Gelukkig maarquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb m'n luecken zomerjurkje nog niet zonder panty aan kunnen doen
allerlei maskers op je gezicht smerenquote:
rtquote:
Wordt het lekker zacht van + pukkelvrijquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
allerlei maskers op je gezicht smeren
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
allerlei maskers op je gezicht smeren
Gewoon een keer zonder slipje aan doen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb m'n luecken zomerjurkje nog niet zonder panty aan kunnen doen
ik heb daar geen maskers voor nodig weenie hoorquote:
Maar jij bent een manquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb daar geen maskers voor nodig weenie hoor
vgm krijg je dat juist van al die shit zodat je bezig moet blijven en het blijft kopen
Ik hoef er nu niet meer aan te beginnen. Gezonken schip vaart niet meer.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Kijk al die mad ugly maskerloze boys reageren dan
ja preciesquote:
Even in bnw big beauty openen ipv big pharma topicquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja precies
vrouwen krijgen gwn verneukte huid van alle make-up en shit en blijven dan al die dingen kopen, slim bekeken wel van die producenten
Krijgen ze daar rimpels van?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja precies
vrouwen krijgen gwn verneukte huid van alle make-up en shit en blijven dan al die dingen kopen, slim bekeken wel van die producenten
Je denkt toch niet dat al die foundation geen gigantische verstoppingen veroorzaken he.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Even in bnw big beauty openen ipv big pharma topic
Jellyquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:34 schreef deadprez het volgende:
mijn huid is verdacht goed ondanks slecht eten en drinken, vaak niet slapen en geen ritme
echt hequote:Op maandag 15 augustus 2016 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja precies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |