het lijkt beetje alsof je opeens weer een hele pik op mij hebt, vandaar even de ietwat boze post.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
rustig aan hè
en weet ik veel over welke sport het ging, punt was meer dat niemand die sporten volgt behalve met de OS
Je begint een beetje op Niels te lijken, maar dan met een kind. Nog erger.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beachvolleybal is wel leuk maar alleen met dames in bikini.
Denk dat iedereen die letterlijk alles volgt ook tijd tekort komt in het dagelijks leven.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
rustig aan hè
en weet ik veel over welke sport het ging, punt was meer dat niemand die sporten volgt behalve met de OS
ja. Maar zeer..quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeer zou mij ondersteunen door te zeggen dat roomboter pus is
nee hoor, lijkt me alleen beetje heet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
hier vind jij natuurlijk van alles mis mee
Sinds wanneer ben jij zo overgevoeligquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
het lijkt beetje alsof je opeens weer een hele pik op mij hebt, vandaar even de ietwat boze post.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
hier vind jij natuurlijk van alles mis mee
oh, nee hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
het lijkt beetje alsof je opeens weer een hele pik op mij hebt, vandaar even de ietwat boze post.
Zo heet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee hoor, lijkt me alleen beetje heet.
Nietes, Ge zijt m'n awesome sistah. Pure lobi, nolesbo en inclusief je closet full of skeletons jwz :$quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
Ik ben een walgelijk mens.![]()
![]()
![]()
Stille wateren hebben diepe gronden.
Ik heb gewoon een soort Grand Canyon
ja nou waarom dan wel opeens die enorme interesse tijdens de OSquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat iedereen die letterlijk alles volgt ook tijd tekort komt in het dagelijks leven.
Omdat je dat zelfde bedrag ook aan een poederdoos uitgeeft.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:11 schreef Crip het volgende:
wrm leeft niemand mee.
Wrm moeten 11 boeken 427 euro kosten? Helemaal leip
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niet veel geluisterd, ook nooit echt goed in verdiept, luister alleen weleens solopiano uit romantische periode
quote:
Turnen, judo, volleybal zwemmen atletiek etc etcquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maakt niks uit
Welke sport vind je wel leuk?
aii man, is er iets dan? (je hoef niet te zeggen)quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh, nee hoor
ben al de hele dag aan het kankeren over van alles en nog wat, is nie persoonlijk
Nationalisme verbroedert ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nou waarom dan wel opeens die enorme interesse tijdens de OS
kuddegedrag
Ja maar dn geef ik het uit aan iets wat ik leuk vind.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat je dat zelfde bedrag ook aan een poederdoos uitgeeft.
Maar nu ga ik wel vrezen voor mijn boeken
nee, is gwn leuk soms ;$quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
aii man, is er iets dan? (je hoef niet te zeggen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |