Kreeg je geen bonus ofzo? lekker motiverend. Al is het maar 50 euroquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:00 schreef richolio het volgende: [..] Ja.. Veel bedrijven verdienen volgens mij echt lekker aan stagiaires. Er zijn ook bedrijven met bijna alleen maar stagiaires in dienst, lekker goedkoop
Geef dan niks.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:04 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Kreeg je geen bonus ofzo? lekker motiverend. Al is het maar 50 euro
moet jij weten, je weet best dat Yvonne dé FOK!moeder is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:04 schreef deadprez het volgende:
zou echt ongemakkelijk voelen als een of andere 16-jarige op een forum me opeens mama of papa gaat noemen
Jawel hoor, stagevergoeding 250 eu.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:04 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Kreeg je geen bonus ofzo? lekker motiverend. Al is het maar 50 euro
Zou als ouder van dat kind ook wel achter m'n oren krabbenquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:04 schreef deadprez het volgende:
zou echt ongemakkelijk voelen als een of andere 16-jarige op een forum me opeens mama of papa gaat noemen
Pappa prez.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:04 schreef deadprez het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
moet jij weten, je weet best dat Yvonne dé FOK!moeder is.
Yvonne deed een keer gemeen tegen me in mijn verjaardagstopic.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iemand die een forumpje houdt op een voetstuk plaatsenquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Terecht.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Yvonne deed een keer gemeen tegen me in mijn verjaardagstopic.
ja enormquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:05 schreef Fylax het volgende:
waar maak je je druk om dp, dit is al je 5e post erover. butthurt much
grgrquote:
bepaal ik zelf wel jochiequote:Op maandag 15 augustus 2016 20:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
ga je om andere dingen druk maken ofzo
Oké nou, maar mijn moeder zo nooit tegen me zeggen "tieft op ik ben ook jarig"quote:
ik zou eerder keihard slaanquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou als ouder van dat kind ook wel achter m'n oren krabben
Niets mis mee.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jochie, lekker verheven doen omdat je ouder bent
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:06 schreef deadprez het volgende:
omdat ze je altijd negeerde als je haar zo aansprak mss?
ja zou daar ook wel moeite mee hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:04 schreef deadprez het volgende:
nee zo ben jij wel ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zou kinderen niet slaan maar dat jij dat doet verbaast me niets
en dat noemt dan anderen butthurtquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
dat is bij jou gebeurd zeker? daarom ben je nu zo vertyft?
Projectiequote:Op maandag 15 augustus 2016 20:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook erg aan het janken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
en dat noemt dan anderen butthurt
tranen met tuitenquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook erg aan het janken.
je weet niks knul, niksquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vind helemaal mooi.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Beetje licht ontvlambaar sfeertje hier.
toch knap dat je zelfs psychologie voor dummies niet kan bevatten.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Echt super gezellige cry me a river attitude en stiekem toch janken
Had 8,2 op dat tentamen dus nog maar 1,8 puntquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:08 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Jij moet duidelijk nog veel leren in het motiveren van mensen
spijtig welquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt, ik ben echt zo iemand die niets verbaast
hehequote:Op maandag 15 augustus 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt, ik ben echt zo iemand die niets verbaast
haha boksquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:10 schreef richolio het volgende:
[gare VBL uitspraken]
KREEFTx en ik genieten van deze fittie
[/gare VBL uitspraken]
Lekker pretentieus doen weerquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
toch knap dat je zelfs psychologie voor dummies niet kan bevatten.
Was dat op het mbo danquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Had 8,2 op dat tentamen dus nog maar 1,8 punt
Ik ben er nog niet over uit wie aan het winnen is, jij wel?quote:
er zijn enkel verliezersquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit wie aan het winnen is, jij wel?
Deze fittie kent alleen verliezers.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit wie aan het winnen is, jij wel?
boksquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
er zijn enkel verliezers
net als overal
Komt omdat je geïndoctrineerd bent met slinkse gedachtesquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
er zijn enkel verliezers
net als overal
behalve op de kermis bij touwtje trekken altijd prijsquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
er zijn enkel verliezers
net als overal
ohquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Komt omdat je geïndoctrineerd bent met slinkse gedachtes
aah daar is je stokpaardje weer, echt niks kan je verzinnenquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lekker pretentieus doen weer
Haast net zo voorspelbaar als dat Braddie over zijn overgewichtstruggles praat
en jij?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Komt omdat je geïndoctrineerd bent met slinkse gedachtes
maar dan krijg je een of andere gare kutprijs dus is ook nie echt winnen ;squote:Op maandag 15 augustus 2016 20:13 schreef Drug het volgende:
[..]
behalve op de kermis bij touwtje trekken altijd prijs
Hallo en welkom, het is hier erg gezellig.quote:
ewaaquote:
Moet zo m'n kleimasker eraf wassen dus ben zo weer weg heur ;squote:Op maandag 15 augustus 2016 20:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hallo. Welkom, het is hier erg gezellig.
Vrouwen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet zo m'n kleimasker eraf wassen dus ben zo weer weg heur ;s
Lieg nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hallo en welkom, het is hier erg gezellig.
laatste schroot van mijn hart nu verpulverdquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar dan krijg je een of andere gare kutprijs dus is ook nie echt winnen ;s
yes!quote:
pic pic pic doe doe doequote:Op maandag 15 augustus 2016 20:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Een kleimasker.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hele dagen. Als ik Twitter zou hebben zou ik nu een hippe tekst achter een hekje plaatsen met als boodschap dat ze voor Ober moeten bidden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:19 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Bent u nog wel voor me aan het hopen
Wanneer ga jij eigenlijk van FOKquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:18 schreef Fylax het volgende:
wanneer iemand op een nieuwsbericht uit 2014 reageert, uh okay
Sims natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:21 schreef Amarantha het volgende:
Star Wars of verder met mijn slavenhuis in de Sims 4.
Keuzes keuzes.
ditquote:
Je wordt doodziek na tien kilometer zwemmen in dat water volgens mij.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In een zwembad haalt Nederland geen goud maar in het open riool wel.
ja downloadt die shit dan gewoon zoals iedereenquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet nog voor 100 euro aan uitbreidingen tot ik de Sims 4 voor nu compleet hebEn dan komt er nog meer aan. Duur spelletje wel.
Denk na 10 meter al.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je wordt doodziek na tien kilometer zwemmen in dat water volgens mij.
quote:
Nee. Dit is de enige game die ik speel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja downloadt die shit dan gewoon zoals iedereen
Ja dat laatste is wel een beetje waar ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:25 schreef deadprez het volgende:
zou alleen uit principe al niet voor de sims betalen, echt belachelijk wat ea voor al die shit durft te vragen
Ja, EA is echt de grootste aids van de game-industriequote:Op maandag 15 augustus 2016 20:26 schreef richolio het volgende:
EA echt vieze geldwolven, die kunnen wel wat leren van Valve. Veel meer sympathie voor, daar heb ik ook echt shit van gekocht en ik betaal bijna nooit voor die dingen
Heb m'n luecken zomerjurkje nog niet zonder panty aan kunnen doenquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:23 schreef richolio het volgende:
7 officiele mooie dagen gehad dit jaarTriest
Gelukkig maarquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb m'n luecken zomerjurkje nog niet zonder panty aan kunnen doen
allerlei maskers op je gezicht smerenquote:
rtquote:
Wordt het lekker zacht van + pukkelvrijquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
allerlei maskers op je gezicht smeren
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
allerlei maskers op je gezicht smeren
Gewoon een keer zonder slipje aan doen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb m'n luecken zomerjurkje nog niet zonder panty aan kunnen doen
ik heb daar geen maskers voor nodig weenie hoorquote:
Maar jij bent een manquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb daar geen maskers voor nodig weenie hoor
vgm krijg je dat juist van al die shit zodat je bezig moet blijven en het blijft kopen
Ik hoef er nu niet meer aan te beginnen. Gezonken schip vaart niet meer.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Kijk al die mad ugly maskerloze boys reageren dan
ja preciesquote:
Even in bnw big beauty openen ipv big pharma topicquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja precies
vrouwen krijgen gwn verneukte huid van alle make-up en shit en blijven dan al die dingen kopen, slim bekeken wel van die producenten
Krijgen ze daar rimpels van?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja precies
vrouwen krijgen gwn verneukte huid van alle make-up en shit en blijven dan al die dingen kopen, slim bekeken wel van die producenten
Je denkt toch niet dat al die foundation geen gigantische verstoppingen veroorzaken he.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Even in bnw big beauty openen ipv big pharma topic
Jellyquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:34 schreef deadprez het volgende:
mijn huid is verdacht goed ondanks slecht eten en drinken, vaak niet slapen en geen ritme
echt hequote:Op maandag 15 augustus 2016 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja precies
Jwel, maar daarom moet je je gezicht dan ook goed reinigen + niet slapen met foundation.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat al die foundation geen gigantische verstoppingen veroorzaken he.
Je huid heeft dan ook meer te lijden onder hormonen en pas op latere leeftijd door zonschade.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:34 schreef deadprez het volgende:
mijn huid is verdacht goed ondanks slecht eten en drinken, vaak niet slapen en geen ritme
van mij ook, crackie masterracequote:Op maandag 15 augustus 2016 20:34 schreef deadprez het volgende:
Dat komt nog wel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:34 schreef deadprez het volgende:
oh rich heeft gwn last van zijn hormonen dusquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je huid heeft dan ook meer te lijden onder hormonen en pas op latere leeftijd door zonschade.
Ik sliep wel eens met mascara op, hallo panda oogjesquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:35 schreef Amarantha het volgende:
Slapen met make-up op vind ik sowieso echt stom.
boksquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:35 schreef deadprez het volgende:
zou nie weten waar ik zonschade zou moeten oplopen verder
over 40 jaar ben ik doodquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik stel me dead over een jaar of 40 een beetje voor als Keith Richards.
Gewoon buiten op straat? Duhquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh rich heeft gwn last van zijn hormonen dus
zou nie weten waar ik zonschade zou moeten oplopen verder
Dit wou ik dus ook zeggen. Maar dan: Ik denk dat dat DP zou zeggen dat hij dan niet meer leeft.quote:
daar kom ik nooitquote:
Daar ga je er doorgaans ook niet beter van uit zien.quote:
Als je een echte zolderautist bent dan kom je toch niet buiten gekkie.quote:
Nooit. Hoezo?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eigenlijk van FOK
Wees stil mattie. Je loopt ook schade door iv stralingen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:37 schreef deadprez het volgende:
maar nee, je loopt geen schade op van de zon door enkel over straat te lopen voor dagelijkse shit
Wil alleen maar Money nee die vrouwen nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Beter dan Boef. Die is irl gewoon kut
Heerlijk juist. Maar ik moet er wel altijd een laptop of zo bij hebben, anders verveel ik me dood.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind in de zon liggen wel kut. Zal ik niet meer snel doen.
verwaarloosbaar denk ikquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wees stil mattie. Je loopt ook schade door iv stralingen.
je kan op een site goedkope bundels kopen. wil je daar info over?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet nog voor 100 euro aan uitbreidingen tot ik de Sims 4 voor nu compleet hebEn dan komt er nog meer aan. Duur spelletje wel.
Wat betekent ''lan''?quote:
Ik kan dat niet uitleggen, stimo jij wel?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:39 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Wat betekent ''lan''?
Wat is er zo grappig aan?
Nee want die info heb ik al. Maar die bundels zijn kut want ik heb er vaak al 1 of 2 uit zo'n pakket. Dus die pakketen van 10 euro koop ik gewoon via EA games, die duurdere uitbreidingen probeer ik wel goedkoper te vinden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
je kan op een site goedkope bundels kopen. wil je daar info over?
man gwnquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:39 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Wat betekent ''lan''?
Wat is er zo grappig aan?
Psssshquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:38 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Wil alleen maar Money nee die vrouwen niet
want ik zweer het op m'n moeder ik vertrouw ze niet
Okequote:Op maandag 15 augustus 2016 20:39 schreef KREEFTx het volgende:
Als iemand uit de toekomst dit leest pls bring me back
opkkre terug naar je eigen tijd vieze gelukszoekerquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:40 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Oke
Gr gr iemand uit de toekomst
Heb insuline resistentie. Zou mij dat helpen? Word een beetje schijtziek van ziek worden als ik 3 uurtjes niet eet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja is voor diabetes patienten
Hmm okay. Ik heb dan zeg maar elke keer zon bundel met 1 van 20 en 2 van 10 voor maar 20 euroquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee want die info heb ik al. Maar die bundels zijn kut want ik heb er vaak al 1 of 2 uit zo'n pakket. Dus die pakketen van 10 euro koop ik gewoon via EA games, die duurdere uitbreidingen probeer ik wel goedkoper te vinden.
Hoe weet je dat je insuline resistentie hebt, ben je naar huisarts geweest en is het bevestigd dat je diabetes mellitus type 2 hebt?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb insuline resistentie. Zou mij dat helpen? Word een beetje schijtziek van ziek worden als ik 3 uurtjes niet eet.
Dan ga ik wel weer terug naar mijn eigen tijdquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
opkkre terug naar je eigen tijd vieze gelukszoeker
goed zoquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:42 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Dan ga ik wel weer terug naar mijn eigen tijd
Als iemand dit leest, eend werd een seriemoordenaar in 2043 en heeft 15 mensen omgelegdquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:39 schreef KREEFTx het volgende:
Als iemand uit de toekomst dit leest pls bring me back
De symptomen komen overheen en tis een beetje standaard bij pcos.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat je insuline resistentie hebt, ben je naar huisarts geweest en is het bevestigd dat je diabetes mellitus type 2 hebt?
Daar weten ze tenminste ook dat Star Wars geen Star Trek is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:42 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Dan ga ik wel weer terug naar mijn eigen tijd
meer gekscherend jochie, lanquote:
Begin je daar weer over?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar weten ze tenminste ook dat Star Wars geen Star Trek is.
Je moet op een nuchtere maag een suikerdrankje drinken en na een paar uur meten ze dan je suikerwaarde in je bloed. Verhoogd? Diabetes. Normaal? Geen diabetes.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De symptomen komen overheen en tis een beetje standaard bij pcos.
Hoe testen ze dat?
Ik hoor woensdag of ik dat ook heb of niet :$quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe testen ze dat?
Ja. Een vriendin van mij was vandaag in de buurt van zijn huis, in Belgie. Dus, ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:43 schreef Amarantha het volgende:
Wow wat een kut stem. Dat is Belgisch of niet?
vgm gewoon zoals gast hier vaak gebruikt wordt maar weenie verderquote:
Iedere keer als ik het opnieuw lees moet ik lachenquote:
Ik vind Belgisch toch wel zo kut.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja. Een vriendin van mij was vandaag in de buurt van zijn huis, in Belgie. Dus, ja.
Pcos of diabetesquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoor woensdag of ik dat ook heb of niet :$
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoor woensdag of ik dat ook heb of niet :$
Het lijkt wel of ik in 40+ zit.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe testen ze dat?
Eerste. Tevens eet ik meestal gezond, behalve in het weekendquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pcos of diabetes
Manman jongens eet gezond diabetes is niet zo fijn
PVV stemmen is wel echt heel triestquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:45 schreef Fylax het volgende:
stem pvv stem pvv, en neem je familie meeeee !!!
Lol. Dan weet k al dat t bij mij niet ok is. Ik val zowat ko na suikerrijk eten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je moet op een nuchtere maag een suikerdrankje drinken en na een paar uur meten ze dan je suikerwaarde in je bloed. Verhoogd? Diabetes. Normaal? Geen diabetes.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:45 schreef richolio het volgende:
[..]
PVV stemmen is wel echt heel triest
Ik ben niet zo bekend met pcos, maar weet wel dat metformine voor DM isquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
Insulineresistentie is toch niet meteen gelijk aan diabetes? Ze schrijven die metformine wel voor bij pcos
erdolanquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
vgm gewoon zoals gast hier vaak gebruikt wordt maar weenie verder
Doe normaal tegen mij ;squote:Op maandag 15 augustus 2016 20:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt wel of ik in 40+ zit.
Lan ik eet gezond. Altijd volkoren en geen suiker. Ik cheat wel eens maar dat is ok.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pcos of diabetes
Manman jongens eet gezond diabetes is niet zo fijn
Oeps, dat was een vlaag van baldadigheid.quote:
Dat kan, natuurlijk moet je ook niet overdrijven door te leven op quinoa en bleekselderijtjes.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eerste. Tevens eet ik meestal gezond, behalve in het weekend
Foei ;$quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oeps, dat was een vlaag van baldadigheid.
Hoewel je het lot natuurlijk wel een handje kunt helpen is veel ook een kwestie van gewoon geluk hebben volgens mij.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:46 schreef deadprez het volgende:
heb het idee dat mensen die vet hun best doen om gezond te leven vaker shit hebben dan mensen die roken zuipen snuiven slecht eten niet slapen
Problem met hormonen. Iets met insuline wat effect heeft op je hormonen. Minder vruchtbaar oa.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat kan, natuurlijk moet je ook niet overdrijven door te leven op quinoa en bleekselderijtjes.
Ik ga PCOS eens onderzoeken, ik hoor het de laatste tijd erg vaak maar weet er zeer weinig over. Waar heb je dan eigenlijk allemaal last van
Harigheidquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat kan, natuurlijk moet je ook niet overdrijven door te leven op quinoa en bleekselderijtjes.
Ik ga PCOS eens onderzoeken, ik hoor het de laatste tijd erg vaak maar weet er zeer weinig over. Waar heb je dan eigenlijk allemaal last van
Qua zichtbaar bewijs overdadige haargroei en duidelijk heel veel blaasjes op m'n eierstokken (echo)quote:
Hoe is het met je cyclusquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Harigheid
Ik heb vooral last van, voor mijn gevoel, behoorlijke hormoonschommelingen, soms ineens flinke pijnscheuten down there, lager wordende stem (moet ik mee uitkijken om te zeggen, want ik rook ook mja :$) en volgens mij zijn er nog wel wat symptomen, maar weet niet zeker.
Iig is mijn bloed geprikt om de hormoontjes te checken
Hoe eet jij?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Qua zichtbaar bewijs overdadige haargroei en duidelijk heel veel blaasjes op m'n eierstokken (echo)
Die is wel redelijk gelijk. Had ik ook al tegen gynaecoloog gezegdquote:
Ddw, avg, pasta's, rijstgerechten etc.quote:
Ontspanning moet er ook zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:50 schreef BozeHaas het volgende:
eet redelijk gezond zuip wel veel maar ja yolo
Als je je altijd vercrackt voelt dan weet je niet of het door de drugs komt of omdat je leven gewoon kut is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:46 schreef deadprez het volgende:
heb het idee dat mensen die vet hun best doen om gezond te leven vaker shit hebben dan mensen die roken zuipen snuiven slecht eten niet slapen
Nou girl, wil je echt tips of boeit het je niet zo?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ddw, avg, pasta's, rijstgerechten etc.
S weekends vette hap
waarom zou je je dan altijd vercrackt voelen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je je altijd vercrackt voelt dan weet je niet of het door de drugs komt of omdat je leven gewoon kut is.
komt omdat "je best doen" nergens goed voor is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:46 schreef deadprez het volgende:
Behalve op schoolquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:53 schreef Drug het volgende:
[..]
komt omdat "je best doen" nergens goed voor is.
Weet het niet dp maar er zijn ook gewoon zeikerds die overal last van hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom zou je je dan altijd vercrackt voelen?
o fucked op man :s succes hiermee stimoquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Problem met hormonen. Iets met insuline wat effect heeft op je hormonen. Minder vruchtbaar oa.
Ik voel me gewoon al dagen weer trillerig en fuckedup as hell.![]()
Ga morgen maar weer zeiken bij de arts
Truequote:Op maandag 15 augustus 2016 20:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je je altijd vercrackt voelt dan weet je niet of het door de drugs komt of omdat je leven gewoon kut is.
Ik eet gezond genoeg, heb een stabiel gewicht, eet al stukken meer groente en fruit dan voorheen, dus ik wacht nu eerst het bloedonderzoek wel eens even afquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou girl, wil je echt tips of boeit het je niet zo?
Want met dit dieet ga je er niet vanaf komen.
nee het is wat frank ook al zei, je kunt het mss een beetje bijsturen maar het is grotendeels ook gewoon geluk vgmquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:53 schreef Drug het volgende:
[..]
komt omdat "je best doen" nergens goed voor is.
Wel ok.. maar hou je van hartig of zoet?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Stimo hoe smaken die producten met boekweitmeel
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wilde mijn DNA sequencen om te zien of ik aanleg heb voor enge ziektes maar uiteindelijk durfde ik niet meer
Beiden wel, al heb ik soms enorm veel trek in zoetigheden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel ok.. maar hou je van hartig of zoet?
o balen, hoop dat het beter gaatquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Harigheid
Ik heb vooral last van, voor mijn gevoel, behoorlijke hormoonschommelingen, soms ineens flinke pijnscheuten down there, lager wordende stem (moet ik mee uitkijken om te zeggen, want ik rook ook mja :$) en volgens mij zijn er nog wel wat symptomen, maar weet niet zeker.
Iig is mijn bloed geprikt om de hormoontjes te checken
Jonge ga weg familie van vaderskant is niet gezond, heb sowieso enge genen van zijn kant geërfdquote:
Mwah, met roken ben ik toch maar gestopt.quote:
oh ik heb dat juist andersom ;squote:Op maandag 15 augustus 2016 20:56 schreef Dqod het volgende:
Sinds ik zwaar geminderd ben met gebruiken voel ik me echt wel beter in m'n vel ook
bel jij nwe crack of ik?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee het is wat frank ook al zei, je kunt het mss een beetje bijsturen maar het is grotendeels ook gewoon geluk vgm
Vind je wat zekerheid dan niet fijner?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jonge ga weg familie van vaderskant is niet gezond, heb sowieso enge genen van zijn kant geërfd
Sorry honey maar als je pcos hebt eet je gewoon niet goed. Fruit en groenten is ok, maar als jij al 2 appels eet per dag is dat al 30 gram koolhydraten. Brood en pasta etc erbij en je zit op zeker 200 gram koolhydraten. Maar ik snap je weerstand want dat had ik ook eerst.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
True
[..]
Ik eet gezond genoeg, heb een stabiel gewicht, eet al stukken meer groente en fruit dan voorheen, dus ik wacht nu eerst het bloedonderzoek wel eens even af
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:56 schreef richolio het volgende:
Sanne Wevers nu op de OS voor Turnen
eng?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jonge ga weg familie van vaderskant is niet gezond, heb sowieso enge genen van zijn kant geërfd
Ja, wacht maar tot je die klap krijgt vriendquote:
nee, want als zo'n gen aanwezig is wil dat niet zeggen dat het tot uiting zou komenquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Vind je wat zekerheid dan niet fijner?
Oh okequote:Op maandag 15 augustus 2016 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee, want als zo'n gen aanwezig is wil dat niet zeggen dat het tot uiting zou komen
Maar jij eet ook best wat zoetigheid denk?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Beiden wel, al heb ik soms enorm veel trek in zoetigheden.
Hold me nowquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:54 schreef Drug het volgende:
[..]
o fucked op man :s succes hiermee stimo
Ik eet geen 2 appels per dag hunquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sorry honey maar als je pcos hebt eet je gewoon niet goed. Fruit en groenten is ok, maar als jij al 2 appels eet per dag is dat al 30 gram koolhydraten. Brood en pasta etc erbij en je zit op zeker 200 gram koolhydraten. Maar ik snap je weerstand want dat had ik ook eerst.
Haha soms komt het zo wel over he, valt in het echt enorm meequote:Op maandag 15 augustus 2016 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar jij eet ook best wat zoetigheid denk?
Kijk een boekweitmeel pannekoek ia bijv best lekker. Maar je moet ih begin echt wennen aan gezond eten. T smaakt anders. Na een tijd ga je een milka echt goor vinden.
genot was dat hequote:Op maandag 15 augustus 2016 19:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
was sws altijd genieten met chevy
ook die hele shit met guus
geluk?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee het is wat frank ook al zei, je kunt het mss een beetje bijsturen maar het is grotendeels ook gewoon geluk vgm
Slaan jullie daar ook niet een beetje in door? Want al dat spul is echt van de laatste tijd, vroeger hoorde je daar niets over en het was echt niet zo dat iedereen wat mankeerde.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar jij eet ook best wat zoetigheid denk?
Kijk een boekweitmeel pannekoek ia bijv best lekker. Maar je moet ih begin echt wennen aan gezond eten. T smaakt anders. Na een tijd ga je een milka echt goor vinden.
ja, dat weet ik en dat gaat wel wat verder dan niet goed in je vel zittenquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, wacht maar tot je die klap krijgt vriend
Hoop dat je geluk hebt, maar de andere kant van de medaille is niet zo mooi
doe ik helemaal nie, vond dat wijf van de OS gewoon goorquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
en wel btje haten op dikke mensen vieze hypocriet
Oh van mijn printscreens?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe ik helemaal nie, vond dat wijf van de OS gewoon goor
Kan ik inkomen. Ik heb nu ff een nuchter avontuur nodig. Af en toe misschien een verzetje, maar nu even nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, dat weet ik en dat gaat wel wat verder dan niet goed in je vel zitten
maar ik merk het wel, nuchter leven is fucking saai en zit ik niet echt op te wachten dus ja
jaquote:
zij geniet van het goor zijn laat haar toch gwn met rust ;squote:Op maandag 15 augustus 2016 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe ik helemaal nie, vond dat wijf van de OS gewoon goor
ja dit is wel gewoon matig iddquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:59 schreef Dqod het volgende:
Ik moest ook wel echt meer gaan eten, want ik verloor behoorlijk gewicht en spiermassa, voor zover ik die uberhaupt heb
Voel me aan de kant gezetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |