Als je je altijd vercrackt voelt dan weet je niet of het door de drugs komt of omdat je leven gewoon kut is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:46 schreef deadprez het volgende:
heb het idee dat mensen die vet hun best doen om gezond te leven vaker shit hebben dan mensen die roken zuipen snuiven slecht eten niet slapen
Nou girl, wil je echt tips of boeit het je niet zo?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ddw, avg, pasta's, rijstgerechten etc.
S weekends vette hap
waarom zou je je dan altijd vercrackt voelen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je je altijd vercrackt voelt dan weet je niet of het door de drugs komt of omdat je leven gewoon kut is.
komt omdat "je best doen" nergens goed voor is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:46 schreef deadprez het volgende:
heb het idee dat mensen die vet hun best doen om gezond te leven vaker shit hebben dan mensen die roken zuipen snuiven slecht eten niet slapen
Behalve op schoolquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:53 schreef Drug het volgende:
[..]
komt omdat "je best doen" nergens goed voor is.
Weet het niet dp maar er zijn ook gewoon zeikerds die overal last van hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom zou je je dan altijd vercrackt voelen?
o fucked op man :s succes hiermee stimoquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Problem met hormonen. Iets met insuline wat effect heeft op je hormonen. Minder vruchtbaar oa.
Ik voel me gewoon al dagen weer trillerig en fuckedup as hell.![]()
Ga morgen maar weer zeiken bij de arts
Truequote:Op maandag 15 augustus 2016 20:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je je altijd vercrackt voelt dan weet je niet of het door de drugs komt of omdat je leven gewoon kut is.
Ik eet gezond genoeg, heb een stabiel gewicht, eet al stukken meer groente en fruit dan voorheen, dus ik wacht nu eerst het bloedonderzoek wel eens even afquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou girl, wil je echt tips of boeit het je niet zo?
Want met dit dieet ga je er niet vanaf komen.
nee het is wat frank ook al zei, je kunt het mss een beetje bijsturen maar het is grotendeels ook gewoon geluk vgmquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:53 schreef Drug het volgende:
[..]
komt omdat "je best doen" nergens goed voor is.
Wel ok.. maar hou je van hartig of zoet?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Stimo hoe smaken die producten met boekweitmeel
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wilde mijn DNA sequencen om te zien of ik aanleg heb voor enge ziektes maar uiteindelijk durfde ik niet meer
Beiden wel, al heb ik soms enorm veel trek in zoetigheden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel ok.. maar hou je van hartig of zoet?
o balen, hoop dat het beter gaatquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Harigheid
Ik heb vooral last van, voor mijn gevoel, behoorlijke hormoonschommelingen, soms ineens flinke pijnscheuten down there, lager wordende stem (moet ik mee uitkijken om te zeggen, want ik rook ook mja :$) en volgens mij zijn er nog wel wat symptomen, maar weet niet zeker.
Iig is mijn bloed geprikt om de hormoontjes te checken
Jonge ga weg familie van vaderskant is niet gezond, heb sowieso enge genen van zijn kant geërfdquote:
Mwah, met roken ben ik toch maar gestopt.quote:
oh ik heb dat juist andersom ;squote:Op maandag 15 augustus 2016 20:56 schreef Dqod het volgende:
Sinds ik zwaar geminderd ben met gebruiken voel ik me echt wel beter in m'n vel ook
bel jij nwe crack of ik?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee het is wat frank ook al zei, je kunt het mss een beetje bijsturen maar het is grotendeels ook gewoon geluk vgm
Vind je wat zekerheid dan niet fijner?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jonge ga weg familie van vaderskant is niet gezond, heb sowieso enge genen van zijn kant geërfd
Sorry honey maar als je pcos hebt eet je gewoon niet goed. Fruit en groenten is ok, maar als jij al 2 appels eet per dag is dat al 30 gram koolhydraten. Brood en pasta etc erbij en je zit op zeker 200 gram koolhydraten. Maar ik snap je weerstand want dat had ik ook eerst.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
True
[..]
Ik eet gezond genoeg, heb een stabiel gewicht, eet al stukken meer groente en fruit dan voorheen, dus ik wacht nu eerst het bloedonderzoek wel eens even af
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:56 schreef richolio het volgende:
Sanne Wevers nu op de OS voor Turnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |