Ik merk er helaas niet zoveel vanquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:52 schreef Fylax het volgende:
het gaat nu wat beter met fok hoor las ik laatst
Als jij nou gewoon even een maand lang zo'n recordpoging doet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:52 schreef Fylax het volgende:
zou je niet zeggen als je de activiteit zietquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:52 schreef Fylax het volgende:
Merk er ook vrij weinig van, valt mij de laatste week eigenlijk pas op hoe dood het hier isquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:53 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik merk er helaas niet zoveel van
Jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar geldt dat ook voor de rest van het forum dan?
Zal ik weer gaan inloggen met dat account om te trollen in topics met die gifjes en zo?quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Voelt toch niet hetzelfde als pinman
Nee.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:53 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Zal ik weer gaan inloggen met dat account om te trollen in topics met die gifjes en zo?
3000 posts per dag een maand lang, jaja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon even een maand lang zo'n recordpoging doet.
ja, vooral juistquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar geldt dat ook voor de rest van het forum dan?
Ik ook ja. Sinds de vakantie is begonnen...en je het nu pas beter kunt zien ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Merk er ook vrij weinig van, valt mij de laatste week eigenlijk pas op hoe dood het hier is
dat legde ik je net al uitquote:
Ah oke. Nouwja de OS zorgen volgens mij wel voor een korte opleving.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, vooral juist
klb en dan vooral deze sc zijn de drukkere delen
Iemand had commentaar op het figuur van Courtney Stodden (Die is getrouwd met Hutchinson of zoquote:
Moet kunnen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
3000 posts per dag een maand lang, jaja.
Wat zouden de kosten nou zijn van zo'n websitejequote:Op maandag 15 augustus 2016 19:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je die reeks een paar maanden terug niet meegekregen? Danny kan het allemaal echt nog nauwelijks betalen en als er niet iets verandert houdt het gewoon op
Oh ja.quote:
Klopt ja, vraag mij wel serieus af hoe lang het forum nog bestaat, jaartje?quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:54 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik ook ja. Sinds de vakantie is begonnen...en je het nu pas beter kunt zien ofzo
15.000 euro per maand ongeveer blijkbaarquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:55 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Wat zouden de kosten nou zijn van zo'n websiteje
websitejequote:Op maandag 15 augustus 2016 19:55 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Wat zouden de kosten nou zijn van zo'n websiteje
quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Iemand had commentaar op het figuur van Courtney Stodden (Die is getrouwd met Hutchinson of zo) En toen reageerde Stimo zo..
Sorry hoor, maar Stimo is degene die mij met m`n overgewicht elke keer maar weer naar beneden haalt en afzeikt, dus dat uitgerekend zei nu commentaar gaat leveren op iemand die iemand anders naar beneden haalt m.b.t gewicht/figuur vind ik hypocriet.
Moet je maar eens je adblock uitzetten en eens op ads klikken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:55 schreef richolio het volgende:
[..]
Oh ja.
Bizar wel, vroeger als ik ook maar informatie over wat dan ook opzocht, dan kwamen topics van het FOK!Forum altijd wel bovenaan. Daar zitten echt duizenden en duizenden mensen per dag op. En dan nog niet genoeg opleveren
Kom ik nooit.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:55 schreef deadprez het volgende:
wrm volgen jullie de topics in feedback nie stelletje neppen ;s
Die staat al uit.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moet je maar eens je adblock uitzetten en eens op ads klikken.
watquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
15.000 euro per maand ongeveer blijkbaar
jaquote:
Niet als een gek op alle ads nee, maar soms op een ad klikken is niks mis mee.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:56 schreef richolio het volgende:
Bewust op ads klikken moet je volgens mij ook niet doen
of gwn abo nemen al is dat volgens mij minder kostendekkend dan ads zien en op klikkenquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet als een gek op alle ads nee, maar soms op een ad klikken is niks mis mee.
waarom?quote:
ltrssquote:
volgens mij verdient hij aan een abo minder hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
of gwn abo nemen al is dat volgens mij minder kostendekkend dan ads zien en op klikken
Je irriteert je niet, je ergert je.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:57 schreef Amarantha het volgende:
Oké ik irriteer mij. Iemand vind een kat. Ziet op de bekende huisdieren vermissing site dat niemand haar mist dus vind ze het meteen oké en gaat ze die kat maar houden. Plaatst zelf ook geen oproep, neemt die kat meteen in huis. Pff.
blijkbaar missen haar vorige baasjes die kat niet genoeg dan als er geen vermissingsadvertentie te vinden isquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:57 schreef Amarantha het volgende:
Oké ik irriteer mij. Iemand vind een kat. Ziet op de bekende huisdieren vermissing site dat niemand haar mist dus vind ze het meteen oké en gaat ze die kat maar houden. Plaatst zelf ook geen oproep, neemt die kat meteen in huis. Pff.
Ja precies..quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:57 schreef Amarantha het volgende:
Dat hebben ze dan wel goed bekeken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:58 schreef richolio het volgende:
Ik had een website gemaakt op stage die werd verkocht voor zo'n 5k, en ik krijg dan 1,55 per uur ofzo
Maar websites zijn echt duur idd
ja dat staat er toch ookquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
volgens mij verdient hij aan een abo minder hoor
WOEEESSJJJHHquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan wel goed bekeken.
Volgens mij vat jij het precies omgekeerd op.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja precies..
Plaats dan ook geen oproep![]()
Wel tof dat ze die kat in huis neemt
Ze heeft de kat net sinds 3 dagen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
blijkbaar missen haar vorige baasjes die kat niet genoeg dan als er geen vermissingsadvertentie te vinden is
Uh?quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja precies..
Plaats dan ook geen oproep![]()
Wel tof dat ze die kat in huis neemt
Ja.. Veel bedrijven verdienen volgens mij echt lekker aan stagiaires. Er zijn ook bedrijven met bijna alleen maar stagiaires in dienst, lekker goedkoopquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan wel goed bekeken.
Pfff, weet ik niet hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar, ga je nog eens zo'n poging ondernemen?
Ik ga je steunen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Pfff, weet ik niet hoor.Weet niet of mama Yv daar zo blij mee is.
tsja ik vind het niet zo raarquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze heeft de kat net sinds 3 dagen.
Ik volgde het ff niet.quote:
dat ligt maar net aan de website en nog wel meer, het is geen vast gegevenquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:58 schreef richolio het volgende:
Ik had een website gemaakt op stage die werd verkocht voor zo'n 5k, en ik krijg dan 1,55 per uur ofzo
Maar websites zijn echt duur idd
...quote:
Ze moet die kat gewoon op straat laten lopen. En ondertussen oproep plaatsen dat er een kat loopt waarvan ze denkt dat hij vermist is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
tsja ik vind het niet zo raar
mss nog een paar keer kijken of er een advertentie is maar zou zelf ook echt geen moeite doen om het baasje te vinden als ik dat beest kan houden en ze zelf ook nergens iets laten weten
Moet jij weten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:01 schreef deadprez het volgende:
dat is echt fucking creepy fylax
en beetje sad
Dat websites duur zijn? Het is geen vast gegeven, maar over het algemeen is dat wel zo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat ligt maar net aan de website en nog wel meer, het is geen vast gegeven
Niet weten dat wij dit niet willen wetenquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet weten dat Yvonne mijn moeder is.
ze moet helemaal niksquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze moet die kat gewoon op straat laten lopen. En ondertussen oproep plaatsen dat er een kat loopt waarvan ze denkt dat hij vermist is.
Pech. 90% wat hier gepost wordt wil een ander niet weten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Niet weten dat wij dit niet willen weten
.....neejohquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet weten dat Yvonne mijn moeder is.
Dat is absoluut waar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Pech. 90% wat hier gepost wordt wil een ander niet weten.
nee natuurlijk nietquote:
nee, dat moet ook niet inderdaadquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
niemand moet iets
werken moet ook nie
jatog
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet
gewoon creepy fylax shit
haha. Hoi HZAWquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Snap het wel als je gehele puberteit hier rondhangt dat je virtuele users als je ouders gaat zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |