behalve op de kermis bij touwtje trekken altijd prijsquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
er zijn enkel verliezers
net als overal
ohquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Komt omdat je geïndoctrineerd bent met slinkse gedachtes
aah daar is je stokpaardje weer, echt niks kan je verzinnenquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lekker pretentieus doen weer
Haast net zo voorspelbaar als dat Braddie over zijn overgewichtstruggles praat
en jij?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Komt omdat je geïndoctrineerd bent met slinkse gedachtes
maar dan krijg je een of andere gare kutprijs dus is ook nie echt winnen ;squote:Op maandag 15 augustus 2016 20:13 schreef Drug het volgende:
[..]
behalve op de kermis bij touwtje trekken altijd prijs
Hallo en welkom, het is hier erg gezellig.quote:
ewaaquote:
Moet zo m'n kleimasker eraf wassen dus ben zo weer weg heur ;squote:Op maandag 15 augustus 2016 20:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hallo. Welkom, het is hier erg gezellig.
Vrouwen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet zo m'n kleimasker eraf wassen dus ben zo weer weg heur ;s
Lieg nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hallo en welkom, het is hier erg gezellig.
laatste schroot van mijn hart nu verpulverdquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar dan krijg je een of andere gare kutprijs dus is ook nie echt winnen ;s
yes!quote:
pic pic pic doe doe doequote:Op maandag 15 augustus 2016 20:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Een kleimasker.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hele dagen. Als ik Twitter zou hebben zou ik nu een hippe tekst achter een hekje plaatsen met als boodschap dat ze voor Ober moeten bidden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:19 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Bent u nog wel voor me aan het hopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |