je alles makkelijk van je af laten glijden gquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:32 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
''Wees een glijbaan...''
Euhm PeZu, waarom moet ik een glijbaan wezen?![]()
Volgens mij is dat echt ontiegelijk slecht voor je hart ook. Zou er althans niet je hele leven mee doorgaan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee, de speed zorgt ervoor dat je daar geen last van hebt
na de 3e/4e nacht krijg ik dat soort shit pas meestal
True, true. Is ook.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Af en toe moet je ook lekker kunnen ontsporen. En ik kan me voorstellen dat je aan rust toe bent.
En bejaarde vrouwen vallen best tegen.
dit ja, maar wss was het gewoon met cafeïne versnedenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Of het ligt je gewoon idd niet, kan ook. Dan niet meer doen. Simpel
Ervaring mee?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En bejaarde vrouwen vallen best tegen.
jules deelder is het hier niet mee eensquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt ontiegelijk slecht voor je hart ook. Zou er althans niet je hele leven mee doorgaan.
Die user die hier weleens postte - hoe heette hij ook alweer - deed ook geregeld en hij was de 50 reeds gepasseerd, maar hield het toch ook niet lang uit.
Dat is waarquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan kun je alles makkelijk van je af laten glijden g
Uitzonderingen heb je altijd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jules deelder is het hier niet mee eens
Kan. Kan ook dat hij er gewoon slecht tegen kan. Ook wel eens gehad, zelfs met zuivere pasta.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit ja, maar wss was het gewoon met cafeïne versneden
Goede basis en dan weer verder.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
True, true. Is ook.
Maar nu idd rust in kop en verder komen
Hahahaha, ik doe daar geen uitspraken over
Ze moet niet nu ook al bejaard zijn. En veel kroelen met mij
salmannassarquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt ontiegelijk slecht voor je hart ook. Zou er althans niet je hele leven mee doorgaan.
Die user die hier weleens postte - hoe heette hij ook alweer - deed ook geregeld en hij was de 50 reeds gepasseerd, maar hield het toch ook niet lang uit.
had een zware week gehad en bijna niet geslapen, leek wel alsof die pep steeds door het vermoeide kwam en andersomquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Of het ligt je gewoon idd niet, kan ook. Dan niet meer doen. Simpel
Only time will tellquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goede basis en dan weer verder.
Nee, snap ik. Dat gaat parallel. Maar die zullen niet zo moeilijk te vinden zijn, vooral niet nu je wat rustiger bent.
Oh ja. Toch jammer, vond hem altijd wel vermakelijk. Ook weleens een keertje heel de nacht mee zitten ouwehoeren toen ik een keertje wakker werd om te pissen en niet meer kon slapen.quote:
Betere instelling dan wat je hier soms aantreft.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Only time will tell
Maar alles komt goed, dat vind ik dus is het zo
Ja, was echt een chille gast.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja. Toch jammer, vond hem altijd wel vermakelijk. Ook weleens een keertje heel de nacht mee zitten ouwehoeren toen ik een keertje wakker werd om te pissen en niet meer kon slapen.
Jammer, ik hoopte op een droge anekdote.quote:
Ja het haat laten weg fikken en het haarzakje permanent laten stoppen met haar produceren doormiddel vn een lazerquote:
lijkt me een heel apart gevoel als zo iemand dan overlijdt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja. Toch jammer, vond hem altijd wel vermakelijk. Ook weleens een keertje heel de nacht mee zitten ouwehoeren toen ik een keertje wakker werd om te pissen en niet meer kon slapen.
Denk je dat je coke niet versneden was met rotzooi?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:36 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
had een zware week gehad en bijna niet geslapen, leek wel alsof die pep steeds door het vermoeide kwam en andersom
Bij coke gwn energiek en helder hoe slecht m'n nachten ook waren
Waarom zou je pep versnijden met cafeïne terwijl het al zo goedkoop is. Dan kan je beter die coke versnijden want ik kocht dat bij dezelfde gast.
Ik leer het nog wel, met vallen en opstaan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Betere instelling dan wat je hier soms aantreft.
Bedoel je niet gewoon laseren?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja het haat laten weg fikken en het haarzakje permanent laten stoppen met haar produceren doormiddel vn een lazer
Nou ja, het verschil was wel een jaar of 28, en droog was het ook niet. Voor het gevoel was het bejaard omdat ik jong was.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jammer, ik hoopte op een droge anekdote.
Je weet geen woorden meer he?quote:
ja dat welquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:39 schreef Trollscience het volgende:
salma was wel chille gast, alleen jammer van de word vomit af en toe
Zelfde hier, broeder.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik leer het nog wel, met vallen en opstaan.
Wil grote meid worden :$ maar wel op mijn manier
Dan haal ik traytje blikbier.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lijkt me een heel apart gevoel als zo iemand dan overlijdt.
Mja ik zal het binnenkort vast zelf wel meemaken met dp. dan neem ik een dikke lijn op hem
Ik heb net een uurtje geslapen ofzo. Ik was het even helemaal kwijt toen ik wakker werd.quote:
Niet super dons maar ook niet zo dik dat het een baard lijkt. Als ik kijk in spiegel zie ik het wel gwn, heb lichte huid en donkere harenquote:
ja leukquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Mja ik zal het binnenkort vast zelf wel meemaken met dp.
oke, dan kan t wel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet super dons maar ook niet zo dik dat het een baard lijkt. Als ik kijk in spiegel zie ik het wel gwn, heb lichte huid en donkere haren
Op een ouwe fiets moet je het leren immers.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, het verschil was wel een jaar of 28, en droog was het ook niet. Voor het gevoel was het bejaard omdat ik jong was.
Ga eens naar NWS ofzo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
democratie! waarin we vrouwen in een boerka betichten van islam extremisme.
Daar ga ik ook voor. Is ook mijn main goal met alles wat er nu loopt bij gynaecoloog.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja het haat laten weg fikken en het haarzakje permanent laten stoppen met haar produceren doormiddel vn een lazer
Harde leerschool.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op een ouwe fiets moet je het leren immers.
Boks, sistahquote:
Zou best kunnen idd, heb er verder ook niet zo echt verstand van behalve m'n eigen ervaringenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk je dat je coke niet versneden was met rotzooi?
Maar ja, voor dat beetje extra winst denk ik, hoeft die gast niet zelf gedaan te hebben sws. En er zijn ook mensen die het bewust doen omdat ze het effect van pure amf niet chill vinden om een of andere reden
Lekker belangrijk als je niet kki dom bent weet je wel wat ik bedoeldequote:Op maandag 15 augustus 2016 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedoel je niet gewoon laseren?
Ik beaam ditquote:
Dat vind ik nou echt een van de meest saaie sporten op de OSquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:41 schreef xcachet het volgende:
Morgen, woensdag en vrijdag paardensport. Wat hemels
Heb je hairy face?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar ga ik ook voor. Is ook mijn main goal met alles wat er nu loopt bij gynaecoloog.
Maar laseren dus :$
YeeY, ik heb je mad gekregenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Lekker belangrijk als je niet kki dom bent weet je wel wat ik bedoelde
Omdat je er waarschijnlijk geen verstand van hebtquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:43 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt een van de meest saaie sporten op de OS
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |