Marianne Vos.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:52 schreef Evertjan het volgende:
welke nederlandse wegrenner zou dit ook kunnen zowel baan als op de weg?
Wie er aan het einde van de rit op 1 staat doet niets af aan mijn posts.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We zullen zien wie er gelijk krijgt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Duitstalige_Gemeenschapquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds niet dat jij een Belg bent.
Je kunt ook nog een ronde pakken...quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
scratch is gewoon 60 ronden en dan sprinten, dat is toch niet boeiend jongens?
wim stroetingaquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:52 schreef Evertjan het volgende:
Ach jij kijkt met plezier naar mensen in een bak water die 90 verschillende slagen doen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Terpstra?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:52 schreef Evertjan het volgende:
Deed Vos dat niet een keer?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je kunt ook nog een ronde pakken...
Kenny van Hummel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:52 schreef Evertjan het volgende:
Er gaan zo wel mannen vandoor om anderen te lappenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach jij kijkt met plezier naar mensen op een stuk gras die tegen een balletje schoppen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach jij kijkt met plezier naar mensen in een bak water die 90 verschillende slagen doen.
Gewoon de snelste sprinter van Nederland.quote:
Dat heb ik nog nooit gezien dat dat gebeurde, maar goed, het kan inderdaad. Wel vaak lossers die gelijk kansloos zijn gezien.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je kunt ook nog een ronde pakken...
Ik ben zelfs geboren in dezelfde stad als sir Bradley.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds niet dat jij een Belg bent.
Goed zo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach jij kijkt met plezier naar mensen op een stuk gras die tegen een balletje schoppen.
Die werd me partij mad bij NK op Goeree-Overflakkeequote:Op zondag 14 augustus 2016 21:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon de snelste sprinter van Nederland.
Wat... In de punten race worden dozijnen rondes gepakt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel vaak lossers die gelijk kansloos zijn gezien.
schuld van Thijs Sunfields die had hem niet goed afgezet in de sprinttreinquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die werd me partij mad bij NK op Goeree-Overflakkee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |