abonnement Unibet Coolblue
pi_164545963
Hier verder ....

Dit topic behandelt de alternatieve visies op de gebeurtenissen die plaatsvonden op 11 september 2001 op 3 plaatsen in de VS:

New York City:
- WTC 1 - American Airlines Boeing 767-200ER Flight 11 - impact 8:46 noordkant noordtoren - ingestort 10:28
- WTC 2 - United Airlines Boeing 767-222 Flight 175 - impact 9:03 zuidwestkant zuidtoren - ingestort 10:00
- WTC 7 - niet geraakt door vliegtuigen - ingestort 17:21
Washington - Pentagon - American Airlines Boeing 757-223 Flight 77 - impact 9:43 zuidwestkant Pentagon - deel stort in 10:10
bos nabij Shanksville, Pennsylvania - United Airlines Boeing 757-222 Flight 93 - neergestort/neergeschoten 10:10

Het "officiële verhaal" dat hier te lezen is, zorgt voor meer vragen over wat er nu eigenlijk gebeurd is die dag, door wie uitgevoerd en met welk motief.

[ afbeelding ]

Het FOK!-dossier
En: de FOK!-frontpage

Tijdlijn gebeurtenissen:
08:46 - Flight 11 crasht in noordtoren WTC-1
09:03 - Flight 175 crasht in de zuidtoren WTC-2
09:18 - FAA gooit luchthavens in het NYC gebied dicht
09:21 - Tunnels en bruggen in New York worden dichtgegooid
09:40 - FAA houdt alle vluchten aan de grond: Amerikaans luchtruim op slot
09:43 - Flight 77 raakt het Pentagon aan de noordwestkant
10:00 - De zuidelijke toren van het WTC stort in
10:05 - Het Witte Huis wordt geevacueerd
10:10 - Een deel van het Pentagon stort in
10:10 - Flight United Airlines 93 stort neer nabij Shanksville
10:35 - Alle internationale vluchten naar de VS worden naar Canada omgeleid
10:28 - De tweede toren van het WTC stort in
11:04 - Het hoofdkwartier van de Verenigde Naties in New York wordt geevacueerd
11:18 - American Airlines bevestigd 2 vluchten kwijt te zijn. 150 mensen zijn aan boord van die vluchten
11:30 - Brandweermannen worden geevacueerd uit WTC-7
11:59 - United Airlines rapporteert 2 crashes, waaronder het vliegtuig in Pittsburgh
13:44 - Het Pentagon zet vijf gevechtsschepen en twee vliegtuigen in om de steden Washington en New York te beschermen
17:16 - WTC-7 stort in zonder door een vliegtuig geraakt te zijn

9/11 in 5 minuten:

9/11, er zijn nog veel vragen over het hoe en waarom.

Hoe/Wat:
• Wat heeft de gebouwen doen instorten?
• Was er sprake van:
- de gemelde vliegtuigen
- op afstand bestuurde vliegtuigen
- vervangen vliegtuigen
- geen vliegtuigen

• Hoe kon WTC-7 zomaar instorten?
• Kan controlled demolition gebruikt worden de gebouwen te doen instorten?
• Wat is er gebeurd met de slachtoffers?
• Hoe kan het gras voor het Pentagon er ongeschonden bij liggen?

Waarom:
• Als het niet Al Qaeda was, wie zijn de verantwoordelijken en waarom?
• Wat zijn mogelijke motieven om de aanslagen in scene te zetten?
• Waarom is er niet opgetreden tegen 4 totaal vrij vliegende verkeersvliegtuigen?

==========================================================================

Videomateriaal:

Lange documentaires en algemene overzichtsplaatjes:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Specifieke onderwerpen

Instorten WTC-1 & 2:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTC-7:

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(micro)thermite/thermate/ander materiaal dat staal kan smelten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Planes or no planes - oordeel zelf:

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pentagon:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rammelende "getuigenverklaringen":

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twijfel over de kapers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee mogelijke verklaringen voor het verpulveren van de WTC-torens, uitgebreid uitgelegd:

Ondergrondse thermonucleaire demolitie - Dimitri Khalezov:


Een nieuw, nooit eerder gebruikt soort "fusie" - dr. Judy Wood:


Nuttige links:

911docs.net
meer docu's
EénVandaag - Onthutsend Andere Kijk op 9/11

Wikipedia:

9/11 Conspiracy Theories
September 11 attacks advance-knowledge conspiracy theories
9/11 Truth movement
Opinion polls about 9/11 conspiracy theories
Among the Truthers

Bekende 9/11-"truthers" (non-believers in het "officiële verhaal"):

Hunter S. Thompson (gest. 2005)
Charlie Sheen
Aaron Russo (gest. 2007)
David Icke
Alex Jones
Jesse Ventura
Jim Marrs
William Rodriguez
Mike Ruppert
Woody Harrelson
Russell Brand
George Carlin (gest. 2008)

========================================================================

Meer in onze BNW-kluis

========================================================================


Remembering 911- Live- Overcome

========================================================================

Ok, nieuw paradigma. De aanslagen zijn NIET door Al Qaeda gepleegd. Welke andere partij was hiervoor verantwoordelijk? De Israeli's? De VS zelf? Saudi-Arabie? Anderen?

Wat waren de motieven?
Hoe passen de feiten (beter) in dat scenario?

MUST SEE:


SPOILER: materiaal Voor de terugkomende beweringen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel 1 van documentaire over het pad naar 911 gevolgd door de kapers

Deel 2 documentaire over het pad naar 911 gevolgd door de kapers.


Al Qaeda propaganda film waarin de vaders van de kapers aan het woord zouden komen...

vanaf 15:35 ga je de instorting zien.

Neem even pauze. Alleen even tussen door; de combinatie 2 + 6 bestaat toch ook als theorie? Of eigenlijk is dat minus explosieven (termiet kan zonder explosieven zelf exploderen oid toch?). Dus vliegtuig + termiet.

Deel 2
---------
Organisatie van de punten in de video, om later gemakkelijker op dingen terug te kunnen komen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164545994
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:25 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

De vrouw loopt weg met een lach van spanning en angst.
Voor de zoveelste keer vergeten "we" voor het eigen gemak maar weer even alle aspecten die spelen tijdens deze situatie.
Er is een ramp gaande, de mevrouw is geschokt.
Er staat een camera op haar gericht.
En er worden vragen aan haar gesteld.

Knappe man/vrouw die dan profesioneel weet te reageren en over te komen op de camera.
Er wordt weer veel te veel vast gehouden aan een aspect in de video waardoor de rest er omheen is vergeten lijkt het wel.
Oh, nu lacht ze ineens wel. Volgens theguyver liep ze jankend weg. Apart dat je daar dan weer niets op zegt.

Verder niet eens met wat je zegt.
pi_164546354
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:01 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Het zegt jou helemaal niets.
Best een belangrijk verschil.
Dit ook ja.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_164546460
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:55 schreef DeMolay het volgende:
op dat moment mbt tot dat flmpje wel
Hier nog maar eens voor de mensen die vanaf de zijlijn meelezen.

pi_164546611
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hier nog maar eens voor de mensen die vanaf de zijlijn meelezen.

In 't begin zeg de reporter "I'm going to try and talk to some people about what happened"
Toevallig was er 'n vrouw vlakbij die alles gezien had en op de 55th floor in 't WTC heeft gewerkt.:)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_164546633
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

In 't begin zeg de reporter "I'm going to try and talk to some people about what happened"
Toevallig was er 'n vrouw vlakbij die alles gezien had en op de 55th floor in 't WTC heeft gewerkt.:)
Die vrouw was gewoon een plant
pi_164546642
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

In 't begin zeg de reporter "I'm going to try and talk to some people about what happened"
Toevallig was er 'n vrouw vlakbij die alles gezien had en op de 55th floor in 't WTC heeft gewerkt.:)
Ja onvoorstelbaar, dat er in de directe omgeving van het WTC, waar mensen net uit zijn geevacueerd, mensen zijn die daar werken en er dus iets over kunnen vertellen.
pi_164546828
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:06 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja onvoorstelbaar, dat er in de directe omgeving van het WTC, waar mensen net uit zijn geevacueerd, mensen zijn die daar werken en er dus iets over kunnen vertellen.
Jij noemt het onvoorstelbaar. Tingp noemt het toevallig. Voor de duidelijkheid. O+
wooblabalurg
pi_164546897
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:15 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Jij noemt het onvoorstelbaar. Tingp noemt het toevallig. Voor de duidelijkheid. O+
Ja, waarmee ik aangeef dat het helemaal niet zo raar is dat er iemand daar is die iets met het WTC heeft.
  maandag 15 augustus 2016 @ 12:21:31 #10
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164546942
*Met bloemetjes strooit in de reeks*

Ik weet dat het lastig is (vooral) in de 11 september reeks om de koelte te bewaren, gezien het feit dat er al een paar jaar niets nieuws onder de zon is verschenen wat dit onderwerp betreft maar graag weer even rustig aan doen hier. De kans dat men elkaar kan overtuigen is minimaal en dat hebben we van elkaar te accepteren. Nuweer klaar met het elkaar opnaaien en afzeiken graag.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 15 augustus 2016 @ 12:23:32 #11
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164546986
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:21 schreef jogy het volgende:
*Met bloemetjes strooit in de reeks*

Ik weet dat het lastig is (vooral) in de 11 september reeks om de koelte te bewaren, gezien het feit dat er al een paar jaar niets nieuws onder de zon is verschenen wat dit onderwerp betreft maar graag weer even rustig aan doen hier. De kans dat men elkaar kan overtuigen is minimaal en dat hebben we van elkaar te accepteren. Nuweer klaar met het elkaar opnaaien en afzeiken graag.
-Edit -meer iets voor fb

[ Bericht 3% gewijzigd door Dance99Vv op 15-08-2016 12:25:33 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 15 augustus 2016 @ 12:31:28 #12
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_164547141
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hier nog maar eens voor de mensen die vanaf de zijlijn meelezen.

Fake, een blinde ziet het nog. Maar goed, als je éénmaal zover bent dat je moet toegeven dat 9.11 gefaked is dan kom je je totale wereldbeeld aan het bijstellen want dan weet je ook wel dat 9.11 heus niet de enige fakery is geweest, waar ze de massa mee opschepen en dan gaat het balletje rollen. Veiliger is om de leugen(s) te blijven geloven (en te verdedigen).
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 15 augustus 2016 @ 12:33:22 #13
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164547189
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Fake, een blinde ziet het nog. Maar goed, als je éénmaal zover bent dat je moet toegeven dat 9.11 gefaked is dan kom je je totale wereldbeeld aan het bijstellen want dan weet je ook wel dat 9.11 heus niet de enige fakery is geweest, waar ze de massa mee opschepen en dan gaat het balletje rollen. Veiliger is om de leugen(s) te blijven geloven (en te verdedigen).
Waar zie je aan dat het fake is dan? Dat kan me ook in de toekomst helpen.

Gratis tip: Dan kun je namelijk de rest van de post weglaten, want dat doet erg neerbuigend tegen mij bijvoorbeeld omdat ik oprecht niet weet en zie waarom de video nep moet zijn.
pi_164547386
quote:
7s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:33 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waar zie je aan dat het fake is dan? Dat kan me ook in de toekomst helpen.

Gratis tip: Dan kun je namelijk de rest van de post weglaten, want dat doet erg neerbuigend tegen mij bijvoorbeeld omdat ik oprecht niet weet en zie waarom de video nep moet zijn.
Ik zag t zelf vooral aan de vergelijkingen met de Lusitania en de USS Maddox.
wooblabalurg
pi_164547804
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die vrouw was gewoon een plant
Het lijkt dat ze daar aan 't wachten is.
Het is ook niet duidelijk hoeveel mensen in de toren waren....verschilt tussen 10,000 tot 50,000 in beide toren. 3,000 dood, 6,000 gewonden volgens 't officiele narratie.
Zou interessant zijn om de tijd en locatie te weten.....maar maakt niet veel uit, de vid is duidelijk BS.
Volgens de reporter 'all roads are clogged'.
Achtergrond als 'n heel normaal dag eruit ziet, geen paniek, geen files, geen politie enz.dus heel dichtbij 't WTC is 't niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_164547899
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het lijkt dat ze daar aan 't wachten is.
Het is ook niet duidelijk hoeveel mensen in de toren waren....verschilt tussen 10,000 tot 50,000 in beide toren. 3,000 dood, 6,000 gewonden volgens 't officiele narratie.
Zou interessant zijn om de tijd en locatie te weten.....maar maakt niet veel uit, de vid is duidelijk BS.
Volgens de reporter 'all roads are clogged'.
Achtergrond als 'n heel normaal dag eruit ziet, geen paniek, geen files, geen politie enz.dus heel dichtbij 't WTC is 't niet.
Zou ze echt Janet heetten? :9
wooblabalurg
pi_164547957
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:07 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Zou ze echt Janet heetten? :9
Ik dacht dat 't Jeanette was :)
Ik hoop dat 't gaat weer goed met 'r en ze niet te getraumatiseerd is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_164547977
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Fake, een blinde ziet het nog. Maar goed, als je éénmaal zover bent dat je moet toegeven dat 9.11 gefaked is dan kom je je totale wereldbeeld aan het bijstellen want dan weet je ook wel dat 9.11 heus niet de enige fakery is geweest, waar ze de massa mee opschepen en dan gaat het balletje rollen. Veiliger is om de leugen(s) te blijven geloven (en te verdedigen).
En makkelijker voor sommige.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 15 augustus 2016 @ 13:14:18 #19
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164548042
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:41 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik zag t zelf vooral aan de vergelijkingen met de Lusitania en de USS Maddox.
Wat heeft dat met dit specifieke interview te maken dan? :?
pi_164548091
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:14 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat heeft dat met dit specifieke interview te maken dan? :?
Weinig, maar als je soms een puzzelstukje niet kan vinden kan het helpen om ergens anders eentje te zoeken. Dit heb ik zelf zo ervaren. Vandaar dat ik deel wat mij daarbij heeft geholpen. Wie weet heb je er wat aan, of vind je het interessant om te onderzoeken. :o
wooblabalurg
  maandag 15 augustus 2016 @ 13:17:48 #21
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164548106
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:17 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Weinig, maar als je soms een puzzelstukje niet kan vinden dat het kan het helpen om ergens anders eentje te zoeken. Dit heb ik zelf zo ervaren. Vandaar dat ik deel wat mij daarbij heeft geholpen. Wie weet heb je er wat aan, of vind je het interessant om te onderzoeken. :o
Ja, dan heb ik helaas niet veel aan je antwoord. Ik vraag namelijk over dit specifieke interview waarom bepaalde mensen meteen zien dat het fake is. :)
pi_164548125
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Fake, een blinde ziet het nog. Maar goed, als je éénmaal zover bent dat je moet toegeven dat 9.11 gefaked is dan kom je je totale wereldbeeld aan het bijstellen want dan weet je ook wel dat 9.11 heus niet de enige fakery is geweest, waar ze de massa mee opschepen en dan gaat het balletje rollen. Veiliger is om de leugen(s) te blijven geloven (en te verdedigen).
Wat is hier fake aan?

Echt, ik zou dit soort theorieën serieus nemen als er ook maar een fucking echt bewijs voor was. Het enige wat we in dit topique zien is onzin zoals dit.
pi_164548131
quote:
7s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:17 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja, dan heb ik helaas niet veel aan je antwoord. Ik vraag namelijk over dit specifieke interview waarom bepaalde mensen meteen zien dat het fake is. :)
Dat is jammer, had je graag geholpen. :o
wooblabalurg
pi_164548232
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:18 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Wat is hier fake aan?

Echt, ik zou dit soort theorieën serieus nemen als er ook maar een fucking echt bewijs voor was. Het enige wat we in dit topique zien is onzin zoals dit.
Wat zou je als bewijs accepteren?
wooblabalurg
pi_164548236
9/11 Firefighters Evacuate Trauma Center Because WTC 7 Is Gonna Come Down - WABC Nina Pineda

Greenscreen denk ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 15 augustus 2016 @ 13:29:45 #26
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164548309
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:25 schreef Tingo het volgende:
9/11 Firefighters Evacuate Trauma Center Because WTC 7 Is Gonna Come Down - WABC Nina Pineda

Greenscreen denk ik.
Waarom denk je dat?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_164548310
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:25 schreef Tingo het volgende:
9/11 Firefighters Evacuate Trauma Center Because WTC 7 Is Gonna Come Down - WABC Nina Pineda

Greenscreen denk ik.
Die vrouw in t rood, oops niet in beeld lopen :9
wooblabalurg
pi_164548320
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:25 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wat zou je als bewijs accepteren?
Dat ligt aan de claim. Bijvoorbeeld wanneer mensen claimen dat Bush/CIA/Joden achter de aanslagen zaten, zou ik daar graag een bewijs voor zien.

Volgens mij zijn de centrale punten, nl: Pentagon en WTC I&II zijn door vliegtuigen geraakt, bestuurd door kapers uit Saudi Arabië die lid waren van Al Qaeda, nog steeds vrij onomstreden.
pi_164548369
"The only thing left in the street are peoples shoes, as they ran out of their shoes to escape the firebombs and the explosions" :')
pi_164548380
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:30 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Dat ligt aan de claim. Bijvoorbeeld wanneer mensen claimen dat Bush/CIA/Joden achter de aanslagen zaten, zou ik daar graag een bewijs voor zien.

Volgens mij zijn de centrale punten, nl: Pentagon en WTC I&II zijn door vliegtuigen geraakt, bestuurd door kapers uit Saudi Arabië die lid waren van Al Qaeda, nog steeds vrij onomstreden.
Misschien moet ik mijn vraag anders formuleren, wat versta je onder acceptabel bewijs?
wooblabalurg
pi_164548414
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
"The only thing left in the street are peoples shoes, as they ran out of their shoes to escape the firebombs and the explosions" :')
Dat stukje viel mij ook op. Klinkt meer als The Looney Tunes dan een rampgebied.
wooblabalurg
pi_164548416
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:34 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Misschien moet ik mijn vraag anders formuleren, wat versta je onder acceptabel bewijs?
Alles waaruit logisch volgt dat het beeld dat ik zojuist schets niet correct is.
  maandag 15 augustus 2016 @ 13:36:32 #33
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164548447
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:25 schreef Tingo het volgende:
9/11 Firefighters Evacuate Trauma Center Because WTC 7 Is Gonna Come Down - WABC Nina Pineda

Greenscreen denk ik.
Waar zou je dat in dit specifieke geval dan aan zien?
pi_164548449
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:35 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dat stukje viel mij ook op. Klinkt meer als The Looney Tunes dan een rampgebied.
Inderdaad. Jammer dat dit geen Warner Bros. filmpje is :P
  maandag 15 augustus 2016 @ 13:37:05 #35
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164548456
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:35 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dat stukje viel mij ook op. Klinkt meer als The Looney Tunes dan een rampgebied.
Zolang je zelf niet in zo'n situatie hebt gezeten blijft het speculeren hoe je zou reageren lijkt me.
pi_164548471
edit:Ja ook klaar weer voor jou.

[ Bericht 93% gewijzigd door jogy op 15-08-2016 13:44:28 ]
  maandag 15 augustus 2016 @ 13:38:54 #37
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164548504
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:35 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dat stukje viel mij ook op. Klinkt meer als The Looney Tunes dan een rampgebied.
Hoezo dat?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_164548541
Ik zie niet hoe een beetje vreemde uitspraak van een geschrokken werknemer of een journalist een bewijs is van het feit dat het verhaal over 9/11 niet klopt. Dat is gewoon geen logische conclusie.

Daarbij zou het natuurlijk een compleet debiel complot zijn, als zoveel mensen ingehuurde fakers zijn, die dus allemaal weten dat 9/11 een complot is. Vraag me af waarom er daar niet een paar van zijn gaan praten.

[ Bericht 37% gewijzigd door jogy op 15-08-2016 13:46:20 ]
pi_164548577
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:35 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Alles waaruit logisch volgt dat het beeld dat ik zojuist schets niet correct is.
Zou bewijs dat de meerdere kapers nog in leven zouden zijn volstaan?
wooblabalurg
pi_164548582
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:42 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Zou bewijs dat de meerdere kapers nog in leven zouden zijn volstaan?
Ja
  maandag 15 augustus 2016 @ 13:42:53 #41
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164548593
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:40 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Want?

Ik zie niet hoe een beetje vreemde uitspraak van een geschrokken werknemer of een journalist een bewijs is van het feit dat het verhaal over 9/11 niet klopt. Dat is gewoon geen logische conclusie.

Daarbij zou het natuurlijk een compleet debiel complot zijn, als zoveel mensen ingehuurde fakers zijn, die dus allemaal weten dat 9/11 een complot is. Vraag me af waarom er daar niet een paar van zijn gaan praten.
En dat is nou net het grootste gat in dit hele complot. Er zijn zoveel mensen bij betrokken volgens deze theorie... En niemand die zou praten? Vluchten naar een ambassade zonder uitleververdrag met de VS en dan alles vertellen? Nee, daar geloof ik niet in inderdaad.
pi_164548639
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoezo dat?
Omdat bij The Looney Tunes zie je vaak stukjes dat ze GTFO gaan en dan blijven de schoenen en/of andere delen van het personage staan, weleens gezien? In een rampgebied heb ik dit nog nooit gezien, als mensen massaal gaan rennen zie je zelden een hoopje schoenen achterblijven. Vandaar dat het me meer deed denken aam The Looney Tunes dan aan een rampgebied.
wooblabalurg
pi_164548660
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:42 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Ja
Daar is volgens mij wel iets over bekend en ook terug te vinden. Wellicht dat dat interessant voor je is om te bekijken. Zou wel raar zijn dat die vermoedelijke kapers en in vliegtuig zaten en op de markt in Noord Afrika staan.
wooblabalurg
  maandag 15 augustus 2016 @ 13:47:53 #44
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164548677
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:45 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Omdat bij The Looney Tunes zie je vaak stukjes dat ze GTFO gaan en dan blijven de schoenen en/of andere delen van het personage staan, weleens gezien? In een rampgebied heb ik dit nog nooit gezien, als mensen massaal gaan rennen zie je zelden een hoopje schoenen achterblijven. Vandaar dat het me meer deed denken aam The Looney Tunes dan aan een rampgebied.
Heb je ooit wel eens gezien wat er gebeurt als vrouwen op hakken gaan rennen? ;) Dat wil doorgaans niet zo goed.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 15 augustus 2016 @ 13:48:08 #45
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164548685
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:45 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Omdat bij The Looney Tunes zie je vaak stukjes dat ze GTFO gaan en dan blijven de schoenen en/of andere delen van het personage staan, weleens gezien? In een rampgebied heb ik dit nog nooit gezien, als mensen massaal gaan rennen zie je zelden een hoopje schoenen achterblijven. Vandaar dat het me meer deed denken aam The Looney Tunes dan aan een rampgebied.


Schoenen bij 9/11

Schoen uit bij een botsing

pi_164548686
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:40 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Want?

Ik zie niet hoe een beetje vreemde uitspraak van een geschrokken werknemer of een journalist een bewijs is van het feit dat het verhaal over 9/11 niet klopt. Dat is gewoon geen logische conclusie.
Het is natuurlijk niet alleen dit waarop ik baseer dat het officiële verhaal complete bullshit is. Doe zelf veel onderzoek en trek je eigen conclusie, zou ik zeggen.

quote:
Daarbij zou het natuurlijk een compleet debiel complot zijn, als zoveel mensen ingehuurde fakers zijn, die dus allemaal weten dat 9/11 een complot is. Vraag me af waarom er daar niet een paar van zijn gaan praten.
Blijft een lastig te beantwoorden vraag. Heb ook geen sluitend antwoord voor je, helaas.
pi_164548698
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:47 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Daar is volgens mij wel iets over bekend en ook terug te vinden. Wellicht dat dat interessant voor je is om te bekijken. Zou wel raar zijn dat die vermoedelijke kapers en in vliegtuig zaten en op de markt in Noord Afrika staan.
Lol, ik dacht dat je nu met echte bewijzen zou komen. Moet ik zelf gaan googlen, en zie ik natuurlijk straks een korrelige foto van mensen die er op lijken.
pi_164548712
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet alleen dit waarop ik baseer dat het officiële verhaal complete bullshit is. Doe zelf veel onderzoek en trek je eigen conclusie, zou ik zeggen.
Noem eens een bewijs dat jou heeft overtuigd?
pi_164548719
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:48 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Schoenen bij 9/11
:D Wat de neuk. _O-

Dit was echt Looney Tunes.
  maandag 15 augustus 2016 @ 13:50:10 #50
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164548746
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:D Wat de neuk. _O-

Dit was echt Looney Tunes.
De schoenen vooraan:
Hakken
slippers
lage instappers

Jij denkt dat je die niet verliest als je op volle vaart aan het sprinten bent?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_164548770
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:42 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En dat is nou net het grootste gat in dit hele complot. Er zijn zoveel mensen bij betrokken volgens deze theorie... En niemand die zou praten? Vluchten naar een ambassade zonder uitleververdrag met de VS en dan alles vertellen? Nee, daar geloof ik niet in inderdaad.
Wat valt er te praten voor die acteurs en journalisten? Ja ik ben benaderd voor een item over 9/11. Was geen echt item maar zo gaat het vaker op tv anders hebben we niks om uit te zenden. Zoiets? Wat zou dat bewijzen? Of maak je de aanname dat iedereen die betrokken kan zijn ook tot in de puntjes geinformeerd is?
wooblabalurg
  maandag 15 augustus 2016 @ 13:51:29 #52
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164548777
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De schoenen vooraan:
Hakken
slippers
lage instappers

Jij denkt dat je die niet verliest als je op volle vaart aan het sprinten bent?
Dat inderdaad, het zijn allemaal 'losse schoenen' of schoenen die verneukeratief zijn om op te rennen. (Ik had het ook ff niet bedacht eerlijk gezegd :@ )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164548781
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:49 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Noem eens een bewijs dat jou heeft overtuigd?
Het compleet vernietigd worden van het WTC complex, met daarbij het instorten van WTC7 als meest obvious, om maar eens een kleinigheidje te noemen.
pi_164548800
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het compleet vernietigd worden van het WTC complex
Je vind het gek dat een toren instort als er een vliegtuig in crasht?
  maandag 15 augustus 2016 @ 13:52:47 #55
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164548803
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:51 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat inderdaad, het zijn allemaal 'losse schoenen' of schoenen die verneukeratief zijn om op te rennen. (Ik had het ook ff niet bedacht eerlijk gezegd :@ )
Precies :) Soms hoef je echt niet zo ver te zoeken voor een logische verklaring.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_164548809
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:51 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat inderdaad, het zijn allemaal 'losse schoenen' of schoenen die verneukeratief zijn om op te rennen. (Ik had het ook ff niet bedacht eerlijk gezegd :@ )
Allemaal daar pas natuurlijk.
pi_164548826
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Heb je ooit wel eens gezien wat er gebeurt als vrouwen op hakken gaan rennen? ;) Dat wil doorgaans niet zo goed.
Vrouwen op hakken kunnen zeker zonder schoenen verder, helemaal met je eens.
wooblabalurg
pi_164548858
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:52 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Je vind het gek dat een toren instort als er een vliegtuig in crasht?
Wel op zo'n manier ja. Tevens... in WTC7 is geen vliegtuig gecrasht.
  maandag 15 augustus 2016 @ 13:56:01 #59
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164548862
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:52 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Je vind het gek dat een toren instort als er een vliegtuig in crasht?
Het blijkt wel een unicum te zijn in ieder geval en ja er zijn vaker vliegtuigen in gebouwen gevlogen en er zijn vaker gebouwen volledig afgefikt en nee er is voor 11 september en na 11 september nooit meer één gebouw zo volledig van de aardbodem weggevaagd. laat staan 3. Dat maakt het hoe dan ook voer voor samenzweringen, de onwaarschijnlijkheid van alles. Als het allemaal gegaan is zoals het officiële verklaring beweerd dan heeft de overheid van de VS de allegrootste pech en het beste geluk van de wereld met 11 september.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164548866
Er zijn trouwens talloze filmpjes en sites die de val van WTC 7 verklaren.


  maandag 15 augustus 2016 @ 13:57:44 #61
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164548899
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Het blijkt wel een unicum te zijn in ieder geval en ja er zijn vaker vliegtuigen in gebouwen gevlogen en er zijn vaker gebouwen volledig afgefikt en nee er is voor 11 september en na 11 september nooit meer één gebouw zo volledig van de aardbodem weggevaagd. laat staan 3. Dat maakt het hoe dan ook voer voor samenzweringen, de onwaarschijnlijkheid van alles. Als het allemaal gegaan is zoals het officiële verklaring beweerd dan heeft de overheid van de VS de allegrootste pech en het beste geluk van de wereld met 11 september.
Dat komt omdat je de ene crash en het ene gebouw niet met de ander kunt vergelijken. Dat is echt zo overduidelijk maar mensen blijven er maar op terugkomen...

Ik ben normaal niet van langere Youtubes maar dit is leuk vergelijkingsmateriaal.

Het is allemaal controlled demolition maar toch gaat elk gebouw anders.
Daarom kun je het niet vergelijken.

pi_164548903
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wel op zo'n manier ja. Tevens... in WTC7 is geen vliegtuig gecrasht.
Waarom is dat vreemd? En kijk mijn filmpjes.

quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Het blijkt wel een unicum te zijn in ieder geval en ja er zijn vaker vliegtuigen in gebouwen gevlogen en er zijn vaker gebouwen volledig afgefikt en nee er is voor 11 september en na 11 september nooit meer één gebouw zo volledig van de aardbodem weggevaagd. laat staan 3. Dat maakt het hoe dan ook voer voor samenzweringen, de onwaarschijnlijkheid van alles. Als het allemaal gegaan is zoals het officiële verklaring beweerd dan heeft de overheid van de VS de allegrootste pech en het beste geluk van de wereld met 11 september.
Noem eens een voorbeeld van een situatie waarbij een passagiersvliegtuig op zo'n manier in een wolkenkrabber vloog? Uiteraard is het een unieke gebeurtenis, dat maakt het ook zo erg.
  maandag 15 augustus 2016 @ 13:58:09 #63
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164548911
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Allemaal daar pas natuurlijk.
Als je daar staat op het moment dat zoiets gebeurt en je begint massaal te rennen dan zullen daar de schoenen liggen ja.
pi_164548916
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:48 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Lol, ik dacht dat je nu met echte bewijzen zou komen. Moet ik zelf gaan googlen, en zie ik natuurlijk straks een korrelige foto van mensen die er op lijken.
Ik wil mensen die daar interesse in hebben best tips geven of delen wat ik zelf heb bevonden. Alleen werkt het bijna nooit om mensen iets voor te schotelen. Bovendien maak je zelf al de aanname dat het toch niks zal opleveren. Waarom zou ik dan moeite doen.
wooblabalurg
pi_164548920
quote:
9s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:57 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat komt omdat je de ene crash en het ene gebouw niet met de ander kunt vergelijken. Dat is echt zo overduidelijk maar mensen blijven er maar op terugkomen...
Precies, dan verwijzen mensen ook vaak naar een klein sportvliegtuigje dat een keer tegen de ESB is gevlogen.
pi_164548928
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:58 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik wil mensen die daar interesse in hebben best tips geven of delen wat ik zelf heb bevonden. Alleen werkt het bijna nooit om mensen iets voor te schotelen. Bovendien maak je zelf al de aanname dat het toch niks zal opleveren. Waarom zou ik dan moeite doen.
Ik vraag van jou een bewijs, dan zal je die toch echt zelf moeten leveren.
pi_164548943
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:57 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Waarom is dat vreemd? En kijk mijn filmpjes.

[..]

Noem eens een voorbeeld van een situatie waarbij een passagiersvliegtuig op zo'n manier in een wolkenkrabber vloog? Uiteraard is het een unieke gebeurtenis, dat maakt het ook zo erg.
Ik ken jouw filmpjes al. Was hier in 2009 al actief mee.
pi_164548963
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik ken jouw filmpjes al. Was hier in 2009 al actief mee.
En wat is je conclusie?
pi_164548969
2009 pas trouwens?
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:01:18 #70
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164548992
Maar goed, we zijn nu weer op een ander onderwerp terwijl ik eigenlijk nog benieuwd ben naar de antwoorden op de vragen over die eerder gepostte interviews.
pi_164549009
Dit is ook interessant, WTC 7 gerelateerd.

http://www.dailymail.co.u(...)7-consumed-fire.html
pi_164549032
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:58 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Ik vraag van jou een bewijs, dan zal je die toch echt zelf moeten leveren.
Ik vroeg me vooral af wat je als bewijs zou zien. Nu weet ik dat er bewijs is dat je zou overtuigen.
wooblabalurg
pi_164549049
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:03 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik vroeg me vooral af wat je als bewijs zou zien. Nu weet ik dat er bewijs is dat je zou overtuigen.
Uiteraard. Er is alleen geen bewijs.
pi_164549078
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:00 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

En wat is je conclusie?
Dat het NIST rapport verre van volledig is en veelal gebaseerd op aannames en verzonnen parameters. Daardoor krijg ik sterk de indruk dat men in de verklaring naar een global collapse heeft toegewerkt.
pi_164549099
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:03 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Uiteraard. Er is alleen geen bewijs.
Jij hebt alleen (nog) geen bewijs gezien.
Belangrijk verschil.
wooblabalurg
pi_164549103
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat het NIST rapport verre van volledig is en veelal gebaseerd op aannames en verzonnen parameters. Daardoor krijg ik sterk de indruk dat men in de verklaring naar een global collapse heeft toegewerkt.
Niet over een rapport, maar over die videos die ik net deelde, en het artikel dat vol staat met filmpjes van WTC 7 dat in brand staat?
pi_164549129
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:05 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Jij hebt alleen (nog) geen bewijs gezien.
Belangrijk verschil.
Laat het eens zien dan?

Ik ken deze theorie al sinds 2003 oid, toen de kritiek op de Irak oorlog begon, en toen ook 9/11 verdacht gemaakt werd. Overigens eerst vanuit radicaal islamitische hoek.
pi_164549146
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:05 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Niet over een rapport, maar over die videos die ik net deelde, en het artikel dat vol staat met filmpjes van WTC 7 dat in brand staat?
Het NIST rapport bevat de officiële lezing, die filmpjes zeggen me niet zoveel.
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:07:31 #79
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164549149
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:05 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Niet over een rapport, maar over die videos die ik net deelde, en het artikel dat vol staat met filmpjes van WTC 7 dat in brand staat?
Dat Daily Mail artikel heb ik nog niet vaak aangehaald zien worden.

Wat jammer is inderdaad omdat de schade welke een langdurige fik kan aanrichten echt ernstig onderschat wordt door heel veel mensen in het algemeen.
pi_164549172
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het NIST rapport bevat de officiële lezing, die filmpjes zeggen me niet zoveel.
Waarom onderzoek je je eigen positie niet? Ben je bang voor de conclusie?
pi_164549202
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:08 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Waarom onderzoek je je eigen positie niet? Ben je bang voor de conclusie?
:D. Nee hoor. Ik heb al genoeg onderzocht. Het is een unicum dat ik hier nog post. Was er al lang klaar mee.
pi_164549226
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat het NIST rapport verre van volledig is en veelal gebaseerd op aannames en verzonnen parameters. Daardoor krijg ik sterk de indruk dat men in de verklaring naar een global collapse heeft toegewerkt.
Aangezien dat letterlijk het doel van het nist report was is dat niet zo'n heel vreemde indruk :D
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_164549240
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:D. Nee hoor. Ik heb al genoeg onderzocht. Het is een unicum dat ik hier nog post. Was er al lang klaar mee.
Ik constateer iets anders. Ik post een paar hele duidelijke verklaringen voor het instorten van WTC 7, bijvoorbeeld het feit dat het complete gebouw in de hens vloog. Alleen jij verdomt het om die te bekijken. Dat noem ik geen onderzoeken, dat noem ik een mening vormen en die vervolgens koste wat het kost bevestigd willen zien.
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:11:34 #84
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164549256
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Fake, een blinde ziet het nog. Maar goed, als je éénmaal zover bent dat je moet toegeven dat 9.11 gefaked is dan kom je je totale wereldbeeld aan het bijstellen want dan weet je ook wel dat 9.11 heus niet de enige fakery is geweest, waar ze de massa mee opschepen en dan gaat het balletje rollen. Veiliger is om de leugen(s) te blijven geloven (en te verdedigen).
Poging 2 dan maar, want mogelijk verloren gegaan in het grote gebezem ;)

Waaraan zie je dan direct dat het fake is? Misschien kan ik dan ook beter zien aan andere filmpjes wat plausibel is en wat twijfelachtig. Ik wil dat oprecht weten maar niemand lijkt het me uit te kunnen leggen en dat snap ik niet.
pi_164549266
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:06 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Laat het eens zien dan?

Ik ken deze theorie al sinds 2003 oid, toen de kritiek op de Irak oorlog begon, en toen ook 9/11 verdacht gemaakt werd. Overigens eerst vanuit radicaal islamitische hoek.
Er is geen bewijs voor volgens jou dus ik leef niet in de illusie dat ik je ergens van kan overtuigen.
wooblabalurg
pi_164549276
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:10 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Aangezien dat letterlijk het doel van het nist report was is dat niet zo'n heel vreemde indruk :D
En daarbij parameters (zoals ontstane temperaturen e.d.) mogelijk heeft opgehoogd / overdreven.
pi_164549288
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:11 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Er is geen bewijs voor volgens jou dus ik leef niet in de illusie dat ik je ergens van kan overtuigen.
Ik heb het nog niet gezien, prove me wrong. Als je me bewijs kan laten zien waaruit logisch volgt dat de officiele lezing van 9/11 niet klopt, overtuig je me meteen.
pi_164549298
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

En daarbij parameters (zoals ontstane temperaturen e.d.) mogelijk heeft opgehoogd / overdreven.
Mogelijk omvat zowel [wel overdreven] als [niet overdreven] dus ook dat klopt per definitie
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_164549318
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

En daarbij parameters (zoals ontstane temperaturen e.d.) mogelijk heeft opgehoogd / overdreven.
Is het vreemd dat een gebouw dat 1) getroffen is door allerlei debris en 2) een fikse tijd in de hens staat en 3) misschien niet geweldig in elkaar is gezet, uiteindelijk instort?

Deze 3 dingen heb ik zojuist bewezen, dus de conclusie lijkt me niet heel erg vreemd. Een rapport boeit me dan eigenlijk weinig.
pi_164549351
Het is niet logisch en ook niet intellectueel eerlijk om te redeneren dat, omdat een rapport misschien niet correct is (wat ik maar aanneem overigens), het dus zo is dat WTC 7 opgeblazen is.
pi_164549356
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:13 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Mogelijk omvat zowel [wel overdreven] als [niet overdreven] dus ook dat klopt per definitie
Het NIST rapport is niets anders dan een hypothese. NIST heeft nog niet bewezen dat haar hypothese ook daadwerkelijk klopt. De eindconclusie van het rapport beschrijft hoe, naar verluidt de branden die zouden zijn ontstaan na impact van het vallende puin van WTC 1, leidde tot de ineenstorting van WTC7. Het rapport beschrijft feitelijk de NIST hypothese van een door brand getriggerde ineenstorting van WTC7 gebaseerd op complexe computer animaties.

Sterker nog: De conclusies die NIST trekt zijn niet gebaseerd op fysiek bewijs dat getest en eventueel bevestigd kan worden door anderen (lees: onafhankelijke instanties/engineers). NIST gebruikt vaak de term ''Probable collapse sequence" om hun hypothese te onderschrijven, maar hun rapport onderschrijft deze "probable collapse" nergens aan de hand van metingen.

Een voorafgaande studie van WTC 7, gepubliceerd door de Federal Emergency Management
Agency (FEMA) concludeert dat de hypothese van een collapse getriggerd door een brand, amper mogelijk is. De NIST conclusie berust dus nog steeds op een aanzienlijke mate van onzekerheid.
pi_164549373
Niemand gebruikt dat rapport als bewijs, dus je valt een stroman aan.
pi_164549398
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:12 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Ik heb het nog niet gezien, prove me wrong. Als je me bewijs kan laten zien waaruit logisch volgt dat de officiele lezing van 9/11 niet klopt, overtuig je me meteen.
Ik snap je interesse maar ik ben ervan overtuigd dat je mij niet nodig hebt om in het bezit van dergelijke informatie te komen. Als je antwoorden zoekt of twijfels hebt is er genoeg info die je aandacht verdiend. Bovendien zou ik niemand willen beroven van het avontuur naar relatief bewijs.
wooblabalurg
pi_164549401
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het NIST rapport is niets anders dan een hypothese. NIST heeft nog niet bewezen dat haar hypothese ook daadwerkelijk klopt. De eindconclusie van het rapport beschrijft hoe, naar verluidt de branden die zouden zijn ontstaan na impact van het vallende puin van WTC 1, leidde tot de ineenstorting van WTC7. Het rapport beschrijft feitelijk de NIST hypothese van een door brand getriggerde ineenstorting van WTC7 gebaseerd op complexe computer animaties.

Sterker nog: De conclusies die NIST trekt zijn niet gebaseerd op fysiek bewijs dat getest en eventueel bevestigd kan worden door anderen (lees: onafhankelijke instanties/engineers). NIST gebruikt vaak de term ''Probable collapse sequence" om hun hypothese te onderschrijven, maar hun rapport onderschrijft deze "probable collapse" nergens aan de hand van metingen.

Een voorafgaande studie van WTC 7, gepubliceerd door de Federal Emergency Management
Agency (FEMA) concludeert dat de hypothese van een collapse getriggerd door een brand, amper mogelijk is. De NIST conclusie berust dus nog steeds op een aanzienlijke mate van onzekerheid.
Dat is niet wat een hypothese is, maar goed. NIST heeft als opdracht gekregen te kijken of er een scenario is wat zowel alle geobserveerde data omvat, dat consistent is met natuurwetten en waarvoor niets anders nodig is dan de vliegtuigen. Dat hebben ze gedaan. Ze claimen nergens dat ze bewijs hebben voor hoe het gegaan is, ze zeggen alleen dat er een consistent scenario bestaat waarin de ineenstorting valt te verklaren door de vliegtuigen.

Als ieamdn anders met een ander concsistent scenario op de proppen komt, wordt dat ook getest. Tot nu toe is dat er alleen nog nooit geweest :/
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_164549418
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:18 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik snap je interesse maar ik ben ervan overtuigd dat je mij niet nodig hebt om in het bezit van dergelijke informatie te komen. Als je antwoorden zoekt of twijfels hebt is er genoeg info die je aandacht verdiend. Bovendien zou ik niemand willen beroven van het avontuur naar relatief bewijs.
Wat een slap gelul man.
pi_164549423
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:16 schreef JimmyDean het volgende:
Niemand gebruikt dat rapport als bewijs, dus je valt een stroman aan.
Rapport kan dus in de prullenbak, goed idee.
wooblabalurg
pi_164549436
Samengevat, er zijn weinig mensen die denken dat de NIST versie 100% correct is, maar bij gebrek aan beter zijn er veel mensen die denken dat de NIST versie waarschijnlijk het dichts bij de realiteit ligt (zeker bij gebrek aan alternatieve verklaringen).
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_164549465
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:18 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Wat een slap gelul man.
Jammer dat je niet openstaat voor de zoektocht. Hoop dat dit wel veranderd, mocht je interesse daar liggen.
wooblabalurg
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:22:50 #99
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164549511
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:57 schreef JimmyDean het volgende:
Noem eens een voorbeeld van een situatie waarbij een passagiersvliegtuig op zo'n manier in een wolkenkrabber vloog? Uiteraard is het een unieke gebeurtenis, dat maakt het ook zo erg.
Passagiersvliegtuig niet maar volgens mij is de empire state building nog een keer versierd met een bommenwerper in zijn zijkant.



Maar wat ik zeg. Het feit dat er 3 gebouwen verpulverd lijken te zijn op 11 september maakt het dus een 'populair' samenzweringsonderwerp. Ongeacht of er daadwerkelijk een overheids samenzwering (of een andere geheimzinnige partij buiten de geëtaleerde moslimextremisten) achter zit of niet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164549519
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:20 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Jammer dat je niet openstaat voor de zoektocht. Hoop dat dit wel veranderd, mocht je interesse daar liggen.
Ik heb al die onzin al lang bekeken toen ik 16 was en complotten machtig interessant vond.
pi_164549541
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:22 schreef jogy het volgende:

[..]

Passagiersvliegtuig niet maar volgens mij is de empire state building nog een keer versierd met een bommenwerper in zijn zijkant.

[ afbeelding ]

Maar wat ik zeg. Het feit dat er 3 gebouwen verpulverd lijken te zijn op 11 september maakt het dus een 'populair' samenzweringsonderwerp. Ongeacht of er daadwerkelijk een overheids samenzwering (of een andere geheimzinnige partij buiten de geëtaleerde moslimextremisten) achter zit of niet.
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:58 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Precies, dan verwijzen mensen ook vaak naar een klein sportvliegtuigje dat een keer tegen de ESB is gevlogen.
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:24:15 #102
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_164549571
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Oh, nu lacht ze ineens wel. Volgens theguyver liep ze jankend weg. Apart dat je daar dan weer niets op zegt.

Verder niet eens met wat je zegt.
Doe es niet liegen aub.

quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 10:53 schreef theguyver het volgende:

[..]

En hoe weet je dat zo heel zeker?
Was je er bij?

[..]

waar is de rest van filmpje?
Ik vind het makkelijk conclusie trekken.

tenzij je er bij stond en het hele tafereel hebt gezien.
stond je er bij?

Ik poste het filmpje, ivm wat voor rare emoties mensen kunnen hebben.
Als je het geluid van de man in filmpje onder een foto van een zeeleeuw had geplaatst, dan had je het ook geloofd.

Wat is duidelijk te zien.
Interview
wat antwoorden, en vrouw loopt weg, de interviewster zegt dat de vrouw emotioneel word, ik zou het je niet kunnen vertellen, want op dat micro filmpje van 240p waar het gezicht uit 3 blokjes bestaat kan ik dat echt niet aflezen.
laat staan uit concluderen dat ze voor een green screen staat, het was niet jij maar Tingo die dat met volle overtuiging zei.

dus kunnen wij uit het filmpje duidelijk halen dat het in scene is gezet?
Nee ...

Ik weet de volledige situatie niet , het filmpje is te kort en de kwaliteit te slecht om makkelijk conclusie te trekken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:26:09 #103
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164549630
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:23 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

[..]

Een bommenwerper dude :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164549631
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:18 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat is niet wat een hypothese is, maar goed. NIST heeft als opdracht gekregen te kijken of er een scenario is wat zowel alle geobserveerde data omvat, dat consistent is met natuurwetten en waarvoor niets anders nodig is dan de vliegtuigen. Dat hebben ze gedaan. Ze claimen nergens dat ze bewijs hebben voor hoe het gegaan is, ze zeggen alleen dat er een consistent scenario bestaat waarin de ineenstorting valt te verklaren door de vliegtuigen.

Als ieamdn anders met een ander concsistent scenario op de proppen komt, wordt dat ook getest. Tot nu toe is dat er alleen nog nooit geweest :/
Ik heb het over een hypothese in de empirische wetenschap.

Verder hebben we het over WTC7. Daar zijn geen vliegtuigen ingevlogen.

Ook mooi dit:
quote:
In its brief dismissal of the controlleddemolition scenario, NIST argues that careful preparation of columns for demolition could not be accomplished without detection, and ''Controlled demolition usually prepares most, if not all, interior columns in a building with explosive charges, not just one column."

While NCSTAR authors imply that demolition of multiple columns would be required and unlikely, the same authors conclude that the buckling failure of a single column was sufficient to trigger a complete progressive collapse of the entire building.

If a singlecolumn failure could bring the entire building down, it does not matter how that column was removed. If a man-made collapse required extensive preparation to deliberately break every column on multiple floors, then a "natural" single-column failure could not possibly cause rapid, symmetrical, and complete global collapse—straight down in classic controlled-demolition style.
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:26:57 #105
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_164549652
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:07 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat Daily Mail artikel heb ik nog niet vaak aangehaald zien worden.

Wat jammer is inderdaad omdat de schade welke een langdurige fik kan aanrichten echt ernstig onderschat wordt door heel veel mensen in het algemeen.
In mijn vroige woning was een brandje in magazijn bij een stopcontact aan plafon +- 5 jaar geleden.
hoorde van een van de nieuwe bewoners dat een dak dekker exact op die plek door dak was gezakt..
toeval?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_164549679
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

Doe es niet liegen aub.

[..]

Ik poste het filmpje, ivm wat voor rare emoties mensen kunnen hebben.
Als je het geluid van de man in filmpje onder een foto van een zeeleeuw had geplaatst, dan had je het ook geloofd.

Wat is duidelijk te zien.
Interview
wat antwoorden, en vrouw loopt weg, de interviewster zegt dat de vrouw emotioneel word, ik zou het je niet kunnen vertellen, want op dat micro filmpje van 240p waar het gezicht uit 3 blokjes bestaat kan ik dat echt niet aflezen.
laat staan uit concluderen dat ze voor een green screen staat, het was niet jij maar Tingo die dat met volle overtuiging zei.

dus kunnen wij uit het filmpje duidelijk halen dat het in scene is gezet?
Nee ...

Ik weet de volledige situatie niet , het filmpje is te kort en de kwaliteit te slecht om makkelijk conclusie te trekken.
*Kuch*

quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 10:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

Paar keer overnieuw gezien, en dit was live toch?
Wat zegt de interviewster aan het eind?
Die griet loopt jankend weg.

plus welk green screen?
pi_164549706
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb het over een hypothese in de empirische wetenschap.

Dude, je weet dat ik professor ben, je hoeft me niet uit te leggen wat een hypothese in de empirische wetenschap is :P

quote:
Verder hebben we het over WTC7. Daar zijn geen vliegtuigen ingevlogen.

Ook mooi dit:

[..]

Het dikgedrukte is perfect consistent met ik wat ik gepost heb; theoretisch gezien is de buckling failure van een kolom genoeg om een complete collapse te triggeren. Ze zeggen niet dat het per se zo gebeurd is maar ze zeggen wel dat het kan.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:29:23 #108
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164549715
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:26 schreef jogy het volgende:

[..]

Een bommenwerper dude :').
Ja die een aantal malen kleiner was dan de vliegtuigen van 9/11 zowel in letterlijke grootte als in massa.
pi_164549720
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:22 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Ik heb al die onzin al lang bekeken toen ik 16 was en complotten machtig interessant vond.
Daarom, is allemaal onzin, er is toch geen bewijs. Dat kan een conclusie zijn.
wooblabalurg
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:30:14 #110
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_164549736
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:26 schreef jogy het volgende:

[..]

Een bommenwerper dude :').
B25

best groot vliegtuig, als je wil weten hoe groot die echt is.
Nationaal Militair Museum in soest
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:31:16 #111
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164549763
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

B25

best groot vliegtuig, als je wil weten hoe groot die echt is.
Nationaal Militair Museum in soest
[ afbeelding ]
En nog steeds totaal niet te vergelijken met de vliegtuigen van 9/11 qua grootte en massa ;)
pi_164549769
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:29 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja die een aantal malen kleiner was dan de vliegtuigen van 9/11 zowel in letterlijke grootte als in massa.
Wat verklaart dat?
wooblabalurg
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:33:25 #113
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164549834
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:31 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wat verklaart dat?
Dat ook die situatie dus niet te vergelijken is met 9/11. Zoals al eerder gezegd. :)

Hoe meer massa (en snelheid, maar laten we die factor even loslaten) een object heeft hoe meer impact het kan hebben op het doel-object he.
pi_164549916
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:29 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Daarom, is allemaal onzin, er is toch geen bewijs. Dat kan een conclusie zijn.
Ja, het is pertinente onzin.

quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

B25

best groot vliegtuig, als je wil weten hoe groot die echt is.
Nationaal Militair Museum in soest
[ afbeelding ]
Dat is vies klein.
pi_164549968
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:33 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat ook die situatie dus niet te vergelijken is met 9/11. Zoals al eerder gezegd. :)

Hoe meer massa (en snelheid, maar laten we die factor even loslaten) een object heeft hoe meer impact het kan hebben op het doel-object he.
Ik denk dat de ontwerper van het WTC op de hoogte was van dit concept toen hij zei dat het gebouw gemaakt was om een dergelijke impact te doorstaan. :o
wooblabalurg
pi_164549985
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:36 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Ja, het is pertinente onzin.

Et voila, zoektocht voltooid. Zo snel kan het gaan.
wooblabalurg
pi_164549991
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:38 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik denk dat de ontwerper van het WTC op de hoogte was van dit concept toen hij zei dat het gebouw gemaakt was om een dergelijke impact te doorstaan. :o
En ik denk het niet.
pi_164550025
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:38 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Et voila, zoektocht voltooid. Zo snel kan het gaan.
Denk je dat ik vandaag voor het eerst hoor over deze theorie ofzo? Ik heb al die complot filmpjes al gezien toen jij nog in de wieg lag.
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:41:16 #119
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164550069
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:38 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik denk dat de ontwerper van het WTC op de hoogte was van dit concept toen hij zei dat het gebouw gemaakt was om een dergelijke impact te doorstaan. :o
Een gebouw waarvan de bouw startte in 1966 en 5 jaar later eindigde, met berekeningen die dus echt niet berust waren op vliegtuigen waarvan het ontwerp en de bouw begin jaren 80 was he.

Alsof je een muur bouwt die wel bestand is tegen een trekschuit en waar nu een vrachtwagen op af komt denderen.
pi_164550075
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:39 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Denk je dat ik vandaag voor het eerst hoor over deze theorie ofzo? Ik heb al die complot filmpjes al gezien toen jij nog in de wieg lag.
Nee, ik maak geen aannames. Dat laat ik aan jou over. :9
wooblabalurg
pi_164550088
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:41 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Nee, ik maak geen aannames. Dat laat ik aan jou over. :9
Ik heb je toch al heel wat aannames zien maken.
pi_164550248
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:41 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Een gebouw waarvan de bouw startte in 1966 en 5 jaar later eindigde, met berekeningen die dus echt niet berust waren op vliegtuigen waarvan het ontwerp en de bouw begin jaren 80 was he.

Alsof je een muur bouwt die wel bestand is tegen een trekschuit en waar nu een vrachtwagen op af komt denderen.
Hij kan het verkeerd berekend hebben, echter had hij het over een Boeing 747. Nu weet ik dat de luchtvaart nooit stilstaat maar om nou te zeggen dat het vergelijkbaar is als een trekschuit en een vrachtwagen vind ik zelf een beetje mal.
wooblabalurg
pi_164550276
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:41 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Ik heb je toch al heel wat aannames zien maken.
Oke betrapt, soms probeer ik wat druk van je schouders af te halen. :9
wooblabalurg
pi_164550309
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:46 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Hij kan het verkeerd berekend hebben, echter had hij het over een Boeing 747. Nu weet ik dat de luchtvaart nooit stilstaat maar om nou te zeggen dat het vergelijkbaar is als een trekschuit en een vrachtwagen vind ik zelf een beetje mal.
Denk niet dat gebouwen specifiek ontworpen worden om vliegtuigcrashes te weerstaan. Daarbij was het vooral de hitte die de gebouwen in heeft laten storten, dat in combinatie met een enorme klap van 200.000 kg aan staal. Niet verwonderlijk.
pi_164550333
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:47 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Oke betrapt, soms probeer ik wat druk van je schouders af te halen. :9
Ik vind het buitengewoon vreemd dat je zo'n enorme theorie support, maar geen feiten hebt.
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:51:10 #126
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164550413
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:46 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Hij kan het verkeerd berekend hebben, echter had hij het over een Boeing 747. Nu weet ik dat de luchtvaart nooit stilstaat maar om nou te zeggen dat het vergelijkbaar is als een trekschuit en een vrachtwagen vind ik zelf een beetje mal.
Je bedoelt neem ik aan de 707, want de 747 is pas nadat het WTC af was gebouwd. De 707 was er sinds eind jaren 50 en was het tot dan toe grootste vliegtuig. En nog steeds een 25% kleiner en lichter dan de american airlines vluchten
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:51:21 #127
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_164550417
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_164550430
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:48 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Denk niet dat gebouwen specifiek ontworpen worden om vliegtuigcrashes te weerstaan. Daarbij was het vooral de hitte die de gebouwen in heeft laten storten, dat in combinatie met een enorme klap van 200.000 kg aan staal. Niet verwonderlijk.
Gebouwen niet, het WTC echter wel. Veel mensen zien de hitte als een acceptabele verklaring.
wooblabalurg
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:52:35 #129
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164550451
quote:
Exact dezelfde branden als op 9/11 ja?

Anders is het appels met spijkers vergelijken.
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:52:50 #130
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_164550459
veel erger
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_164550470
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:49 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Ik vind het buitengewoon vreemd dat je zo'n enorme theorie support, maar geen feiten hebt.
Je bent geheel vrij om die mening te hebben, en dat te veronderstellen.
wooblabalurg
pi_164550481
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:51 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Gebouwen niet, het WTC echter wel. Veel mensen zien de hitte als een acceptabele verklaring.
http://www.tms.org/pubs/journals/jom/0112/eagar/eagar-0112.html

Nee.
pi_164550498
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:53 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Je bent geheel vrij om die mening te hebben, en dat te veronderstellen.
Ik zie geen feiten, als je die wel hebt is het vreemd dat je te beroerd bent om ze te delen.
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:54:30 #134
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164550517
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:52 schreef DeMolay het volgende:
veel erger
Volgens de eerste link die je postte was de brand eigenlijk "confined" tot de 11e verdieping.

Op 9/11 stond een significant deel van het gebouw in de fik. Dat is nogal een verschil.
pi_164550522
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:51 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je bedoelt neem ik aan de 707, want de 747 is pas nadat het WTC af was gebouwd. De 707 was er sinds eind jaren 50 en was het tot dan toe grootste vliegtuig. En nog steeds een 25% kleiner en lichter dan de american airlines vluchten
De 707 bedoelde ik inderdaad, mijn fout. Zou het die 25% extra zijn die het m deed? Wel interessant hoeveel extra schade dat oplevert.
wooblabalurg
pi_164550538
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:54 schreef Baconbus het volgende:

[..]

De 707 bedoelde ik inderdaad, mijn fout. Zou het die 25% extra zijn die het m deed? Wel interessant hoeveel extra schade dat oplevert.
Lees mijn artikel even, ga op zoektocht.

Ik deel namelijk wel gewoon bewijzen.
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:55:24 #137
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164550544
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:54 schreef Baconbus het volgende:

[..]

De 707 bedoelde ik inderdaad, mijn fout. Zou het die 25% extra zijn die het m deed? Wel interessant hoeveel extra schade dat oplevert.
Extra schade tegenover wat precies?

Je roept steeds loze dingen maar er is echt 0 onderbouwing voor wat je steeds neerzet.
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:55:36 #138
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_164550550
wat ik begreep was het over veel meer verdiepingen en branden het uren !

quote:
So, this was a very serious fire which spread over some 65 per cent of the eleventh floor (the core plus half the office area) in the very same building that supposedly "collapsed" on 9/11 due to a similar, or lesser, fire. This fire also spread to a number of other floors. And although it lasted over 3 hours, it caused no serious structural damage and trusses survived the fires without replacement and supported the building for many, many more years after the fires were put out.

It should be emphasized that the North Tower suffered no serious structural damage from this fire. In particular, no trusses needed to be replaced.

That the 1975 fire was more intense than the 9/11 fires is evident from the fact that it caused the 11th floor east side windows to break and flames could be seen pouring from these broken windows. This indicates a temperature greater than 700°C. In the 9/11 fires the windows were not broken by the heat (only by the aircraft impact) indicating a temperature below 700°C.
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_164550579
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:55 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Extra schade tegenover wat precies?

Je roept steeds loze dingen maar er is echt 0 onderbouwing voor wat je steeds neerzet.
De bewijzen moet je zelf bij elkaar googlen.
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:57:14 #140
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164550596
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:55 schreef DeMolay het volgende:
wat ik begreep was het over veel meer verdiepingen en branden het uren !
Ok, uit je eigen bron dus :)

quote:
which burned primarily on the 11th floor. Sixteen men were treated for smoke inhalation. The New York Times reported that "flames could be seen pouring out of the 11th-floor windows" on the tower's east side, but described damage to the tower's core as "apparently confined to electrical wiring."
Dan staat er dus concreet: Het beperkte zich vooral tot de 11e verdieping maar de kern was niet beschadigd, wel de bedrading bij die kern"

Op 9/11 was er schade aan de gehele structuur. Dat is een stuk erger.
pi_164550600
quote:
Heeft weinig zin om welles nietes te spelen. Ik geloof de maker van het gebouw.
wooblabalurg
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:58:02 #142
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_164550626
quote:
So, this was a very serious fire which spread over some 65 per cent of the eleventh floor (the core plus half the office area) in the very same building that supposedly "collapsed" on 9/11 due to a similar, or lesser, fire. This fire also spread to a number of other floors. And although it lasted over 3 hours, it caused no serious structural damage and trusses survived the fires without replacement and supported the building for many, many more years after the fires were put out.

It should be emphasized that the North Tower suffered no serious structural damage from this fire. In particular, no trusses needed to be replaced.

That the 1975 fire was more intense than the 9/11 fires is evident from the fact that it caused the 11th floor east side windows to break and flames could be seen pouring from these broken windows. This indicates a temperature greater than 700°C. In the 9/11 fires the windows were not broken by the heat (only by the aircraft impact) indicating a temperature below 700°C.
http://www.whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/wtc_1975_fire.html

quote:
More from the New York Times (Saturday 14th February 1975):

"It was like fighting a blow torch" according to Captain Harold Kull of Engine Co. 6,........
Flames could be seen pouring out of 11th floor windows on the east side of the building.
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_164550644
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:54 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Ik zie geen feiten, als je die wel hebt is het vreemd dat je te beroerd bent om ze te delen.
Jij vind dat vreemd, belangrijk verschil.
wooblabalurg
pi_164550647
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:57 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Heeft weinig zin om welles nietes te spelen. Ik geloof de maker van het gebouw.
Je hebt het niet gelezen hè?
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:59:32 #145
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164550662
quote:
Ja, en als de kern (dus de structuur) niet beschadigd is dan maakt dat dus niet zo heel veel uit.

Anders gezegd: Als jij je oven aanzet, waar zit de hitte dan en wat doet dat met de rest van de "structuur" ? ;)

Maar nee, die 2e bron (waar jij nu uit quote) zet vooral heel veel aannames in zijn tekst t.o.v. je 1e bron.
pi_164550721
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:55 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Extra schade tegenover wat precies?

Je roept steeds loze dingen maar er is echt 0 onderbouwing voor wat je steeds neerzet.
Het verschil tussen waarop het berekend zou zijn en wat daadwerkelijk erin zou zijn gegaan.

Misschien kun je iets specifieker zijn over de loze dingen, dan kan ik erop ingaan.
wooblabalurg
  maandag 15 augustus 2016 @ 15:03:14 #147
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_164550789
quote:
Ja, en als de kern (dus de structuur) niet beschadigd is dan maakt dat dus niet zo heel veel uit.
das nie wat NIST zecht ...buckling had toen ook moeten optreden

staal was ASTM gekeurd en had die hitte aan moeten kunnen

grappig fijt die firecoating is na 1975 aangebracht
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_164550832
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:59 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Je hebt het niet gelezen hè?
Al vrij lang geleden in mijn volgens jou korte bestaan. Maar ook daarin ben je vrij om aannames te maken.
wooblabalurg
  maandag 15 augustus 2016 @ 15:05:08 #149
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164550854
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:01 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Het verschil tussen waarop het berekend zou zijn en wat daadwerkelijk erin zou zijn gegaan.
Dat is gespeculeer in de ruimte.
quote:
Misschien kun je iets specifieker zijn over de loze dingen, dan kan ik erop ingaan.
Je gaat niet in op bijvoorbeeld de link van JimmyDean en reageert erop met "ik geloof de ontwerper" wat duidelijk aantoont dat je geen idee hebt wat hij heeft gelinkt. Terwijl dat juist wel de kern van deze discussie is en ook deels wat jij zegt.

Daar gooi je dus je eigen ruiten in.
pi_164550969
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:05 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat is gespeculeer in de ruimte.

[..]

Je gaat niet in op bijvoorbeeld de link van JimmyDean en reageert erop met "ik geloof de ontwerper" wat duidelijk aantoont dat je geen idee hebt wat hij heeft gelinkt. Terwijl dat juist wel de kern van deze discussie is en ook deels wat jij zegt.

Daar gooi je dus je eigen ruiten in.
Voor mij bewijst de link niks. Wat bewijst de link volgens jou? En wat zou zo overduidelijk zijn dat ik gemist heb?
wooblabalurg
  maandag 15 augustus 2016 @ 15:09:25 #151
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_164550988
Kevin Ryan van UL

quote:
There continues to be a number of "experts" making public claims about how the
WTC buildings fell. One such person, Dr. Hyman Brown from the WTC construction
crew, claims that the buildings collapsed due to fires at 2000F melting the
steel (1). He states "What caused the building to collapse is the airplane fuel
. . . burning at 2,000 degrees Fahrenheit. The steel in that five-floor area
melts." Additionally, the newspaper that quotes him says "Just-released
preliminary findings from a National Institute of Standards and Technology
study of the World Trade Center collapse support Brown's theory."

We know that the steel components were certified to ASTM E119. The time
temperature curves for this standard require the samples to be exposed to
temperatures around 2000F for several hours. And as we all agree, the steel
applied met those specifications. Additionally, I think we can all agree that
even un-fireproofed steel will not melt until reaching red-hot temperatures of
nearly 3000F (2). Why Dr. Brown would imply that 2000F would melt the high-
grade steel used in those buildings makes no sense at all.

The results of your recently published metallurgical tests seem to clear things
up (3), and support your team's August 2003 update as detailed by the
Associated Press (4), in which you were ready to "rule out weak steel as a
contributing factor in the collapse". The evaluation of paint deformation and
spheroidization seem very straightforward, and you noted that the samples
available were adequate for the investigation. Your comments suggest that the
steel was probably exposed to temperatures of only about 500F (250C), which is
what one might expect from a thermodynamic analysis of the situation.

However the summary of the new NIST report seems to ignore your findings, as it
suggests that these low temperatures caused exposed bits of the building's
steel core to "soften and buckle"(5). Additionally this summary states that the
perimeter columns softened, yet your findings make clear that "most perimeter
panels (157 of 160) saw no temperature above 250C". To soften steel for the
purposes of forging, normally temperatures need to be above 1100C (6). However,
this new summary report suggests that much lower temperatures were be able to
not only soften the steel in a matter of minutes, but lead to rapid structural
collapse.
http://911review.com/articles/ryan/letter.html
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  maandag 15 augustus 2016 @ 15:10:22 #152
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164551020
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:08 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Voor mij bewijst de link niks. Wat bewijst de link volgens jou? En wat zou zo overduidelijk zijn dat ik gemist heb?
Je valt hier wel hard door de mand, sorry hoor.

Je zegt dat het gebouw bestand is tegen vliegtuigimpacts.
JimmyDean post een link met informatie hierover.

Jij zegt: Nou en ik geloof de maker wel.

Als je gewoon had gelezen dan zie je dat er in dat document dus staat wat jij zegt. Met nog extra toelichting.
pi_164551171
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:10 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je valt hier wel hard door de mand, sorry hoor.

Je zegt dat het gebouw bestand is tegen vliegtuigimpacts.
JimmyDean post een link met informatie hierover.

Jij zegt: Nou en ik geloof de maker wel.

Als je gewoon had gelezen dan zie je dat er in dat document dus staat wat jij zegt. Met nog extra toelichting.
Ik reageer op de 'nee'. Daarmee geeft hij aan van mening te zijn dat ze niet bestand zouden zijn. Verder zie ik niet echt een mand om door te vallen? Ik beweer namelijk niet zoveel. :9
wooblabalurg
  maandag 15 augustus 2016 @ 15:24:28 #154
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_164551493
Three Years Later: Another Look At Three Claims from UL

quote:
Another reason UL might have suddenly became evasive is that the draft report from NIST, that I was fired for questioning in October 2004, repeatedly stated that the WTC steel had “softened”, leading to collapse. [11] But after my letter became public, and everyone was made aware that the low steel temperatures found would not support such a claim, NIST delayed their report another seven months, and then removed all reference to the word “soften”. This suggests that the influence of public statements by a UL employee, including that UL tested the steel, changed the results of the NIST report with respect to effects of fire on the steel.
http://www.911truth.org/t(...)hree-claims-from-ul/
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  maandag 15 augustus 2016 @ 15:29:59 #155
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164551712
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:15 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik reageer op de 'nee'. Daarmee geeft hij aan van mening te zijn dat ze niet bestand zouden zijn. Verder zie ik niet echt een mand om door te vallen? Ik beweer namelijk niet zoveel. :9
De grap is dat ze een veel hardere klap doorstaan hebben dan de laag en langzaam vliegende 707 waar de berekening op gebaseerd was. Petje af voor de ontwerpers, wat dat betreft.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_164551850
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:29 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De grap is dat ze een veel hardere klap doorstaan hebben dan de laag en langzaam vliegende 707 waar de berekening op gebaseerd was. Petje af voor de ontwerpers, wat dat betreft.
Dat denk ik ook, daarom vroeg ik me af wat het verschil zou zijn tussen de klap en waar op berekend was.
wooblabalurg
  maandag 15 augustus 2016 @ 16:41:12 #157
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164554487
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:34 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, daarom vroeg ik me af wat het verschil zou zijn tussen de klap en waar op berekend was.
Die was vele malen groter. Het scenario wat toen losjes met de hand doorgerekend was ging over een 707, verdwaald in de mist, op lage snelheid op zoek naar de landingsbaan. Zowel de massa (weinig brandstof aan boord) als de snelheid is in dat scenario vele malen lager, wat zorgt dat de totale kinetische energie bij inslag ook vele malen lager is.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_164554841
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 16:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die was vele malen groter. Het scenario wat toen losjes met de hand doorgerekend was ging over een 707, verdwaald in de mist, op lage snelheid op zoek naar de landingsbaan. Zowel de massa (weinig brandstof aan boord) als de snelheid is in dat scenario vele malen lager, wat zorgt dat de totale kinetische energie bij inslag ook vele malen lager is.
Tussen die scenarios zit een groot verschil idd. Dus het was wel bestand tegen een vliegtuig maar zeker niet tegen het vliegtuig dat erin zou zijn gevlogen.
wooblabalurg
  maandag 15 augustus 2016 @ 16:58:04 #159
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164555011
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 16:50 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Tussen die scenarios zit een groot verschil idd. Dus het was wel bestand tegen een vliegtuig maar zeker niet tegen het vliegtuig dat erin zou zijn gevlogen.
Ja en nee. De klap was veel groter dan waar ze toen naar gekeken hebben (het 707 scenario). Maar, deze grotere klap hebben de gebouwen wel overleeft. Het is de verdere verzwakking door het vuur die ze de das om heeft gedaan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_164555177
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 16:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja en nee. De klap was veel groter dan waar ze toen naar gekeken hebben (het 707 scenario). Maar, deze grotere klap hebben de gebouwen wel overleeft. Het is de verdere verzwakking door het vuur die ze de das om heeft gedaan.
Ja precies, anders had hij bij impact neer moeten storten. Zowel over wat de impact was als de rol van het vuur zijn meerdere vraagtekens.
wooblabalurg
  maandag 15 augustus 2016 @ 17:04:40 #161
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164555196
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:03 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ja precies, anders had hij bij impact neer moeten storten. Zowel over wat de impact was als de rol van het vuur zijn meerdere vraagtekens.
Het vuur snap ik ja, maar welke vraagtekens zie je bij de impact? Dat kan je vrij simpel uitrekenen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_164555247
Je kunt beweren wat je wilt, maar dit is geen instorting getriggerd door verzwakking dmv kantoorbrand.



Er worden zaken tientallen meters de lucht in geslingerd.
  maandag 15 augustus 2016 @ 17:10:26 #163
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164555371
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je kunt beweren wat je wilt, maar dit is geen instorting getriggerd door verzwakking dmv kantoorbrand.

[ afbeelding ]

Er worden zaken tientallen meters de lucht in geslingerd.
En waarom kan dat niet?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_164555429
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het vuur snap ik ja, maar welke vraagtekens zie je bij de impact? Dat kan je vrij simpel uitrekenen.
Er zijn ook mensen die denken dat het om raketten zou gaan, die wou ik niet uitsluiten. En met impact zou je ook een demolitie kunnen bedoelen, danwel naast het vliegtuig of naast het vuur.
wooblabalurg
  maandag 15 augustus 2016 @ 17:26:06 #165
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_164555830
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:51 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Gebouwen niet, het WTC echter wel. Veel mensen zien de hitte als een acceptabele verklaring.
Eerder alles bij elkaar opgeteld.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_164555863
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

Eerder alles bij elkaar opgeteld.
Wat is alles bij elkaar?
wooblabalurg
  maandag 15 augustus 2016 @ 17:29:42 #167
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_164555916
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:27 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wat is alles bij elkaar?
instortingen is een combinatie van factoren.
impact brand niet werkende sprinklers impact vliegtuig 2 etc etc etc etc
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_164556050
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

instortingen is een combinatie van factoren.
impact brand niet werkende sprinklers impact vliegtuig 2 etc etc etc etc
Bij demolities is er meestal maar 1 factor, dus niet bij alle instortingen lijkt me.
Wat voor impact hebben de niet werkende sprinklers gehad?
wooblabalurg
  maandag 15 augustus 2016 @ 18:15:32 #169
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164556978
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:35 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Bij demolities is er meestal maar 1 factor, dus niet bij alle instortingen lijkt me.
Wat voor impact hebben de niet werkende sprinklers gehad?
Dat valt ook wel mee :) Bij een demolition moet eerst de structuur selectief verzwakt worden, ladingen kunnen op meerdere manieren geplaatst worden, afhankelijk van de beoogde instorting etc etc.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 15 augustus 2016 @ 18:40:40 #170
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_164557470
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:35 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Bij demolities is er meestal maar 1 factor, dus niet bij alle instortingen lijkt me.
Wat voor impact hebben de niet werkende sprinklers gehad?
Is dit een serieuze vraag?

Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_164559463
Interessante artikelen uit 2001/2002 waaruit blijkt het WTC complex helemaal niet zo succesvol was en zelfs gehaat onder vele New Yorkers. Daarbij waren de kosten enorm, er was niet veel interesse van huurders en dus was het complex verliesgevend. Slopen was geen optie vanwege de enorme kosten die de sloop van de enorme asbesthoudende gebouwen met zich mee zou brengen:


Why The World Trade Center Shouldn’t Be Rebuilt As Before



A New Garden of Eden



New York’s most disliked building?
pi_164559628
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 19:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Interessante artikelen uit 2001/2002 waaruit blijkt het WTC complex helemaal niet zo succesvol was en zelfs gehaat onder vele New Yorkers. Daarbij waren de kosten enorm, er was niet veel interesse van huurders en dus was het complex verliesgevend. Slopen was geen optie vanwege de enorme kosten die de sloop van de enorme asbesthoudende gebouwen met zich mee zou brengen:


Why The World Trade Center Shouldn’t Be Rebuilt As Before



A New Garden of Eden



New York’s most disliked building?

een hoop meningen, geen feiten.

In het NIST rapport staat exact welke huurders op welke verdiepingen zaten.
Dat zijn de feiten.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164559683
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:35 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Bij demolities is er meestal maar 1 factor, dus niet bij alle instortingen lijkt me.
Wat voor impact hebben de niet werkende sprinklers gehad?
Doordat sprinklers niet werkten konden de branden tot hun maximale capaciteit branden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164559725
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 19:56 schreef Wantie het volgende:

[..]

een hoop meningen, geen feiten.

In het NIST rapport staat exact welke huurders op welke verdiepingen zaten.
Dat zijn de feiten.
Dat heb je snel gelezen. Knap van jou.
pi_164559755
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je kunt beweren wat je wilt, maar dit is geen instorting getriggerd door verzwakking dmv kantoorbrand.
waarom niet?

quote:
[ afbeelding ]

Er worden zaken tientallen meters de lucht in geslingerd.
je ziet hoe de mantel van de torens grotendeels zijwaarts wegvallen. Verder wordt een gebouw van bijna 500 meter in minder dan 20 seconden in elkaar gedrukt. Reken maar uit wat voor luchtverplaatsing dat teweeg brengt
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164559852
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2016 19:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat heb je snel gelezen. Knap van jou.
oftewel je hebt de illusie dat ik die artikelen niet ken...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164559909
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 20:02 schreef Wantie het volgende:

[..]

oftewel je hebt de illusie dat ik die artikelen niet ken...
Heb jij de illusie dat ik het bogus NIST rapport niet ken?
pi_164560002
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 20:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Heb jij de illusie dat ik het bogus NIST rapport niet ken?
Dat beweer ik niet, maar als je het nist rapport kent, dan weet je ook hoeveel % van de torens verhuurd was ten tijde van de aanslagen.
Verder vraag ik me af of je zelf de artikelen wel hebt gelezen, aangezien die geen inside job ondersteunen.
Sommigen zelfs het tegendeel.

quote:
There has been a lot of speculation about the facts that both towers collapsed and were utterly destroyed by the airplanes. Most of these "conspiracy theories" are weakened or completely undermined by the ignorance of their authors.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164560069
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:15 schreef Baconbus het volgende:
Is bladiebla jouw manier van communiceren dat je het verschil begrijpt of is het een willekeurig iets wat uit je toetsenbord komt?
bladiebla illustreert wat je hebt getypt.

inderdaad, willekeurige tekst.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164561711
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 20:07 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat beweer ik niet, maar als je het nist rapport kent, dan weet je ook hoeveel % van de torens verhuurd was ten tijde van de aanslagen.
Verder vraag ik me af of je zelf de artikelen wel hebt gelezen, aangezien die geen inside job ondersteunen.
Sommigen zelfs het tegendeel.

[..]

Ik weet dat eind jaren 90 begin 2000 er ineens een onwaarschijnlijk grote hoeveelheid leegstaande kantoorruimte verhuurd werd ja. Weet jij zeker dat die kantoren bevolkt werden? Het zou net zo goed virtuele verhuur geweest kunnen zijn... alleen op papier dus.

Verder snap ik niet waarom die artikelen per se een inside job zouden moeten ondersteunen. Het punt dat ik wilde maken was dat de torens een doorn in het oog waren voor zowel de port authority als de New Yorker en dat het megalomane, afzichtelijke, verpauperde kantoorkolossen waren die men liever kwijt dan rijk was:

quote:
And so, quite paradoxically, the mass-murdering hijackers who destroyed the Twin Towers by flying fully fueled passenger airplanes into them did Westfield America an immense favor.

Even though Westfield America would obviously have preferred that both the planes and the buildings were unoccupied (save for the hijackers themselves) at the time that the former were used to destroy the latter, the terrorists got rid of the towers quickly, efficiently -- the towers fell down instead of over -- and in such a way that Westfield America didn't have to pay for any of it, including the asbestos, which was "removed" from the site by the wind, the rain and the search-and-rescue teams employed by the City of New York in the months after the buildings exploded, collapsed and gave off thick clouds of toxic dust.


[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2016 21:04:11 ]
pi_164562786
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 20:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik weet dat eind jaren 90 begin 2000 er ineens een onwaarschijnlijk grote hoeveelheid leegstaande kantoorruimte verhuurd werd ja. Weet jij zeker dat die kantoren bevolkt werden? Het zou net zo goed virtuele verhuur geweest kunnen zijn... alleen op papier dus.
Elk bedrijf op elke verdieping is bekend. Wijs eens aan welke daarvan virtueel waren

quote:
Verder snap ik niet waarom die artikelen per se een inside job zouden moeten ondersteunen. Het punt dat ik wilde maken was dat de torens een doorn in het oog waren voor zowel de port authority als de New Yorker en dat het megalomane, afzichtelijke, verpauperde kantoorkolossen waren die men liever kwijt dan rijk was.
dat is alleen relevant als je suggereert dat de torens om die reden zijn verwoest.
Verder was de havenautoriteit ervan af, die hadden de lease geprivatiseerd.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164562988
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 20:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik weet dat eind jaren 90 begin 2000 er ineens een onwaarschijnlijk grote hoeveelheid leegstaande kantoorruimte verhuurd werd ja. Weet jij zeker dat die kantoren bevolkt werden? Het zou net zo goed virtuele verhuur geweest kunnen zijn... alleen op papier dus.

Verder snap ik niet waarom die artikelen per se een inside job zouden moeten ondersteunen. Het punt dat ik wilde maken was dat de torens een doorn in het oog waren voor zowel de port authority als de New Yorker en dat het megalomane, afzichtelijke, verpauperde kantoorkolossen waren die men liever kwijt dan rijk was:

[..]

quote:
One of the most-widely circulated conspiracy theories claims that,

According to the official story (pre-written and rushed into print in the mainstream media immediately after the events, together with the identity of the alleged culprit) the fires then caused the steel girders to melt and the towers to collapse. But [...] the towers did not collapse because of the plane impacts and the fires. Possibly (but not certainly) explosives were placed besides their structural supports in the upper levels of the towers, explosives which were detonated 45 to 90 minutes after the planes hit, bringing the towers down in controlled implosions, killing several thousand American citizens and others. The Twin Towers were designed to survive the impact of a large airplane. Had one of them collapsed, that would have been amazing. That both of them collapsed, quickly and completely into fragments, ash and dust -- with no remains of their central vertical steel columns left standing -- solely as a result of the plane impacts and the resulting fires, is, upon examination, unbelievable. [Emphasis added.]

The writer overlooks the obvious: it was the fully filled fuel tanks in the airplanes -- not the impact of the planes upon the buildings, which were indeed designed to withstand the impact of "a large airplane," though that hypothetical airplane was not conceived of as a fuel-carrying missile -- that caused the explosions and fires that ultimately brought both towers down. The steel girders didn't "melt": the fires caused them to expand. The fires were in fact so intense -- and, no doubt, the physical and chemical properties of the steel were such -- that the steel girders expanded so much that they brought the buildings down by twisting and pulling their frames completely out of shape, starting from the top. Other than the fuel tanks, no "explosives" were needed.
jouw bron...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164562991
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:07 schreef Wantie het volgende:

[..]

Elk bedrijf op elke verdieping is bekend. Wijs eens aan welke daarvan virtueel waren

[..]

dat is alleen relevant als je suggereert dat de torens om die reden zijn verwoest.
Verder was de havenautoriteit ervan af, die hadden de lease geprivatiseerd.
Ik zeg niet dat de bedrijven virtueel waren. Ik zeg dat er wellicht kantoorruimte verhuurd werd aan bedrijven die zich er zich alleen op papier bevonden.

Dat suggereer ik ook ja. Onder andere.... en ik bedoelde Westfield America, maar in de jaren ervoor was het voor de Port Authority ook een doorn in het oog.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2016 21:10:49 ]
pi_164563139
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:10 schreef Wantie het volgende:

[..]

[..]

jouw bron...
Ja, dus? Ik snap echt niet welk punt je wilt maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2016 21:11:59 ]
pi_164566223
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 20:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik weet dat eind jaren 90 begin 2000 er ineens een onwaarschijnlijk grote hoeveelheid leegstaande kantoorruimte verhuurd werd ja. Weet jij zeker dat die kantoren bevolkt werden? Het zou net zo goed virtuele verhuur geweest kunnen zijn... alleen op papier dus.

Verder snap ik niet waarom die artikelen per se een inside job zouden moeten ondersteunen. Het punt dat ik wilde maken was dat de torens een doorn in het oog waren voor zowel de port authority als de New Yorker en dat het megalomane, afzichtelijke, verpauperde kantoorkolossen waren die men liever kwijt dan rijk was:

[..]

De boek Divided we Stand.Biography of the Twin Towers (1997) lijkt me interessante leesvoer.
I keep meaning to buy it and read it.
Tis geen conspiracy boek.Ik had wat over gepost maar kan 't niet meer vinden.
Het lijkt dat de toren al bijna leeg naar de 1993 'aanval' waren.

Hier is er wat overgesproken:
http://cluesforum.info/vi(...)ed+we+stand#p2400650
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_164566265
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

De boek Divided we Stand.Biography of the Twin Towers (1997) lijkt me interessante leesvoer.
I keep meaning to buy it and read it.
Tis geen conspiracy boek.Ik had wat over gepost maar kan 't niet meer vinden.
Het lijkt dat de toren al bijna leeg naar de 1993 'aanval' waren.

Hier is er wat overgesproken:
http://cluesforum.info/vi(...)ed+we+stand#p2400650
Klopt, ben ik ook vaak tegengekomen. Zou het ook weleens willen lezen ja. :)
pi_164566493
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat de bedrijven virtueel waren. Ik zeg dat er wellicht kantoorruimte verhuurd werd aan bedrijven die zich er zich alleen op papier bevonden.

Dat suggereer ik ook ja. Onder andere.... en ik bedoelde Westfield America, maar in de jaren ervoor was het voor de Port Authority ook een doorn in het oog.
Jep.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_164566682
Deze had ik niet gezien:

Interview with Donald Trump at Ground Zero (German TV) - September 13th 2001

In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_164567170
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat de bedrijven virtueel waren. Ik zeg dat er wellicht kantoorruimte verhuurd werd aan bedrijven die zich er zich alleen op papier bevonden.
Dus er kwam gewoon cash binnen....

Wat is dan het probleem?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164567222
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, dus? Ik snap echt niet welk punt je wilt maken.
jouw bron maakt duidelijk dat de torens niet zijn opgeblazen omdat ze een doorn in het oog waren voor bepaalde personen of organisaties.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164567325
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:01 schreef Tingo het volgende:
Het lijkt dat de toren al bijna leeg naar de 1993 'aanval' waren.
Klopt, een terreuraanslag heeft zo'n effect.
Daarom ook beetje raar om een terreuraanslag te gebruiken als dekmantel om de torens clandestien te slopen.
Alsof huurders daarna weer staan te popelen om zich te huisvesten in een potentieel doelwit.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164567541
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef Tingo het volgende:
Deze had ik niet gezien:

Interview with Donald Trump at Ground Zero (German TV) - September 13th 2001


Trump ziet niets verdachts in de instortingen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164569146
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:18 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus er kwam gewoon cash binnen....

Wat is dan het probleem?
Grote delen stonden gewoon nog leeg. En waaruit maak jij op dat er (voldoende) cash binnenkwam?
pi_164569177
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:21 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, een terreuraanslag heeft zo'n effect.
Daarom ook beetje raar om een terreuraanslag te gebruiken als dekmantel om de torens clandestien te slopen.
Alsof huurders daarna weer staan te popelen om zich te huisvesten in een potentieel doelwit.
Ga jij nog met het vliegtuig? Zo ja, beetje raar om in een potentieel doelwit te stappen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2016 23:01:24 ]
pi_164569242
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:19 schreef Wantie het volgende:

[..]

jouw bron maakt duidelijk dat de torens niet zijn opgeblazen omdat ze een doorn in het oog waren voor bepaalde personen of organisaties.
Dat maakt het helemaal niet duidelijk. Het is een mening van iemand kort na de aanslagen.
pi_164569308
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:25 schreef Wantie het volgende:

[..]

Trump ziet niets verdachts in de instortingen...
Trump knows.
pi_164569422
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Trump knows.
Zei hij een tijd geleden ook niet dat hij het spreekwoordelijke boekje ging open doen?
Mocht hij president worden.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_164570648
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Trump knows.
bewijs?

heb je niet......
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164570685
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat maakt het helemaal niet duidelijk. Het is een mening van iemand kort na de aanslagen.
die jij als bron aanhaalt...

maar blij dat je eindelijk toegeeft dat je bronnen enkel meningen geven, geen feiten.
Dat zei ik aan het begin al
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164570742
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ga jij nog met het vliegtuig? Zo ja, beetje raar om in een potentieel doelwit te stappen.
precies, ook luchtvaartmaatschappijen hebben hier flink last van.
En niet alleen dat, in Brussel en Parijs draaien hotels verlies omdat die steden vermeden worden...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164570777
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Grote delen stonden gewoon nog leeg.
Dat heb je niet aangetoond.

quote:
En waaruit maak jij op dat er (voldoende) cash binnenkwam?
je geeft zelf aan dat bedrijven kantoorruimte huurden die ze verder onbenut lieten.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164571064
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:43 schreef Wantie het volgende:

[..]

die jij als bron aanhaalt...

maar blij dat je eindelijk toegeeft dat je bronnen enkel meningen geven, geen feiten.
Dat zei ik aan het begin al
Jij presenteerde net als feit dat ze bewijzen dat het geen inside job was. Wat is het nou? Jij vliegt echt continu van links naar rechts. Een van de redenen dat ik je al vanaf het begin dat je hier komt posten niet serieus neem.

Je manier van posten en reageren is tevens bijzonder irritant.

Oh en zinnen beginnen met hoofdletters. Doe daar eens wat aan.
pi_164571125
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:44 schreef Wantie het volgende:

[..]

precies, ook luchtvaartmaatschappijen hebben hier flink last van.
En niet alleen dat, in Brussel en Parijs draaien hotels verlies omdat die steden vermeden worden...
Dus jij stapt geen luchthaven binnen?

En staat One WTC leeg? Of zijn er toch huurders gaan zitten? Want je claimt dat het gek is daar te gaan zitten vanwege de aanslagen.
pi_164571219
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat de bedrijven virtueel waren. Ik zeg dat er wellicht kantoorruimte verhuurd werd aan bedrijven die zich er zich alleen op papier bevonden.

Dat suggereer ik ook ja. Onder andere.... en ik bedoelde Westfield America, maar in de jaren ervoor was het voor de Port Authority ook een doorn in het oog.
Dat is niet echt een juiste weergave van de feiten heh. WTC viel niet echt binnen het taken pakket en het uitleasen zorgde zowel voor meer resources voor de port authority als NYC, gewoon een logische economische deal, niets door in het oog.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_164571244
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dus jij stapt geen luchthaven binnen?

En staat One WTC leeg? Of zijn er toch huurders gaan zitten? Want je claimt dat het gek is daar te gaan zitten vanwege de aanslagen.
Niet alles is dichotoom :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_164571483
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:57 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat is niet echt een juiste weergave van de feiten heh. WTC viel niet echt binnen het taken pakket en het uitleasen zorgde zowel voor meer resources voor de port authority als NYC, gewoon een logische economische deal, niets door in het oog.
Dus de gebouwen waren een groot succes, maar ze konden er nog net even een betere deal uitslepen? Is dat het? Ah.. ok. Nou bedankt weer hoor.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 00:06:11 #207
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164571566
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:57 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat is niet echt een juiste weergave van de feiten heh. WTC viel niet echt binnen het taken pakket en het uitleasen zorgde zowel voor meer resources voor de port authority als NYC, gewoon een logische economische deal, niets door in het oog.
Het is sowieso een wat raar punt toch? Zelfs al zou het niet fysiek gevuld zijn, maar gehuurd door bedrijven en alleen op papier in gebruik levert het nog steeds geld op. Dacht dat het leeg staan punt juist een financieel punt was, wat op deze manier niet logisch is.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_164571686
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dus de gebouwen waren een groot succes, maar ze konden er nog net even een betere deal uitslepen? Is dat het? Ah.. ok. Nou bedankt weer hoor.
Datis een hele rare incorrecte samenvatting van mijn post, ik snap niet echt hoe je dat er uit haalt. Wat begrijp je niet zo goed aan het idee van een gebouw leasen voor extra inkomen en verlichting van bestuurlijke lasten? Dan kan ik het even uitleggen.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_164571723
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het is sowieso een wat raar punt toch? Zelfs al zou het niet fysiek gevuld zijn, maar gehuurd door bedrijven en alleen op papier in gebruik levert het nog steeds geld op. Dacht dat het leeg staan punt juist een financieel punt was, wat op deze manier niet logisch is.
Misschien was die virtuele huur wel bedoeld om de schijn op te wekken dat de torens vele werknemers huisvestten. Who knows... hekkepek?
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 00:13:34 #210
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164571867
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Misschien was die virtuele huur wel bedoeld om de schijn op te wekken dat de torens vele werknemers huisvestten. Who knows... hekkepek?
Zucht... Je kan het weer niet laten he?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_164571931
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zucht... Je kan het weer niet laten he?
Ik ben gewoon serieus hoor.
pi_164571959
Ik ga trouwens mijn oven terug brengen, ze zeggen dat als je hem aan zet dat de boel dan verwarmt, maar ik heb hem net aangezet en mijn pizza is nog niet in lava verandert dus duidelijk werkt ie niet.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 00:15:30 #213
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164571964
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik ben gewoon serieus hoor.
Serieus en kinderachtig tegelijkertijd? Dat kan op zich wel ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_164571989
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:15 schreef oompaloompa het volgende:
Ik ga trouwens mijn oven terug brengen, ze zeggen dat als je hem aan zet dat de boel dan verwarmt, maar ik heb hem net aangezet en mijn pizza is nog niet in lava verandert dus duidelijk werkt ie niet.
Ben je lazarus?

[ Bericht % gewijzigd door Dance99Vv op 16-08-2016 01:21:45 ]
pi_164572002
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ben je lazarus?
Ik volg gewoon jouw logica

[ Bericht % gewijzigd door Dance99Vv op 16-08-2016 01:21:49 ]
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 00:17:19 #216
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164572030
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:15 schreef oompaloompa het volgende:
Ik ga trouwens mijn oven terug brengen, ze zeggen dat als je hem aan zet dat de boel dan verwarmt, maar ik heb hem net aangezet en mijn pizza is nog niet in lava verandert dus duidelijk werkt ie niet.
Wait, what? :o

[ Bericht % gewijzigd door Dance99Vv op 16-08-2016 01:22:00 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_164572113
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wait, what? :o
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dus jij stapt geen luchthaven binnen?

En staat One WTC leeg? Of zijn er toch huurders gaan zitten? Want je claimt dat het gek is daar te gaan zitten vanwege de aanslagen.
Terrorisme werkt alleen als daarna niemand meer het gebouw/vliegtuig in durft want een lichte verandering is geen verandering??? :?
Ik begrijp het ook niet helemaal tbh :/

Misschien dat jokkebrok het beter uit kan leggen...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_164572125
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:16 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik volg gewoon jouw logica
Ok, leuk. :)
pi_164572614
Jonge, Tilburg represent!!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets meer on-topic, nieuwe wtc eindelijk gezien, vorig jaar was ie nog net niet af toen ik er was. Mooi gebouw alhoewel ie eigenlijk iets te hoog is ten op zichtte van de rest van de skyline imo.

Ook vrij druk, veel beveiliging er om heen maar ik zou er toch denk ik niet helemaal met een geust hart in gaan zitten werken.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 00:41:11 #220
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164572766
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:34 schreef oompaloompa het volgende:
Jonge, Tilburg represent!!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets meer on-topic, nieuwe wtc eindelijk gezien, vorig jaar was ie nog net niet af toen ik er was. Mooi gebouw alhoewel ie eigenlijk iets te hoog is ten op zichtte van de rest van de skyline imo.

Ook vrij druk, veel beveiliging er om heen maar ik zou er toch denk ik niet helemaal met een geust hart in gaan zitten werken.
Oh dat wist ik niet :D Welkom terug in NL dan.

En ja lijkt me ook, is toch weer een nieuw symbool, en dus een doelwit. Wat wellicht voor dit topic interessant is, hoe zichtbaar is deze toren van een willekeurig kruispunt in Manhattan? Ik weet nog wel dat andere, lagere torens al best goed zichtbaar waren.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_164572863
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Oh dat wist ik niet :D Welkom terug in NL dan.

En ja lijkt me ook, is toch weer een nieuw symbool, en dus een doelwit. Wat wellicht voor dit topic interessant is, hoe zichtbaar is deze toren van een willekeurig kruispunt in Manhattan? Ik weet nog wel dat andere, lagere torens al best goed zichtbaar waren.
Het ligt er aan waar in manhattan omdat het voornamelijk andere hoge gebouwen zullen zijn die je zicht blokkeren. Ik heb geen fotos gemaakt dus ik kan niet kijken hoe vaak ie per ongelijk op de foto staat oid.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_164575138
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

En staat One WTC leeg? Of zijn er toch huurders gaan zitten?
3 torens zijn afgeblazen wegens gebrek aan huurders.
Verder mag je zelf aantonen dat One WTC volledig bezet is.

quote:
Want je claimt dat het gek is daar te gaan zitten vanwege de aanslagen.
Dat beweer ik niet, ik geef aan dat er zat zijn die om die reden daar juist niet willen gaan zitten. Dat zie je ook bij andere aanslagen, die zijn vaak funest voor de lokale economie. het is niet bepaald reclame voor je vastgoed als daar in 10 jaar tijd 2 x een flinke aanslag is gepleegd.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164575158
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dus de gebouwen waren een groot succes, maar ze konden er nog net even een betere deal uitslepen? Is dat het? Ah.. ok. Nou bedankt weer hoor.
Waarom gaan ze de lease dan uit handen geven als ze een veel beter plan hadden om ze clandestien te slopen?
Verder maak je nog steeds niet duidelijk wat de populariteit van de torens uit maakte.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164575190
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het is sowieso een wat raar punt toch? Zelfs al zou het niet fysiek gevuld zijn, maar gehuurd door bedrijven en alleen op papier in gebruik levert het nog steeds geld op. Dacht dat het leeg staan punt juist een financieel punt was, wat op deze manier niet logisch is.
precies, grote hoeveelheden bedrijfsruimte zou op papier zijn verhuurd.
maar dat bracht kennelijk geen geld op :)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164575208
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Misschien was die virtuele huur wel bedoeld om de schijn op te wekken dat de torens vele werknemers huisvestten. Who knows... hekkepek?
Dus toch virtuele bedrijven.
maar als ik je vraag die bedrijven aan te wijzen schiet je meteen de andere kant op....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164575216
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik ben gewoon serieus hoor.
Nee, je schiet alle kanten op.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 07:17:36 #227
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_164576979
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het is sowieso een wat raar punt toch? Zelfs al zou het niet fysiek gevuld zijn, maar gehuurd door bedrijven en alleen op papier in gebruik levert het nog steeds geld op. Dacht dat het leeg staan punt juist een financieel punt was, wat op deze manier niet logisch is.
het was een financieel monster.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_164578892
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 07:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het was een financieel monster.
niettus
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:41:10 #229
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164579070
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 07:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het was een financieel monster.
Wat een indrukwekkend inhoudelijke reactie op mijn post.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_164579132
Toen ik mijn huis kocht waar asbest in zat (500 om weg te halen) heb ik gewoon 500 minder er voor geboden :?
Misschien had ik het beter kunnen kopen om het erna in de fik te zetten???
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_164579199
Vooral als ik dan mijn huis officieel opnieuw moet bouwen voor 1.7 miljard meer dan de verzekering me uitbetaalt, een economisch sound plan.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_164579798
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:44 schreef oompaloompa het volgende:
Toen ik mijn huis kocht waar asbest in zat (500 om weg te halen) heb ik gewoon 500 minder er voor geboden :?
Misschien had ik het beter kunnen kopen om het erna in de fik te zetten???
elk gebouw tot halverwege jaren '70 bevat asbest.
er moeten dus weel heel veel 911's worden gepland om dat allemaal op een goedkope manier te verwijderen....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164580305
9/11 Gatekeeping - David Weiss Exposed - DITRH Vs Hoi Polloi - KHam Radio


David Weiss claimt om twee 911 slachtoffers te kennen.
Hij is ook Judy Wood (exotic weaponry disinfo) aanhanger-promoter.

22:03:
Interessant hoe z’n “I knew people who died”verhaal snel uit elkaar valt met ’n paar lastige vraagjes.
Ook interessant zijn de geshopped beelden van Mr.Weiss’ z’n ‘slachtoffer’ vrienden/kennissen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_164580628
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:37 schreef Tingo het volgende:
9/11 Gatekeeping - David Weiss Exposed - DITRH Vs Hoi Polloi - KHam Radio


David Weiss claimt om twee 911 slachtoffers te kennen.
Hij is ook Judy Wood (exotic weaponry disinfo) aanhanger-promoter.

22:03:
Interessant hoe z’n “I knew people who died”verhaal snel uit elkaar valt met ’n paar lastige vraagjes.
Ook interessant zijn de geshopped beelden van Mr.Weiss’ z’n ‘slachtoffer’ vrienden/kennissen.
Klinkt natuurlijk wel interessant om te vertellen. :D
wooblabalurg
pi_164581183
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:37 schreef Tingo het volgende:
9/11 Gatekeeping - David Weiss Exposed - DITRH Vs Hoi Polloi - KHam Radio


David Weiss claimt om twee 911 slachtoffers te kennen.
Hij is ook Judy Wood (exotic weaponry disinfo) aanhanger-promoter.

22:03:
Interessant hoe z’n “I knew people who died”verhaal snel uit elkaar valt met ’n paar lastige vraagjes.
Ook interessant zijn de geshopped beelden van Mr.Weiss’ z’n ‘slachtoffer’ vrienden/kennissen.
alle 911truthers zijn leugenaars. zet ze tegenover elkaar en het lost zichzelf op. daarom gaan ze normaliter ook niet met elkaar in discussie.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164584185
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:21 schreef Wantie het volgende:

[..]

alle 911truthers zijn leugenaars. zet ze tegenover elkaar en het lost zichzelf op. daarom gaan ze normaliter ook niet met elkaar in discussie.
nog nieuws op het 9/11 front?
pi_164585320
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 14:20 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nog nieuws op het 9/11 front?
nope, de discussie is gedaald naar het niveau dat getuigen belachelijk gemaakt moeten worden. Dat is kennelijk de bnw-trend voor 2016
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164585400
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 15:02 schreef Wantie het volgende:

[..]

nope, de discussie is gedaald naar het niveau dat getuigen belachelijk gemaakt moeten worden. Dat is kennelijk de bnw-trend voor 2016
dat wordt het ook een welles/nietus discussie weet niet of je daar nog tijd aan wil besteden, ik iig niet.
pi_164586193
WTC 1+2 waren gewoon pauper gebouwd. Of gesaboteerd.

Een gebouw dat lang brand word lichter, alle brandbare dingen branden immers op. Een staalconstructie verzwakt, mits je die intens verhit. Maar een deugdelijke constructie verzwakt niet zover dat deze het begeeft, (onder relatief lichter wordende belasting, want brandstof raakt op).

Instorten WTC 7 is al helemaal niet te verklaren door alleen naar de (zoals van horen zeggen) binnenbrand te kijken. (zijn er foto's van dat brandende WTC 7?) Belachelijk ook dat 5 + 6 zijn blijven staan, terwijl deze gebouwen tussen 1+2 en 7 instonden.

Dat het gebeurt is geloof ik heilig in, dat er vliegtuigen in gevlogen zijn ook. Dat Amerikaanse government er niets meet te maken heeft gehad wil er niet in. En dan doel ik niet meteen op een opzettelijk plan. (wat ik overigens niet uitsluit) Maar wel op eventuele inferieure bouwkwaliteit van deze gebouwen.

Hadden deze gebouwen een zelfdestructie systeem ingebouwd? Bestaat er zoiets?

[ Bericht 16% gewijzigd door warhamstr op 16-08-2016 15:31:54 ]
pi_164586648
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 15:26 schreef warhamstr het volgende:
WTC 1+2 waren gewoon pauper gebouwd. Of gesaboteerd.
heel zwartwit.

quote:
Een gebouw dat lang brand word lichter, alle brandbare dingen branden immers op.
dat is best een interessante uitleg.
Maar feitelijk maakt dat niets uit, de constructie wordt niet lichter en moet zichzelf nog kunnen dragen.

quote:
Een staalconstructie verzwakt, mits je die intens verhit. Maar een deugdelijke constructie verzwakt niet zover dat deze het begeeft, (onder relatief lichter wordende belasting, want brandstof raakt op).
quote:
bij de twin towers was van die deugdelijke constructie natuurlijk na de vliegtuigcrashes een stuk minder over.

Instorten WTC 7 is al helemaal niet te verklaren door alleen naar de (zoals van horen zeggen) binnenbrand te kijken. (zijn er foto's van dat brandende WTC 7?)
quote:
daar zijn inderdaad fotos van, verder heeft de brandweer verklaard dat het gebouw "fully engulfed in flames" was en constateerde diezelfde brandweer aan het begin van de middag al dat de constructie het begaf en het gebouw kon gaan instorten.

[quote]Belachelijk ook dat 5 + 6 zijn blijven staan, terwijl deze gebouwen tussen 1+2 en 7 instonden.
beide gebouwen zijn dan ook grotendeels verwoest.
daarover zijn ook complotten, wat die gebouwen zou hebben verwoest.

quote:
Dat Amerikaanse government er niets meet te maken heeft gehad wil er niet in. En dan doel ik niet meteen op een opzettelijk plan. (wat ik overigens niet uitsluit) Maar wel op eventuele inferieure bouwkwaliteit van deze gebouwen.
De havenautoriteit had een bijzondere positie dat ze zich niet aan de bouwvoorschriften hoefden te houden. desondanks is er geen bewijs geleverd dat de bouw ondeugdelijk was.
quote:
Hadden deze gebouwen een zelfdestructie systeem ingebouwd? Bestaat er zoiets?
nee
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164587659
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 15:40 schreef Wantie het volgende:

[..]

heel zwartwit.

[..]

dat is best een interessante uitleg.
Maar feitelijk maakt dat niets uit, de constructie wordt niet lichter en moet zichzelf nog kunnen dragen.
De constructie was van staal, daaromheen betonnen(vloeren) en brandbare interieurdelen. De constructie moet dus zichzelf dragen, de betonnen vloeren en het interieur (alles including, elektriciteit, waterleiding, afzuiging, vloerbedekking, kantoormeubilair, alles) Alleen zijn dat precies (muv het beton) de materialen die (op)branden en dus zorgen dat het gewicht netto lager word.

Dit effect zou je door kunnen trekken tot het moment dat het gebouw in begint te storten. De constructie van de vloeren (en blijkbaar ook de 'central core'. Big wtf!) begeven het al dan niet door de hitte van een relatief simpele kantoorbrand en ernstige schade door tonnen vliegtuigaluminium dat naar binnen gevlogen is. Het gevolge is dat de top van het gebouw naar beneden valt en zijn vorm verliest, hierdoor valt er steeds meer puin over de rand en weg van de constructie. In theorie (en kleinschalig bevestigd bij andere incidenten/sprinslopen) is het dus zo dat het vallende gewicht steeds lager word. Tot een punt dat het eigenlijke instorten stopt. Simpelweg omdat een gebouw redelijkerwijs gezien blijft doen waar het goed in was; rechtop blijven staan en zichzelf supporten.

quote:
beide gebouwen zijn dan ook grotendeels verwoest.
daarover zijn ook complotten, wat die gebouwen zou hebben verwoest.
5 en 6 vind ik 'logischer' beschadigd dan WTC 7. 5 + 6 zien er echt uit of ze naast instortende wolkenkrabbers stonden en zijn bijna plat gekogeld door vallend puin.

WTC 7 daarentegen is gewoon geheel intact, zie oa de glazen pui en de diverse videofootage van buiten dat gebouw. Niets wijst op een ernstige schade aan de constructie (door de gebeurtenissen op die 9/11 toegebracht dan) Maar toch rond 5pm zakt het gebouw achter zijn dragende constructie (die valt letterlijk naar beneden, zie diverse footage van het utilty gebouw op de liftschachten, het sterkste gedeelte van hoogbouw, dat ineens het gebouw in valt) aan zonder vertraging naar beneden. Tot een bijna perfecte hoop rumble

Ik wil niet direct zinspelen op complottheorieën, ik probeer met mijn boeren verstand te verklaren waarom eea gebeurd is, de 'nieuws-manier' is niet waarschijnlijk, en de diverse complot theorieën evenmin.

quote:
De havenautoriteit had een bijzondere positie dat ze zich niet aan de bouwvoorschriften hoefden te houden. desondanks is er geen bewijs geleverd dat de bouw ondeugdelijk was.
Geen bewijs vind ik niet voldoende bewijs. Vind het trouwens ook een interessant feit wat je nu hier opgooit.

quote:
nee
O, dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door warhamstr op 16-08-2016 16:05:55 ]
pi_164589276
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:00 schreef warhamstr het volgende:

[..]

De constructie was van staal, daaromheen betonnen(vloeren) en brandbare interieurdelen. De constructie moet dus zichzelf dragen, de betonnen vloeren en het interieur (alles including, elektriciteit, waterleiding, afzuiging, vloerbedekking, kantoormeubilair, alles) Alleen zijn dat precies (muv het beton) de materialen die (op)branden en dus zorgen dat het gewicht netto lager word.

Dat klopt, maar de vraag is dan of de brand + schade het gebouw meer hebben doen verzwakken dan de brand het gewicht af heeft doen nemen of niet omdat die twee dingen (met effecten in verschillende "richting") tegelijkertijd plaatsvonden. Nou is natuurlijk het gewicht van tapijt en stoelen etc. in vergelijking met het gewicht van betonnen vloeren extreem klein dus zou zelfs het maar een heel klein beetje zwakker worden van de draagconstructie een stuk groter verzwakkend effect hebben dan het verdwijnen van die vloerbedekking etc een "versterkend" effect heeft.

Overigens hoef je dat niet van mij te geloven maar kun je dat gewoon uitrekenen :)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_164589513
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:00 schreef warhamstr het volgende:

[..]

De constructie was van staal, daaromheen betonnen(vloeren) en brandbare interieurdelen.
klopt, het staal droeg de constructie, het beton droeg alleen bij aan het gewicht.

quote:
De constructie moet dus zichzelf dragen, de betonnen vloeren en het interieur (alles including, elektriciteit, waterleiding, afzuiging, vloerbedekking, kantoormeubilair, alles) Alleen zijn dat precies (muv het beton) de materialen die (op)branden en dus zorgen dat het gewicht netto lager word.
na eerst vermeerderd te zijn met het gewicht van de vliegtuigen.

quote:
Het gevolge is dat de top van het gebouw naar beneden valt en zijn vorm verliest, hierdoor valt er steeds meer puin over de rand en weg van de constructie. In theorie (en kleinschalig bevestigd bij andere incidenten/sprinslopen) is het dus zo dat het vallende gewicht steeds lager word. Tot een punt dat het eigenlijke instorten stopt.
klopt.
Maar laten we bekijken hoe dat bij de twin towers zat.
De twin towers hadden een redudantie waarbij elke vloer (dus de vloer zelf en de verbindingen tussen vloer en kern/mantel van de toren) het dynamiche gewicht van nog 6 vloeren kan dragen.
Op het moment dat de toren bezwijkt komt de top naar beneden die 3 x meer massa heeft dan de vloerconstructie dus kan handelen. Gevolg is dat die in een fractie van een seconde het begeeft en zijn massa toevoegt aan de massa die naar beneden stort.
Er valt inderdaad puin zijwaarts weg, maar het leeuwendeel van de instorting wordt op zijn plaats gehouden wordt vanwege de kern en mantel, die niet met dezelfde snelheid naar beneden kwamen als de vloerdelen. In feite kwamen de vloeren recht naar beneden, om de kern heen, terwijl de mantel naar buiten werd gedrukt en omliggende gebouwen pletten.
Gevolg is dat de massa die naar beneden komt nooit minder wordt dan die 6 vloeren waarop de constructie bestand was. En dus stopt de instorting pas als de grond bereikt is.

quote:
Simpelweg omdat een gebouw redelijkerwijs gezien blijft doen waar het goed in was; rechtop blijven staan en zichzelf supporten.
goed in het dragen van een statische belasting, niet in het dragen van die belasting als die in beweging komt.

quote:
5 en 6 vind ik 'logischer' beschadigd dan WTC 7. 5 + 6 zien er echt uit of ze naast instortende wolkenkrabbers stonden en zijn bijna plat gekogeld door vallend puin.
klopt, enorme kraters zijn van bovenaf te zien.

quote:
WTC 7 daarentegen is gewoon geheel intact, zie oa de glazen pui en de diverse videofootage van buiten dat gebouw.
Dat is onjuist, wtc7 had wel schade: een hoek was deels weggeslagen, deel van de gevel tussen 2 kolommen was weggeslagen, dak beschadigd en in het midden was een gapend gat van 5 kolommen breed, 24 verdiepingen hoog, tot 1/3 in het gebouw waarbij 3 kernkolommen ook zijn weggeslagen.

quote:
Niets wijst op een ernstige schade aan de constructie (door de gebeurtenissen op die 9/11 toegebracht dan) Maar toch rond 5pm zakt het gebouw achter zijn dragende constructie (die valt letterlijk naar beneden, zie diverse footage van het utilty gebouw op de liftschachten, het sterkste gedeelte van hoogbouw, dat ineens het gebouw in valt) aan zonder vertraging naar beneden. Tot een bijna perfecte hoop rumble
het penthouse dat als eerste naar beneden kwam stond niet boven de liftschachten, maar aan de linkerzijde van het gebouw. Iets van 3 kolommen ondersteunden dat deel en waarschijnlijk is het bezwijken van 1 kolom de oorzaak geweest van een kettingreactie in de constructie die van buiten pas zichtbaar werd toen de penthouse in het gebouw viel.
Verder liepen niet alle kernkolommen door tot in de fundering: vanwege een open atrium in de lobby en de bouw over een elektriciteitsstation werd de last van meerdere kolommen weggeleid naar andere kolommen. Gevolg is dat als 1 zo'n kolom bezwijkt, de last van een veel groter deel van de toren moet worden opgevangen door de rest van de constructie.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164591459
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 15:02 schreef Wantie het volgende:

[..]

nope, de discussie is gedaald naar het niveau dat getuigen belachelijk gemaakt moeten worden. Dat is kennelijk de bnw-trend voor 2016
En terecht als ze gaan leugens vertellen over wat dan ook. Mr Weiss komt met 'n verhaal dat hij twee slachtoffers gekend heeft....van die twee 'slachtoffers' er maar 'n paar heel erg verdachte fotos is. En we moeten deze soort gasten geloven? Ik niet hoor!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_164591557
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:31 schreef Tingo het volgende:
En we moeten deze soort gasten geloven? Ik niet hoor!
geef ze dan ook geen podium
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164591608
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:35 schreef Wantie het volgende:

[..]

geef ze dan ook geen podium
Expose the lying bastards is veel beter.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_164591975
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Expose the lying bastards is veel beter.
Hoeveel verder is het plausibele alternatief gekomen in de afgelopen 5 jaar met al dat ge-expose?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_164592333
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:55 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Hoeveel verder is het plausibele alternatief gekomen in de afgelopen 5 jaar met al dat ge-expose?
Ze weten het ook allemaal zo goed en hebben alles door.

Maar heb ze voor nog geen een complot een oplossing zien plaatsen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_164592502
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 18:10 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ze weten het ook allemaal zo goed en hebben alles door.

Maar heb ze voor nog geen een complot een oplossing zien plaatsen.
Een oplossing is misschien iets te veel gevraag, gewoon een consistente andere verklaring zou al heel wat zijn :)

Maar na 15 jaar denk ik niet dat die ooit gaat komen, ondanks alle shit die Judy Wood kreeg, is zij een van de weinigen die ten minste wel bereid was om verder te gaan dan "dit voelt gek dus het is een inside job".
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_164600464
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 18:17 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Een oplossing is misschien iets te veel gevraag, gewoon een consistente andere verklaring zou al heel wat zijn :)

Maar na 15 jaar denk ik niet dat die ooit gaat komen, ondanks alle shit die Judy Wood kreeg, is zij een van de weinigen die ten minste wel bereid was om verder te gaan dan "dit voelt gek dus het is een inside job".
Judy 'toasted cars/beam weapons' Wood. David Weiss(Mr,Deep inside the rabbit hole) is ook 'n promter van Judy Wood.en leugens over z'n vriendschap van twee 911 'slachtoffers' vertelt. De fotos van die 'slachtoffers' vrienden (Kevin Francis Cleary en Robert Walter Noonan) overduidelijk fake/bewerkt zijn. Heb je daar geen gedachten/wetenschappelijk analyse over?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_164601199
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 21:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Judy 'toasted cars/beam weapons' Wood. David Weiss(Mr,Deep inside the rabbit hole) is ook 'n promter van Judy Wood.en leugens over z'n vriendschap van twee 911 'slachtoffers' vertelt. De fotos van die 'slachtoffers' vrienden (Kevin Francis Cleary en Robert Walter Noonan) overduidelijk fake/bewerkt zijn. Heb je daar geen gedachten/wetenschappelijk analyse over?
oh vicsims?
pi_164605493
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 21:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Judy 'toasted cars/beam weapons' Wood. David Weiss(Mr,Deep inside the rabbit hole) is ook 'n promter van Judy Wood.en leugens over z'n vriendschap van twee 911 'slachtoffers' vertelt. De fotos van die 'slachtoffers' vrienden (Kevin Francis Cleary en Robert Walter Noonan) overduidelijk fake/bewerkt zijn. Heb je daar geen gedachten/wetenschappelijk analyse over?
Ik begrijp je niet helemaal, over wat precies wil je weten of ik er een mening over heb?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_164609253
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:37 schreef Tingo het volgende:
9/11 Gatekeeping - David Weiss Exposed - DITRH Vs Hoi Polloi - KHam Radio


David Weiss claimt om twee 911 slachtoffers te kennen.
Hij is ook Judy Wood (exotic weaponry disinfo) aanhanger-promoter.

22:03:
Interessant hoe z’n “I knew people who died”verhaal snel uit elkaar valt met ’n paar lastige vraagjes.
Ook interessant zijn de geshopped beelden van Mr.Weiss’ z’n ‘slachtoffer’ vrienden/kennissen.
Hahaha, fantastisch hoe deze kerel door de mand valt. Wát een leugenaar.

Bedankt voor de video Tingo. ^O^
pi_164610015
En als antwoord op de vraag waarom niemand die hieraan meegewerkt heeft uit de school geklapt heeft... misschien wel omdat ze zich realiseren dat ze meegewerkt hebben aan de grootste misdaad van de afgelopen decennia met vele oorlogen tot gevolg en daarmee vele honderdduizenden doden. Weliswaar indirect, maar feit is dat 9/11 dat zeker teweeg heeft gebracht. Tot op de dag van vandaag.

Zou jij bekennen dat je leugens verkocht hebt ten faveure van zoiets groots?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2016 01:10:39 ]
pi_164612234
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
En als antwoord op de vraag waarom niemand die hieraan meegewerkt heeft uit de school geklapt heeft... misschien wel omdat ze zich realiseren dat ze meegewerkt hebben aan de grootste misdaad van de afgelopen decennia met vele oorlogen tot gevolg en daarmee vele honderdduizenden doden. Weliswaar indirect, maar feit is dat 9/11 dat zeker teweeg heeft gebracht. Tot op de dag van vandaag.

Zou jij bekennen dat je leugens verkocht hebt ten faveure van zoiets groots?
Heel zwak excuus.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164612264
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 00:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hahaha, fantastisch hoe deze kerel door de mand valt. Wát een leugenaar.
.
Precies, one truther down, more to follow...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164612311
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Expose the lying bastards is veel beter.
Negeren is nog veel beter.
Dit soort randverschijnselen vertroebelen alleen maar.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 17 augustus 2016 @ 07:28:00 #258
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_164613178
http://coenvermeeren.nl/het-nieuwe-boek/

Tu delft gast heeft nu ook een 911 boek geschreven. "Het is gewoon een complot"

http://www.wanttoknow.nl/(...)-en-het-911-complot/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 07:28:41 #259
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_164613180


[ Bericht 100% gewijzigd door Lambiekje op 17-08-2016 07:29:09 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_164613958
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
En als antwoord op de vraag waarom niemand die hieraan meegewerkt heeft uit de school geklapt heeft... misschien wel omdat ze zich realiseren dat ze meegewerkt hebben aan de grootste misdaad van de afgelopen decennia met vele oorlogen tot gevolg en daarmee vele honderdduizenden doden. Weliswaar indirect, maar feit is dat 9/11 dat zeker teweeg heeft gebracht. Tot op de dag van vandaag.

Zou jij bekennen dat je leugens verkocht hebt ten faveure van zoiets groots?
Zolang er nog geen coherente (alternatieve) versie is van "zoiets groots" / "grootste misdaad" is dat eigenlijk niet de meest belangrijke vraag, ondanks dat ie terecht is.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 17 augustus 2016 @ 09:24:36 #261
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_164613959
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 00:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hahaha, fantastisch hoe deze kerel door de mand valt. Wát een leugenaar.

Bedankt voor de video Tingo. ^O^
Inderdaad. Als er op details ingegaan wordt in zijn beweringen oa over de mensen die hij kende wordt het stamelen. De interviewer gaat er goed op in en toont de scheuren aan. Meneer is een crappy speller, vage meets en komt met horrible facebook pics aan, geeft ie zelf toe.

Verinage vond ik ook interessant


Wat als die planes nu eens grafisch bestuurd werden en de towers vol zaten met controlled demolition? Twee vliegen in één klap, a lot of money en de war on terror werd aangekondigd waar het einde nog lang niet van in zicht is. Of CGI wat Tingo beweert daar ben ik nog niet helemaal over uit. Het gegeven verhaal een aanslag door OBL en Ali &co? Kan me niet voorstellen dat iemand het nog slikt, er is niet eens bewijs dat OBL dood is. Binnen 24 uur na zijn dood een zeemansgraf? Wie weet heeft die gast gewoon zijn rol gespeeld. :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_164614493
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 09:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Verinage vond ik ook interessan
is inderdaad heel interessant, verinage laat zien dat je een gebouw compleet kunt laten instorten door bovenin enkele verdiepingen weg te nemen. Precies wat op 911 gebeurde. Voor wat ik ervan begreep is Verinage ook geinspireerd door 911.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 17 augustus 2016 @ 10:28:10 #263
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_164615571
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 00:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hahaha, fantastisch hoe deze kerel door de mand valt. Wát een leugenaar.

Bedankt voor de video Tingo. ^O^
Graag gedaan.
Nog 'n FAKE 'truther'/disinfo agent/shill exposed.Nu de andere "I knew someone who died!" fake nabestanden.
Met veel dank aan KHam (fakeologist) en Hoi Polloi (clues forum)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_164615737
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 03:17 schreef Wantie het volgende:

[..]

Heel zwak excuus.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 09:24 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Zolang er nog geen coherente (alternatieve) versie is van "zoiets groots" / "grootste misdaad" is dat eigenlijk niet de meest belangrijke vraag, ondanks dat ie terecht is.
ok
pi_164616153
quote:
zoals gewoonlijk klopt er weinig van het artikel bij wanttoknow, maar als je dat bij de site bekend maakt word je meteen geblokkeerd.
Enfin, wie goed luistert naar Silverstein snapt zelf ook wel dat het jaartal wat hij noemt niet past in de rest van zijn verhaal.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164616310
Van ‘Kham mad’ z’n youtube channel.
Is the Falling Man a Piece of Fiction:

Tis inderdaad 'n rare been.

Van de youtube channel van Mr.Weiss (Deep Inside the Rabbit Hole)
Clues forum hit-piece, a few months after Weiss was exposed as a disinfo agent/liar/shill/fake truther.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 17 augustus 2016 @ 11:48:51 #268
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_164616476
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
En als antwoord op de vraag waarom niemand die hieraan meegewerkt heeft uit de school geklapt heeft... misschien wel omdat ze zich realiseren dat ze meegewerkt hebben aan de grootste misdaad van de afgelopen decennia met vele oorlogen tot gevolg en daarmee vele honderdduizenden doden. Weliswaar indirect, maar feit is dat 9/11 dat zeker teweeg heeft gebracht. Tot op de dag van vandaag.

Zou jij bekennen dat je leugens verkocht hebt ten faveure van zoiets groots?
Alsof we in een wereld leven waarin het normaal is om uit de school te klappen . We leven in een wereld waar het normaal is geworden om niet uit de school te klappen en er af en toe een whistle blower opstaat om misstanden te roepen met gevaar voor eigen leven waar duizenden mensen bij betrokken zijn EN journalisten niet mee kwamen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_164616513
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 11:39 schreef Tingo het volgende:
Van ‘Kham mad’ z’n youtube channel.
Is the Falling Man a Piece of Fiction:

Tis inderdaad 'n rare been.

Dat is toch geen been :') Tering wat een details trouwens. Lijkt me meer iets van een raam sponning ofzo.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 12:01:56 #270
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164616731
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 11:51 schreef warhamstr het volgende:

[..]

Dat is toch geen been :') Tering wat een details trouwens. Lijkt me meer iets van een raam sponning ofzo.
Daarom hebben die bijdrages van dat soort youtube-detectives echt 0,0 meerwaarde.

Alsof je een druppel snot gaat analyseren, zo onscherp is dat beeld.
pi_164616907
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 00:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hahaha, fantastisch hoe deze kerel door de mand valt. Wát een leugenaar.

Bedankt voor de video Tingo. ^O^
Op 43:02 : De foto van Robert Walter Noonan.
Dat is 'n grote hoofd.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_164616988
911 Actors

The fake truther circus.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 17 augustus 2016 @ 14:32:29 #273
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_164619697
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 12:14 schreef Tingo het volgende:
911 Actors

The fake truther circus.
Oh dear Deena :N

Thx voor je vids, 9.11 was een beetje in de vergetelheid tenminste bij mij. Nooit verkeerd om er weer eens bij stil te staan (hoe we belazerd werden).
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 14:42:53 #274
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164620001
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 12:01 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Daarom hebben die bijdrages van dat soort youtube-detectives echt 0,0 meerwaarde.

Alsof je een druppel snot gaat analyseren, zo onscherp is dat beeld.
Je moet wel wat informatie hebben om mee te werken ja, anders is je prior van grotere invloed op je resultaat dan de info die je er in stopt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_164625161
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 14:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Oh dear Deena :N

Thx voor je vids, 9.11 was een beetje in de vergetelheid tenminste bij mij. Nooit verkeerd om er weer eens bij stil te staan (hoe we belazerd werden).
Graag gedaan.
Deze is een van m’n favourieten:
911 Propaganda

Je kan de hele September Clues movie by Simon Shack in stukjes kijken...A,B,C,D,E,F,G,H.
https://www.youtube.com/user/simonshack/videos
Soundtrack is ook bij Simon Shack.

Op 5:16: Ron Clifford.Amy Ting. ajb zeg.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tingo op 17-08-2016 21:10:44 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_164632516
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 14:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je moet wel wat informatie hebben om mee te werken ja, anders is je prior van grotere invloed op je resultaat dan de info die je er in stopt.
Maar je merkt wel dat men vooral op zoek is naar bevestiging. En dan is zo'n youtubefilmpje prima.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 17 augustus 2016 @ 22:01:50 #277
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164632551
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:01 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar je merkt wel dat men vooral op zoek is naar bevestiging. En dan is zo'n youtubefilmpje prima.
Jup, de prior ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 18 augustus 2016 @ 07:23:16 #278
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_164642032
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jup, de prior ;)
Wat bedoel je met prior
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_164642091
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 07:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat bedoel je met prior
https://en.wikipedia.org/wiki/Prior_probability
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_164642108
De 9/11 torens zijn nooit gesplitst door vliegtuigen. Ze hebben bommen geplaatst.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_164643581
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 07:47 schreef firefly3 het volgende:
De 9/11 torens zijn nooit gesplitst door vliegtuigen. Ze hebben bommen geplaatst.
Bewijs?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164645223
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:09 schreef Wantie het volgende:

[..]

Bewijs?
Een gebouw storte in die niet door vliegtuig geraakt werd.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_164645251
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een gebouw storte in die niet door vliegtuig geraakt werd.
Open and shut case, Johnson. :8
wooblabalurg
pi_164646371
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:33 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Open and shut case, Johnson. :8
?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_164646990
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een gebouw storte in die niet door vliegtuig geraakt werd.
Gebouwen kunnen dus alleen instorten als ze geraakt worden door een vliegtuig?
Waar baseer je dat op?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164647770
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 12:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Gebouwen kunnen dus alleen instorten als ze geraakt worden door een vliegtuig?
Waar baseer je dat op?
Uit het niets was het. Want de vliegtuigen raakte het niet.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_164662600
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 13:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Uit het niets was het. Want de vliegtuigen raakte het niet.
je geeft geen antwoord..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164676641
Rob Howard or Christine Sweetings daughters foto?

Welke is aan ’t liegen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_164680507
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 12:59 schreef Tingo het volgende:
Rob Howard or Christine Sweetings daughters foto?

Welke is aan ’t liegen?
Christine, want:

Foto1:


Foto2:


Foto 2 is een foto van WTC1 en dus de claim dat die dochter deze foto gelijk na de impact van het tweede vliegtuig heeft gemaakt, is daardoor niet mogelijk. Deze foto is namelijk gemaakt aan de compleet andere kant van het WTC-complex dan waar foto 1 is genomen. Daarbij ook nog eens vanaf grotere hoogte.

Ze moeten dan dus eerst om het WTC-complex gelopen hebben, maar ze heeft ook verteld dat ze tijdens het instorten in de richting van Battery Park gevlucht zijn, dus dan zaten ze toen weer aan de andere kant van het WTC-complex rond de plek van de eerst foto...

Bullshit dus.

Edit, maar ik denk ook dat Rob Howard liegt en dat hij die foto niet geschoten heeft. Ik denk dat de foto gefabriceerd is.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2016 16:09:13 ]
pi_164681044
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Rob Howard
welke logica zit er achter het faken van een vliegtuigcrash terwijl de hele stad mee kijkt en mee kan kijken en daar opnames van kan maken, om vervolgens nep-beelden te verspreiden en hopen dat er niemand in de buurt was die gezien heeft wat er werkelijk gebeurde..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164681142
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:22 schreef Wantie het volgende:

[..]

welke logica zit er achter het faken van een vliegtuigcrash terwijl de hele stad mee kijkt en mee kan kijken en daar opnames van kan maken, om vervolgens nep-beelden te verspreiden en hopen dat er niemand in de buurt was die gezien heeft wat er werkelijk gebeurde..
Vliegtuig zou met +800 km/u in het gebouw geknald zijn. Dat gaat snel. Kans is vrijwel nihil dat je net even een foto van onderen schiet waarop het vliegtuig te zien is, zoals Rob Howard en Christine Sweeting claimen gedaan te hebben.

Rob Howard:


Christine Sweeting:


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2016 16:31:09 ]
pi_164681193
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Vliegtuig zou met +800 km/u in het gebouw geknald zijn. Dat gaat snel. Kans is nihil dat je net even een foto van onderen schiet waarop het vliegtuig te zien is, zoals Rob Howard en Christine Sweeting claimen gedaan te hebben.
best grappig, want bij het pentagon wordt juist verwacht dat een beveiligingscamera een vliegtuig wel kan registeren met die snelheid, maar volgens jou kan een fotocamera niet?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164681239
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:27 schreef Wantie het volgende:
best grappig, want bij het pentagon wordt juist verwacht dat een beveiligingscamera een vliegtuig wel kan registeren met die snelheid, maar volgens jou kan een fotocamera niet?
Ik zeg niet dat het niet kan, ik zeg wel dat het zeer onwaarschijnlijk is. Verder klopt het verhaal van Christine Sweeting niet. Die liegt aantoonbaar.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2016 16:29:15 ]
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:31:08 #294
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164681296
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niet kan, ik zeg wel dat het zeer onwaarschijnlijk is. Verder klopt het verhaal van Christine Sweeting niet. Die liegt aantoonbaar.
Wat maakt dat zo onwaarschijnlijk?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_164681359
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat maakt dat zo onwaarschijnlijk?
Ben je het met me eens dat de claim van Christine onmogelijk is?
pi_164681374
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Vliegtuig zou met +800 km/u in het gebouw geknald zijn. Dat gaat snel. Kans is vrijwel nihil dat je net even een foto van onderen schiet waarop het vliegtuig te zien is, zoals Rob Howard en Christine Sweeting claimen gedaan te hebben.

Rob Howard:
[ afbeelding ]

Christine Sweeting:
[ afbeelding ]
Die onderste foto is een crop uit de bovenste foto, de rookpuim is exact hetzelfde. En op een zonnige dag heb je automatisch of handmatig een zeer koste sluitertijd waardoor je een snel vliegen vliegtuig weldegelijk vast kunt leggen. Blijft een (enkel) Lucky shot natuurlijk.
pi_164681730
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ben je het met me eens dat de claim van Christine onmogelijk is?
christine haar claim is niet relevant.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164681772


Echt knap hoor, Amerikanen zijn kut.
pi_164681786
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niet kan, ik zeg wel dat het zeer onwaarschijnlijk is.
Dus niet onmogelijk. En dan heb je duizenden mensen met zicht op de torens. En wie weet hoeveel fototoestellen. Dan is een foto waarop het vliegtuig te zien zou zijn al een stuk minder onwaarschijnlijk dan jij lijkt voor te spiegelen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164681806
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:45 schreef Wantie het volgende:

[..]

christine haar claim is vindt Wantie niet relevant.
Fixed
pi_164681823
Dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')