Idd, dus gewoon aan meewerkenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik ook niks aan veranderen.
Had wel iets gehoord over ananas + cum maar las ergens anders dat het hoax was ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ananas en citrusvruchten schijnen de boel wat zoeter te maken daarbeneden, ja
In mijn eigen ervaring werkt het wel
Heeft niks met nodig te maken. Maar als je veel koffie en bittere dranken drinkt wil je natuurlijk wel de boel in balans houdenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:08 schreef Crip het volgende:
Als je ananas nodig hebt om onder fresh te blijven is er iets wrong ;s
Wie is hijquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ananassap maakt naar het zeggen bet zaad zoet hij vindt dat lekker kennelijk
wattes?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:09 schreef Dqod het volgende:
Ik ben dit weekend weer stout geweest sinds 5 maanden en ondervind nu de gevolgen.
Nasale gonorroe is geen pretje jongens.
is omdat je neus het niet meer gewend is beter meer snuivenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:09 schreef Dqod het volgende:
Ik ben dit weekend weer stout geweest sinds 5 maanden en ondervind nu de gevolgen.
Hij? ;squote:Op maandag 15 augustus 2016 21:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ananassap maakt naar het zeggen bet zaad zoet hij vindt dat lekker kennelijk
Gewoon goed snuiten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:09 schreef Dqod het volgende:
helpt nietquote:
Ah zo nee dt doe k nie ;squote:Op maandag 15 augustus 2016 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heeft niks met nodig te maken. Maar als je veel koffie en bittere dranken drinkt wil je natuurlijk wel de boel in balans houden
😍😍quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Maakt nie uit je bent toch al cute
Nee man, i wish. Zou sexy 90 r&b liedjes zingen tegen qt bois
van wat?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:09 schreef Dqod het volgende:
Had wat door de neus gehaald, nu heb ik een fikse neusverkoudheid. Ff niet meer aan die gevolgen gedacht :$quote:
ik zag niet wie je quotte en ik weet het nog nietquote:
Altijd al gehad daarvan. Cora houdt niet van me, dus beter gewoon niet of bijna nooitquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
is omdat je neus het niet meer gewend is beter meer snuiven
Alleen m'n buik en de rest gwn wat strakkerquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat zijn je "verbeterpunten" dan
Wat heb je door je neus gejaagd?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Had wat door de neus gehaald, nu heb ik een fikse neusverkoudheid. Ff niet meer aan die gevolgen gedacht :$
Goedzo. ik wel en ik wil dat mijn toekomstige meisje mijn smaak prijst, niet afkraakt :$quote:
wtf is coraquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Altijd al gehad daarvan. Cora houdt niet van me, dus beter gewoon niet of bijna nooit
Hoiquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zag niet wie je quotte en ik weet het nog niet
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij? ;s
Tevens houdt het je sapje ook zoet(er)
Als ik jullie tweeën trouwens zo hoor, hebben jullie meer ellende dan plezier van die zooi volgens mij.quote:
Cora, Pepijn, Molly. Do the mathquote:
echt verre vanquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ik jullie tweeën trouwens zo hoor, hebben jullie meer ellende dan plezier van die zooi volgens mij.
Zal je perzikje altijd beminnen ook al is ie een beetje bitter.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goedzo. ik wel en ik wil dat mijn toekomstige meisje mijn smaak prijst, niet afkraakt :$
cloumbiaans marcheerpoeder, zuidzijde van de berg, grade aquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat heb je door je neus gejaagd?
dp toch niet?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ik jullie tweeën trouwens zo hoor, hebben jullie meer ellende dan plezier van die zooi volgens mij.
gvd ik ookquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:13 schreef Drug het volgende:
ik heb zo'n permanent pseudo verstopte neus van vertyfte septum ;')
gebruik gwn normale woorden ;squote:
Van Cora heb ik de volgende dag(en) nooit plezier.quote:
hoi zoet sappiequote:
Wowquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Zal je perzikje altijd beminnen ook al is ie een beetje bitter.
komt door vleesquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:13 schreef Drug het volgende:
ik heb zo'n permanent pseudo verstopte neus van vertyfte septum ;')
NEEquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
gebruik gwn normale woorden ;s
maar coke is sws gewoon kut, beter pep
Wrm nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik durf geen drugs te gebruiken#confession
Kom je zuipen? :$quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Behalve lkkre harddrug genaamd alcohol
Wat is cora eigenlijk? Want het enige dat ik kan verzinnen is die gore diepvriesmeuk voor de frituur.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Van Cora heb ik de volgende dag(en) nooit plezier.
Rest wel, maar ff geen zin meer in. Brengt me teveel down/remt me teveel af atm
Alcohol 😥😍quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Behalve lkkre harddrug genaamd alcohol
pep is zooooveel meer waar voor je geldquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
NEE
En ja, maar zaten op lange termijn ook wel vervelende schaduwkanten aan :$
Eh okquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Imma put cocaine in yo ass
HAHAHAHAHA!
Imma put my dick in yo ass
Put the molly in yo ass
Als ik mensen hoor over dat ze dan kleuren intenser waarnemen of dat ze er enorm euforisch van worden blabla dan ben ik bang dat het mij te trippy isquote:
Graag shotjesquote:
Lees dan ook eens meequote:Op maandag 15 augustus 2016 21:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat is cora eigenlijk? Want het enige dat ik kan verzinnen is die gore diepvriesmeuk voor de frituur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |