Nee niet echt, maar op basis van tijd (hehe scorebordjournalistiek) moet het kunnenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dat is ook niet echt lekker......
Ik heb het gemerkt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet van bij te komen hoor. Ik ben bijna immuun geworden voor voetbal.
Die wielen zijn vooralsnog gewoon toegestaan. Dat Nederland het daar tegen op gaat nemen op frames die in 2007 voor Bos ontwikkeld zijn is gewoon schraal.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wimderon riep zelf dat het materiaaldoping van de Britten is.
Voetbal is geen sport.quote:
Telt die puntenkoers weer zo zwaar mee op het eind? Daardoor kan Veldt altijd een topklassering vergetenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:40 schreef TheArt het volgende:
Dit is direct een heel belangrijk nummer voor Veldt. Top-10 zou al top zijn, maar ik vrees voor positie 15 ofzo.
Soms wel 4 uur.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee jij dan met je boerenkool om vijf uur.
met rookworst van Unoxquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee jij dan met je boerenkool om vijf uur.
een kwart seconde verschil is wel heel veel, zou niet mis mogen gaan.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dat is ook niet echt lekker......
Jep. Daarom, als ie hoog wil eindigen, moet ie nu goed starten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Telt die puntenkoers weer zo zwaar mee op het eind? Daardoor kan Veldt altijd een topklassering vergeten
Is er een meerkamp bij het baanwielrennen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep. Daarom, als ie hoog wil eindigen, moet ie nu goed starten.
Jolien gaat brons pakkenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Belgen zijn overigens wel mager in het baanwielrennen.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is er een meerkamp bij het baanwielrennen?
Zes onderdelenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is er een meerkamp bij het baanwielrennen?
Ah ok is dat Omnium. Ik volg baanwielrennen totaal niet.quote:
Valt me tegen Mani.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah ok is dat Omnium. Ik volg baanwielrennen totaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom loop je dan de kenner uit te hangen zegquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah ok is dat Omnium. Ik volg baanwielrennen totaal niet.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Valt me tegen Mani.kan je zo bij de NOS werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik helemaal niet joh Stijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom loop je dan de kenner uit te hangen zeg.
Dat vind ik juist het leukste onderdeel.quote:
Ik niet. Hij gaat dit met gemak winnen joh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |