Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze was FOK! gewoon zat (terecht)
terechtquote:
Goed verhaal, niet gelezen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.
Het is een eindeloze discussie met 2 meningen. Ik hou er over op. Enige wat ik nog kwijt wil is dat het inderdaad zielig is om zoiets te zeggen, maar je hebt laten blijken dat het werkte, de "ik weet hoe ik je moet pakken" strategie. Je had kunnen denken "die domme kut puber ik laat hem lekker lullen, want ik weet zelf beter". Dus voor de
volgende keer(niet door mij), ga er niet op in.
Denk oprecht vaak "ah wat een polen kop" en dan blijkt het oprecht ene pool te zijn, zelfde geldt voor brittenquote:
Wie?quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:16 schreef KREEFTx het volgende:
Weet nog dat iedereen hier als een geile hond achter djedje aan zat en richolo is de man die het gewoon doet.
zijn er altijd maar een paar hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:16 schreef KREEFTx het volgende:
Weet nog dat iedereen hier als een geile hond achter djedje aan zat en richolo is de man die het gewoon doet.
Ik zie het verschil niet tussen een normale Pool, een zuid of een noord Pool.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:16 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Denk oprecht vaak "ah wat een polen kop" en dan blijkt het oprecht ene pool te zijn, zelfde geldt voor britten
quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet tussen een normale Pool, een zuid of een noord Pool.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:17 schreef Roburtt het volgende:
Doe eens ff een foto van die djedje dan aub
Sowieso Chevy haha, wat was dat mooiquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn er altijd maar een paar hoor
quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:17 schreef Roburtt het volgende:
Doe eens ff een foto van die djedje dan aub
Het was een grapje, maar zo vissen er nog wereldnieuws en passant uit ook. Jeetje.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:13 schreef richolio het volgende:
[..]
We waren gewoon vriendjes![]()
Eerst iets meer dan dat, maar dat was niks joh
Nou, dat is eruit
was sws altijd genieten met chevyquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sowieso Chevy haha, wat was dat mooi
quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.
Het is een eindeloze discussie met 2 meningen. Ik hou er over op. Enige wat ik nog kwijt wil is dat het inderdaad zielig is om zoiets te zeggen, maar je hebt laten blijken dat het werkte, de "ik weet hoe ik je moet pakken" strategie. Je had kunnen denken "die domme kut puber ik laat hem lekker lullen, want ik weet zelf beter". Dus voor de
volgende keer(niet door mij), ga er niet op in.
Zou wel willen weten hoe je zo'n scriptje maaktquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
was sws altijd genieten met chevy
ook die hele shit met guus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |