Wees stil mattie. Je loopt ook schade door iv stralingen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:37 schreef deadprez het volgende:
maar nee, je loopt geen schade op van de zon door enkel over straat te lopen voor dagelijkse shit
Wil alleen maar Money nee die vrouwen nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Beter dan Boef. Die is irl gewoon kut
Heerlijk juist. Maar ik moet er wel altijd een laptop of zo bij hebben, anders verveel ik me dood.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind in de zon liggen wel kut. Zal ik niet meer snel doen.
verwaarloosbaar denk ikquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wees stil mattie. Je loopt ook schade door iv stralingen.
je kan op een site goedkope bundels kopen. wil je daar info over?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet nog voor 100 euro aan uitbreidingen tot ik de Sims 4 voor nu compleet hebEn dan komt er nog meer aan. Duur spelletje wel.
Wat betekent ''lan''?quote:
Ik kan dat niet uitleggen, stimo jij wel?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:39 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Wat betekent ''lan''?
Wat is er zo grappig aan?
Nee want die info heb ik al. Maar die bundels zijn kut want ik heb er vaak al 1 of 2 uit zo'n pakket. Dus die pakketen van 10 euro koop ik gewoon via EA games, die duurdere uitbreidingen probeer ik wel goedkoper te vinden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
je kan op een site goedkope bundels kopen. wil je daar info over?
man gwnquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:39 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Wat betekent ''lan''?
Wat is er zo grappig aan?
Psssshquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:38 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Wil alleen maar Money nee die vrouwen niet
want ik zweer het op m'n moeder ik vertrouw ze niet
Okequote:Op maandag 15 augustus 2016 20:39 schreef KREEFTx het volgende:
Als iemand uit de toekomst dit leest pls bring me back
opkkre terug naar je eigen tijd vieze gelukszoekerquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:40 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Oke
Gr gr iemand uit de toekomst
Heb insuline resistentie. Zou mij dat helpen? Word een beetje schijtziek van ziek worden als ik 3 uurtjes niet eet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja is voor diabetes patienten
Hmm okay. Ik heb dan zeg maar elke keer zon bundel met 1 van 20 en 2 van 10 voor maar 20 euroquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee want die info heb ik al. Maar die bundels zijn kut want ik heb er vaak al 1 of 2 uit zo'n pakket. Dus die pakketen van 10 euro koop ik gewoon via EA games, die duurdere uitbreidingen probeer ik wel goedkoper te vinden.
Hoe weet je dat je insuline resistentie hebt, ben je naar huisarts geweest en is het bevestigd dat je diabetes mellitus type 2 hebt?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb insuline resistentie. Zou mij dat helpen? Word een beetje schijtziek van ziek worden als ik 3 uurtjes niet eet.
Dan ga ik wel weer terug naar mijn eigen tijdquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
opkkre terug naar je eigen tijd vieze gelukszoeker
goed zoquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:42 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Dan ga ik wel weer terug naar mijn eigen tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |