quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee is ook niet zo
posts zijn veel te verschillend
klassiek is ookquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
en daarnaast ook hét album om pretentieuze klassieksukkels aan de jaZZ te krijgen
Hey babe, probeer eens puur.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb lkkor tosti gegeten al crave ik voor negerzoenen
Wicked-nogwat. Of die andere die bij dat clubje hoorde, die vrij lang was geloof ik. Kan er ook naast zitten, mijn kloonradar is niet meer wat het geweest is. Post te weinig.quote:
?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja fijn, nu wil ik van die mini dickmanns
nee maar een compleet andere persoonlijkheid van een 17-jarig gastje dat drugs verkoopt en een muzieksmaak bijvoorbeeld die volgens mij ook totaal verschillend is zou heel raar zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Dnk je exht dat dima alleen als een autist praat ofzo
wickedmenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wicked-nogwat. Of die andere die bij dat clubje hoorde, die vrij lang was geloof ik. Kan er ook naast zitten, mijn kloonradar is niet meer wat het geweest is. Post te weinig.
Boh negerzoenen. Al lang niet meer gehad.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb lkkor tosti gegeten al crave ik voor negerzoenen
SLaap lekker. Hopelijk droom je over mij.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:54 schreef NoelGallagher het volgende:
wow wat druk. is niet goed voor mijn autisme. ga maar slapen xoxo
Doe rustig man, waz met jou.quote:
nee, een pamper om in te schijten en te pissen is niet net zo vies als maandverbandquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:53 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Dat is net zo vies als maandverband
quote:
Ik ook nietttquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Boh negerzoenen. Al lang niet meer gehad.![]()
Ik vind het lekker.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:55 schreef kdricklamar het volgende:
Vind negerzoenen echt vies bahhhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |