Oh ja.quote:
Klopt ja, vraag mij wel serieus af hoe lang het forum nog bestaat, jaartje?quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:54 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik ook ja. Sinds de vakantie is begonnen...en je het nu pas beter kunt zien ofzo
15.000 euro per maand ongeveer blijkbaarquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:55 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Wat zouden de kosten nou zijn van zo'n websiteje
websitejequote:Op maandag 15 augustus 2016 19:55 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Wat zouden de kosten nou zijn van zo'n websiteje
quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Iemand had commentaar op het figuur van Courtney Stodden (Die is getrouwd met Hutchinson of zo) En toen reageerde Stimo zo..
Sorry hoor, maar Stimo is degene die mij met m`n overgewicht elke keer maar weer naar beneden haalt en afzeikt, dus dat uitgerekend zei nu commentaar gaat leveren op iemand die iemand anders naar beneden haalt m.b.t gewicht/figuur vind ik hypocriet.
Moet je maar eens je adblock uitzetten en eens op ads klikken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:55 schreef richolio het volgende:
[..]
Oh ja.
Bizar wel, vroeger als ik ook maar informatie over wat dan ook opzocht, dan kwamen topics van het FOK!Forum altijd wel bovenaan. Daar zitten echt duizenden en duizenden mensen per dag op. En dan nog niet genoeg opleveren
Kom ik nooit.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:55 schreef deadprez het volgende:
wrm volgen jullie de topics in feedback nie stelletje neppen ;s
Die staat al uit.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moet je maar eens je adblock uitzetten en eens op ads klikken.
watquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
15.000 euro per maand ongeveer blijkbaar
jaquote:
Niet als een gek op alle ads nee, maar soms op een ad klikken is niks mis mee.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:56 schreef richolio het volgende:
Bewust op ads klikken moet je volgens mij ook niet doen
of gwn abo nemen al is dat volgens mij minder kostendekkend dan ads zien en op klikkenquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet als een gek op alle ads nee, maar soms op een ad klikken is niks mis mee.
waarom?quote:
ltrssquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |