Tuurlijk, en bashen op de NOS mag alleen de mod. Volkomen consequentquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar roepen dat iemand brons heeft terwijl ze helemaal niet voor medailles aan het fietsen zijn mag wel. Da's logisch.
Als mensen terug verlangen naar Ambrosius, weet je hoe slecht ie isquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, dit klinkt echt fantastisch.
Geweldige mod.
Sportergenotquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:12 schreef Aguero het volgende:
[..]
In dit forum mogen alleen gifjes van sporters.
Hij was dronken, hij kon er niks aan doen. Haha.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Als mensen terug verlangen naar Ambrosius, weet je hoe slecht ie is
Ik moet hier echt eens wat meer topics gaan volgen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tuurlijk, en bashen op de NOS mag alleen de mod. Volkomen consequent
Hahahaquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Als mensen terug verlangen naar Ambrosius, weet je hoe slecht ie is
Het verhaal dat een niet-VBL'er begon over zijn soep, ik daar vervolgens op in ging en alleen mijn posts verwijderd werden vind ik ook nog wel een vermakelijkequote:Op zondag 14 augustus 2016 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik moet hier echt eens wat meer topics gaan volgen.
Het mag zelfs niet, als dat lekkere wijf aan die sport van het topic meedoet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, dit klinkt echt fantastisch.
Geweldige mod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |