Kreeg je geen bonus ofzo? lekker motiverend. Al is het maar 50 euroquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:00 schreef richolio het volgende: [..] Ja.. Veel bedrijven verdienen volgens mij echt lekker aan stagiaires. Er zijn ook bedrijven met bijna alleen maar stagiaires in dienst, lekker goedkoop
Geef dan niks.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:04 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Kreeg je geen bonus ofzo? lekker motiverend. Al is het maar 50 euro
moet jij weten, je weet best dat Yvonne dé FOK!moeder is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:04 schreef deadprez het volgende:
zou echt ongemakkelijk voelen als een of andere 16-jarige op een forum me opeens mama of papa gaat noemen
Jawel hoor, stagevergoeding 250 eu.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:04 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Kreeg je geen bonus ofzo? lekker motiverend. Al is het maar 50 euro
Zou als ouder van dat kind ook wel achter m'n oren krabbenquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:04 schreef deadprez het volgende:
zou echt ongemakkelijk voelen als een of andere 16-jarige op een forum me opeens mama of papa gaat noemen
Pappa prez.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:04 schreef deadprez het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
moet jij weten, je weet best dat Yvonne dé FOK!moeder is.
Yvonne deed een keer gemeen tegen me in mijn verjaardagstopic.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iemand die een forumpje houdt op een voetstuk plaatsenquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Terecht.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Yvonne deed een keer gemeen tegen me in mijn verjaardagstopic.
ja enormquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:05 schreef Fylax het volgende:
waar maak je je druk om dp, dit is al je 5e post erover. butthurt much
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |