Tip van de dag.quote:
dacht eerst altijd dat hij zo'n diepe negerstem hadquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
Braddie heeft echt een rare stem. Ik bedoel die stem en hoofd matcht niet.
Al gun ik hem wel die 10 cent die hij nu verdient met zn video's.
En jij? 020?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Trusten noel. Ik ben nooit zo rap, want je bent toch een PSV'er he, dus ik moet altijd eerst wikken en wegen of ik die wel weltrusten wens.
niet veel geluisterd, ook nooit echt goed in verdiept, luister alleen weleens solopiano uit romantische periodequote:
soms zeg ik gewoon wat om te zien of jullie nog wel beetje met me begaan zijnquote:
Mensen hebben het nu nog over onze wafels met nutella / banaan en witte chcocolade en aardbeiquote:
Wijs man.quote:
DOEI.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
soms zeg ik gewoon wat om te zien of jullie nog wel beetje met me begaan zijn
met wisselend resultaat trouwens
Tot zijn yt channel dacht ik dat hij de grootste troll in de historie van fok wasquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
Braddie heeft echt een rare stem. Ik bedoel die stem en hoofd matcht niet.
Al gun ik hem wel die 10 cent die hij nu verdient met zn video's.
Ik kots op Amsterdam. Het enige goede uit Amsterdam is de trein naar Den Haag.quote:
Ik heb luikse wafels gekocht en een pot duo penotti. Nu nog ff aardbeien fixen en dan eens kijken hoe die shizzle smaaktquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen hebben het nu nog over onze wafels met nutella / banaan en witte chcocolade en aardbei
vocaroo.com/i/s00U8gPkVzmWquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
soms zeg ik gewoon wat om te zien of jullie nog wel beetje met me begaan zijn
met wisselend resultaat trouwens
Ik vind duo penotti serieus viesquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb luikse wafels gekocht en een pot duo penotti. Nu nog ff aardbeien fixen en dan eens kijken hoe die shizzle smaakt
Neejohquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weet je wat ook vies is?
Een boterham met becel en nutella![]()
![]()
![]()
!!!
Gekookte aardappelen dan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weet je wat ook vies is?
Een boterham met becel en nutella![]()
![]()
![]()
!!!
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
vocaroo.com/i/s00U8gPkVzmW
Hoe is dit afgelopen?
Je hebt ook brood van becel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Godberdomme je gaat toch geen boter smeren als je nutella gaat eten
Ok mooi. Met je 'begaan'.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Ja, dat was gelukkig zondag wel voorbij.
Hey, zo klink ik nu ook. Roep ik m'n kat Bonnie zo. En dan zo "BODDIE"quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:05 schreef Opsonisatie het volgende:
snap sws niet waarom mensen boter gebruiken als ze jam of pindakaas gebruiken. wil dan echt die boter uit hun handen slaan als ze dat doenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Nooit gegetenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt ook brood van becel.
ja rtquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
snap sws niet waarom mensen boter gebruiken als ze jam of pindakaas gebruiken. wil dan echt die boter uit hun handen slaan als ze dat doen
Tja... Hij is echt zo.... apart.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:01 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Tot zijn yt channel dacht ik dat hij de grootste troll in de historie van fok was
Is heel populair ook.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nooit gegeten
Maar brood van blue band is GODDELIJK
DAT IS SLECHT VOOR JE PCOS HOORquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb luikse wafels gekocht en een pot duo penotti. Nu nog ff aardbeien fixen en dan eens kijken hoe die shizzle smaakt
Direct weer zo agressief he? Laat ze lekker, doen jij en ik toch gwn zonder boter ;squote:Op maandag 15 augustus 2016 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
snap sws niet waarom mensen boter gebruiken als ze jam of pindakaas gebruiken. wil dan echt die boter uit hun handen slaan als ze dat doen
Pindakaas krijg je anders niet weg joh. Pindakaas eet je met een laag boter onder en boven. Dat het zo smelt in je mondquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik gebruik wel boter bij jam en pindakaasquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hey, zo klink ik nu ook. Roep ik m'n kat Bonnie zo. En dan zo "BODDIE"
Ja sorry, mijn smaakpapillen gaan in opstand van Duopenotti.quote:
nou nou nouquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja sorry, mijn smaakpapillen gaan in opstand van Duopenotti.
Dat smaakt naar nutella en becel
rtquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik mag jouw smaak.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gek meisje :$quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gek meisje :$quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik gebruik wel boter bij jam en pindakaas![]()
maar chocopasta eh nee
[..]
Hahahaha
HAHAHAHAHHA
Moest glimlachen irl![]()
Lekker verkalkte adertjes krijgenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Roomboter![]()
MargarineDat is grijs van nature en geel gekleurd, om het smakelijk eruit te laten zien
Serieus.quote:
jonge je bent 20 ofzo wtf denk je überhaupt na over dat soort dingenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lekker verkalkte adertjes krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |