Roomboter is wel oké ja. Op een plakje suikerbrood of een verse croissant.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Roomboter![]()
MargarineDat is grijs van nature en geel gekleurd, om het smakelijk eruit te laten zien
zoo echt hequote:Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
rt
en dan zit er ook nog allemaal boter in dat pindakaaspotje godverdomme
quote:
Dat is mijn middelste naamquote:
Ja nou, het is gewoon zoquote:
Boter is gezond. Margarine is gewoon chemische kut.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lekker verkalkte adertjes krijgen
mag 3 dagen wel?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Serieus.
Echt.
Ga.
Weg.
Ik snap niet dat mensen 7 dagen per week die meuk kunnen eten.
Alles met mate.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
geen idee. Al jaren niet meer gehadquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dank u
[..]
Dat is mijn middelste naam
[..]
Ja nou, het is gewoon zo
NEEEEEquote:
Ik ben blij dat je me die na al die jaren verteld :$quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dank u
[..]
Dat is mijn middelste naam
[..]
Ja nou, het is gewoon zo
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Serieus.
Echt.
Ga.
Weg.
Ik snap niet dat mensen 7 dagen per week die meuk kunnen eten.
IK DENK NIET DAT HET NA AL DIE JAREN IS VERBETERD.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. Al jaren niet meer gehad
Lijkt me een leuke variatie op de biologische. Voor de verandering.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je krijgt geen goede yoghurt als de basis verrot isquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
jonge je bent 20 ofzo wtf denk je überhaupt na over dat soort dingen
Ja, gewoon mijn diepste geheim op het internet geslingerd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je me die na al die jaren verteld :$
Kusje op je financiele pijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:11 schreef Crip het volgende:
wrm leeft niemand mee.
Wrm moeten 11 boeken 427 euro kosten? Helemaal leip
Lekker voor je.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:11 schreef Crip het volgende:
wrm leeft niemand mee.
wil dan altijd dat potje diep in hun reet stoppen en Imma put peanut butter in yo ass schreeuwnquote:
Volgens mij gaat dat allemaal niet met zo'n vaart, een keertje boter op brood doen, niets mis mee.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je krijgt geen goede yoghurt als de basis verrot is![]()
![]()
als fabrikanten "verbeterd recept" ergens op zetten is het meestal slechterquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK DENK NIET DAT HET NA AL DIE JAREN IS VERBETERD.
Waarom moet je nieuwe boeken kopen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:11 schreef Crip het volgende:
wrm leeft niemand mee.
Ja weet ik 😑quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
De helft ga je niet eens één keer openslaan.
van turnen? tuurlijk wel joh, debielquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:45 schreef deadprez het volgende:
hey fylax had je überhaupt ooit van die sport gehoord voor deze OS
wow trquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
van turnen? tuurlijk wel joh, debiel
Volgens mij heb jij nog veel diepere geheimen, misschien ook wel duisterderderderquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gewoon mijn diepste geheim op het internet geslingerd.
Echt wtf..
Ja dat is meestal wel waar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als fabrikanten "verbeterd recept" ergens op zetten is het meestal slechter
Wat ik 2dehands kon bestellen ivm licentie cd dvd etc heb ik 2dehands gehaald. Anders was ik nog duurder uitquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom moet je nieuwe boeken kopen?
Ik deed altijd gewoon tweede hands en dan eerst college volgen, kijken of je het boek wel nodig hebt. En sowieso checken of het met een eerdere druk kan.
Ies goedkoper.
Zo, fylax.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb al sinds woensdag vrij. Komende woensdag weer beginnen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:12 schreef Crip het volgende:
Zondag en vandaag vrij gehad, morgen werken en dan woe do en vrij vrij
Ja kloptquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog veel diepere geheimen, misschien ook wel duisterderderder
Ik zal je er niet naar vragen tho :$
Zeer zou mij ondersteunen door te zeggen dat roomboter pus isquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat allemaal niet met zo'n vaart, een keertje boter op brood doen, niets mis mee.
Hehe.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat is meestal wel waar.
Al zetten gekookte aardappel-fabrikanten zelden: verbeterd recept, op hun producten
Tsssssjboem
rustig aan hèquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Yquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb al sinds woensdag vrij. Komende woensdag weer beginnen.
Gedwongen vrij. Dat dan weer wel
oh. Ik dacht dat het nog over penotti gingquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat is meestal wel waar.
Al zetten gekookte aardappel-fabrikanten zelden: verbeterd recept, op hun producten
Tsssssjboem
Nou ja, als ik eens in de drie maanden brood is het veel, maar als ik het dan eet; pindakaas of hagelslag met een dubbele dikke laag boterquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeer zou mij ondersteunen door te zeggen dat roomboter pus is
Mja, studeren is duur.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat ik 2dehands kon bestellen ivm licentie cd dvd etc heb ik 2dehands gehaald. Anders was ik nog duurder uit
rtquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beachvolleybal is wel leuk maar alleen met dames in bikini.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beachvolleybal is wel leuk maar alleen met dames in bikini.
hier vind jij natuurlijk van alles mis meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |