en daarnaast ook hét album om pretentieuze klassieksukkels aan de jaZZ te krijgenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:48 schreef Drug het volgende:
[..]
ja die luister ik ookidd overall beter dan mingus ah um, maar je kunt er zo heerlijk op zweven
googel pampers voor volwassenenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:51 schreef kdricklamar het volgende:
Ik haat plassen zo erg
Het is nog erger dan poepen man
Altijd als ik lkkr zit moet ik plassen pff
nee is ook niet zoquote:
Dan zou ik er wel behoorlijk naast zitten.quote:
wie denk jij dat het is dan?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan zou ik er wel behoorlijk naast zitten.
Ben haan33quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee is ook niet zo
posts zijn veel te verschillend
Capiquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:45 schreef PeZu het volgende:
Ha brazilie pakt ook een prijs, lood op het onderdeel kinderdealer schieten in favellas! Yeah!!! Go rio champions wooit
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ah beter!
Die kant zal het bij mij ook wel op gaan denk ik. Eens ff kijken hoe dat financieel eruit gaat zien
Zou wel leuker zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou raar zijn als de rollen omgekeerd waren
ja dat zou me nog minder verbazen iig dan dimaquote:
Krokante onderbroekenmonster.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Jawel, dima heeft altijd rare peroonlijkheid wisseling
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee is ook niet zo
posts zijn veel te verschillend
klassiek is ookquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
en daarnaast ook hét album om pretentieuze klassieksukkels aan de jaZZ te krijgen
Hey babe, probeer eens puur.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb lkkor tosti gegeten al crave ik voor negerzoenen
Wicked-nogwat. Of die andere die bij dat clubje hoorde, die vrij lang was geloof ik. Kan er ook naast zitten, mijn kloonradar is niet meer wat het geweest is. Post te weinig.quote:
?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja fijn, nu wil ik van die mini dickmanns
nee maar een compleet andere persoonlijkheid van een 17-jarig gastje dat drugs verkoopt en een muzieksmaak bijvoorbeeld die volgens mij ook totaal verschillend is zou heel raar zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Dnk je exht dat dima alleen als een autist praat ofzo
wickedmenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wicked-nogwat. Of die andere die bij dat clubje hoorde, die vrij lang was geloof ik. Kan er ook naast zitten, mijn kloonradar is niet meer wat het geweest is. Post te weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |