Jwel, maar daarom moet je je gezicht dan ook goed reinigen + niet slapen met foundation.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat al die foundation geen gigantische verstoppingen veroorzaken he.
Je huid heeft dan ook meer te lijden onder hormonen en pas op latere leeftijd door zonschade.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:34 schreef deadprez het volgende:
mijn huid is verdacht goed ondanks slecht eten en drinken, vaak niet slapen en geen ritme
van mij ook, crackie masterracequote:Op maandag 15 augustus 2016 20:34 schreef deadprez het volgende:
mijn huid is verdacht goed ondanks slecht eten en drinken, vaak niet slapen en geen ritme
Dat komt nog wel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:34 schreef deadprez het volgende:
oh rich heeft gwn last van zijn hormonen dusquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je huid heeft dan ook meer te lijden onder hormonen en pas op latere leeftijd door zonschade.
Ik sliep wel eens met mascara op, hallo panda oogjesquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:35 schreef Amarantha het volgende:
Slapen met make-up op vind ik sowieso echt stom.
boksquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:35 schreef deadprez het volgende:
zou nie weten waar ik zonschade zou moeten oplopen verder
over 40 jaar ben ik doodquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik stel me dead over een jaar of 40 een beetje voor als Keith Richards.
Gewoon buiten op straat? Duhquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh rich heeft gwn last van zijn hormonen dus
zou nie weten waar ik zonschade zou moeten oplopen verder
Dit wou ik dus ook zeggen. Maar dan: Ik denk dat dat DP zou zeggen dat hij dan niet meer leeft.quote:
daar kom ik nooitquote:
Daar ga je er doorgaans ook niet beter van uit zien.quote:
Als je een echte zolderautist bent dan kom je toch niet buiten gekkie.quote:
Nooit. Hoezo?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eigenlijk van FOK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |