pep is ook niet echt goed voor je lever hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
wauw
nee dat klopt echt absoluut niet
sos is een moordenaar, pep is in principe vrij onschuldig, het is meer het nachtenlang niet slapen en eten dat je verneukt
watquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Bend over (HAHA!)
Put your panties down, baby
Imma put cocaine in yo ass (Cocaine!)
Imma put my dick in yo ass
Dnkjequote:Op maandag 15 augustus 2016 21:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Bend over (HAHA!)
Ah oke duidelijkquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
wauw
sos is een moordenaar, pep is in principe vrij onschuldig, het is meer het nachtenlang niet slapen en eten dat je verneukt
Nee daar ga ik ook niet al teveel mee te koop lopen natuurlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zo erg ja? niet van jou verwacht
Zwakke genen. Tijd om de veearts te bellen en vragen of ze even met de pin langskomen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een uitslag zegt niet zo veel...Mij is geen uitslag gegeven, de huisarts en gyno hebben een optelsom gemaakt en daar viel dit wel in. Heb je ook buikvet?
[..]
In wat sla ik door? Anders google je gewoon eerst pcos en kom je daarna stoer doen Frankkerd. Vroeger aten mensen niet zoals ze nu eten. Als je wil zeggen dat ze vroegah ook veel brood aten: klopt. Maar meel van toen en nu is niet vergelijkbaar. Evenals alle andere shit die mensen nu nuttigen als tussendoor.
[..]
Ow girl, begin maar voorzichtig met een halve. Dus een pannekoek die zowel gewone als boeikweitmeel bevat. Dit ga je echt niet lekker vinden namelijk.Tarwemeel heeft een andere smaak en je moet echt heel erg wennen
Bend over (HAHA!)quote:
Dude, jij begint weer. Als ik hier op in ga ga je janken en klagen bij Frank die mij dan weer een ban aansmeert. Ga ajb weg, zoek een koelkast op en jank je een end weg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hypocriet.
Jij haalt mensen die dikker zijn dan jij ook steeds naar beneden, kijk alleen al naar hoe je reageert op mij elke keer weer met je sneren m.b.t mijn overgewicht.
Als er een iemand minder zuur moet doen en andere minder naar beneden moet halen ben jij het.
Ah beter, ik vind het nachtenlang wakker blijven juist het geweldige aan pep, wil dus gwn niet slapen en eten kan ik helaas gewoon echt nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:19 schreef Dqod het volgende:
Slapen/eten ging allemaal prima.
T werd een te groot onderdeel van/in m'n leven
Met mijn 55 kilo? Vrij weinigquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een uitslag zegt niet zo veel...Mij is geen uitslag gegeven, de huisarts en gyno hebben een optelsom gemaakt en daar viel dit wel in. Heb je ook buikvet?
[..]
In wat sla ik door? Anders google je gewoon eerst pcos en kom je daarna stoer doen Frankkerd. Vroeger aten mensen niet zoals ze nu eten. Als je wil zeggen dat ze vroegah ook veel brood aten: klopt. Maar meel van toen en nu is niet vergelijkbaar. Evenals alle andere shit die mensen nu nuttigen als tussendoor.
[..]
Ow girl, begin maar voorzichtig met een halve. Dus een pannekoek die zowel gewone als boeikweitmeel bevat. Dit ga je echt niet lekker vinden namelijk.Tarwemeel heeft een andere smaak en je moet echt heel erg wennen
Heeft niets met genen te maken, maar wel lief dat je een poging waagt. xoxoquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zwakke genen. Tijd om de veearts te bellen en vragen of ze even met de pin langskomen.
nee oké, maar daar merk je doorgaans pas op veel latere leeftijd iets vanquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
pep is ook niet echt goed voor je lever hoor
Sos is een straight up killer, pep is een sluipmoordenaar die z'n tijd neemtquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
wauw
Gelukkig heb je fokquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee daar ga ik ook niet al teveel mee te koop lopen natuurlijk.
Maar geloof me; afgelopen jaar? GTST ain't got shit on my recent adventures.
/not even bragging, just truth
Ergens geloof ik dat wel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee daar ga ik ook niet al teveel mee te koop lopen natuurlijk.
Maar geloof me; afgelopen jaar? GTST ain't got shit on my recent adventures.
/not even bragging, just truth
Komt goed en ik ouwehoer maar gwn met je ;squote:Op maandag 15 augustus 2016 21:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hou mijn zonnestraaltje Chloro gewoon tevreden en laat mij lekker gwn mijn ding doen vriend ;s
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
Bend over (HAHA!)
Ik heb weinig buikvet chick. Je mag het gerust voelen :$quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gewicht zegt nog niet veel, buikvet wel volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |