''Wees een glijbaan...''quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
speed is altijd troep, ja wel lekkere troep soms maar troep zeker weteb
met gamen is t wel ziekquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan het niet zo goed uitleggen, ben sws echt een nachtmens dus dat al en verder gwn het langzaam vager worden
en op feesten is het gewoon nice dat het veel langer doorgaat
I'm a demented motherfuckerquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:30 schreef MAHL het volgende:
KLB / Dafne Schippers lijkt op Ronaldo
Hmm zou Dafne toch wel doen hoor, heeft wel een leuke girl next door look en is volgens mij ook nog best sympathiek
Of het ligt je gewoon idd niet, kan ook. Dan niet meer doen. Simpelquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:31 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
pep is sowieso troep
was de enige die er last van had van groep van 10
Af en toe moet je ook lekker kunnen ontsporen. En ik kan me voorstellen dat je aan rust toe bent.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou van avonturen, maar mijn volgende avontuur wordt (of is eigenlijk al) een normale woning vinden en een LEUKE baan waar m'n hart een beetje in ligt :$
En hopelijk een leuke vrouw leren kennen waarmee ik samen bejaard mee kan worden :$
nee, de speed zorgt ervoor dat je daar geen last van hebtquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb jij trouwens nooit, dat heb ik als ik een nacht oversla, dat je zeg maar wazig rondloopt en alles net even een seconde later binnenkomt, een beetje alsof je dronken bent?
doet het niequote:
dan kun je alles makkelijk van je af laten glijden gquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:32 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
''Wees een glijbaan...''
Euhm PeZu, waarom moet ik een glijbaan wezen?![]()
Volgens mij is dat echt ontiegelijk slecht voor je hart ook. Zou er althans niet je hele leven mee doorgaan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee, de speed zorgt ervoor dat je daar geen last van hebt
na de 3e/4e nacht krijg ik dat soort shit pas meestal
True, true. Is ook.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Af en toe moet je ook lekker kunnen ontsporen. En ik kan me voorstellen dat je aan rust toe bent.
En bejaarde vrouwen vallen best tegen.
dit ja, maar wss was het gewoon met cafeïne versnedenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Of het ligt je gewoon idd niet, kan ook. Dan niet meer doen. Simpel
Ervaring mee?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En bejaarde vrouwen vallen best tegen.
jules deelder is het hier niet mee eensquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt ontiegelijk slecht voor je hart ook. Zou er althans niet je hele leven mee doorgaan.
Die user die hier weleens postte - hoe heette hij ook alweer - deed ook geregeld en hij was de 50 reeds gepasseerd, maar hield het toch ook niet lang uit.
Dat is waarquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan kun je alles makkelijk van je af laten glijden g
Uitzonderingen heb je altijd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jules deelder is het hier niet mee eens
Kan. Kan ook dat hij er gewoon slecht tegen kan. Ook wel eens gehad, zelfs met zuivere pasta.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit ja, maar wss was het gewoon met cafeïne versneden
Goede basis en dan weer verder.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
True, true. Is ook.
Maar nu idd rust in kop en verder komen
Hahahaha, ik doe daar geen uitspraken over
Ze moet niet nu ook al bejaard zijn. En veel kroelen met mij
salmannassarquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt ontiegelijk slecht voor je hart ook. Zou er althans niet je hele leven mee doorgaan.
Die user die hier weleens postte - hoe heette hij ook alweer - deed ook geregeld en hij was de 50 reeds gepasseerd, maar hield het toch ook niet lang uit.
had een zware week gehad en bijna niet geslapen, leek wel alsof die pep steeds door het vermoeide kwam en andersomquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Of het ligt je gewoon idd niet, kan ook. Dan niet meer doen. Simpel
Only time will tellquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goede basis en dan weer verder.
Nee, snap ik. Dat gaat parallel. Maar die zullen niet zo moeilijk te vinden zijn, vooral niet nu je wat rustiger bent.
Oh ja. Toch jammer, vond hem altijd wel vermakelijk. Ook weleens een keertje heel de nacht mee zitten ouwehoeren toen ik een keertje wakker werd om te pissen en niet meer kon slapen.quote:
Betere instelling dan wat je hier soms aantreft.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Only time will tell
Maar alles komt goed, dat vind ik dus is het zo
Ja, was echt een chille gast.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja. Toch jammer, vond hem altijd wel vermakelijk. Ook weleens een keertje heel de nacht mee zitten ouwehoeren toen ik een keertje wakker werd om te pissen en niet meer kon slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |