rich verzekerde me dat t echt isquote:
Tijd voor mij om aan de appelsap te gaan dus :$quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar wat wel echt erg was is dat toen ik gestopt was met het drinken van al die suikerrijke drankjes zoals capri sun en appelsientje, viel ik 8 kilo af![]()
ZOVEEL SUIKER ZIT ER BLIJKBAAR IN
En toch zijn er zoveel dikke mensen die moeite hebben met afvallenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar wat wel echt erg was is dat toen ik gestopt was met het drinken van al die suikerrijke drankjes zoals capri sun en appelsientje, viel ik 8 kilo af![]()
Ik kan het ontkennen, je bent een schatjequote:Op maandag 15 augustus 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
rich verzekerde me dat t echt is
echt klootzak die hplc
nja op zich boeit het me niet voor mezelf, maar t valt zo opquote:
attitude van hplc is tegenwoordig niet meer wat het geweest isquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
rich verzekerde me dat t echt is
echt klootzak die hplc
wat een skklquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:04 schreef Trollscience het volgende:
matti wilde met me chillen, zit hij nu zelda op zijn ds te spele wtf
Damn ik val alleen af als ik er ook echg voor sporten :squote:Op maandag 15 augustus 2016 21:03 schreef Opsonisatie het volgende:
ok braddiequote:Op maandag 15 augustus 2016 21:04 schreef Trollscience het volgende:
kut dpquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:04 schreef Trollscience het volgende:
Ben wel blij dat m'n kop weer wat voller is. Als ik nu terug kijk zag ik er echt nie zo heel jofel meer uitquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja op zich boeit het me niet voor mezelf, maar t valt zo op
Ze moeten eens stoppen met het drinken van cola lightquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En toch zijn er zoveel dikke mensen die moeite hebben met afvallen
Ja nou echt hoor, ik deed er eigenlijk niet eens veel moeite voor. Oke ik dronk nog wel melk en thee met 3 klontjes suiker, maar alsnog. Ga maar aan de appelsientjes en roosviceequote:Op maandag 15 augustus 2016 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tijd voor mij om aan de appelsap te gaan dus :$
Al moet ik dan wel vaker poetsen
Net als je met mensen gaat afspreken en ze ineens op hun telefoon de hele tijd zittenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:04 schreef Trollscience het volgende:
Misschien eet je al goed?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:04 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Damn ik val alleen af als ik er ook echg voor sporten :s
Gewoon lekker zwarte koffie heel de dag drinken. Heb je nergens last van.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze moeten eens stoppen met het drinken van cola light
[..]
Ja nou echt hoor, ik deed er eigenlijk niet eens veel moeite voor. Oke ik dronk nog wel melk en thee met 3 klontjes suiker, maar alsnog. Ga maar aan de appelsientjes en roosvicee
Roosvicee vind ik niet zo. Koffie, appelsap en vruchtensap/multivitaminen enzulksquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze moeten eens stoppen met het drinken van cola light
[..]
Ja nou echt hoor, ik deed er eigenlijk niet eens veel moeite voor. Oke ik dronk nog wel melk en thee met 3 klontjes suiker, maar alsnog. Ga maar aan de appelsientjes en roosvicee
koffiequote:Op maandag 15 augustus 2016 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gewoon lekker zwarte koffie heel de dag drinken. Heb je nergens last van.
Maakt nie uit je bent toch al cutequote:Op maandag 15 augustus 2016 21:05 schreef Drug het volgende:
[..]
nee
jij wel ik hoor jij bent beyonce in de douche
lekker hoor, behalve voor al die mensen die uitgebuit worden als cacaoslavenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gewoon lekker zwarte koffie heel de dag drinken. Heb je nergens last van.
Denk dat dat het zal zijn iddquote:
Bier zit best veel caloriën in dacht ikquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Roosvicee vind ik niet zo. Koffie, appelsap en vruchtensap/multivitaminen enzulks
En soms cola en bier :$
En ananas zodat ik daar beneden bietje fresh blijf :$
ja is echt waar wonderbaarlijk hequote:Op maandag 15 augustus 2016 21:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wauw menen jullie dat met die suiker en drinken wowowow
ja toch zou wel r kelly zijn voor jouw aaliyahquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Maakt nie uit je bent toch al cute
Nee man, i wish. Zou sexy 90 r&b liedjes zingen tegen qt bois
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker hoor, behalve voor al die mensen die uitgebuit worden als cacaoslaven
Ja, daar kan ik ook niks aan veranderen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker hoor, behalve voor al die mensen die uitgebuit worden als cacaoslaven
Ananas en citrusvruchten schijnen de boel wat zoeter te maken daarbeneden, jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bier zit best veel caloriën in dacht ikis het echt waar over ananas + stayin' fresh down under ?
Wat zijn je "verbeterpunten" danquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:07 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Denk dat dat het zal zijn idd
En als ik dan afval is het niet mooier in de spiegel en zie ik het alleen op de weegschaal en het gaat me ofc om de spiegel
Hihiquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:08 schreef Drug het volgende:
[..]
ja toch zou wel r kelly zijn voor jouw aaliyah
wat precies?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wauw menen jullie dat met die suiker en drinken wowowow
lekker hip lekker crazyquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:09 schreef deadprez het volgende:
wrm al die engelse words de hele time
Ik doe dat altijd kan ik niets aan doenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:09 schreef deadprez het volgende:
wrm al die engelse words de hele time
ananassap maakt naar het zeggen bet zaad zoet hij vindt dat lekker kennelijkquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bier zit best veel caloriën in dacht ikis het echt waar over ananas + stayin' fresh down under ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |