volgens mij verdient hij aan een abo minder hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
of gwn abo nemen al is dat volgens mij minder kostendekkend dan ads zien en op klikken
Je irriteert je niet, je ergert je.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:57 schreef Amarantha het volgende:
Oké ik irriteer mij. Iemand vind een kat. Ziet op de bekende huisdieren vermissing site dat niemand haar mist dus vind ze het meteen oké en gaat ze die kat maar houden. Plaatst zelf ook geen oproep, neemt die kat meteen in huis. Pff.
blijkbaar missen haar vorige baasjes die kat niet genoeg dan als er geen vermissingsadvertentie te vinden isquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:57 schreef Amarantha het volgende:
Oké ik irriteer mij. Iemand vind een kat. Ziet op de bekende huisdieren vermissing site dat niemand haar mist dus vind ze het meteen oké en gaat ze die kat maar houden. Plaatst zelf ook geen oproep, neemt die kat meteen in huis. Pff.
Ja precies..quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:57 schreef Amarantha het volgende:
Dat hebben ze dan wel goed bekeken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:58 schreef richolio het volgende:
Ik had een website gemaakt op stage die werd verkocht voor zo'n 5k, en ik krijg dan 1,55 per uur ofzo
Maar websites zijn echt duur idd
ja dat staat er toch ookquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
volgens mij verdient hij aan een abo minder hoor
WOEEESSJJJHHquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan wel goed bekeken.
Volgens mij vat jij het precies omgekeerd op.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja precies..
Plaats dan ook geen oproep![]()
Wel tof dat ze die kat in huis neemt
Ze heeft de kat net sinds 3 dagen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
blijkbaar missen haar vorige baasjes die kat niet genoeg dan als er geen vermissingsadvertentie te vinden is
Uh?quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja precies..
Plaats dan ook geen oproep![]()
Wel tof dat ze die kat in huis neemt
Ja.. Veel bedrijven verdienen volgens mij echt lekker aan stagiaires. Er zijn ook bedrijven met bijna alleen maar stagiaires in dienst, lekker goedkoopquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan wel goed bekeken.
Pfff, weet ik niet hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar, ga je nog eens zo'n poging ondernemen?
Ik ga je steunen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Pfff, weet ik niet hoor.Weet niet of mama Yv daar zo blij mee is.
tsja ik vind het niet zo raarquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze heeft de kat net sinds 3 dagen.
Ik volgde het ff niet.quote:
dat ligt maar net aan de website en nog wel meer, het is geen vast gegevenquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:58 schreef richolio het volgende:
Ik had een website gemaakt op stage die werd verkocht voor zo'n 5k, en ik krijg dan 1,55 per uur ofzo
Maar websites zijn echt duur idd
...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |