Ik merk er helaas niet zoveel vanquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:52 schreef Fylax het volgende:
het gaat nu wat beter met fok hoor las ik laatst
Als jij nou gewoon even een maand lang zo'n recordpoging doet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:52 schreef Fylax het volgende:
zou je niet zeggen als je de activiteit zietquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:52 schreef Fylax het volgende:
Merk er ook vrij weinig van, valt mij de laatste week eigenlijk pas op hoe dood het hier isquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:53 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik merk er helaas niet zoveel van
Jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar geldt dat ook voor de rest van het forum dan?
Zal ik weer gaan inloggen met dat account om te trollen in topics met die gifjes en zo?quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Voelt toch niet hetzelfde als pinman
Nee.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:53 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Zal ik weer gaan inloggen met dat account om te trollen in topics met die gifjes en zo?
3000 posts per dag een maand lang, jaja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon even een maand lang zo'n recordpoging doet.
ja, vooral juistquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar geldt dat ook voor de rest van het forum dan?
Ik ook ja. Sinds de vakantie is begonnen...en je het nu pas beter kunt zien ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Merk er ook vrij weinig van, valt mij de laatste week eigenlijk pas op hoe dood het hier is
dat legde ik je net al uitquote:
Ah oke. Nouwja de OS zorgen volgens mij wel voor een korte opleving.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, vooral juist
klb en dan vooral deze sc zijn de drukkere delen
Iemand had commentaar op het figuur van Courtney Stodden (Die is getrouwd met Hutchinson of zoquote:
Moet kunnen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
3000 posts per dag een maand lang, jaja.
Wat zouden de kosten nou zijn van zo'n websitejequote:Op maandag 15 augustus 2016 19:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je die reeks een paar maanden terug niet meegekregen? Danny kan het allemaal echt nog nauwelijks betalen en als er niet iets verandert houdt het gewoon op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |