wat in hemelsnaam vind je zo geweldig aan nachtenlang wakkerblijven?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah beter, ik vind het nachtenlang wakker blijven juist het geweldige aan pep, wil dus gwn niet slapen en eten kan ik helaas gewoon echt niet
en ja, dat gebeurt idd. Gelukkig bij pep niet op een extreem niveau omdat het goedkoop is en je dus niet echt hoeft te strugglen om eraan te komen
Als het niet veroorzaakt wordt door virussen of bacteriën en een structureel hormonenprobleem is zit het wel degelijk in je DNA.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
Heeft niets met genen te maken, maar wel lief dat je een poging waagt. xoxo
If you don't like what I'm sayin' now, I don't give a fuckquote:
Truequote:
IDHquote:
Weet ik dushi. Geef dr kusje van mij, wil je? :$quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:24 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Komt goed en ik ouwehoer maar gwn met je ;s
ja dan ben je toch al dood dus lekker boeieeeeeequote:Op maandag 15 augustus 2016 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee oké, maar daar merk je doorgaans pas op veel latere leeftijd iets van
Nee, anders google je gewoon even op pcos.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als het niet veroorzaakt wordt door virussen of bacteriën en een structureel hormonenprobleem is zit het wel degelijk in je DNA.
wtfquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
If you don't like what I'm sayin' now, I don't give a fuck
Cause it won't change the fact that my dick is in your butt
Ja natuurlijk, waar? ;squote:Op maandag 15 augustus 2016 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
True
[..]
IDH
De boel is weer vrij rustig gelukkig
Alles weer bietje normaal
[..]
Weet ik dushi. Geef dr kusje van mij, wil je? :$
Het is een aangeboren afwijking trut.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, anders google je gewoon even op pcos.
Heb een keer pep gedaan en dacht dat ik helemaal para werd man. Kreeg het warm en koud tegelijk begon te zweten, was oververmoeid en druk tegelijk. Kkernstig. Nooit meer gedaan daarna.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:19 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ah dan zat ik redelijk in de buurt
Maar ik heb het idee dat coke niet zo heel slecht voor je gezondheid is vergeleken Pep
Klopt dat?
Aha, zo leer je iedere dag wat.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lees dan ook eens mee
Maar coke dus
Zwaaaaar verkouden. Nee= Dee en man = ban
Het was gewoon een vraag, vreet me niet opquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In wat sla ik door? Anders google je gewoon eerst pcos en kom je daarna stoer doen Frankkerd. Vroeger aten mensen niet zoals ze nu eten. Als je wil zeggen dat ze vroegah ook veel brood aten: klopt. Maar meel van toen en nu is niet vergelijkbaar. Evenals alle andere shit die mensen nu nuttigen als tussendoor.
Goede camera werk,setting en de wijven.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
goede verhaallijnen altijd ja
Mag ik echt kiezen? ECHT? WERKELIJK?quote:
Dima ik weet dat dit je kloon is, aangezien je picca had geplaatst in us met dit account.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:27 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Alleen maar emos luisteren dat.
Kquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is een aangeboren afwijking trut.
Wat?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Dima ik weet dat dit je kloon is, aangezien je picca had geplaatst in us met dit account.
geen idee, nooit gezienquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:27 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Goede camera werk,setting en de wijven.
ja dan moet je geen troep kopenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:27 schreef KREEFTx het volgende:
Heb een keer pep gedaan en dacht dat ik helemaal para werd man. Kreeg het warm en koud tegelijk begon te zweten, was oververmoeid en druk tegelijk. Kkernstig. Nooit meer gedaan daarna.
Gelukkig, vooral houden zo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
IDH
De boel is weer vrij rustig gelukkig
Alles weer bietje normaal
die op de balk?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:26 schreef Amarantha het volgende:
JAAAA NL heeft weer goud erbij op de OS!
kan het niet zo goed uitleggen, ben sws echt een nachtmens dus dat al en verder gwn het langzaam vager wordenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat in hemelsnaam vind je zo geweldig aan nachtenlang wakkerblijven?
niet eten snap ik wel, scheelt je weer geld
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:30 schreef Crip het volgende:
I used to jack off so much back at my parents house now my dick has a permanent imprint of my hand around it.
speed is altijd troep, ja wel lekkere troep soms maar troep zeker wetebquote:
dude ik vind junkies echt viesquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan het niet zo goed uitleggen, ben sws echt een nachtmens dus dat al en verder gwn het langzaam vager worden
en op feesten is het gewoon nice dat het veel langer doorgaat
Heb jij trouwens nooit, dat heb ik als ik een nacht oversla, dat je zeg maar wazig rondloopt en alles net even een seconde later binnenkomt, een beetje alsof je dronken bent?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan het niet zo goed uitleggen, ben sws echt een nachtmens dus dat al en verder gwn het langzaam vager worden
en op feesten is het gewoon nice dat het veel langer doorgaat
Ik hou van avonturen, maar mijn volgende avontuur wordt (of is eigenlijk al) een normale woning vinden en een LEUKE baan waar m'n hart een beetje in ligt :$quote:
Amerikanen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
netjes hoor. zijn meestal wel die meiden uit oostblok enzo die daar in shinen toch?
ja bedankt hansquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
speed is altijd troep, ja wel lekkere troep soms maar troep zeker weteb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |