Ik denk dat er een reden is dat je nooit een ruiter op een paard ziet zitten die zo van het darten kan weg zijn gelopen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:47 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Hij hoeft zelf fysieks niet zo veel te verrichten behalve dat paard op de juiste manier domineren
Ik heb wel een vermoeden wie het is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe weet je dat dat een foto van dima was?
dit is een gastje van 16, post ook heel anders en over totaal andere dingen
Omdat dima vaker heeft gepost hier zelfde baardkleur en lichaam zelfde gay armbandje. Stimo heeft ook gezienquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
17quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
yupquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat dima vaker heeft gepost hier zelfde baardkleur en lichaam zelfde gay armbandje. Stimo heeft ook gezien
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:51 schreef kdricklamar het volgende:
Ik haat plassen zo erg
Het is nog erger dan poepen man
Altijd als ik lkkr zit moet ik plassen pff
Zou raar zijn als de rollen omgekeerd warenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:45 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Eerder omdat het een paard is die de sprongen maakt
Ga op de wc zitten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:51 schreef kdricklamar het volgende:
Ik haat plassen zo erg
en daarnaast ook hét album om pretentieuze klassieksukkels aan de jaZZ te krijgenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:48 schreef Drug het volgende:
[..]
ja die luister ik ookidd overall beter dan mingus ah um, maar je kunt er zo heerlijk op zweven
googel pampers voor volwassenenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:51 schreef kdricklamar het volgende:
Ik haat plassen zo erg
nee is ook niet zoquote:
Dan zou ik er wel behoorlijk naast zitten.quote:
wie denk jij dat het is dan?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan zou ik er wel behoorlijk naast zitten.
Ben haan33quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee is ook niet zo
posts zijn veel te verschillend
Capiquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:45 schreef PeZu het volgende:
Ha brazilie pakt ook een prijs, lood op het onderdeel kinderdealer schieten in favellas! Yeah!!! Go rio champions wooit
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ah beter!
Die kant zal het bij mij ook wel op gaan denk ik. Eens ff kijken hoe dat financieel eruit gaat zien
Zou wel leuker zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou raar zijn als de rollen omgekeerd waren
ja dat zou me nog minder verbazen iig dan dimaquote:
Krokante onderbroekenmonster.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Jawel, dima heeft altijd rare peroonlijkheid wisseling
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee is ook niet zo
posts zijn veel te verschillend
klassiek is ookquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
en daarnaast ook hét album om pretentieuze klassieksukkels aan de jaZZ te krijgen
Hey babe, probeer eens puur.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb lkkor tosti gegeten al crave ik voor negerzoenen
Wicked-nogwat. Of die andere die bij dat clubje hoorde, die vrij lang was geloof ik. Kan er ook naast zitten, mijn kloonradar is niet meer wat het geweest is. Post te weinig.quote:
?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja fijn, nu wil ik van die mini dickmanns
nee maar een compleet andere persoonlijkheid van een 17-jarig gastje dat drugs verkoopt en een muzieksmaak bijvoorbeeld die volgens mij ook totaal verschillend is zou heel raar zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Dnk je exht dat dima alleen als een autist praat ofzo
wickedmenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wicked-nogwat. Of die andere die bij dat clubje hoorde, die vrij lang was geloof ik. Kan er ook naast zitten, mijn kloonradar is niet meer wat het geweest is. Post te weinig.
Boh negerzoenen. Al lang niet meer gehad.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb lkkor tosti gegeten al crave ik voor negerzoenen
SLaap lekker. Hopelijk droom je over mij.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:54 schreef NoelGallagher het volgende:
wow wat druk. is niet goed voor mijn autisme. ga maar slapen xoxo
Doe rustig man, waz met jou.quote:
nee, een pamper om in te schijten en te pissen is niet net zo vies als maandverbandquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:53 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Dat is net zo vies als maandverband
quote:
Ik ook nietttquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Boh negerzoenen. Al lang niet meer gehad.![]()
Ik vind het lekker.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:55 schreef kdricklamar het volgende:
Vind negerzoenen echt vies bahhhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |