SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Capi![]()
[..]!!! Dqod in het topic
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar een compleet andere persoonlijkheid van een 17-jarig gastje dat drugs verkoopt en een muzieksmaak bijvoorbeeld die volgens mij ook totaal verschillend is zou heel raar zijn
Is er een verband met het feit dat cachet net post?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:54 schreef NoelGallagher het volgende:
wow wat druk. is niet goed voor mijn autisme. ga maar slapen xoxo
Oke, waarom moet dit in het Duits, eigenlijjk?quote:
Negersexquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:56 schreef Montelly het volgende:
Nog een keer woord "neger" en ik TR jullie moeders.
Jawel je zit in je eigen viezigheid :ssquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:55 schreef Drug het volgende:
[..]
nee, een pamper om in te schijten en te pissen is niet net zo vies als maandverband
Oh hai,quote:
wat waar heb ik het over?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:56 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ben gestopt met wiet,
Veder waar heb je het over____
Geen derde TR'er alsjeblieft. Ik heb hermann en haags al.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:56 schreef Montelly het volgende:
phrasing?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja fijn, nu wil ik van die mini dickmanns
Nasale gonorroe en verveling :$quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh hai,
wat brengt u hier dan?
TRquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Over 16 jaar zegt je kleintje dit
neger wat!quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:56 schreef Montelly het volgende:
Hedde druks op?quote:
Waar is Hermann eigenlijk?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen derde TR'er alsjeblieft. Ik heb hermann en haags al.
gamen wssquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar is Hermann eigenlijk?
Ik las Nasi Goreng ??quote:
slaap lekker bbyquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
ok maar 1 iemand die me weltrusten wenste. nee is goed hoor klootzakken
trusten gquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
ok maar 1 iemand die me weltrusten wenste. nee is goed hoor klootzakken
Jammer dat je ban niet langer was.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:56 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jawel je zit in je eigen viezigheid :ss
Maybe koop ik het morgen, als het vies blijkt te zijn he a bezem dan word ik zo boos op jouquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
matti dickmann's zijn lekkerste
Zal wel fanatiek de ruimte aan het koloniseren zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar is Hermann eigenlijk?
huh? nou nee niet echt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent echt snel mad te krijgen.
eerder andersom, hij is de diehard gamer hierquote:
ga je me dan ook straffen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maybe koop ik het morgen, als het vies blijkt te zijn he a bezem dan word ik zo boos op jou
Ohja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zal wel fanatiek de ruimte aan het koloniseren zijn.
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
eerder andersom, hij is de diehard gamer hier
Trusten noel. Ik ben nooit zo rap, want je bent toch een PSV'er he, dus ik moet altijd eerst wikken en wegen of ik die wel weltrusten wens.quote:
wat gulquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
Braddie heeft echt een rare stem. Ik bedoel die stem en hoofd matcht niet.
Al gun ik hem wel die 10 cent die hij nu verdient met zn video's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |