Ach jij kijkt met plezier naar mensen in een bak water die 90 verschillende slagen doen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
scratch is gewoon 60 ronden en dan sprinten, dat is toch niet boeiend jongens?
Terpstra?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:52 schreef Evertjan het volgende:
welke nederlandse wegrenner zou dit ook kunnen zowel baan als op de weg?
Deed Vos dat niet een keer?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je kunt ook nog een ronde pakken...
Kenny van Hummel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:52 schreef Evertjan het volgende:
welke nederlandse wegrenner zou dit ook kunnen zowel baan als op de weg?
Er gaan zo wel mannen vandoor om anderen te lappenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
scratch is gewoon 60 ronden en dan sprinten, dat is toch niet boeiend jongens?
Ach jij kijkt met plezier naar mensen op een stuk gras die tegen een balletje schoppen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach jij kijkt met plezier naar mensen in een bak water die 90 verschillende slagen doen.
Gewoon de snelste sprinter van Nederland.quote:
Dat heb ik nog nooit gezien dat dat gebeurde, maar goed, het kan inderdaad. Wel vaak lossers die gelijk kansloos zijn gezien.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je kunt ook nog een ronde pakken...
Ik ben zelfs geboren in dezelfde stad als sir Bradley.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds niet dat jij een Belg bent.
Goed zo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach jij kijkt met plezier naar mensen op een stuk gras die tegen een balletje schoppen.
Die werd me partij mad bij NK op Goeree-Overflakkeequote:Op zondag 14 augustus 2016 21:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon de snelste sprinter van Nederland.
Wat... In de punten race worden dozijnen rondes gepakt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel vaak lossers die gelijk kansloos zijn gezien.
schuld van Thijs Sunfields die had hem niet goed afgezet in de sprinttreinquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die werd me partij mad bij NK op Goeree-Overflakkee
Ah, dus dan heb je net als hem gewoon buitenlandse ouders. Duitse, in dit geval. Alles valt op z'n plaats.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:53 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik ben zelfs geboren in dezelfde stad als sir Bradley.
Wij pompen geld in zwemmen en judo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die wielen zijn vooralsnog gewoon toegestaan. Dat Nederland het daar tegen op gaat nemen op frames die in 2007 voor Bos ontwikkeld zijn is gewoon schraal.
Puntenkoers wel ja. Dat is toch anders voor mijn gevoelquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat... In de punten race worden dozijnen rondes gepakt.
Er zijn nog mensen die naar schaatsen kijken?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is even boeiend als de Mass Start bij het schaatsen.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Alleen dat is nog vreselijker door al die achterlijke teamtactieken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Scratch is inderdaad wat saai maar nog altijd een stuk leuker dan mass start bij schaatsen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Kijk jij naar schaatsen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen dat is nog vreselijker door al die achterlijke teamtactieken.
Andere sport is tussen oktober en januari eigenlijk niet op TV.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zijn nog mensen die naar schaatsen kijken?
En tussensprints die nergens om gaan gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen dat is nog vreselijker door al die achterlijke teamtactieken.
Veldrijdengenotquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Andere sport is tussen oktober en januari eigenlijk niet op TV.
veldrijdenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Andere sport is tussen oktober en januari eigenlijk niet op TV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |