Roomboter is wel oké ja. Op een plakje suikerbrood of een verse croissant.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Roomboter![]()
MargarineDat is grijs van nature en geel gekleurd, om het smakelijk eruit te laten zien
zoo echt hequote:Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
rt
en dan zit er ook nog allemaal boter in dat pindakaaspotje godverdomme
quote:
Dat is mijn middelste naamquote:
Ja nou, het is gewoon zoquote:
Boter is gezond. Margarine is gewoon chemische kut.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lekker verkalkte adertjes krijgen
mag 3 dagen wel?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Serieus.
Echt.
Ga.
Weg.
Ik snap niet dat mensen 7 dagen per week die meuk kunnen eten.
Alles met mate.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
geen idee. Al jaren niet meer gehadquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dank u
[..]
Dat is mijn middelste naam
[..]
Ja nou, het is gewoon zo
NEEEEEquote:
Ik ben blij dat je me die na al die jaren verteld :$quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dank u
[..]
Dat is mijn middelste naam
[..]
Ja nou, het is gewoon zo
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Serieus.
Echt.
Ga.
Weg.
Ik snap niet dat mensen 7 dagen per week die meuk kunnen eten.
IK DENK NIET DAT HET NA AL DIE JAREN IS VERBETERD.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. Al jaren niet meer gehad
Lijkt me een leuke variatie op de biologische. Voor de verandering.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je krijgt geen goede yoghurt als de basis verrot isquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
jonge je bent 20 ofzo wtf denk je überhaupt na over dat soort dingen
Ja, gewoon mijn diepste geheim op het internet geslingerd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je me die na al die jaren verteld :$
Kusje op je financiele pijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:11 schreef Crip het volgende:
wrm leeft niemand mee.
Wrm moeten 11 boeken 427 euro kosten? Helemaal leip
Lekker voor je.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:11 schreef Crip het volgende:
wrm leeft niemand mee.
Wrm moeten 11 boeken 427 euro kosten? Helemaal leip
wil dan altijd dat potje diep in hun reet stoppen en Imma put peanut butter in yo ass schreeuwnquote:
Volgens mij gaat dat allemaal niet met zo'n vaart, een keertje boter op brood doen, niets mis mee.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je krijgt geen goede yoghurt als de basis verrot is![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |