SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Modderfietsenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Andere sport is tussen oktober en januari eigenlijk niet op TV.
Alleen is Mathieu nu wel weer geblesseerd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel genieten met clashes tussen WvA en MvdP
Die kunnen we alvast afschrijven.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen is Mathieu nu wel weer geblesseerd.
hoop dat ze allebei blessurevrij kunnen starten dit seizoenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel genieten met clashes tussen WvA en MvdP
Ik hoop dat die knie geen chronisch probleem wordt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen is Mathieu nu wel weer geblesseerd.
Nee, die komt pas over twee uur of zoquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
IS dit afvalrace al? Ik switch net de stream
Misschien kan hij zelf eens wat ondernemen. Nairo Gaviriai.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gaviria was het terecht zat alles op te lossen
Scratchquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
scratch, 60 rondenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
Dit is geen geslaagde bait.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien kan hij zelf eens wat ondernemen. Nairo Gaviriai.
het ziet er altijd zo makkelijk uitquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:00 schreef TheArt het volgende:
Hansen is echt wel keihard aan het rijden.
Maar ik heb wel gelijk. Hij doet niks.quote:
Je moet gewoon harder fietsenquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
het ziet er altijd zo makkelijk uit
Wat doe jij dan nu?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar ik heb wel gelijk. Hij doet niks.
Ik ben aan een muggenbult aan het krabben.quote:
Ja.quote:
Voor de regie wel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is niet zo heel ingewikkeld verder
Omnium?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit is scratch, zeg maar meerkamp
winnaar krijgt 40 punten per onderdeel
nummer 2 krijgt 38
etc
En dan?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zou wel leuk zijn als iedereen een rondje zou pakken
Dit is het onderdeel scratch van het Omnium.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit is scratch, zeg maar meerkamp
winnaar krijgt 40 punten per onderdeel
nummer 2 krijgt 38
etc
Dit is gewoon zijn slechtste onderdeel met de puntenrace. Moest schade beperken en dat is niet gelukt.quote:
Jajaj typfout manquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit is het onderdeel scratch van het Omnium.
Omnium is meerkamp met 6 onderdelen.
Ik had het idee dat Gaviria maar wat deed.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Gaviria prima op een van z'n mindere onderdelen.
Dit soort dingen zou ik hier niet zeggen. Maak je geen vrienden mee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:03 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Gaviria maar een gehypete coureur.
Lekker rondjes fietsen, vind ie leuk om te doen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik had het idee dat Gaviria maar wat deed.
En toch vijfde worden en je concurrentie voorblijven.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik had het idee dat Gaviria maar wat deed.
Welke smaak had je?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:05 schreef marcodej het volgende:
Zo, ik heb ook weer een zak chips leeg. Na twee weken ben ik moddervet.
Arme Renaat.quote:
Madison, maar dat is met een puntensysteem in plaats van in lijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:05 schreef Syntix het volgende:
Bestaat er ook niet zo'n soort scratch maar dan met twee van elk land. Wiggo en Cav wonnen toch zo'n race pas geleden?
Graag.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kun je even invliegen naar Rio.
Huismerk naturel ribbelchips.quote:
Die bewaar ik voor morgennacht.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik gok paprika ribbelchips
Beetje saai, maar wel degelijk.quote:
Topshow.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:07 schreef Wombcat het volgende:
Haha.. Cav sprintte dus een ronde te vroeg.
4e in de tijdronde net, dus tegen de nummer 15 sprinten zoquote:
Dit keer niet. Normaal altijd dipsausje ketchup/mayo.quote:
De Belg is laatste geworden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Renaat klinkt niet blij, waarom?
Pizza Tonijn met ui?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit keer niet. Normaal altijd dipsausje ketchup/mayo.
Misschien dat ik deze week nog een keertje een pizza met melk doe.
#viesdik
Ik gebruikte laatst de BBQ saus van McDonalds die ik over had van mijn Mcnuggets voor mijn chips. Dat was een groot succes.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit keer niet. Normaal altijd dipsausje ketchup/mayo.
Misschien dat ik deze week nog een keertje een pizza met melk doe.
#viesdik
Ik ben de laatste tijd enorm fan van de Ristorante Pizza Speciale.quote:
Dat was nog even spannend.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Ondertussen is Superman definitief geselecteerd voor la Vuelta.
Ah, okéquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
4e in de tijdronde net, dus tegen de nummer 15 sprinten zo
Van Riessen 13e en moet dus tegen de nummer 6 (Vogel)
McDonalds ik kom er niet meer wat een tyfustent. Bestelling weer verkeerd, broodjes halfkoud, oprotten tyfustokoquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gebruikte laatst de BBQ saus van McDonalds die ik over had van mijn Mcnuggets voor mijn chips. Dat was een groot succes.
Als het maar niet over lekkere wijven gaat, want dan mod Nattekrant het wegquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:09 schreef Tagliano het volgende:
Wow, mag het bij baanwielrennen over eten gaan?
Ik zet in op twee ritten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Weet je wat ranzig is? Hellman's. Dat noemen ze mayo, maar het is een soort van mosterd. Als je mayo verwacht schrik je je de pleuris. Haha.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gebruikte laatst de BBQ saus van McDonalds die ik over had van mijn Mcnuggets voor mijn chips. Dat was een groot succes.
Degelijke pizza. Af en toe een pizza van Domino doet mijn penis groeienquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd enorm fan van de Ristorante Pizza Speciale.
Is dit echt waar?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Als het maar niet over lekkere wijven gaat, want dan mod Nattekrant het weg
"Offtopic gaan doe je maar in VBL"quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Misschien was je gewoon heel onbeschoft en hebben ze ook in je eten gespuugd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
McDonalds ik kom er niet meer wat een tyfustent. Bestelling weer verkeerd, broodjes halfkoud, oprotten tyfustoko
Ja, terwijl het niet over lekkere wijven ging, ging nattekrant ons vertellen dat het niet over lekkere wijven mocht gaanquote:
McDrive Hans en ik ben nooit onbeschoft tegen vrouwelijk schoonquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien was je gewoon heel onbeschoft en hebben ze ook in je eten gespuugd.
Ik zal het onthouden, ik houd het gewoon lekker bij Zaanse mayo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Weet je wat ranzig is? Hellman's. Dat noemen ze mayo, maar het is een soort van mosterd. Als je mayo verwacht schrik je je de pleuris. Haha.
Kopman?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
En als we het over lekkere mannen hebben?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Het gaat toch al de hele avond over jou?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En als we het over lekkere mannen hebben?
Haha, dit klinkt echt fantastisch.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, terwijl het niet over lekkere wijven ging, ging nattekrant ons vertellen dat het niet over lekkere wijven mocht gaan
Bij het roeien bleef dat staanquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En als we het over lekkere mannen hebben?
Nog niet genoeg.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het gaat toch al de hele avond over jou?
Tussenstanden van andere sporten mogen ook niet, zelfs niet in een spoilerquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, dit klinkt echt fantastisch.
Geweldige mod.
Ik onderschrijf ditquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:11 schreef marcodej het volgende:
Nattekrant is de grootste faler deze OS. Nog nooit iemand er zo vaak naast gezien.
Maar roepen dat iemand brons heeft terwijl ze helemaal niet voor medailles aan het fietsen zijn mag wel. Da's logisch.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tussenstanden van andere sporten mogen ook niet, zelfs niet in een spoiler
Die is heerlijk zacht. Ik heb de laatste tijd Calvé. Dat heeft wel wat, uit een glazen potje.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, ik houd het gewoon lekker bij Zaanse mayo.
Tuurlijk, en bashen op de NOS mag alleen de mod. Volkomen consequentquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar roepen dat iemand brons heeft terwijl ze helemaal niet voor medailles aan het fietsen zijn mag wel. Da's logisch.
Als mensen terug verlangen naar Ambrosius, weet je hoe slecht ie isquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geweldige mod.
Sportergenotquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:12 schreef Aguero het volgende:
[..]
In dit forum mogen alleen gifjes van sporters.
Hij was dronken, hij kon er niks aan doen. Haha.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Als mensen terug verlangen naar Ambrosius, weet je hoe slecht ie is
Ik moet hier echt eens wat meer topics gaan volgen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tuurlijk, en bashen op de NOS mag alleen de mod. Volkomen consequent
Hahahaquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Als mensen terug verlangen naar Ambrosius, weet je hoe slecht ie is
Het verhaal dat een niet-VBL'er begon over zijn soep, ik daar vervolgens op in ging en alleen mijn posts verwijderd werden vind ik ook nog wel een vermakelijkequote:Op zondag 14 augustus 2016 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik moet hier echt eens wat meer topics gaan volgen.
Het mag zelfs niet, als dat lekkere wijf aan die sport van het topic meedoet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geweldige mod.
Ik kan je melden dat ik 1 dag gebanned werd vanwege offtopic paar dagen terug door dezelfde baasquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het verhaal dat een niet-VBL'er begon over zijn soep, ik daar vervolgens op in ging en alleen mijn posts verwijderd werden vind ik ook nog wel een vermakelijke
Dat was ik volgens mij.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het verhaal dat een niet-VBL'er begon over zijn soep, ik daar vervolgens op in ging en alleen mijn posts verwijderd werden vind ik ook nog wel een vermakelijke
Dit klinkt ook vrij logisch.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik meen van niet. Al zou ik met jou ook érg graag over soep pratenquote:
Ik vond die Pernille Blume wel een lekker wijf eigenlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het mag zelfs niet, als dat lekkere wijf aan die sport van het topic meedoet.
Dat is ze zeker, KOEKOEK.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vond die Pernille Blume wel een lekker wijf eigenlijk.
Wat ordinairquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Op de Beeb zijn ze vanzelfsprekend met opgewonden kutjes en stijve lulletjes van de Britse Wielergoden.
Nogal maar Kromo in de studio ook wel lekker. Enorme tetten heeft ze zo zonder badpak. Zo'n pak drukt toch alles plat hequote:Op zondag 14 augustus 2016 22:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vond die Pernille Blume wel een lekker wijf eigenlijk.
Wat ordinair. Lijkt mij niet conform de forumregels.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Op de Beeb zijn ze vanzelfsprekend met opgewonden kutjes en stijve lulletjes van de Britse Wielergoden.
Gast, die schouders. Fucking eng man.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nogal maar Kromo in de studio ook wel lekker. Enorme tetten heeft ze zo zonder badpak. Zo'n pak drukt toch alles plat he
Wat een praat...quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:17 schreef Mani89 het volgende:
Elke keer als ik BBC lees moet ik aan iets heel anders denken.
Ach, wat verwacht je van een jongen wiens held Erwin van de Looi isquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat ordinair. Lijkt mij niet conform de forumregels.
Ik ben zelden ordinair. Voor ordinaire opmerkingen sta ik te laag in de ladder.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat ordinair. Lijkt mij niet conform de forumregels.
Real Madrid?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:17 schreef Mani89 het volgende:
Elke keer als ik BBC lees moet ik aan iets heel anders denken.
Zou hij al baardgroei hebben?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:17 schreef Sked het volgende:
Stijn begint de laatste tijd een beetje te puberen
Blume ook binnen 2 jaar. Hebben ze allemaal. Kromo heeft een mooi gezicht vind ik ook zonder make-upquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gast, die schouders. Fucking eng man.
Erwin van de Looi is een verschrikkelijke man.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, wat verwacht je van een jongen wiens held Erwin van de Looi is
Dankje. Mijn koffie ligt nu op het tapijt, fantastischquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, wat verwacht je van een jongen wiens held Erwin van de Looi is
Dat ben ik met je eens. Snap ook niet wat Stijn in die man zietquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Erwin van de Looi is een verschrikkelijke man.
Ze schijnt wel echt enorm saai te zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Blume ook binnen 2 jaar. Hebben ze allemaal. Kromo heeft een mooi gezicht vind ik ook zonder make-up
Toch wel hard gelachen vandaag. Als een halvezool staan wapperen omdat de goal van Willem II wordt goedgekeurd terwijl iedereen op de TV-beelden zag dat het ver over de lijn was.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Erwin van de Looi is een verschrikkelijke man.
Familie van de Ankertjesquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch wel hard gelachen vandaag. Als een halvezool staan wapperen omdat de goal van Willem II wordt goedgekeurd terwijl iedereen op de TV-beelden zag dat het ver over de lijn was.
Als God een psychiater was.
Ja TBS zou hem goed doenquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch wel hard gelachen vandaag. Als een halvezool staan wapperen omdat de goal van Willem II wordt goedgekeurd terwijl iedereen op de TV-beelden zag dat het ver over de lijn was.
De goal van Heracles, Hans.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar buurten voor Ligtlee die ieder moment kan beginnenquote:
Sorry.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De goal van Heracles, Hans.
Of strafcornerquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Baanwielrennen heeft geen safety car.
Excuses niet geaccepteerd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ranomi zegt sorry tegen ons allemaal, wat aardig van haar
Ligtlee gaat in de 4e heat sprintenquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
We zitten natuurlijk massaal te wachten op het Omnium.
Ik heb gehoord dat er veel kritiek is op jouw functioneren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar buurten voor Ligtlee die ieder moment kan beginnen
Wat is je aanleiding tot deze gedachte?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij is Femke Heemskerk een onwijze slet.
Zit in de ogen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat is je aanleiding tot deze gedachte?
Dan zal ik het wel goed doen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er veel kritiek is op jouw functioneren.
Wat gaat er nu door je heen?
En dan zie je Dekker er naast zitten met dr Crystal Meth uitstralingquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij is Femke Heemskerk een onwijze slet.
Dat is een creatieve kijk op de zaken.quote:
Dat is geen SC.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:21 schreef Nattekat het volgende:
OS / [NOS] Studio Olympic Park #11 met Urben
Het bestaat
Ik wil wielrennen volgen
Dan moet je naar je TV kijken en niet naar forumpostsquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:21 schreef Nattekat het volgende:
Het bestaat
Ik wil wielrennen volgen
Dan moet je dat gaan kijken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:21 schreef Nattekat het volgende:
Het bestaat
Ik wil wielrennen volgen
Het zal je goed doen dat Nadal naast brons greepquote:
Daar is foeballequote:Op zondag 14 augustus 2016 22:23 schreef Felagund het volgende:
ZDF heeft gewoon streams met commentaar.(Weet niet of het live op ZDF is).
Spanning opbouwen heet datquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:24 schreef heywoodu het volgende:
De Britten gaan al het hele toernooi af en toe even een minuutje weg, want elke seconde van het klaar gaan staan is niet echt boeiend
Ik heb wel eens voorgesteld gewoon in de SC te gaan zitten en daar lekker alles te bespreken. Avondje gedaan, beviel primaquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al die topics worden me teveel.
Ik zie Thomas Müller op ZDF. ARD Olympia vandaag.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:23 schreef Felagund het volgende:
ZDF heeft gewoon streams met commentaar.(Weet niet of het live op ZDF is).
Ah, ik heb niet zoveel BBC aangehad deze Spelen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:24 schreef heywoodu het volgende:
De Britten gaan al het hele toernooi af en toe even een minuutje weg, want elke seconde van het klaar gaan staan is niet echt boeiend
Als iets je niet bevalt ga je maar klagen in de FBquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al die topics worden me teveel.
Maar dat kan helemaal niet! Immers, het kliekje van VBL is altijd aan het rellenquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:25 schreef Mani89 het volgende:
Er hangt hier een rellerige sfeer. Gelukkig is de ratio VBL users beperkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |