Wanneer ga jij eigenlijk van FOKquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:18 schreef Fylax het volgende:
wanneer iemand op een nieuwsbericht uit 2014 reageert, uh okay
Sims natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:21 schreef Amarantha het volgende:
Star Wars of verder met mijn slavenhuis in de Sims 4.
Keuzes keuzes.
ditquote:
Je wordt doodziek na tien kilometer zwemmen in dat water volgens mij.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In een zwembad haalt Nederland geen goud maar in het open riool wel.
ja downloadt die shit dan gewoon zoals iedereenquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet nog voor 100 euro aan uitbreidingen tot ik de Sims 4 voor nu compleet hebEn dan komt er nog meer aan. Duur spelletje wel.
Denk na 10 meter al.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je wordt doodziek na tien kilometer zwemmen in dat water volgens mij.
quote:
Nee. Dit is de enige game die ik speel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja downloadt die shit dan gewoon zoals iedereen
Ja dat laatste is wel een beetje waar ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:25 schreef deadprez het volgende:
zou alleen uit principe al niet voor de sims betalen, echt belachelijk wat ea voor al die shit durft te vragen
Ja, EA is echt de grootste aids van de game-industriequote:Op maandag 15 augustus 2016 20:26 schreef richolio het volgende:
EA echt vieze geldwolven, die kunnen wel wat leren van Valve. Veel meer sympathie voor, daar heb ik ook echt shit van gekocht en ik betaal bijna nooit voor die dingen
Heb m'n luecken zomerjurkje nog niet zonder panty aan kunnen doenquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:23 schreef richolio het volgende:
7 officiele mooie dagen gehad dit jaarTriest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |