SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Modderfietsenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Andere sport is tussen oktober en januari eigenlijk niet op TV.
Alleen is Mathieu nu wel weer geblesseerd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel genieten met clashes tussen WvA en MvdP
Die kunnen we alvast afschrijven.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen is Mathieu nu wel weer geblesseerd.
hoop dat ze allebei blessurevrij kunnen starten dit seizoenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel genieten met clashes tussen WvA en MvdP
Ik hoop dat die knie geen chronisch probleem wordt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen is Mathieu nu wel weer geblesseerd.
Nee, die komt pas over twee uur of zoquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
IS dit afvalrace al? Ik switch net de stream
Misschien kan hij zelf eens wat ondernemen. Nairo Gaviriai.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gaviria was het terecht zat alles op te lossen
Scratchquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
scratch, 60 rondenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
Dit is geen geslaagde bait.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien kan hij zelf eens wat ondernemen. Nairo Gaviriai.
het ziet er altijd zo makkelijk uitquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:00 schreef TheArt het volgende:
Hansen is echt wel keihard aan het rijden.
Maar ik heb wel gelijk. Hij doet niks.quote:
Je moet gewoon harder fietsenquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
het ziet er altijd zo makkelijk uit
Wat doe jij dan nu?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar ik heb wel gelijk. Hij doet niks.
Ik ben aan een muggenbult aan het krabben.quote:
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |