ja dat kan, verschilt bij pep heel erg per persoon en hoe je met t gebruik omgaatquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
NEE
En ja, maar zaten op lange termijn ook wel vervelende schaduwkanten aan :$
fuck billy ray cyrus, i'm yo daddy nowquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Imma put cocaine in yo ass
HAHAHAHAHA!
Imma put my dick in yo ass
Put the molly in yo ass
De eerste de beste die ooit molly of dick in mijn rectum insert, kan alvast z'n houten pyjama uitzoekenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Imma put cocaine in yo ass
HAHAHAHAHA!
Imma put my dick in yo ass
Put the molly in yo ass
Structuurformule en werking.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:17 schreef kdricklamar het volgende:
Pep is toch gewoon coke maar dan chemisch en goedkoop
Pep is 4 euro ofzo en coke 50 toch?
Maar wat is eigenlijk meer het verschil
Jonge. been there, done that, didn't get any t-shirts.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
pep is zooooveel meer waar voor je geld
nee pep is geen synthetische coke, google die shit gewoon aapquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:17 schreef kdricklamar het volgende:
Pep is toch gewoon coke maar dan chemisch en goedkoop
Pep is 4 euro ofzo en coke 50 toch?
Maar wat is eigenlijk meer het verschil
Ah dan zat ik redelijk in de buurtquote:
wow rustig maar hoor. ga coke snuiven ofzo johquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jonge. been there, done that, didn't get any t-shirts.
Je hoeft mij niks te vertellen
Idd manquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee pep is geen synthetische coke, google die shit gewoon aap
Cocaïne geen problemen mee dus?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
De eerste de beste die ooit molly of dick in mijn rectum insert, kan alvast z'n houten pyjama uitzoeken
Beetje nat geworden :$quote:
Slapen/eten ging allemaal prima.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat kan, verschilt bij pep heel erg per persoon en hoe je met t gebruik omgaat
t niet slapen is vgm vooral de grote boosdoener van teringzooi
Ja maar dn moeten ze wel sexy zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dacht ik ga ook eens wat sexy lyrics droppen
Er komt geen microgram door die lading snot heenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wow rustig maar hoor. ga coke snuiven ofzo joh
wauwquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:19 schreef kdricklamar het volgende:
Maar ik heb het idee dat coke niet zo heel slecht voor je gezondheid is vergeleken Pep
Klopt dat?
zo erg ja? niet van jou verwachtquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje nat geworden :$
[..]
Slapen/eten ging allemaal prima.
T werd een te groot onderdeel van/in m'n leven
Bend over (HAHA!)quote:
Hou mijn zonnestraaltje Chloro gewoon tevreden en laat mij lekker gwn mijn ding doen vriend ;squote:
Een uitslag zegt niet zo veel...quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik eet geen 2 appels per dag hun. Sws niet elke dag fruit
Geen weerstand, wil best m'n dieet aanpassen, maar wil wel eerst zeker weten wat de uitslag is en dan een gesprek hoe en wat qua eten.
Al flink verbeterd qua eetgedrag en zit zeker al stukken beter in m'n vel
In wat sla ik door? Anders google je gewoon eerst pcos en kom je daarna stoer doen Frankkerd. Vroeger aten mensen niet zoals ze nu eten. Als je wil zeggen dat ze vroegah ook veel brood aten: klopt. Maar meel van toen en nu is niet vergelijkbaar. Evenals alle andere shit die mensen nu nuttigen als tussendoor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Slaan jullie daar ook niet een beetje in door? Want al dat spul is echt van de laatste tijd, vroeger hoorde je daar niets over en het was echt niet zo dat iedereen wat mankeerde.
Ow girl, begin maar voorzichtig met een halve. Dus een pannekoek die zowel gewone als boeikweitmeel bevat. Dit ga je echt niet lekker vinden namelijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha soms komt het zo wel over he, valt in het echt enorm mee
Ik wilde dus idd boekweitmeel pannenkoek maken, wat moet ik mij daarbij voorstellen. Dat het iets minder zoet is ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |